Jump to content
nik4o77

Дилема за CR V?

Recommended Posts

Здравейте на всички отново 😉

 

Днес се натъкнах на нещо много странно и  интересно, което бих искал да споделя с всички ВАС .


Днес ходих на оглед на мома "италианка"- CR-V 3 ген. ,2007 дизел, която на външен и вътрешен вид бе в не толкова цветущо състояние.  Натъкнах се на множество драскотини, изгорели уплътнения на прозорците, волана доволно протрит, кожата на лоста скъсана, дръжките на вратите вътре зверски  изподрани, НО.... също така, ми направи впечатление , че състоянието на седалките и педалите бе съвсем задоволително. Имам предвид, без много протрито и скъсано,  също сравних педалите на колата, която шофирам в момента( на реални 118х. км ) и установих , че са с една идея по добри от тези на хондата, на която километража показваше "нормалните-реални"  158х. км,  както обикновенно показват всички нов внос талиги..... 🕵️‍♂️

 

Собственикът , естествено твърдеше , че нищо не е пипано по колата нито километраж, нито вътре , нито вънка.........като  за вторите две бях на 100% съгласен.

 

Интересното в случая е, че след като се сдобих с рег. номер и направих проверка в едно от приложенията се оказа, че на 29.03.2017 г, колата е била на  преглед  на 145х км. !!!!!!!!

 

Какво мислите по въпроса?  Възможно ли е да съм ударил кьоравото ?

 

IMG_20190215_191601.jpg

Редактирано от nik4o77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно какво значение имат километрите, при положение, че дадена кола явно не е поддържана? Какво говори това за собствениците? Как са обслужвали автомобила, от какво са пестили?

Конкретно за въпросната кола - не вярвам да е на 150 х. км. с протрит волан и скъсана кожа на лоста. Седалките може да са претапицирани. При мен на 146 х. км. воланът не е мръднал, а забележките са само следи от захабяване по лоста - автоматик - и забележимо намачкана, набраздена еко кожа отстрани на шофьорската седалка!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно направи справка за прегледа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, vespa said:

Къде точно направи справка за прегледа

Приложението се казва  Targa scanner , също и Scanner veicoli.

Редактирано от nik4o77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собствениците може да са си возили домашните любимци .Обикновено следите са по страничните панели ,ако за седалките се ползва покривало за целта.

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един домашен любимец може да направи един автомобил на нищо само за два месеца.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая любимецът е бил и запален шофьор, че е изтъркал волана и лоста.😮

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега notе, с негативното ти мислене и писане не помагаш с нищо на колегата, а тук сме за това. На всички негови въпроси отговориха хора с дългогодишен опит, включително и с италиански дизели. nik4o77 приложението targa дава реални данни можеш да му се довериш, живея в Италия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има мисленето с реалността...дизелите умряха.Който се излъже последен до края на годината това ще бъде.В Германия и Италия цените паднаха двойно и пак няма кой да ги купи.Тук пазара се наводни с дизели ,а бензиновите скочиха яко.Резервни части спират да се произвеждат,та последния проблем  са волана и стелките.В момента ЦР-В 3-та се търгува трудно на 8000 ,тук вървят двойно...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Негативно мислене? Просто съветвам човека да не се хвърля на всяка цена, а да гледа и да изчаква.С това спирам да пиша по темата. Успех!

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Markony написа:

Какво общо има мисленето с реалността...дизелите умряха.Който се излъже последен до края на годината това ще бъде.В Германия и Италия цените паднаха двойно и пак няма кой да ги купи.Тук пазара се наводни с дизели ,а бензиновите скочиха яко.Резервни части спират да се произвеждат,та последния проблем  са волана и стелките.В момента ЦР-В 3-та се търгува трудно на 8000 ,тук вървят двойно...

 

И един мармот навиваше в станиол .....

Незнам кое колко паднало ама в германия дизела си се продава скъпо линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony без крайни заключения. И аз карам само бензин, но не значи, че тези с дизелите са глупаци. Умират до евро3, справка в subito. it. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за умиране ще умрат ама ще си спомняте с носталгия как са ви вадели от канавки и преспи, щот бензина има нютони колкото да се окопае и до там.

 

Една луда бабичка разказа играта на всичко.....

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То другата година и да "забранят" дизела, по-другата това го чака и бензина - нали не си мислите, че ще се размине.

И тенденцията вече е, (в някои градове) да не може да се влиза в центъра им когато си поискаш, независимо с какво гориво караш. Може да влизаш само в определени часове, от/до и ако случайно те щракнат камерите че нарушаваш, глобите са им солени  и те те ка ...( справка - Мадрид , от няколко дни).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ги забраняват всички смърделници и замърсители, че съвсем ще го закъсаме със здравето, в София вече не се диша, в час пик положението прединфарктно. Нямам нищо против една електричка от рода на Тесла модел 3 :) Само си представете всичко дето се движи по улиците да е електрическо.

В момента в България има около 4млн автомобила х 50000 + връщане на стария автомобил са 200 милиярда или около 2 пъти БВП за страната, нямам нищо против държавния ни дълг да нарастне с този обем, това ще са най-умно похарчените пари.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...