Jump to content
Tino

Надежност R20 двигатели

Recommended Posts

Здравейте хондаджии, 

Ориентирам се да сменя най-накрая стария Акорд и се ориентирам към CR-V, поради простата липса на Акорд 9та или 10та. В общи линии си карам хондите дълги години и не ги сменям през 2-3 или 5 ( Акорда го имам от 2008ма ). Очудващо за мен, защото просто не съм се интересувал, R двигателите имали проблеми с омасляването, подобно на H22 двигателите. Реално е реплика на приятел, търговец на коли. За това се допитвам до вас какво сте изпрочели насам натам или натъкнали, Постарах се да прочета каквото намеря за тези двигатели тука, но информацията е оскъдна. Почти със сигурност ще се газифицира в някой етап, но това ще доведе ли до понататъшни проблеми покрай износването на валове? 
Конкретно за модела бих се радвал да чуя отзиви около интериора. От Акорд 7ма съм изключително доволен, че има елементи по колата, които не можеш да кажеш, че е карана - това ми е примера за сравнение. Сравнявам със Сивик 8ма, чийто интериор си е отвратителен в сравнение с Акорда от страна на качество на материалите и надежността. Как е при CRV-то? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За омасляване на двигателите - не бих казал ,че има такива проблеми.За газифициране - нямаш ядове със свестен газов инжекцион и добри настройки могат да се постигнат много добри резултати, но все пак е добре през известно време да се проверяват хлабините на клапаните (особено изпускателни).

По отношение на интериора - според мен не е на нужното ниво.Не бих казал ,че е отвратителен , но има още много какво да се желае (особено с качествето на почти всички пластмасови детайли).

Това е от мен като собственик и ползвател на CR-V с R20 двигател, каращ предимно на газ.

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам клиент които навъртя близо 200к на црвето си на газ. R20   мотора е ок. На 160000 от как го има едвам го убедих да проверим клапаните ( бяха за корекция), бяха го излъгали че са хидравлични. Кожения салон нестава, сланб изработка. Спирачната система е малко скъпа но се прави един път. Колата която визирам вече е на над 350к има проблем с 4 бяха я остаеили без масло кутията. На около 250к,макс е за съединител 700 лева  оригинален. Понякога чупят едни шарнитни лостчета за се зорите на фаровете, вече ги има нови та и те се лекуват. Газовата е без омасляване/лайнарка  вече изхвърлих я резко. С 5 литра кара до 12000 интррвал на маслото 5/30

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сбъркаш,но още не го знаеш. ЦРВ-то няма нищо общо с Акорда.Версия Екзикютив се намира трудно и в двата варианта,но комфорта винаги е на страната на Акорда.Търси си 10 серия независимо дали с К24 или R20, освен ако не си станал рибар, но и затова не бих взел ЦРВ3. 

Джипката е чудесна за развалени пътища ,но не е правена за дълъг път.Седалката изморява след около 4-500 км. Окачването е меко ,но и това също изморява.Двигателя е чудесен /за сега/ и един от най здравите правени някога.Единствен фабричен дефект е треперенето на празен ход ,заради твърдите тампони на двигателя.Там малко са се престарали с големия въртящ момент :), за поддръжката знаеш...

Газификацията също не е проблем /над100/ без драми.Единствено задните пружини омекват.Това за омасляването са глупости. ЗА твойто извънградско бих предпочел Акорда все пак. Намира се за 15-16000 и си струва всяка стотинка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е в 4-та генерация, да я местя ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз за 4-та ген. говоря. 5та ми се иска много, особено при положение, че е японка, но уви... спрях да съм мод/админ или квото бях и парите секнаха :D:D:D 
CRV-то е поради ред причини, основната е N1 сертификат. Другата е, че Акорда ми идва малък откъм място за сядане (широчина на краката на задните седалки). И не на последно място, дизел е...малко ми втръснаха, за това и двете заминават. Реално и чак толкова вече не карам, имам един преход Пловдив-София-Пловдив седмично, за това дори може и да се размина с газовата. 

Това, че е на лице надеждността на двигателя ме радва, в общи линии освен интериора да е запазен, държа и на двигателя. А в интерес на истината новите CRV-та с турбо не ми вдъхват особено доверие. 

А как са нещата със автоматиците - последно със CVT ли са или автомат. До колкото разбирам само американските/канадските са със CVT. За тях има доста отрицателни отзиви отвъд океана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1 вече няма облекчения доколкото знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен CRV 4 е N1 и от тази година данъка си е нормален.

Честно казано от горните коментари не става ясно за коя генерация се говори, поне за мен.

Беше споменат кожения салон, че е некачествен. Може и така да е при голям пробег, но при мен е неразличим от нов, а не се пази особенно и се кара доста градско (стани/седни). Колата е на 100 000 км.

Лично на мен автоматика ми се струва малко грубоват, т.е усеща се като превключва. Не е както при DSG. Но в никакъв случай не е лош и не е CVT.

В интериора преобладават твърдите пластмаси и ако не е пазена колата си личи експлоатацията, лесно се драскат... Като цяло сглобката е ОК, при по сериозни неравности се чува тук-там скърцанки.

Вибрациите на празен ход ги има и при мен, явно е нещо нормално.

Колата е на газ и за сега няма проблеми.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментарите са ми за ЦРВ3

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От март 2013 съм с 4-та генерация, два литра бензин. Първото беше само с предно и ръчна кутия и за няма 4 години направих 75000км. Това с което съм сега е автомат версия Premium и в момента е на 151000 км / аз му навъртях 22000 км/. И за двете мога да кажа, че с двигателя не съм имал никакви проблеми. Единствената по-сериозна намеса е гаранционна смяна на съединителя на първото, получи се леко тропане от отслабени пружини /имаше и сервизен бюлетин май от Хонда/. От автомата съм много доволен, по-добър е от този на Акорд 7-ма генерация, какъвто карах до 2013г. Оказа се, че автомата е по-икономичен от ръчната на дълъг път, дължи се на по-ниските обороти на 5-та предавка. На градско обаче е ламя, няма и старт/стоп и средния разход е с 1 литър по-висок. Като комфорт 4-та генерация е много по-добре от трета. Единствения ми проблем при прехода от Акорда е по-високата седалка и бяха необходими 1-2 месеца да свикна. Малко неудобство ми създаде и по-широкото купе, подлакътниците са по-далече и си играх доста с положението на седалката, за да се наглася. След това нямам проблем с дълъг път, не ме уморява повече от Акорда. А пространството вътре е в изобилие, и отпред, и на задните седалки, и в багажника. За мен е най-практичния СУВ на пазара! Колкото до интериора, обади се ако искаш да видиш как изглежда таблото и кожения салон на реални 151000 км. Между другото, забелязах, че Премиум версията е осезаемо по-тиха и създава и усещане за повече комфорт!

Колкото до N1, не знам дали си заслужава вече: данъка в Пловдив е 378 лева с отстъпката за кола до 5 год. За приспадане на ДДС трябва да декларираш процент на лично ползване в данъчното. Получаваш ограничение да пътуват само 4 човека, петия колан е махнат.

Ако имаш други въпроси пиши, ще помагаме!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1 не ме притеснява, а и ми е нужен. Имам фирма и в общи линии използването на автомобила за лични нужди се свежда почти до минимум.  Това за данъка не го знаех, звучи леко нелогично, но не очаквам особена логика освен от към прибиране на повече пари от страна на държавата. 

Пак подчертавам, става въпрос за 4та генерация :D Бранко или иначе почти ме разубеди. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте 4 ген.2.0 бензин,с R20 мотора ли е?

Кой е другия бензинов 2.4л. ли...и кой е за предпочитане?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набавих си нужната информация,макар и оскъдна.:)

Има писано,но не е много!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM ако не е проблем сподели с нас какво си намерил.Особено за надеждноста?

Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо относно сигурността.

Интересуваха ме само,какви двиг. се вграждат на конкретния модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...