BOKLUK_CHOVEK 114 #41 Отговорено 14 Март, 2019 (Редактирано) Мисля че,тези снимки на този преходник ще са много полезни за някои от вас,които имат нави,но нямат камера за заден ход или пък искат да закачат видео плеър за оригиналната навигация. На този конектор се вижна на кои пинове е закачена камерата. Редактирано 14 Март, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #42 Отговорено 22 Март, 2019 За всички,които се чудят (като мен) дали може да се замени 8 инчовия бас на акорд 8 с 10" ,отговорът е : ДА И то без рязане на ламарина. Може да видите как от линка по долу и разбира се пак братята руснаци са пробвали https://www.drive2.ru/l/488332422509756940/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #43 Отговорено 22 Март, 2019 Не го приемай като заяждане, но без рязане на ламарина няма как да стане конверсията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #44 Отговорено 23 Март, 2019 Не е много лека джантата но изглежда добре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #45 Отговорено 23 Март, 2019 (Редактирано) Преди 19 часа, Tokio написа: Не го приемай като заяждане, но без рязане на ламарина няма как да стане конверсията. В темата на руснака,никъде не пише (нито пък се показва) разширяване на отвора на ламарината. Баса е хваната на някаква планка/скоба,не знам как да го нарека,но отвора за магнита (дефакто на самата ламарина за задната кора) е с по-голям диаметър. В крайна сметка ще разбера дали е така в края на април,когато се върна пак в БГ и започна да кича събраните циганиiки по кочинката Редактирано 23 Март, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #46 Отговорено 26 Март, 2019 И последният елемент за оптичният тунинг дойде днес. Made in MV_TUNNING, Russia. Сега остава да сглобя пъзела 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1800 #47 Отговорено 26 Март, 2019 Колега носиш ли на майтап..., на дядо ми косата беше толкова голяма. Добре изглежда и чакаме снимки в готов вид ! Поздрави! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #48 Отговорено 27 Март, 2019 (Редактирано) Кипренето ще започне началото на май,когато се пребера в БГ ,че искам лично да ръководя процеса хаха Иначе се оказа ,че спойлера го има и в БГ на прилична цена (на мен 120 паунда ми излезе от Русия) https://marveltuning.com/категория/автомобили/honda/accord-8/ А в алиекспрес има "mugen style". Но мен лично не ме кефи. Нещо ми стои претруфено и не на место,особено на кола с предно... (лично мнение ,разбира се) https://m.aliexpress.com/item/32781982787.html?pid=808_0000_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.32781982787&aff_trace_key=de83e91e997a49429f5c1d1635b1acbe-1553636638025-06858-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=4538amp-eisbGOsWxle4RZJm1pfTZg1553636702646 Редактирано 27 Март, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #49 Отговорено 27 Март, 2019 След "тунинга" задницата ще изглежда така: 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #50 Отговорено 6 Април, 2019 Още светещи циганийки Слагат се в cup holder-рите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #51 Отговорено 7 Април, 2019 (Редактирано) Джантите вече са монтирани. Кочинката започва да придобива вид лека полека 225/45/18, ET40, J8 Редактирано 7 Април, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #52 Отговорено 1 Юни, 2019 Шумоизолация на кочинката: Снимката на кората с цветовете: С червено захвашането на предната част на кората от към седалките (на две части е) С зелено е захващането на капаците на двата малки говорителя,могат да се свалят без да се маха кората. Суба не може да се маха без да се свали цялата кора. Със синьо е оградено захващането на кората към купето Разглобяване на задната част на интериора: 1. Маха се долната част на задната седалка. Зад страничните има болт 10 ,а от пред от двете страни има щипки. Нтиска се седалката на долу,щипката се дърпа за да отключи и тогава се повдига седалката. 2. Махане на облегалките. Всяка облегалка е закачена с по два болта 10 ки,скрити са под сивия кожух в ъглите,има лепенки. 3. Махане на страничните облегалки на седалките. В основата има болт,после се плъзгат леко нагоре и се изваждат към вас 4. Махане на страничните пластмаси на гредите. Страната от към вас се дърпа на страни за да се откачи кремежът,после се дърпа на долу за да се откачи следващия крепеж и след това се дърпа към вас за да се откачат останалите 3 крепежа наредени по дъжина на стуклото.После за да я монтирате лесно обратно,извадете крепежите от ламарината ако са останали там.Сложете ги на местата им по панела и с натискане закрепяте обратно панела.Монража е лесен ама демонтажа....тц 5. Маха се пластмасата на кората от към седлаките. махат се в двата края пласмаси,които усигоряват достъп до закрепването. гадна работа е ,но не е невъзможна. 6. махане на самата кора. започвате от към вас да дърпате нагоре кората за да се разкачат крепежите продължавайки към стуклото.От багайника също можете да ги натиснете за да излязат.За да излезе кората се налага малко да я огънете,не епроблем еластична е няма да се счупи Разгледайте снимките и ще добиете представа а какво говоря в описанието за разкачане При обратно сглобяване не забравяйте да избършете стъклото от клепаницата на ръцете и че аз забравих..и разглобявах втори път 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #53 Отговорено 1 Юни, 2019 Използвах 2мм виброизолация + пресоване кече и непресовано с дебели 40мм. На снимките си личи кое е оригиналното кече и колко са сложили.... Кечето се намира от фабрики за мебели. взех по 2 квадрата от непресованото и пресованото за общо 10лв 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #54 Отговорено 1 Юни, 2019 Сложих изолация и на подкалниците. Като ги свалих обаче имаше изненада. И в двата прага имаше набито по килограм пръст. От там би почнало евентуално гниене.Почистих я и я обработих местото с влагоизолираща боя. Може ида ги запълните с нещо,пяна например. Сложих шумозилоция 6мм дебелина на праговете и двата панела покриващи кутиите с предпазителите от двете страни на щофьора и на пасажера. Под седалката сложих няколко парчета вибро изолация и кече. местото е изключително резонансно.Чукнете го с нещо и вижте как кънти на варел. Сложих вибро излолация по ламарината на калниците. Важно е да се облепи добре вдлъбнатината на гумата,от там влиза мн шум и вибрации.Фабричната изолация там е направо смешна... 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #55 Отговорено 1 Юни, 2019 Така и така съм разглобил,почистих носачите от ръждата и ги намзазах с преобразувател на ръжда. Един от най добрите,поръчах го от Америка. Сами може да видите разликата. Обработеното место става все едно е покрито с асфалт. Вчера сменях маслото в серзиза в които ми смениха полуоската и майтора ме пита защо съм заменил носачите с нови,бил съм луд да купя нови само че били леко ръждиви... изчаках го да си каже репликите и му казах какво съм направил 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #56 Отговорено 1 Юни, 2019 Между другото монтирах LED лента в стопа,така и така съм разпорил половината кочина 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #57 Отговорено 1 Юни, 2019 (Редактирано) Ъпгрейд на интериорното осветление. Замених сините диоди с бели 5мм,като ги изпилих на шмиргел от пред за да станат разпръскващи,иначе са насочени и светят в точка.За да влязат на местото на оригиналните се налага да разширите отворите с 5мм свредло и да изрежете ръбчето от зад на диодите. От горе на конзолата сложих оранжев,да не се набива в очите при шофиране. Добавих по един диод и под предните седалки да свети и на пасажерите от зад и те са хора... Закачих ги за предните диоди,като скрих кабела под пластмасата на средната конзола,много лесно стана,30 мин работа. На снимките изглежда че светят много силно,но в действителност е ок,не дразни при шофиране през нощта. Сложих една диодна лента и в багажника,че лампата е супер мижава там,аадвам свети Редактирано 1 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #58 Отговорено 1 Юни, 2019 (Редактирано) По принцип,като разглобих задната кора махнах баса и сложих 10". Наложи се да разширя малко с зегето ламарината. ( @Tokio ,прав беше за рязането ) Нагласих го в крайна сметка,но.. скапаната кора не може да издържи вибрациите и мощността на 10ката и тропа много гадно,даже се разкачи от някои крепежи та..върнах си оригиналния бас и сложих 10ката в кутия. Така ,че не пробвайте да слагате 10ка от зад,не става,всичко дрънчи,цялата кора тропа Конектора на снимката е от оригиналния усилвател,на коли с навигация и премиум саунд система. При другите може да е различен кабел,тези хонди 1 с 1 нямат.... На тази снимка се вижда от кой кабел да хвантете B+ за пуск на допълнителния усилвател. Кабела е бял с сиви лентички. Напрежението е 10V и идва при положение на ключа на 1. За съжаление не отпада ако изключите системата от power бутона. Отпада само при положение 0 на ключа или махането му . Входния сигнал го дръпнах директно от изхода за суба, усилвателят ми има опция за силен входен сигнал. Домързя ме да търся входния сигнал на суба Редактирано 1 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #59 Отговорено 1 Юни, 2019 (Редактирано) Разликата между оригиналните колони и афтермаркет Следва звукоизолация на вратите и е готово. Имам шумомер,но се забави доставката му у не успях да премеря шума преди изолацията. Но мога да го премеря след изолацията и да го пратя на някой да премери неговата кола,която е без изолация ида сравним показателите. определено има усезаема разлика в шума с изолацията.Всички тези глупости ми отнеха около седмица разправии. Имате го в предвид ако се захващате. Редактирано 1 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #60 Отговорено 3 Юни, 2019 Евала! На 1.06.2019 г. at 23:01, BOKLUK_CHOVEK написа: определено има усезаема разлика в шума с изолацията Tочно тва щях да те питам Иначе На 1.06.2019 г. at 23:01, BOKLUK_CHOVEK написа: Разликата между оригиналните колони да си дойдем на думата! Какви адаптери (лайсни) и преходници ти трябваха за афтърмаркета? 16,5 санта колони с китайските преходници става ли или? Дълбочина стигна ли им? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #61 Отговорено 3 Юни, 2019 (Редактирано) @dindin Като изолирам и вратите (чакам само да спрат тези шибани дъждиве),ще направя тест на шума в купето на магистралата с шумомера. После може да ти го пратя на теб (примерно) да тесваш твоята със същия шумомер. Китайски е ,не е професионален и най-вероятно не отчита със супер точност ,но въпреки това ще се види разликата с изолация и без. Задните колони ги сложих с китайските преходници ,които мисля постнах в предишни постове. ОК са пасват,но трябва задължително да им се залепи уплътнение (например,шумозилоцатия или дунапрен ) между тях и ламарината иначе ще тропат.Оригиналните колони също имат залепем дунапрен за уплътнение (вижда се на снимките) Относно кабелите,запоих жици зад оригиналните конектори,така ги запазих и тях. Може да намериш кое е + и - като ползваш най-обикновен светодиод.Пускаш музика увеличаваш и с диода пробваш.Дългия му крак е +,късият - . Спрямо положението на краката му в което свети на музиката,ти е поляритета на кабелите. Също мога да снимам моите,но задните само.Ако "ръчкаш" вратите ще трябва да намериш сам поляритета,аз още не съм стигнал до вратите. На тях ще им монтирам и светеща лента тип "амбиент лайт" ,като на подлакътника Забравих да кажа,че сложих кече и облегалките на задните седалки. Тапицерията е с цип от зад (явно може да се сваля). Разкопчах ципа и набутах подходящ размер кече и в двете свдалки.Иначе гърба им е чиста ламарина,само сивата материя на тапицерията ги покрива. Тази звукоизолация (6мм дебелина) сложих на елементи от вътрешния интериор (прагове,пластмаси около кутии с предпазители) нея ще я ползвам активно за вратите. Редактирано 3 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #62 Отговорено 3 Юни, 2019 Тази изолация ползвах. За сега сложих 40 парчета от вибро изолацията,за задницата и подкалниците,като лепих малко и от вътешната страна по ламарината на външните калници. Най-долната синка е типа LED лента която сложих на задния стоп и вътре в багажника (продава се в различни цветове) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #63 Отговорено 3 Юни, 2019 (Редактирано) Дунапренената основа (уплътнение) на оригиналните говорители,за която говоря заедно със китайския преходник към 16.5 говорители. Оригиналните всъщност са си 16.5,но пласмасата за захващане на купето им е и шаси. Ако изтърбушиш оригиналния говорител може да ползваш неговата пластмаса за "преходник". Ама ако сменяш само един чифт колони,вземи 2 ома,че иначе има усезаема разлика в "силата" на свирене спрямо оригиналните. Тоест ако вземеш 4 ома,сменяй всички. Аз няма да сменям тези на вратите (ще ги залепя,че пърдят),че нещо мн пари за глупости станаха хаха ,а може да олекна с доста с остраняването на проблема с горенето на масло,което ми е по-важно. Редактирано 3 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #64 Отговорено 10 Юни, 2019 (Редактирано) Днес захванах шумоизолацията на вратите. Предните 2 са готови,но задните ще трябва да изчакат залепяне на говорителите,че са много зле Монтирах и амбиент лентата,яркоста се регулира заедно с уредите. Обаче ,дясната врата ме затруднява нещо. Няма 12V ,който "идват" при включване на габарит. Намирам 5V "идващи" с включен габарит, та ще го мисля как ще стане за да може да се регулира интензитета и на дясната врата Редактирано 10 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #65 Отговорено 10 Юни, 2019 На 3.06.2019 г. at 17:17, BOKLUK_CHOVEK написа: Дунапренената основа (уплътнение) на оригиналните говорители,за която говоря заедно със китайския преходник към 16.5 говорители. Оригиналните всъщност са си 16.5,но пласмасата за захващане на купето им е и шаси. Ако изтърбушиш оригиналния говорител може да ползваш неговата пластмаса за "преходник". Ама ако сменяш само един чифт колони,вземи 2 ома,че иначе има усезаема разлика в "силата" на свирене спрямо оригиналните. Тоест ако вземеш 4 ома,сменяй всички. Аз няма да сменям тези на вратите (ще ги залепя,че пърдят),че нещо мн пари за глупости станаха хаха ,а може да олекна с доста с остраняването на проблема с горенето на масло,което ми е по-важно. Благодаря ти! Поръчал съм следното: https://www.aliexpress.com/item/32996357367.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN И да не насосвам кабели: https://www.aliexpress.com/item/32869152610.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN Ще пътуват 2 месеца сигурно, че съм стипцав. Един приятел (да не го споменавам) се кълнеше, че няма да ми свършат работа, да видим ... Имам едни JBL-ки на 4 ома, които чакат да ми дойде музата (и адаптерите, че не съм по рязането). Ще сменям задните, защото са в ПЪТИ по-слаби от предните, отделно лявата се е разпърдяла ... Сега почвам да се замислям аджеба какви колони имам в колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #66 Отговорено 10 Юни, 2019 (Редактирано) Нещата ,които си поръчал са ОК,ще станат. Само сложи уплътнение на китайските адаптери ,като са оригиналните и ще паснат без проблем. Стават на местото на всички говорители (и на кората от зад и на вратите) ,днеска ги пробвах. Висчки колони (без суб-а и центъра) са един размер. Редактирано 10 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #67 Отговорено 12 Юни, 2019 (Редактирано) Скоро и видео със светещите циганийки в купето,вече и четерите врати имат ленти. Както и видео с шумомер при различни скорости по магистралата . Приключих днес с шумоизолацията. Няма да слагам на пода и тавана,че е много занимавка. Също и на предния капак,безмислено е според мен да слагам там. Редактирано 12 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #68 Отговорено 13 Юни, 2019 Мани ги тези крушки, кажи какъв андроид да сложим, че оригиналната навигация все едно някой шестокласник я е правил в час по трудово. Иначе честито. И аз сложих шумоизолация на четирите врати, под седалката задната и на капака на мотора (термо-устойчива) - разликата е колосална, а с новите дюзи и гнп е тиха като електричка. Корите на калниците не съм ги свалял, че ми мина мерака нещо па и разправия и мръсотия. (нямам двор) Писах на китайците в алито, обаче за нашия вариант с фабрична навигация няма нищо....голяма греда. Само някакви руски къстъм изпълнения намеих по форумите с NEXUS таблет ама не ми се занимава да сглобявам 1 месец глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #69 Отговорено 13 Юни, 2019 (Редактирано) Много голяма разправия е да се сложи на местото на екрана. Ако я слошиж на местото на копчелъците ще стане една идея по-лесно. Имам универсална андроид навигация,скъсена версия без сд но не се събра на дълбочина на местото на оригиналния екран. Трябва да измисля някава рамка за нея която да е малко по напред и скрива това че не е влезнала до край. Също така ще трябва преправяне на кабелите за камерата ,както и бутоните за контрол от волана. Имам идея как да стане ,но за сега не ми се влиза в тоя филм,че ще е доста ангажиращо и време отнемащо Купих си специално екран твора ръка зa да му ползвам рамката за андроид навито,ама пущиняка не се събра на дълбочина и ме изби вряла вода и заебах нещата за сега Редактирано 13 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #70 Отговорено 13 Юни, 2019 Е това сигурно може да му махнеш корпуса (отзад радиатора)...то няма какво толкова да грее да има такъв радиатор или е с усилвател? Фабричния усилвател не може ли да се ползва. И аз съм сменил тонколоните и звука ми е супер и не ми се ще да ползвал усилвателя на някаква китайска шитня. Иначе сигурно може да лепнеш един радиатор само на усилвателя и пак да му намалиш размера. Фабричния дисплей като му гледам къде са му щипките сигурно не излиза много лесно - как си го извадил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #71 Отговорено 15 Юни, 2019 (Редактирано) Имам пластмасови инструменти за разглобяване на интериори. Не е желателно да използваш голи отверки ще наранят или надраскват елементите. Ако ползваш отверка поне сложи тиксо от пред. Също така сложи една кърпа за ръце (например) на стъклото на дисплея за защита ,ако ти изплесне ръката,да не го надраскаш. Как се вади: Подпъхваш инструмент от горе за да извадиш ръба на дисплея и с пръсти дърпаш към теб. Дисплея излиза на пред. Първо излиза горната част. Аз моя доста трудно го извадих,беше зима ,а се изпотих 7 пъти докато излезе ,защото бех супер внимателен за да не го надраскам инцидентно. Относно китайското нави: Без товар (колони) си грее стабилно,пари на допор. Моето е 8 ядра с 4GB ram. Не мисля че е удачно да му махам радиатора.Също така аз го пробвах без антените.Те увеличават дълбочината на навито поне с 10мм. Относно звука: И китаеца и оригиналния усилвател са с интеграли TDA ,има снимки на усилвателя ми някъде из темата,виж ги. Няма да има разлика в качеството на звука,може би в мощността само. Но е по-добре да ползваш aux-a ,за да избегнеш преправяне на много кабели за колони .Главното устройство на таблото праща входен сигнал до багажника,от багажника тръгват (нали тама е усилвателя) захранващите кабели за самите колони. Тоест,голям филм с прекарване на кабели до багажника за захранване на колоните директно от китаеца. Също така,ще си запазиш и функцията за увеличаване на звука от волана,както и фабричния тонкоректор и радио .Няма да се налага да я връзваш за китаеца. Редактирано 15 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #72 Отговорено 15 Юни, 2019 (Редактирано) Ето крайният вариянт на интериорното осветление. Повече няма да добавям нищо,че ще стане цигания.Наложи се да пусна кабели до диодите в краката от пред, за да може да се регулира интензитета на лентите с останалото осветление. Кабелите минават през гумените връзки на вратите,след което ги скрих под вътрешните прагове.При пасажерската врата е желателно да не ръчкате с тел,защото гумата е точно зад кутията с предпазителите и може да стане сакатлък Аз използвах " fishrod",който е специално за прекарване на кабели. Редактирано 15 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #73 Отговорено 15 Юни, 2019 (Редактирано) Редактирано 15 Юни, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #74 Отговорено 16 Юни, 2019 (Редактирано) Екстра е.Не слагай нищо повече! Бих сложил и аз някои от нещата но ако имаше възможност да се вържат към осветлението на плафоните за да си изгасват плавно и да грейва при качване и слизане от която и да е врата. (Лагуната беше така,много е удобно.)Това в движение нощно време постоянно да свети не ме грабва нещо. Ако имам нужда от помощ/съвет ще звънкам,прати мобила на лични ако нямаш нищо на против. Редактирано 16 Юни, 2019 от Митко Йотов 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #75 Отговорено 16 Юни, 2019 Интензитета на светене се регулира от врътката на таблото за интензитета на фабричното осветление. За това си играх да прекарвам кабели,зa да може да се намалява,ако дразни,че не знаех дали ще дразни при шофиране. Ок ми е на мен ,не ми свети в очите,ама аз не сложих на таблото умишлено,точно заради това. Няма нинакъв проблем да захраниш лентата от плафоните на вратите и така ще светват само при отваряне на конкретната вратата. Може и за централните (от горе) да се вържат,но ще трябва да се прекара кабел. Иначе това за плафона на врата е идеа,не се сетих за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #76 Отговорено 16 Юни, 2019 😉 Пека по лека някои неща ще се изчистят в процес на експлоатация.Винаги можеш да ги вържеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #77 Отговорено 16 Юни, 2019 (Редактирано) Колега какви са тези лед ленти, които си монтирал на вратите, може ли линк? Нещо такова ли е http://steinberger.bg/product/11974/led-svetesht-kabel-2835-120-led-metar-studeno-byal-ip65-10-m-sas-zahranvane-i-aksesoari-521al0090102.html Редактирано 16 Юни, 2019 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #78 Отговорено 16 Юни, 2019 Ето такава ,да е на 12V,така идва със захранване за 12V,че има и някакви на 3х 1.5V батерии https://m.aliexpress.com/item/1992549729.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.1992549729&aff_trace_key=ec2ede258225477b80ed4fa67c657cb8-1555078587238-09032-ccfBY4yg&aff_platform=msite&m_page_id=6585amp-eisbGOsWxle4RZJm1pfTZg1560704583426 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #79 Отговорено 24 Юни, 2019 Вече съм официално executive от вътре и Type S от вънка. Скоро по-качетсвени снимки 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #80 Отговорено 28 Юни, 2019 Ще има само още една светеща циганийка - рингове на фаровете и това със светенето Светоотразителите могат да се вържат само към габарит,габарит + спирачка,светлини за мъгла или пък спирачка + светлина за мъгла като се сложат диоди по посока на светлините за да не се връща напрежение в другата верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове