Емо accord7 2 #1 Публикувано 13 Април, 2019 (Редактирано) Здравейте колеги,даите съвет от каде да намеря една биалетка за сензора за автоматичните фарове.Питах в Хонда бг,ама тия са цифромани. Редактирано 13 Април, 2019 от Емо accord7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 13 Април, 2019 Виж тази тема, може да се свържеш с автора и да си поръчаш като него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 23 Април, 2019 Моето се счупи също. сега леко играя хазарт и съм поръчал оригинално лостче, но за CRV. В края на месеца трябва да дойде, та ще знам дали съм хвърлил 40лв на вятъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Емо accord7 2 #4 Отговорено 23 Април, 2019 Ако е 40 лева е добре,че за акорда нямаше и предложиха лостчето и датчика за 540лева.Сега съм сложил едно втора ръка,но нз колко ще изкара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Емо accord7 2 #5 Отговорено 23 Април, 2019 Ако стане от CRV-то пиши да се знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #6 Отговорено 10 Май, 2019 Абе не знам дали е от CRV, но стана! Колегата Izanagi го поръча и директно ми го даде - заспа! Не знам парт номер и от каква кола е, затова се свържи с него да то поръча! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #7 Отговорено 15 Май, 2019 Автоматични фарове всички 7ма ли го имат 🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #8 Отговорено 15 Май, 2019 Не, някои са с ръчно регулиране от купето. Мисля, че автоматично регулиране имат колите с фабричен ксенон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1272 #9 Отговорено 16 Май, 2019 Преди 23 часа, Pavel_Pavlov написа: Не, някои са с ръчно регулиране от купето. Мисля, че автоматично регулиране имат колите с фабричен ксенон. +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #10 Отговорено 30 Юли, 2019 Фаровете от известно време са прекалено вдигнати, явно автоматичното регулиране не работи. Биалетите на предния и задния сензор са здрави. От къде да започна с търсенето на проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #11 Отговорено 30 Юли, 2019 (Редактирано) Може моторчето на фаровете да не работи. Ако насочиш колата в тъмното към стена и натиснеш задницата с повечко тежест (например с някой приятел едновременно), трябва да можеш да видиш как се регулират. Другия начин, който съм виждал, е спираш под наклон, гасиш двигателя и спираш фаровете. После палиш двигателя без фаровете, обръщаш колата (наклона да е на обратно) и палиш фаровете. Мисля, че при тези стъпки, след като запалиш, трябва да видиш как се изместват нагоре или надолу. Може и някоя от стъпките да е излишна, но мисля, че, ако пробваш и видиш движение, можеш да изключиш моторчето като проблем. ПС: иначе можеш ръчно да регулираш фаровете с кръстата отвертка. Редактирано 30 Юли, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #12 Отговорено 30 Юли, 2019 Преди 4 часа, gmarinov написа: Фаровете от известно време са прекалено вдигнати, явно автоматичното регулиране не работи. Биалетите на предния и задния сензор са здрави. От къде да започна с търсенето на проблема? Започни със снимка, за да ни покажеш проблема. Колата да е на 10 метра от стена, земята да е равна (паркинг на мол) и снимай на каква височина свети фарът. На 7-ца фарът е на 65 см от земята, а на стената трябва лявата половина на хоризонталната черта между светлото и тъмното да е на около 50 - 52 см. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #13 Отговорено 30 Юли, 2019 Извънградско вадя очите на катериците. Първото са снимки от 10 метра, вторите от 5 метра, последните от 1 метър. Пробвах както казват повечето, да седна в багажника, но от това спортно окачване изобщо не мърда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #14 Отговорено 30 Юли, 2019 (Редактирано) Е, няма как да сложа ролетка на тези снимки, но виж, ти - би могъл. Единствено виждаме, че левият е много по-високо спрямо десния. Или десният - по-ниско, зависи от гледната точка. Сега измери от червената линия до синята линия, после измери от червената до жълтата. Синята ти е левият фар, жълтата - десният, червената - земята там при стената. Напиши резултатите от измерването. Редактирано 30 Юли, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #15 Отговорено 31 Юли, 2019 Десния трябва да е горе-доло на жълтата линия, левия и десния преди правиха идеална черта. Въпроса е как да разбера дали реглажа ми работи без HDS диагностика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #16 Отговорено 31 Юли, 2019 Десният е на жълтата линия. Левият обаче е твърде нагоре, в такъв случай. Трябва синята линия (тя е нивото на левия фар) да слезе на нивото на жълтата (жълтата е нивото на десния фар), т.е. синята да я се прожектира там, където е зелената. Зелената е само илюстративно на картинката, да покаже точното положение. Жълтата и зелената трябва да съвпадат по хоризонтал, тук са разминати съвсем леко, само с цел да се виждат и двата цвята. Ето ти картинка на двата снопа: Еми това ти е вариантът, щом си с толкова твърдо окачване - товариш няколко човека в багажника и гледаш на всеки следващ дали светлината няма да мръдне. Допълнително може да си набавиш два крика и да вдигаш предницата, но без да отлепваш гумите от земята. Така гумите и окачването ще паднат надолу и системата ще си мисли, че колата е много вдигната отпред, съответно - ще свали светлината. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #17 Отговорено 1 Август, 2019 Вдигах колата с крик, сензора не мърда. Биалетите са здрави, задната малко скърца но я смазах. От реглажа с успях само да събера двата фара, не виждам да може да се регулира дългия спрямо късия. На единия фар крушката на късия не беше добре закопчана, но нямаше съществена разлика след поставянето. Реглажа на височина само с HDS диагностика ли става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #18 Отговорено 1 Август, 2019 Дългият спрямо късия не може. Регулира се позицията на целия вътрешен блок-фар, спрямо корубата и стъклото. Има врътка за горе/долу и друга, за ляво/дясно. Става на ръка, с HDS диагностика не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #19 Отговорено 1 Август, 2019 Тези са за наляво-надясно, за нагоре-надоло не е ли през малката дупчица на моторчето за автоматичен реглаж на фара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #20 Отговорено 1 Август, 2019 (Редактирано) Да, през нея е, а отгоре на пластмасата точно до дупката, през която се бърка, за да достигнеш тази на моторчето, е написан и наклонът, който трябва да спазваш. Имай предвид, че някой трябва сериозно да си поиграе, за да вдигне толкова много левият фар, което на практика няма как да се случи. Най-вероятно имаш проблем в системата за регулиране, която не възприема позицията на окачването, или самите моторчета не работят. Това, че като си натиснал задницата, не помръдва нито левият, нито десният - по-скоро подсказва за проблем в тази система, а не за проблем с някое моторче или отделен сензор. Не съм сигурен, но мисля, че ако имаш проблем със сензорите, с диагностичен софтуер трябва да може да се проверят и тестват. Тестът е да им се подадат изкуствени команди за придвижване в крайно горно и долно положение. Това не е критична грешка и от нея едва ли ще ти светне лампата, но е твърде вероятно да стои записана и текуща в паметта. Накратко: не пипай ръчното регулиране, преди да си сигурен, че автоматичното е в изправност. Редактирано 1 Август, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #21 Отговорено 3 Август, 2019 Днес имах възможност да направя малко картинки, ето нещо ако ти е от полза: Това е ДЕСЕН ФАР, сниман откъм гърба му. Най-отляво (по посока на движение на колата), се намира врътката за регулиране в посока ляов-дясно. Червените стрелки сочат към нея. В средата на фара се намира моторчето за движение на фара нагоре и надолу, а с жълтата стрелка е посочено мястото, където се бърка с отвертка, за да го регулираш ръчно. Ръчното се прави когато колата е натоварена с шофьор, стандартното оборудване като резервна гума и инструменти, и резервоар пълен догоре или по-възможност - над половината. Регулирането се прави с отвертка тип PH2, даже дали не е и с PH3. Това не пробвах, но мисля, че преди време го правих с 2-ка. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове