emonai 48 #1 Публикувано 26 Април, 2019 Здравейте, поразгледах за подобна тема, но не намерих. Затова ще се оплача, пък някой ако се е занимавал с това, да сподели. Та от известно време забелязвам, че по прекрасните ни пътища някой от фаровете ми примигва/ фабричен ксенон CR V 3 2008г/ Днес намерих малко време и при почукване на левия фар ксенона гасне за миг. Ксенонова крушка съм виждал само на снимка и нямам представа как се захваща, има ли фасунга, към баласта на куплунг ли е и такива неща. Да проникна до там май трябва да демонтирам бушонното табло? затова исках малко да се подготвя- как да стигна до крушката, баласта и куплунга на фара. Мисля да поогледам да пръсна с контакт спрей и такива профилактични неща. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 779 #2 Отговорено 26 Април, 2019 Aз имах същата ситуация с една от крушките на късите,само че халоген, беше заради крушката, пробвай да размениш местата на крушките, да видиш дали и при теб се дължи на крушката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itcebel 4 #3 Отговорено 28 Април, 2019 И при мен беше така- прекъсваше на дупки след това светлината порозовя и.....изгасна!Смяната е лесна свалясе капачката за ксенона завъртасе баласта , скобата държаща крушката се освобождава и се изважда .Трябва да се избере правилния № за модела В youtube има последователноста на действията.Успех!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #4 Отговорено 5 Май, 2019 Благодаря, явно ще сменям крушки. Не съм привърженик на евтините ментета, но се боя от скъпите МЕНТЕТА, та ще поразгледам какво са слагали колегите и от какво са доволни. То се е видяло ,че без едни двеста лева няма да се мине. Ама нали е за '' СКЪПАТА" всичко е простено!!! От купето като карам ми се струва, че прекъсват и двете едновременно. Не съм разглеждал схемата, но ми се струва, че по силовата част двата фара за къси светлини общи вериги нямат, а по оперативните да прекъсват от друсане... там токовете са малки? абе ще сменя крушките пък то ще покаже... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #5 Отговорено 29 Май, 2019 Спрях се на тези:" Osram D2S +200% Night Breaker Laser ксенон крушки за предни фарове на кола 66240XNL 35W P32D-2 FS1" Дали някой има впечатление от тях? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #6 Отговорено 31 Май, 2019 (Редактирано) И аз имам аналогичен проблем, в който при продължителното движение на фара или при намаляване на скоростта рязко премигва отпред вдясно. Купил съм си OEM резервна крушка и баласт. Не знам какво ще излезе, но го чакам да изгори, за да го подменя. Междувременно възнамерявам да подменя крушката с новата да видя ще се прояви ли отново проблемът (баластът е отдолу на фара и чак толкова не ми се занимава на този етап). Мърдах проводници, местих рефлектора надолу-нагоре като преди това го откачих от моторчето за регулиране, удрях с ръка по фара докато работи, местих вътре самата крушка - не прекъсва, така че не изглежда като да е проблем с хлабава връзка. Остава да е нещо по веригата, но защо само пък вдясно, това е загадка. Отделно от това спря да ми работи и автоматичното регулиране. Датчиците и лостовите механизми (с яблъчните болтове) на преден и заден мост са уж наред, пълната диагностика не показва грешки. Чакам един хубав мултиметър/мултицет с правилните накрайници на кабелите да замеря модулът, който ги контролира (намира се над педала на спирачката). Иначе започна да ме дразни и някак взех да го приемам лично този проблем. Редактирано 31 Май, 2019 от bbozhanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #7 Отговорено 5 Юни, 2019 Засега изглежда да е крушката проблемът с примигването. Смених я и вече два дни не се е приявявал. Новата свети убиец. На снимките е със закрит първо десен фар (вижда се светлината от старата крушка), после с ляв (светлината е от новата). Сега стана друг проблем... има един много лек отенък на топлината на цвета, който може би само аз го виждам, но май ще ида да си купя още една OEM да уеднаквя нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #8 Отговорено 5 Юни, 2019 Никога няма да светят еднакво ако едната е по стара с повече от 6 месеца работа. Сменяш и двете и едната стара става резерв.Не си мисли,че ще се минеш тя след месец/два и другата-стара ще сдаде багажа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #9 Отговорено 6 Юни, 2019 И аз ги смених и двете, олекнах с 209 лева, но "ноща се превърна в ден" Абе чак 200 процента повече светлина не е но определено са по добри от старите, дано не товарят баласта и със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #10 Отговорено 12 Август, 2019 От човек който от години се занимава с това знам, че колкото повече една крушка е "напомпана" толкова по-малко живот има. Тези с +ХХ% и тнт. ако се ползват редовно за 1 г. и си отиват. Най-добре е или ОЕМ или нещо малко по-добре (примерно +20% на Осрам...). Ако ги карате и като дневни светлини положението става още по-зле. Слагайте модул на дългите, врътката на "АВТО" и да се пускат само на тъмно. А за разни експерименти с крушки по 10 лв не се блазнете, горят кабели, топят букси, матират фаровете вътре, хабят рефлектори и тнт. а и не си струва хамалогията по смяната им за 1 месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #11 Отговорено 12 Август, 2019 И при мен почна да примигва десния ксенон след продължително каране: денем и нощем. Но от както сложих модул за Дневни светлини DRL спря този проблем без да съм сменял крушката - аз и малко карам вечер де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #12 Отговорено 12 Август, 2019 А имах подобен проблем. Наложи се да сменя крушка, реално смених двете защото очаквах и другата да направи мизерия. Сложих осрам d2s, за 120 лв двете мисля, с 4 год гаранция. Интересно се получи, че извадих абсолютно същите... Ако някои се интересува мога да пусна на лично откъде съм ги купиш крушките. ... Едно малко приключение беше смяната на крушата на единия фар, май на левия...., но с клипчетата от тубата става ясно кое как. Самата крушка да не се пипа с голи ръце. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trufel 0 #13 Отговорено 12 Август, 2019 Здравйте, и на мен (май) ми изгоря ксенона от лявата страна. Пробвах сам да сменя крушката ама нещо не мо се отдава Отделно, докато разглобявах грушката с “фасунката” бяха хлабави и то доста. Та видях, прибвах, не стана. Къде, освен в хонда, могат да ми сменят крушката? Вероятно и двете де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #14 Отговорено 12 Август, 2019 Според мен във всеки сервиз могат да ти помогнат. Крушката се държи на две телчета които се огъват и застопоряват в цикъла на самата крушка. Завъртян е малко, но не невъзможно, щом аз се справих., макар и с много попържване... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове