Jump to content
mittaka7

Горд собственик на Legend 2006

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от вчера съм притежател на Хонда Леджънт и просто съм възхитен от колата,уникален автомобил.

Взех я тук от София внос от Швейцария.Цвят сив металик с черен кожен салон и разбира се 

3.5 V6 295 кончета.

Реално за възрастта си няма много забележки от интериорна и екстериорна гледна точка.Отвън е счупено леко стъкълцето на мигача на шофьорското огледало и мигача не свети.Тук таме някоя незабележима драскотина по боята което се преживява.Джантите са ожулени по ръбовете и люспа съвсем малка на предния прозорец .

Вътре е много запазена кожения салон е почти неразличим от нов.Всичко и работи.Няма светещи лампи.

Едно палче е счупено на подлакътника и не се затваря и ще трябва да го побългаряваме нещо.

Сега по най важната част автомата двигателя и 4×4 системата.

Автомата сменя скоростите неусетно.Единствено когато превключвам от D на R (и обратно)малко по твърдо превключва като че ли със тласък някакъв.Това дали е нормално?

Ще сменя маслото да видим дали ще има разлика.Ако може някой да сподели точната модификация на маслото ще бъде идеално.

Двигателя работи много леко предстои му пълно обслужване със масла,ремъци,ролки,водна помпа и свещи защото ще му слагам газ БРЦ.

За маслото ми е чуденката 5w20 или 5w30 защото срещам различни мнения.

За 4х4 системата нямам представа какво точно се обслужва ще разчитам на майстора ми и на Вас за съвети какво точно се сменя и кога.

По окачването един кормилен накрайник е тръгнал,но всичко друго изглежда здраво и няма тропания и хлопания за малкото км които и врътнах вчера и днес.

Тук е момента да вметна че по километраж колата е на 185к км което колко е вярно само тя си знае😂

Малко дълго стана,но държа колата да е в перфектно техн. състояние и затова приемам съвети всякакви.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!

Само оригинални части и много безаварийни.

Защо се спря на внос, а не някоя регистрирана и обслужена? Интерестно ми е просто, че продавам моята, която е обслужена от-до и перфектна технически, но има забележки по салона и малко по екстериора, и честно казано няма почти никакъв интерес за няколко месеца вече. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за пожеланията.

Исках да си взема кола която не е карана в Бг и да си я правя аз защото съм се нагледал на всякакви изпълнения.Честно да ти кажа по едно време мислех да ти звъня да я видя твойта защото наистина си дал мн пари за обслужване и газ но в крайна сметка избрах вноса.

Гледах я няколко пъти включително 2 тест драйва плюс със човек които разбира от Хонда които каза че колата си заслужава.

Търсенето на Леджънди в Европа е минимално да не кажа нулево то и няма голям избор а пък камо ли в България където всеки за тези пари щеше да си вземе е60 ило E класа та дори и ес класа w221.

А според мен колата си заслужава всеки лев даден за нея.Маниакална кола😂

Ако си навит мога да ти звънна да се видим някъде из София а ако има и други колеги които четат темата може да организираме среща защото имам доста питания по този космически кораб😂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега,

Честито и без аварийно!

Аз също имам интерес от среща, тъй като ми предстои покупка на Legend :)

Редактирано от blag00n

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 6.06.2019 г. at 5:05, blag00n написа:

Здравей колега,

Честито и без аварийно!

Аз също имам интерес от среща, тъй като ми предстои покупка на Legend :)

Мерси колега😃

 

Като гледам трафика във форума  е доста слаб и организацията за среща ще бъде много трудна.

Ако намериш  добра и пазена кола ще си доволен със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз от 3-4 месеца се радвам на моята Легенда :) и съм много заинтересуван от среща с други колеги. Да обменим малко информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега,

гледам си писал в другата тема,но аз ще ти оговоря тук.

За газ нямаш голям избор или БРЦ или Ланди Ренцо,всичко друго ще бъде голям компромис.Поне аз стигнах до този извод като търсих за моята.Имам газ БРЦ от две седмици и не мога да съм точен в разхода,но се върти около 15-16лв на 100км.Като това е смесен разход без издевателства над колата. БРЦ се намират до теб в Дружба до Еником.Цена малко над 2к лв с гаранция 2год.

Дунев сервиз би трябвало да могат спокойно да обслужат скоростната кутия и пак са ти близо.Сега има сервизи препоръчани тук в форума,но са много заети и записват час за месец напред.Ако можеш да чакаш бих те посъветвал да отидеш при Слави в Овча Купел.

За среща на Леджънди съм готов като другата седмица ми е по свободна и може да организираме нещо стига да има желаещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да напиша и тук - засега има някаква уговорка днес в 8 на историческия музей в Бояна. Само Митака е потвърдил, но имаше инпреди желаещи от София да се включат. Аз ще отида, та който дойде в повече е добре дошъл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една година с Легендата и 20к км са в историята.

Двигателя и кутията се справят отлично след  обслужвания само с оригинални части и масла.За мотора 5W30.

Разход на масло има когато се кара често във витек при магистрални карания и големи преходи.Ако се кара разумно и повече градско не пипа.

Ходовата част е изненадващо здрава и безпроблемна по нашите пътища.

SH-AWD държи колата като залепена за асфалта и дава изключителна сигурност при тежки условия.

Въобще сигурността е на много високо ниво. Карал съм доста други коли и разликата е че тук изработката и качеството на материалите е висша лига😀изключително обезшумена както подобава на премиум класа.

Има и минуси разбира се..като най сериозния минус са високите цени 

за подръжка.Някой консумативи са на цената на среден клас автомобил🤔

суми няма да споменавам всеки може да провери сам.

За управлението на климат с-ма ти трябва висше образование,жената още не може да се оправя с настройките.

На волана има 18 бутона,но не мога да си скролвам радиата едно след друго а само запаметените,всъщност по късно разбрах че е възможно но е мн бавно ката задържиш бутона за две сек и се местят.

Ама тва по скоро са някакви мои минуси и не е някаква болка😀

Иначе Bose-то свири жестоко😀

За разхода за тези 20к км само на газ е 12-14 извънгр и 17+ в София.

Освен първоначалното обслужване за тази една година друго което е било като ремонт е за рециклиране на алтернатор и смяна гарнитура капак на клапаните.

По едно време мислех да я продавам защото китайския вирус сериозно удари бизнеса ми,но алтернативите след Легендата са много малко😀

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я караш и занапред. Щом след една година още се качваш с кеф в автомобила, значи е правилният избор!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Митак, напълно те разбирам и подкрепям. Аз моята я пуснах да я продавам и даже имам мераклия, но ми е едно тягностно да се разделям с нея. Още повече, че за да взема нещо по-добро трябва да се извади поне двойна сума. Напълно съм съгласен с казаното от теб и за разходите, но който не иска да дава толкова пари за колата си да вземе 1,4 бензин нещо basic и да танцува. Изключително впечатлен съм от автомобила - комфорт, сигурност и екстри. Просто не мисля че от тези години има нещо, което комплексно да доближава Legend в този клас, може би единствено S-class.

Само за разхода да спомена, че на мен на магистрала ми дава около 10-12 на газ при каране около 140 км/ч, на бензин е около 9 извън града, само в Гърция съм удрял на техните ограничения 7,5-8. Градско за София зависи, може и доста но това не е меродавно с нашите задръствания.

Редактирано от Pen4ooo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се сменят задни светлини

 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти  SH-AWD карАл ли си?

 

 

 

 

Редактирано от mittaka7
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш тя тази система която е монтирана на MDX е подобрената версия на SH-AWD най новият и ъпгрейд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блога на един руснак който е направил Легендата 500 коня с турбо  и много полезни видеа.Enjoy

 

https://www.drive2.com/r/honda/legend/4062246863888380296/

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снежна Легенда

20210322_132956.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Покажи скритото съдържание

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това e списък с кодове за грешки за нашата кола.Отговаря на 100% за Акура РЛ и по малко за Леджънд,но е наръчник и ще ни спести хвърлянето на боб!

 

  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Преместени кодове в таг за скриване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бре - да не дава Господ.

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей от дълго време имам желание да си закупа Honda Legend спрял съм се на една, но имам притеснения относно радар тъй като знам, че е имала съвем лек удар отпред и се е била активирила системата за защита на пешеходци. Ударът е бил изключително лек само леко пукната броня. Та въпроса ми към вас е дали бихте дали някъв начин за тест на системите свързани с радара. Към момента не свети нищо на таблото. Ако са ичистени към момента грешките нещо като откачане на акумулатор дали би провокирало проверка и евентуално показване на грешка? Благодаря предварително.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От седмица съм щастлив собственик на Legend 2007 г. Твърд Хонда фен. Притежавам още Fr-v 2.0, Accord 7 2.0 и Prelude 5 който е франкенщайн f20 с H22A глава. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

🙊😱Как можа да замениш страхотното FR-V за Легенджъ...?! 🙈

Въпреки това:

-Честито, и да си я пориш до дупка... ☺️😁👍

Редактирано от mitaka0007
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slichev@ Ceco ти е отговорил в другата тема и според мен това е правилния начин да се тества дали работи дистроника.Отваряй си очите на 4 защото отстраняването на подобен проблем ако го има е доста сложен и малко хора го могат.

 

Komunista83 Честито за придобивката..гледам липсва една в мобилето от последния път като ги гледах там.Да не е с бежов салон и с изгорялото стъкло на водача,че беше италианка май?

Редактирано от mittaka7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 12.04.2021 г. at 8:04, mitaka0007 написа:

🙊😱Как можа да замениш страхотното FR-V за Легенджъ...?! 🙈

Въпреки това:

-Честито, и да си я пориш до дупка... ☺️😁👍

Несъм я заменил. Имам ги и си ги

 

  На 12.04.2021 г. at 8:04, mitaka0007 написа:

🙊😱Как можа да замениш страхотното FR-V за Легенджъ...?! 🙈

Въпреки това:

-Честито, и да си я пориш до дупка... ☺️😁👍

Несъм я заменил. Ползвам ги всичките според случая. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 12.04.2021 г. at 15:18, mittaka7 написа:

Slichev@ Ceco ти е отговорил в другата тема и според мен това е правилния начин да се тества дали работи дистроника.Отваряй си очите на 4 защото отстраняването на подобен проблем ако го има е доста сложен и малко хора го могат.

 

Komunista83 Честито за придобивката..гледам липсва една в мобилето от последния път като ги гледах там.Да не е с бежов салон и с изгорялото стъкло на водача,че беше италианка май?

Не Швейцарка е, в перфектно състояние 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Търся капак за акомулатора на легендата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моргите няма ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях на доста обяви които продават Леджънт на части, но нямат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампон скоростна кутия..

Смених го,че имах чувството,че ще изпадне кутията някъде особено при паркиране и преминаване през всички предавки се клатеше цялата кола.

Сега доста е стегната и почти не се чува онзи шум на железа когато от D на P се мести лоста..

Цената е солидна както и цената за смяна..всичко от Бултрако като смених и маслата на кутията,диференциала и раздатката.Който го интересува повече да ми пише ЛС.

20210616_185456.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При последната смяна на масло при Слави, ми каза, че е тръгнал да заминава и моя и ще трябва да се смени в един момент.

 

Та мислех и аз на следващото масло направо да го сменя да не го чакам до последния момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес допълних с фреон климатика,защото не духаше студено толкова колкото миналата година.

Машината показа 185гр остатък,а от сервиза ми казаха,че трябва да са 450гр. според някаква програма.

Напълниха го както трябва и сложиха термометър на духалката и показа, че духа на 13.2 градуса.

Някой знае ли това нормално ли е,щот на мен ми се струва,че духаше още по студено миналото лято?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адашче за да настроиш един климатроник на макс студено трябва да го настроиш ръчно на Lo и никакво auto и тогава мериш. До колкото знам от вас с Легендите датчика за светлина също влияе на температурата която прави компресора и за това е най добре да е изкарана фронтално на Слънце на пряка слънчева светлина.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mittaka7 не звучи нормално :(

Първо, Легена мисля че береше около 500 гр. (по спомен)

Второ, преди няколко седмици като бях при майстор Цецо със сивика, премерихме с термометъра, защото и на мен ми се струваше, че не е достатъчно студено и показа 3 гр. ц.

Така че, има нещо гнило при теб с парното/охлаждането явно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е предния тампон които е маслено-хидравличен  намира се между радиатора и двигателя.Видно по снимката не е в добро състояние:)

След смяната на този и на скоростна кутия возията тотално се промени.На моменти си мисля,че е друга кола.

 

20211018_140852.jpg

Редактирано от mittaka7
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София-Анталия-София

 

 

 

20220624_182640.jpg

20220701_162411.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Trip A

Мисля,че това е  най-ниския разход който съм постигал с Легендата за вече над 60к откакто я имам.Нулирах я на Църна маца до центъра на Пазарджик

 

Trip B

Около 7к км като е 70-30 градско-извънградско

Legend.PNG

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...