Jump to content
zmiata29

Изхвърли масло от масления филтър.

Recommended Posts

Сутринта отивам паля колата, работи минута две и излизам от гаража, а под мотора, гледам :confused: локва масло - двигателно, изтръпнах. Извадих CRVто за всеки случай.

Връщам се,  оглеждам, от филтъра, развъртях го, гледам гумата излязла от едната страна на каналчето и леко приплескана на криво. Имах филтър смених го. Слизам при моите майсторчета, а те викат маслената помпа вдигнала налягане, клапан(байпас) не отворил запекъл и маслото избило през уплътнението на масления филтър.

Да попитам по разбиращите как се случва това и каква е оправията? D16W1 e мотора.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи първо какъв филтър си сложил и какво масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра махле за модела, маслото 5 В 30 лики моли

 

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема във филтъра, или не намазано уплътнението с масло, или е претагнат. 

Това за налягането и байбаса..... :D

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намаза го, видях с очите си, стягането бе на ръка, скоро сменях маслото и гледах през цялото време внимателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото не е гъсто, филтърът уж е от добрите, но това не е гаранция, на ръка трудно ще го пренатегне, освен ако не е някой шампион по канадска и не си знае силата, така че остава или недостатъчно затегнат или блокирал клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на стария уплътнението да не  е останало на блока. Че съм го виждал и това. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често се случва.По резбата е имало някакъв боклук и майсторчето е усетил натяг,а то е било някоя песачинка. Мястото е неудобно ,но поне с ръка може да се бръкне и да се забърше челото и резбата. Ако по време на завиване хрущи,значи резбата в блока е компрометирана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не погледнах, но пък то и  е трудно за погледа. не нямаше хрущене, сега го затегнах с ония лидълски скоби с лентата и винта, дано аз не съм натегнал повече. А каква е тая притча с клапана на маслената помпа, изобщо възможно ли е. Сега се сещам, че вчера като се прибира и дадох малко повече зор на един баир 4та до 4000 оборота и след това се изхвърлило щото има и  пръски масло по задния капак. Беше изхвърлило около  2.100л.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, fenabg написа:

А на стария уплътнението да не  е останало на блока. Че съм го виждал и това. 

Има го и този момента, когато не се маже уплътнението или се маже със старото масло, залепва и с две уплътнения със сигурност избива, за това трябва да се проверяват и филтъра и резбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и предния е бил Mahle- нама как да остане гарнитурата на блока.

Притчата за клапана на маслената помпа...ако цетката на смукалото я няма ,теоретично влезе нещо метално в маслената помпа и блокира байпас клапана и вдигнеш високи обороти на студен двигател би трябвало филтъра да се пръсне,но и той има байпас клапан ,така че това няма как да стане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли категорично да се изключи клапана на филтъра като причина, че и аз съм се насочил точно към Мале-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния, нямам спомен какъв е бил, но махлето го довлякоха от евро07 мисля. Сега съм навъртял Борг енд бек, купен от Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стария

20190219_140359.jpg

 

20190219_140413.jpg

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам снимай го отгоре ,така не си личи къде е прищипан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15505788199611168101508673566595.jpg

Аз обаче измъканах цялата гума като го свалих, така ,че кой знае какво не се вижда.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво пише на филтъра къде е произведен . Скоро попаднах на Мале на кутията едно вътре на филтъра БГ.

Пробвай този аз само този слагам 

20180806_163720.thumb.jpg.e35b427fd81762380dd01aa7bc7a3f3c.jpg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zmiata29, купи си шапчица за филтъра за тресчотка. Чиста работа, не тези порнографски ключове за всякакви видове филтри.

65 мм / 14-ъгълник.

 

@CARPERA Нормално, в Русе ги правят. И какво значение има?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mann също произвеждат филтри в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм попадал на MANN  маслен филтър произведен в Бг .

Нещото което  ме притеснява в Бг производството се нарича Качествен контрол.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качественият контрол се извършва и в Германия. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разликата е точно там.В неговото извършване или неизвършване .

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 150 съм изхарчил досега. 

20190219_152932.jpg

20190219_152948.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, zmiata29 написа:

... сега го затегнах с ония лидълски скоби с лентата и винта, дано аз не съм натегнал повече. 

Натягането, мисля, че беше още 3/4 от оборота, след като уплътнението опре на блока. На някои филтри има цифри за ориентир.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това най-добре със скоба и динамометричен ключ, че това на ръка е много относително. Аз вкъщи като затварям нещо на ръка и после ме викат да го отврям.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мястото където е  масления филтър нормален ключ трудно влиза а динамометричен  ,навил и отвил съм поне 15тина на ръка никакъв проблем.Да fenabg на кутията произведено Ausrtia а на самия филтър Бг,това ме подразни много .Поне трабва  да е еднакво на кутията и на самия филтър,ефтини търговски тарикатлъци.На колегата  явно е попаднал на менте или пренатегнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих купил Mahle правено в Русе отколкото нещо правено незнайно къде...

Не че и Mann не се прави тук ,ама колегата Carpera прави аналог с други производства. На ишлеме се произвеждат над 20 марки филтри,за съжаление на кутиите пише производител по желание на клиента.Ако не пише БГ,то пише EU.Пращат си хартията ,ламарините и опаковките.Тук само се сглобяват и пакетират в кашони..

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят въздушния на Манн е сделан тука , платих го 40 или 45лв., не помня и се зачудих дали не може да се взимат филтри директно от завода, мислех да им звъня, но забравих. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завода работи само на ишлеме.Няма търговия. Даже брака се транспортира обратно до клиента.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ме сметнете за смахнат, но аз всичко (филтри) си поръчвам от Англия, взимам само от един търговец, всеки път съм доволен. Този път разчитах на най  качествено и скъпото в БГ по думите на майсторетата и ето резултата. Не съм хейтър!

Сега съм сложил един чист картон под мтОря и утре ще видим, междувременно ходих да прибирам жената от градО, 50км нямаше и капка. Сутринта цвърчеще масло, като на заклан рейнджър в Авганистан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега са спорадични капки, надявам се да се оттича все още, но аз влязох в едни разсъждения и мисля да ги споделя, с риск да ми се смеете.

Така, аз не съм ви занимавал с другия ми проблем, всеки ден почти, ми свети чека, първо изписва low fuell metering, гася я и после чека след известно време 3-4 минути почва да мига, изписва понякога мисфайър на 4ти цилиндър, в повечето случай изписва мисфайър на any cilinder, а много рядко на трети и чтвърти цилиндър пак, че го няма огъня. Гася, с уред, пак мига и така няколко пъти (и това в движение) и след известно време изгасва и после цял ден не се обажда. Някой път не светка и три четири дни.

Та, може ли да има или ако има някакво качване на налягането на помпата(маслената), тя да влияе на работата на клапаните или не знам на какво та да се случват тия неща?

Маркони знае, че сменях мотор, оказа се,че са две модификации на D16W1, на моя има един датчик, който е долу зад шайбата на коляновия вал. Сложих такъв мотор но от донор които е от преди фейс лифта, но има такъв датчик и си го монтирах него, а не моя  оригиналния.

Втория ми въпрос е възможно ли е да е различен от моя датчик и да отчита всичката тая липса на огън по цилиндрите, защото Бранко ми каза, че тоя датчик е точно за това? След като започнат светканията на чека, промяна в работата на мотора няма. Клапаните са регулирани, проблемите се появат и с друго делко и свещи - иридиеви.

Всъщност не ми изцяло ясно кога и какви са причините за мисфайъра освен чисто електрически загуби?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това трябваше да споделиш първо вместо да набеждаваме масления филтър . Проблема ти не е изобщо в масления филтър просто налягането  на маслената система явно високо е избило от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го написал в първия пост!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се много никъде в първия ти пос не виждам да си писал че си сменял мотора и кой знае колко интервенции са му направили.

Имах преди г години кола на която беше високо картерното налягане и хвърчеше масло най често от гарнитурата на филтъра.

Според мен е проблема в двигателя който създава това високо налягане,там се съсредоточи,масления филтър изобщо не ти е проблема.

 

 

Ето какво си писал

Quote

Сутринта отивам паля колата, работи минута две и излизам от гаража, а под мотора, гледам локва масло - двигателно, изтръпнах. Извадих CRVто за всеки случай.

Връщам се,  оглеждам, от филтъра, развъртях го, гледам гумата излязла от едната страна на каналчето и леко приплескана на криво. Имах филтър смених го. Слизам при моите майсторчета, а те викат маслената помпа вдигнала налягане, клапан(байпас) не отворил запекъл и маслото избило през уплътнението на масления филтър.

Да попитам по разбиращите как се случва това и каква е оправията? D16W1 e мотора.

Това което ми казаха тогава майсторите колата беше дизел, е че са заминали сигментите и налягнето което трябва да остане в цилиндъра при детонация слиза под него,и от там в картера.Помисли в тази насока но не казвам че е вярна може майсторите да са приказвали празни приказки.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените причини за високо налягане на маслото са гъсто масло, запушени маслени пътища, проблем с филтъра! Като сменя двигателя знаеш ли в какво състояние беше отвътре, отваря ли картер, капак на клапаните?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора беше чист и не омаслен, на капака на ангренажа пише, че  е сменен на 98000, ревизирахме всичко, картера не сме отваряли, главата, под капака беше с характерния меден. чист отенък, тогава регулирахме и  клапаните.

Забрави да спомена газовата уредба, като всеки уважаващ себе си хондаджия съм имплантирал такава.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери компресията на цилиндрите но като оставиш колата да престои и  на сутринта я мериш, колата  да не е палена преди това.

Това с писането на капака с фулмастер от 1лев ще ти напиша каквото искаш и ще го изтрия после.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена че, байпас клапана е  в маслената помпа и никъде другаде. Изписахте сума глупости ама много. Бутал съм си главата много как да вдигна налагането и да остане постоянно независимо от температурата на маслото (за бегачката иде реч). Та има една пружина  в помпата, пружина,! Е тя определя налягането. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това защо са го нарекли така

Untitledkjlklkl.thumb.png.3cefb5e951276efdd7822e342573b885.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувай повече талъв филтър. Дизайна му е зле - голямо и дебело уплътнение. Уплътнението трябва да е тънко и от дебела гума, най-добре силикон. Купувай филтри само на Mobil, Wix, Pureflux, Purolator, K&N, но най-добре оригинални (сините) от дилъра на Хонда!

Също като сменяш филтъра бъди сигурен, че уплътнението на стария не е залепнало за блока, изчисти котнактната повърхност с чисто парче и намажи с масло уплътнеието на новия филтър. Всичко това си го пише на кутията на повечето филтри. Не си взимай повече филтър на Mahle, явно има страшни мeнтета!

 

Виж уплътнението на Хонда филтъра колко е по-малко (по-малко стърчи) и е от твърда гума:

 

15400-plm-a02-03-fa8fc.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...