Jump to content
Trapp

Хонда Акорд 2.0 2007 вода в багажникА.

Recommended Posts

На 26.03.2020 г. at 17:22, isullivan написа:

 

IMG_20200326_170059.thumb.jpg.af1ea2c1608a0e5131ee0f3f5922ae65.jpg

Отзад в дясно беше по-влажна самата  кора.

 

Polish_20200326_172017236.thumb.jpg.9ff93838eb88505e96b167e6d046b5d4.jpg

От ляво имаше и други екстри като пясък и ситни камъчета 😵

Колега свали и тези черните буфери/изолатори върху подкалника от двете страни в багажника, с белите тапи. Огледай за пробито от ръжда или поне за покафеняване при наставките и мазаното със заводския силикон за уплътняване, тъй като аз го забелязвам. Възможно е под намазаното наставката да е сдала и силикона просто го крие, но не спира водата. Също така, зависи и колко кг.си и габарити, качи се в багажника и си прилепи челото към задния калник и светни с нещо, все ще успееш до видиш сгъвката на калника и подкалника отвътре за нещо съмнително от това което казах. Най-добре си провери и веждите отвън и отдолу, като свалиш и пвц подкалника, ако имаш такива. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колите някога са удряни отзад, е възможно да има спукани заварки и разместени панели, които са скъсали уплътненията между тях и така при дъжд се просмуква вода много, много бавно, но сигурно. На баща ми колата я изшиха отзад отляво, а след ремонта протече отдясно под стопа и над бронята, на едно място точно така беше станало - спукана заварка и уплътнението между панелите цъфнало. Малко болкит оправи нещата. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, ogi28b написа:

Ако колите някога са удряни отзад, е възможно да има спукани заварки и разместени панели,

Точно!

При течове отзад обикновено това е причината.

А пък на тази снимка се вижда съвсем ясно от къде си влиза водата.

Polish_20200326_172017236.jpg.419f96219e02afadb8d043e93ec4ceac.jpg

Редактирано от Митко Йотов
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм писал, но свалих бронята, свалих съпортите които се държат на белите щипки, зачистих, минах обилно със санитарен силикон и проблемът е решен.

 

Да добавя и още 2 реда, японецът го е измислил и произвел, в България си караш колата по каско да ти пръснат бронята и Ганьо Балкански си оставя ръцете и проблемите почват. До сега всичките ми дертове с тази кола са били в следствие на такива велики майстори.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, isullivan написа:

Не съм писал, но свалих бронята, свалих съпортите които се държат на белите щипки, зачистих, минах обилно със санитарен силикон и проблемът е решен.

 

Да добавя и още 2 реда, японецът го е измислил и произвел, в България си караш колата по каско да ти пръснат бронята и Ганьо Балкански си оставя ръцете и проблемите почват. До сега всичките ми дертове с тази кола са били в следствие на такива велики майстори.

 

Много бързо реши, че е решен...дано да не е предположение, за да оправдаеш свалянето на бронята. :) Белите щипки може да се замажат със силикон и отвътре, нали са достъпни...

Да беше направил някоя снимка отвън/отвътре и да обясниш нагледно... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Off Topic
На 29.03.2020 г. at 0:17, JapCar написа:

не знам защо след известно време настройките ми за уведомяване при нови отговори в интересуващи ме теми не работят...Нека модераторите кажат нещо по въпроса

 

При мен в Gmail мейлите за известия идваха в спам-а. Въпреки, че ги маркирах като не-спам пак отиваха там.

Добавих си изпращача "Hondabg.com Форуми" <info@hondabg.com> в контактите и вече си идват в кутията.

 

П.П. Горе вляво на всяко мнение има бутон "Докладвай". Може да се използва по предназначение.

Поздрави!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, dindin написа:

 

  Скрий съдържанието

 

При мен в Gmail мейлите за известия идваха в спам-а. Въпреки, че ги маркирах като не-спам пак отиваха там.

Добавих си изпращача "Hondabg.com Форуми" <info@hondabg.com> в контактите и вече си идват в кутията.

 

П.П. Горе вляво на всяко мнение има бутон "Докладвай". Може да се използва по предназначение.

Поздрави!

 

При мен не е такъв случая-мейла ми е yahoo, а и имам уведомяване за ново писмо и в спам кутията, та не пропускам ако има писмо.

Проблемът е: След като активирам горе в дясно на всяка тема "Следвайте това"/"Имейл при развитие в темата", известно време си получавам известия, после спират (не знам след колко, дали 2 седмици или месец или два) ,може би ако не пиша известно време, само чета. Когато се сетя трябва да го направя отново и пак почват известяванията. Ето сега ми работят...

Бутон "Докладвай" не видях на първо чете, но няма значение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що успях да открия моя проблем с водата, излезе че тече от капачката на резервоара.

 

190094894_2006263126178103_4350001594726742283_n.jpg

192141466_469557377447422_8197464615750724326_n.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, след като април 2020 не можах да се върнах в Англия заради отменени полети (Ковид), поостанах в БГ доста, че живота там е по-хубав :) и се върнах чак декември 2021... Колата беше в гаража ми, който е пародия, при всеки дъжд върви вода по цимента отдолу, страшна влага. Бях я спрял от движение. Мислех, че ще купувам нов акумулатор, след почти 2г, но изненада- закачих клемата, показа 12,3V и запали от първо завъртане... Бях го купил половин година преди да я сложа в гаража и очевидно не е калпав, щом саморазряда не го е съсипал. Бензина беше малко, на другият ден светна лампата и го надумках догоре... (преди да замина беше около £1.10, сега е 1.50 :) )

Иначе външно ужасно мръсна, едната гума напълно спаднала, дисковете ръждясали, вътре седалките (ест. кожа) мухлясали, мирише ужасно... Е почистих, измих, напомпих, олекнах с £4-500 за застраховка, пътен данък и год. преглед (мина от раз :) ) и я подкарах. Е, мирише още на мухал, карам на отворени прозорци когато може, защото много вали.

И така за водата в багажника- последно тогава бях писал, (след многото съвети, неуспешни опити) че намазах със силикон под лайсните на покрива от край до край...изглежда това реши дългият ми проблем, няма вече вода...поне в багажника...!! Преди бях мазал с боя, въпреки, че видимо нямаше пукнатини, но изглежда като изсъхне се пука, защото е твърда/крехка и стават микро пукнатини и с поливане пробата не ставаше, само след много дълъг дъжд. Таа, това ме заблуди, добре, че пак опитах, сега силиконът е гъвкав и няма проблем...

Някои бяха писали, че са решили проблема по разни начини..., после писаха, че грешно заключение, има вода пак..., дано при мен е трайно...

Вероятно вътрешността, тапицерията на купето, на седалките, са напоени с влага, защото си мирише на мухъл и влажността пак е висока 85-90%. Като покарам на отворени прозорци и на обдухване на пр. стъкло, (обменя въздуха с външен) влажността спада, но на другия ден пак е висока..., та опитите продължават... Ще проверя и състоянието на филтъра за купето, макар, че след толкова духане през него да е бил влажен, трябва да е изсъхнал...

 

Редактирано от JapCar
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си беше от съпортите на бронята, 2 години нямам проблеми вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. И мен ме сполетя наводнението и то за втори път. Миналата година отдясно влизаше през държачите на бронята. Минах ги хубаво със силикон и си реших проблема, до сега. Сега реши от шофьорската страна през отдушника да влиза. Карах колата в дъжд и на другия ден плуваше. Имаше вода и в резервната гума. Подсуших я и започнах да я поливам и видях, че през отдушника влиза вода... Хванах го и играеше на мястото си, явно уплътнението е заминало. Сега ще го намажа и там със силикон и се надявам да реша проблема. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек от всякъде тече:(,хвърлете едно око и на стоповете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...