Jump to content
JHM

DIESEL..,идва ли края?

Recommended Posts

Тази статия като цяло е една фалшива новина!

1. Дизелът е изключително вреден не заради отделяния CO2, а заради отделяните голямо количество други вредни вещества и сажди.

2. Покачването на СО2 в посочените държави не се дължи само на автомобилния транспорт, а и на промишлеността, и енергетиката.

Ето защо на първите места са Полша и Германия - държави със силно развита промишленост. Недоумение буди Швейцария, но предвид, че се намира между Германия, Италия и Франция, а за въздуха няма граници, може би заради това...

3. България не фигурира в класацията. Защо? Може би не са правили измервания тук, за да не счупят уреда...

4. Гърция и Франция са измежду държавите с най-ниски нива на СО2. :blink: ?!? Май са минали през България на път за Гърция...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнете географското положение на "отличниците". Моретата около тях са голям фактор, спрямо индустриалните гиганти с централно континентална локация.

Не че дизела е по-безвреден и спадащите му тиражи качват общото ниво - просто новата методика показва реални, а не тестови данни.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно как от един проблем на световно ниво,местните умници си готвят рекламните предизборни кампании и да изкарат дивиденти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краят на дизела е дошъл, за жалост обаче това не важи за България

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука тепърва се развива...,справка в сайтовете за продажба на автомобили втора ръка.:biggrin:

Дано по скоро да се промени нещо,ако не до тези избори,то до следващите.:(

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че ще се промени. Не, че някой доброволно ще направи някаква реформа, с която да удари кажи речи половината автомобили в държавата. Просто ще им бъде спуснато. Има и обаче нещо друго, в класацията за най-чист въздух е и Гърция. Там не е като да карат само хибриди, но явно застраховките и данъците на големите двигатели са тесла и си движат с 1.2, 1.4 двигателчета. Това също си казва думата. Вече 3-4 пъти като съм бил в Солун ми прави впечатление колко брутален е трафика, все едно е час пик нон стоп, но масово са коли с по-малки двигатели и доста от тях са сравнително новички и не смърди кой знае колко, на места да не кажа и въобще.

 

Ние тук само ако сменим средностатистическия 6 цилиндров дизел 3 литра за едно 5-8 годишно 1.4-1.6 автомобилче без значение горивото пак ще дръпнем, ама воля няма. В момента разликата между 100 коня бензин Евро 5 и 250 коня Евро 4 дизел е между 150 и 250лв на година според зависи общината. Гражданската и тя да е макс 30лв на година по-евтина. Е кой да кара Голф 1.0тси 2011та, като за същите пари (както за закупуване, така и като разход на 100км) може да кара Е60 530д. Имам чувството, че ние тук заедно с Албания останахме последните места в Европа, където няма проблем да се притежават дърти, мощни и неподдържани коли. 

Сериозно ви казвам, за една 10минутна обиколка в студентски преди няколко седмици видях повече луксозни седани и лимузини с големи двигатели отколкото по целия път от Калотина до Любляна и обратно.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Гърция много допринася това, че е заобиколена от вода и по-лесно се раздухва въздухът. Но това е само един фактор. Всичко останало което си споменал си оказва влияние в пълна сила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Cap_Slow написа:

Там не е като да карат само хибриди, но явно застраховките и данъците на големите двигатели са тесла и си движат с 1.2, 1.4 двигателчета. Това също си казва думата. Вече 3-4 пъти като съм бил в Солун ми прави впечатление колко брутален е трафика, все едно е час пик нон стоп, но масово са коли с по-малки двигатели и доста от тях са сравнително новички и не смърди кой знае колко, на места да не кажа и въобще.

 

Ние тук само ако сменим средностатистическия 6 цилиндров дизел 3 литра за едно 5-8 годишно 1.4-1.6 автомобилче без значение горивото пак ще дръпнем, ама воля няма.

Много добър пример е това с гърците колега.

Всичко е така както си го описал.Това "перо" с вноса на употребявани автомобили не съществува при тях,като всичко е на по високо ниво и в порядък.

Така е измислена системата  на облагания на вноса на употребявани автомобили,че го прави не рентабилен.И това не е от сега,а го имат отдавна.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...