zmiata29 180 #1 Публикувано 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Сутринта отивам паля колата, работи минута две и излизам от гаража, а под мотора, гледам локва масло - двигателно, изтръпнах. Извадих CRVто за всеки случай. Връщам се, оглеждам, от филтъра, развъртях го, гледам гумата излязла от едната страна на каналчето и леко приплескана на криво. Имах филтър смених го. Слизам при моите майсторчета, а те викат маслената помпа вдигнала налягане, клапан(байпас) не отворил запекъл и маслото избило през уплътнението на масления филтър. Да попитам по разбиращите как се случва това и каква е оправията? D16W1 e мотора. Редактирано 19 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #2 Отговорено 19 Февруари, 2019 Я кажи първо какъв филтър си сложил и какво масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #3 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Филтъра махле за модела, маслото 5 В 30 лики моли Редактирано 19 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 19 Февруари, 2019 Не е проблема във филтъра, или не намазано уплътнението с масло, или е претагнат. Това за налягането и байбаса..... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #5 Отговорено 19 Февруари, 2019 Намаза го, видях с очите си, стягането бе на ръка, скоро сменях маслото и гледах през цялото време внимателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #6 Отговорено 19 Февруари, 2019 Маслото не е гъсто, филтърът уж е от добрите, но това не е гаранция, на ръка трудно ще го пренатегне, освен ако не е някой шампион по канадска и не си знае силата, така че остава или недостатъчно затегнат или блокирал клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 19 Февруари, 2019 А на стария уплътнението да не е останало на блока. Че съм го виждал и това. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #8 Отговорено 19 Февруари, 2019 Често се случва.По резбата е имало някакъв боклук и майсторчето е усетил натяг,а то е било някоя песачинка. Мястото е неудобно ,но поне с ръка може да се бръкне и да се забърше челото и резбата. Ако по време на завиване хрущи,значи резбата в блока е компрометирана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #9 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Това не погледнах, но пък то и е трудно за погледа. не нямаше хрущене, сега го затегнах с ония лидълски скоби с лентата и винта, дано аз не съм натегнал повече. А каква е тая притча с клапана на маслената помпа, изобщо възможно ли е. Сега се сещам, че вчера като се прибира и дадох малко повече зор на един баир 4та до 4000 оборота и след това се изхвърлило щото има и пръски масло по задния капак. Беше изхвърлило около 2.100л. Редактирано 19 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #10 Отговорено 19 Февруари, 2019 преди 7 минути, fenabg написа: А на стария уплътнението да не е останало на блока. Че съм го виждал и това. Има го и този момента, когато не се маже уплътнението или се маже със старото масло, залепва и с две уплътнения със сигурност избива, за това трябва да се проверяват и филтъра и резбата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #11 Отговорено 19 Февруари, 2019 Ако и предния е бил Mahle- нама как да остане гарнитурата на блока. Притчата за клапана на маслената помпа...ако цетката на смукалото я няма ,теоретично влезе нещо метално в маслената помпа и блокира байпас клапана и вдигнеш високи обороти на студен двигател би трябвало филтъра да се пръсне,но и той има байпас клапан ,така че това няма как да стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #12 Отговорено 19 Февруари, 2019 Може ли категорично да се изключи клапана на филтъра като причина, че и аз съм се насочил точно към Мале-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #13 Отговорено 19 Февруари, 2019 Предния, нямам спомен какъв е бил, но махлето го довлякоха от евро07 мисля. Сега съм навъртял Борг енд бек, купен от Англия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #14 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Това е стария Редактирано 19 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #15 Отговорено 19 Февруари, 2019 Ам снимай го отгоре ,така не си личи къде е прищипан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #16 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Аз обаче измъканах цялата гума като го свалих, така ,че кой знае какво не се вижда. Редактирано 19 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #17 Отговорено 19 Февруари, 2019 Какво пише на филтъра къде е произведен . Скоро попаднах на Мале на кутията едно вътре на филтъра БГ. Пробвай този аз само този слагам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #18 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) @zmiata29, купи си шапчица за филтъра за тресчотка. Чиста работа, не тези порнографски ключове за всякакви видове филтри. 65 мм / 14-ъгълник. @CARPERA Нормално, в Русе ги правят. И какво значение има? Редактирано 19 Февруари, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #19 Отговорено 19 Февруари, 2019 Mann също произвеждат филтри в България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #20 Отговорено 19 Февруари, 2019 До сега не съм попадал на MANN маслен филтър произведен в Бг . Нещото което ме притеснява в Бг производството се нарича Качествен контрол. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #21 Отговорено 19 Февруари, 2019 Качественият контрол се извършва и в Германия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #22 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Да разликата е точно там.В неговото извършване или неизвършване . Редактирано 19 Февруари, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 19 Февруари, 2019 Поне 150 съм изхарчил досега. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #24 Отговорено 19 Февруари, 2019 Преди 2 часа, zmiata29 написа: ... сега го затегнах с ония лидълски скоби с лентата и винта, дано аз не съм натегнал повече. Натягането, мисля, че беше още 3/4 от оборота, след като уплътнението опре на блока. На някои филтри има цифри за ориентир. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #25 Отговорено 19 Февруари, 2019 За това най-добре със скоба и динамометричен ключ, че това на ръка е много относително. Аз вкъщи като затварям нещо на ръка и после ме викат да го отврям. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #26 Отговорено 19 Февруари, 2019 На мястото където е масления филтър нормален ключ трудно влиза а динамометричен ,навил и отвил съм поне 15тина на ръка никакъв проблем.Да fenabg на кутията произведено Ausrtia а на самия филтър Бг,това ме подразни много .Поне трабва да е еднакво на кутията и на самия филтър,ефтини търговски тарикатлъци.На колегата явно е попаднал на менте или пренатегнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #27 Отговорено 19 Февруари, 2019 Бих купил Mahle правено в Русе отколкото нещо правено незнайно къде... Не че и Mann не се прави тук ,ама колегата Carpera прави аналог с други производства. На ишлеме се произвеждат над 20 марки филтри,за съжаление на кутиите пише производител по желание на клиента.Ако не пише БГ,то пише EU.Пращат си хартията ,ламарините и опаковките.Тук само се сглобяват и пакетират в кашони.. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #28 Отговорено 19 Февруари, 2019 Моят въздушния на Манн е сделан тука , платих го 40 или 45лв., не помня и се зачудих дали не може да се взимат филтри директно от завода, мислех да им звъня, но забравих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #29 Отговорено 19 Февруари, 2019 Завода работи само на ишлеме.Няма търговия. Даже брака се транспортира обратно до клиента. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #30 Отговорено 19 Февруари, 2019 Може да ме сметнете за смахнат, но аз всичко (филтри) си поръчвам от Англия, взимам само от един търговец, всеки път съм доволен. Този път разчитах на най качествено и скъпото в БГ по думите на майсторетата и ето резултата. Не съм хейтър! Сега съм сложил един чист картон под мтОря и утре ще видим, междувременно ходих да прибирам жената от градО, 50км нямаше и капка. Сутринта цвърчеще масло, като на заклан рейнджър в Авганистан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #31 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) За сега са спорадични капки, надявам се да се оттича все още, но аз влязох в едни разсъждения и мисля да ги споделя, с риск да ми се смеете. Така, аз не съм ви занимавал с другия ми проблем, всеки ден почти, ми свети чека, първо изписва low fuell metering, гася я и после чека след известно време 3-4 минути почва да мига, изписва понякога мисфайър на 4ти цилиндър, в повечето случай изписва мисфайър на any cilinder, а много рядко на трети и чтвърти цилиндър пак, че го няма огъня. Гася, с уред, пак мига и така няколко пъти (и това в движение) и след известно време изгасва и после цял ден не се обажда. Някой път не светка и три четири дни. Та, може ли да има или ако има някакво качване на налягането на помпата(маслената), тя да влияе на работата на клапаните или не знам на какво та да се случват тия неща? Маркони знае, че сменях мотор, оказа се,че са две модификации на D16W1, на моя има един датчик, който е долу зад шайбата на коляновия вал. Сложих такъв мотор но от донор които е от преди фейс лифта, но има такъв датчик и си го монтирах него, а не моя оригиналния. Втория ми въпрос е възможно ли е да е различен от моя датчик и да отчита всичката тая липса на огън по цилиндрите, защото Бранко ми каза, че тоя датчик е точно за това? След като започнат светканията на чека, промяна в работата на мотора няма. Клапаните са регулирани, проблемите се появат и с друго делко и свещи - иридиеви. Всъщност не ми изцяло ясно кога и какви са причините за мисфайъра освен чисто електрически загуби? Редактирано 20 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #32 Отговорено 20 Февруари, 2019 Ами това трябваше да споделиш първо вместо да набеждаваме масления филтър . Проблема ти не е изобщо в масления филтър просто налягането на маслената система явно високо е избило от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #33 Отговорено 20 Февруари, 2019 Това съм го написал в първия пост! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #34 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) Извинявам се много никъде в първия ти пос не виждам да си писал че си сменял мотора и кой знае колко интервенции са му направили. Имах преди г години кола на която беше високо картерното налягане и хвърчеше масло най често от гарнитурата на филтъра. Според мен е проблема в двигателя който създава това високо налягане,там се съсредоточи,масления филтър изобщо не ти е проблема. Ето какво си писал Quote Сутринта отивам паля колата, работи минута две и излизам от гаража, а под мотора, гледам локва масло - двигателно, изтръпнах. Извадих CRVто за всеки случай. Връщам се, оглеждам, от филтъра, развъртях го, гледам гумата излязла от едната страна на каналчето и леко приплескана на криво. Имах филтър смених го. Слизам при моите майсторчета, а те викат маслената помпа вдигнала налягане, клапан(байпас) не отворил запекъл и маслото избило през уплътнението на масления филтър. Да попитам по разбиращите как се случва това и каква е оправията? D16W1 e мотора. Това което ми казаха тогава майсторите колата беше дизел, е че са заминали сигментите и налягнето което трябва да остане в цилиндъра при детонация слиза под него,и от там в картера.Помисли в тази насока но не казвам че е вярна може майсторите да са приказвали празни приказки. Редактирано 20 Февруари, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #35 Отговорено 20 Февруари, 2019 Единствените причини за високо налягане на маслото са гъсто масло, запушени маслени пътища, проблем с филтъра! Като сменя двигателя знаеш ли в какво състояние беше отвътре, отваря ли картер, капак на клапаните? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #36 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) Мотора беше чист и не омаслен, на капака на ангренажа пише, че е сменен на 98000, ревизирахме всичко, картера не сме отваряли, главата, под капака беше с характерния меден. чист отенък, тогава регулирахме и клапаните. Забрави да спомена газовата уредба, като всеки уважаващ себе си хондаджия съм имплантирал такава. Редактирано 20 Февруари, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #37 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) Измери компресията на цилиндрите но като оставиш колата да престои и на сутринта я мериш, колата да не е палена преди това. Това с писането на капака с фулмастер от 1лев ще ти напиша каквото искаш и ще го изтрия после. Редактирано 20 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #38 Отговорено 20 Февруари, 2019 Само да спомена че, байпас клапана е в маслената помпа и никъде другаде. Изписахте сума глупости ама много. Бутал съм си главата много как да вдигна налагането и да остане постоянно независимо от температурата на маслото (за бегачката иде реч). Та има една пружина в помпата, пружина,! Е тя определя налягането. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #39 Отговорено 20 Февруари, 2019 А това защо са го нарекли така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #40 Отговорено 20 Февруари, 2019 Не си купувай повече талъв филтър. Дизайна му е зле - голямо и дебело уплътнение. Уплътнението трябва да е тънко и от дебела гума, най-добре силикон. Купувай филтри само на Mobil, Wix, Pureflux, Purolator, K&N, но най-добре оригинални (сините) от дилъра на Хонда! Също като сменяш филтъра бъди сигурен, че уплътнението на стария не е залепнало за блока, изчисти котнактната повърхност с чисто парче и намажи с масло уплътнеието на новия филтър. Всичко това си го пише на кутията на повечето филтри. Не си взимай повече филтър на Mahle, явно има страшни мeнтета! Виж уплътнението на Хонда филтъра колко е по-малко (по-малко стърчи) и е от твърда гума: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове