bguzuny 5 #1 Публикувано 27 Ноември, 2018 Здравейте колеги! От скоро съм собственик на CR-V II, 2.0 150 к.с., 2004г., който купих с монтиран газов инжекцион BRC. Колата е на 282 000 км, като съм склонен да вярвам, че са реални. Закупена е тук в БГ, като човека от който я купих, я е взел върната от лизинг от Бултрако. Преди покупката беше направен оглед на автомобила в Хонда Пловдив и тяхното становище беше че имайки предвид пробега на автомобила, колата все още е добра. Изкараха един лист с забележки, но нищо фрапиращо (замърсена спирачна течност, матирани фарове, 2 биалети разбити, стар дот на гумите и т.н.т.). Живите данни на двигателя бяха супер и показаха единствено натегнати клапани, който бяха регулирани веднага след покупката. Понеже когато аз оглеждах колата, а и когато в хонда я гледаха, двигателя беше топъл и беше супер тих и без никакви вибрации. Вече 4 месеца карам автомобила и няма никакви проблеми, но ми прави впечатление (а и на други хора също), че когато запаля колата и съответно двигателя е още студен, двигателя звучи леко като дизелов такъв, без никакви вибрации, супер равномерно но шумно. След загряване работи супер тихо и се чуват само инжекторите на газовата (даже веднъж щях да прецакам стартера при работещ мотор). Тази шумна работа на студено започна да ме притеснява след като изчетох доста информация за тея ЦРВ -та и прословутите им разпределителни валове. Бившия собственик караше колата с 5W40 TOTAL, и аз също сипах такова масло (Вече съм поръчал 0W30 Ravenol от общите поръчки). Та въпросът ми е: Нормална ли е тази работа на двигателя. Ако сложа новото по-тънко масло дали ще се подобри работата. Молбата ми е за съвет от хора който наистина знаят как звучи такъв двигател и съответно какво бих могъл да направя защото колата найстина много ми харесва и искам да живее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 27 Ноември, 2018 Какви стойности направиха на клапаните,и май вече километрите ти са за смяна на верига.Защо пусна темата тук има раздел CR-V II. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #3 Отговорено 27 Ноември, 2018 Нямам идея какви стойности са направили, все пак не съм ги правил аз а в Хонда Пловдив. Надявам се са ги направили както трябва. А относно темата се колебаех къде трябва да я пусна (това е първата тема която пускам) и се извинявам че не съм оцелил. Възможно ли е ако веригата вече е разхлабена, след загряване на двигателя шума от нея да изчезне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #4 Отговорено 27 Ноември, 2018 До колкото знам след 200хил се сменя твоята е издържала много питай винаги за стойностите,свали си ръководството там има всички данни.Пусни темата в раздела като опоменеш и веригата там ще получиш повече мнения. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 27 Ноември, 2018 Темата е преместена. Нормално е клапаните да са малко по-шумни на студено ако са ги оставили по-хлабави. Не съм убеден, че веригата е за смяна, но с правилното масло също би утихнала малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 28 Ноември, 2018 Да и аз съм за смяна на маслото тово новото е твоето масло , а филтрите може да ги видиш от табличка в темата за маслата. https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview# Да когато са оставени по хлабава клапани се чуват но в първите няколко секунди, за да се чуват докато загрее колата трябва да са оставени много хлабава, имаше тема когато при стойност изх 0.20 бяха оставени на 0.30 но това за CRV 1 и се чуваха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #7 Отговорено 28 Ноември, 2018 Благодаря момчета! Ще изчакам да пристигне маслото, ще го сменя и ще пиша какво е дереджето. Ако е същата работа ще търся причината във верига или нещо друго.... Относно веригата, знам че е цифричка ама ако найстина е дошло време за смяна трябва да почвам преговори с главата на семейството и да я убедя колко е важно да се случи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #8 Отговорено 28 Ноември, 2018 (Редактирано) Когато регулираха клапаните престоя ли колата вечерта в сервиза, ако си закарал колата и си я взел след 3 часа примерно не са направили нищо.Регулиране на топъл двигател е чист обир. Редактирано 28 Ноември, 2018 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #9 Отговорено 28 Ноември, 2018 Разбира се, че престоя. Закарах я вечерта а реглажа беше извършен на другия ден точно поради тази причина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #10 Отговорено 30 Ноември, 2018 Явно или само моя двигател е по-шумен, или другите колеги смятат, че се филмирам излишно и не пишат...... А аз продължавам да си мисля че нещо не е в ред.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #11 Отговорено 30 Ноември, 2018 Изчакай да смениш маслото сложи хубав филтър маслен аз лично ползвам само това Тогава търси проблемите другаде от Тотал който карах аз може и на менте да съм попаднал моята работеше като косачка,отхвърляй вероятностите една по една или отиди за второ мнение не в Хонда Пловдив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #12 Отговорено 30 Ноември, 2018 Със сигурност от ново, хубаво масло утихва една идея. Все си мисля, че е от клапаните, но щом се чуват значи не са натегнати, което е ок. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #13 Отговорено 30 Ноември, 2018 Здравей колега, В Пловдив има няколко майстори специалисти по Хонди, така че потърси и друго мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #14 Отговорено 30 Ноември, 2018 Добреее. За сега спирам да дълбая темата. След смяната на маслото ще видя как е машинката и ако има нужда тогава ще търся контакт с някой местен майстор, който разбира и взима присърце проблемите на любимата ни марка. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #15 Отговорено 30 Декември, 2018 На 30.11.2018 г. at 13:47, doni написа: Здравей колега, В Пловдив има няколко майстори специалисти по Хонди, така че потърси и друго мнение. Такаааа..... Смених маслото. Сложих Ravenol 0W30, маслен филтър Хонда, но..... лекото дизелово звучене остана и това не ми дава мира. Възможно е найстина да съм за смяна на верига но цената която ми обявиха в Бултрако е към 2500 лв. което за мен е откачена работа да налея толкова пари в тая кола. Смятам да направя консултация наживо с някой който найстина знае какво да слуша, та молбата ми е, моля за съвет аджеба при кой в Пловдив да ида да я чуе и съответно да умуваме как да действам. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #16 Отговорено 30 Декември, 2018 (Редактирано) Наскоро пресен случай точно за 2 ген след регулиране на клапани и оглед на верига дадено мнение всичко е ОК от майстор правещ само Хонди.Колата при друг мойстор наистина човек на ти с Хонда-клапаните регулирани но това им е последно регулиране следващото ремонт на глава и клапани,верига ок ама друг път разтегната още малко и ще започне да се чува,може би както е при теб. Обади се и се консултирай с този човек fenabg https://forums.hondabg.com/profile/11665-fenabg/ Ако не ти се разхожда до там поне ще ти даде сигурен съм мноооого по-добри цени за комплекта на веригата и за нейната смяна. Quote верига но цената която ми обявиха в Бултрако е към 2500 лв. което за мен е откачена работа да налея толкова пари в тая кола Да това трябва да го има впредвид всеки тръгнал да купува Хонда след 1 ген колите с верига тъй като това е скъпо и навън колите се карат до последно и се продават , ти при обслужване стартираш с една доста сериозна сума само за нейната смяна,а има и друго за обслужване. Наистина много трудно да попаднеш на майстор взел присърце твоите проблеми аз лично съм отсвирил 10тина такива след 4 годишно лутане и търсене кой да види Хондата.Иииии го намерих Редактирано 30 Декември, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #17 Отговорено 30 Декември, 2018 Смятам, че шума идва точно от веригата и маслото няма как да ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #18 Отговорено 30 Декември, 2018 Дупница ми идва малко далече, но ако се наложи бих отишъл до там. Весе пак искам машинката да живее, но все си мисля че и в Пловдив ще има сериозен майстор който да даде експертно мнение и да смени веригата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #19 Отговорено 30 Декември, 2018 Quote Дупница ми идва малко далече, но ако се наложи бих отишъл до там. Весе пак искам машинката да живее, но все си мисля че и в Пловдив ще има сериозен майстор който да даде експертно мнение и да смени веригата. Повярвай и моя майстор е на доста по-голямо разстояние от твоето но само на него бих доверил колата друго всичко аз правя по нея. Мисля също че не са ти оставени клапаните в правилните стойности,ако не отидеш до Дупница поне се обади да получиш цена за консумативите и ти си сверявай кое къде и как при кога.Отскоро си собственик не си си патил от майстори. Ето прочети малко за там където те пращам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #20 Отговорено 30 Декември, 2018 CARPERA, Фена няма нужда от твоята реклама, виж темата(Подмяна на масло на ръчна с. к. CR-V 2 пост 17 от 27 септември). Това ме накара да пропиша във форума. Надявам се повече колеги да го прочетете и да разберете как НЕ трябва да се пише. Съжалявам за офф_а, но не се с държах. Весела Нова година на всички и нека бъдем по полезни и сдържани 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #21 Отговорено 2 Януари, 2019 Колегата с шума да си провери/регулира клапаните преди да скача на верига ... Така и не разбрах направил ли го е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #22 Отговорено 4 Януари, 2019 Регулираха ми ги в Хонда Пловдив веднага след покупката, написал съм в първия пост. Все си мисля, че в Хонда трябва да са ги направили като хората ама найстина ще ги проверя първо, преди да търся друго. Не знам каква е логиката веригата да чука само като е студен мотора а после да си работи като мушица а и каква ще е тая верига на 280к да е свършила курса, а и като гледам постове на колеги който казват че на 200 е за смяна ми звучи доста нереално....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #23 Отговорено 4 Януари, 2019 (Редактирано) Quote Хонда трябва да са ги направили като хората Там правят всичко за да се върнеш в най-скоро време пак да ти вземат парите. Quote каква ще е тая верига на 280к да е свършила курса, Колко мислиш че изкарва една верига,800хил или до края не се сменя. Когато са ти правили клапаните са могли да видят колко е разтегната веригата и да ти дадат данни какво и е състоянието .Провери клапаните пак ,да ти погледнат и веригата колко е разтегната и има ли още живот в нея, не в Хонда. Редактирано 4 Януари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #24 Отговорено 4 Януари, 2019 Ще проверя клапаните отново и ще пиша какво е дереджето. И все пак продължавам да мисля, че веригата трябва да изкара повече .... В противен случай, всеки бъдещ купувач на същия модел трябва да е подготвен за смяна на верига и всички карантии покрай нея. Да не говорим и за проблема с виенето което понякога се появява след нейната смяна за което има изписано доста във форума. Не претендирам изобщо да имам майсторски познания. Разсъждавам като един от многото ползватели на този 14 годишен автомобил, и съм сигурен, че 90% от произведените бройки вече са минали 200к а някой и 300к. Всички ли са сменяли верига? Да не влизаме в излишни размисли и дискусии. Ако има някакво развитие по темата ще пиша тук. А относно сервиза на Хонда, мисля да ги ползвам само за части. И продължавам да търся добър майстор Хондаджия от Пловдив или региона. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #25 Отговорено 4 Януари, 2019 Абе ти добре четеш, за виенето след смяна на веригата,ама схващаш ли за кой модел и двигател се отнася това? И най-добре, отскочи до колегата, че той е мистър компетенция - по всички въпроси , хем ще ти регулира клапаните, хем ще види колко е разтегната веригата, а и да не забравиш да вземеш данните за състоянието и. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #26 Отговорено 4 Януари, 2019 преди 21 минути, Emicha написа: Абе ти добре четеш, за виенето след смяна на веригата,ама схващаш ли за кой модел и двигател се отнася това? И най-добре, отскочи до колегата, че той е мистър компетенция - по всички въпроси , хем ще ти регулира клапаните, хем ще види колко е разтегната веригата, а и да не забравиш да вземеш данните за състоянието и. Кажи само до кой колега да отскоча? И другия ми въпрос, колкото и лаишки да звучи: Какво ще рече да взема данните за състоянието на веригата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #27 Отговорено 4 Януари, 2019 Изглежда не си схванал иронията ми, която не е насочена към теб. Ако не намериш читав монтьор в Пловдив, може да се разходиш един ден до Дупница при Ванката (Фена) и да ти свърши сагата. Това е едно просто регулиране на клапани и почти всеки нормален монтьор би го направил. Само за Бога - не ходи до Добрич . А на другия ти въпрос, нека ти отговори "мистър компетенция" от Добич. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #28 Отговорено 4 Януари, 2019 Колега бях ти писал на лични за майстор, ето го другия който го хвалят много 0886710379 Митко 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #29 Отговорено 4 Януари, 2019 (Редактирано) Като гледам "мистър професор"само с ирония и критики отговаряш. Напиши нещо да помогнеш на колегата,или само това е твоята помощ. ☺ Регулирането това просто нещо доста монтьори го осират. Редактирано 4 Януари, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #30 Отговорено 4 Януари, 2019 Ще чакаме развръзката, дотогава клюкарника се затваря. Авторът да ми пише ако направи някаква интервенция, но според мен нищо и няма на колата. Като се сетя как драматично почна темата ... На 27.11.2018 г. at 19:38, bguzuny написа: искам да живее Майсторите са оставили клапаните към горна граница най-вероятно, ама нека си реши човекът. Да отвори капака и да направи една снимка на валовете за колекцията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #31 Отговорено 26 Юни, 2019 (Редактирано) Айде да споделя развръзката по моя филм. Та....... Човек от форума ми препоръча майстор в Пловдив който да погледне колата и да даде мнение аджеба какво се случва. При първия оглед мнението на майстора беше, че двигателя горе-доло е добре и че тея мотори били малко по-шумни по принцип. Да не се притеснявам и че можело клапаните да не са регулирани както трябва. Така ..... успокойх се .... ама не напълно. След около месец се върнах и към шума добавих и едно забиване на предницата което ме влудяваше и тогава майстора каза остави я и ще ти звъннем да видим какво сме открили. Иииииии тадаммм РАЗТЕГНАТА ВЕРИГА ........ ЦЕНТРОВКАТА БЯГА СЪС ЗЪБ И ПОЛОВИНА. Веднага поръчахме веригата и след една седмица я смениха пичовете. Положението след смяна на веригата беше къде къде по-добре от към шум, ускорение в ниските обороти и работа на двигателя. Родих се Само че: Забиването на предницата в ниските обороти пак си го има. По осезаемо на газ и по слабо (почти незабележимо на бензин). С включен климатик колата в градски условия е някакъв ад за каране. Тогава прекъсването е много здраво и трудно потеглям. Сега колата хем е пушка ..... хем не е. Изпитвам смесени чувства. Ако някой има идея да сподели от какво може да е това прекъсване, а аз ще пиша пак какво съм направил по въпроса. Редактирано 26 Юни, 2019 от bguzuny 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #32 Отговорено 26 Юни, 2019 Да имах такова забиване и същите симптоми на газ с климатик та чак като забие и чека светеше. Сега с нова газова добре настроена и почистен дросел и IACV клапан всичко изчезна. Настроика на газовата почистване на дросела и незнам има ли го при теб клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #33 Отговорено 26 Юни, 2019 А на компютър вързаха ли я? Грешка за верига ли излезе или нещо друго? Питам щото в друга тема обсъждахме точно това, ама вече ми убягва коя тема беше и кой колега ... Свещите сменихте ли ги в крайна сметка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #34 Отговорено 26 Юни, 2019 Само че: Забиването на предницата в ниските обороти пак си го има. По осезаемо на газ и по слабо (почти незабележимо на бензин). Вклкючен климатик ? Или и когато не е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #35 Отговорено 26 Юни, 2019 преди 2 минути, docev написа: Само че: Забиването на предницата в ниските обороти пак си го има. По осезаемо на газ и по слабо (почти незабележимо на бензин). Вклкючен климатик ? Или и когато не е? С включен климатик жената отказва да я кара направо. Едвам потегля колата. Но и с изключен го прави, просто по слабо. Сменил съм свещите, регулирани са клапаните, веригата е нова....... въздушния филтър, бензиновия филтър, филтрите на газта... всичко е ново ..... Мамка му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #36 Отговорено 26 Юни, 2019 Преди 1 час, dindin написа: А на компютър вързаха ли я? Грешка за верига ли излезе или нещо друго? Питам щото в друга тема обсъждахме точно това, ама вече ми убягва коя тема беше и кой колега ... Свещите сменихте ли ги в крайна сметка? Честно казано не знам за компютър дали е вързвана. Говорих с момчетата и скоро ще я карам да видим дали ще открият проблема. Свещите са нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #37 Отговорено 27 Юни, 2019 Нещо от това което те питах правено ли е.Давам ти идентичен случай с твоя и как да го оправиш. Компенсиране то в ниските обороти при включване на консуматори е пряко зависимо от дросел опоменатия от мен клапан както от ЕКУ то. Когато ми регулираха газовата имаше и настройка с включен климатик когато колата е в движение. Какви стойности направиха клапаните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #38 Отговорено 27 Юни, 2019 (Редактирано) Не съм правил нищо от това което споменаваш. Ще почистя дросела, настройка на газовата и въпросния IACV клапан и ще пиша какво е дереджето. Благодаря за съвета. P.S. Клапаните са регулирани както трябва. Редактирано 27 Юни, 2019 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #39 Отговорено 27 Юни, 2019 Преди 21 часа, bguzuny написа: Айде да споделя развръзката по моя филм. Та....... Човек от форума ми препоръча майстор в Пловдив който да погледне колата и да даде мнение аджеба какво се случва. При първия оглед мнението на майстора беше, че двигателя горе-доло е добре и че тея мотори били малко по-шумни по принцип. Да не се притеснявам и че можело клапаните да не са регулирани както трябва. Така ..... успокойх се .... ама не напълно. След около месец се върнах и към шума добавих и едно забиване на предницата което ме влудяваше и тогава майстора каза остави я и ще ти звъннем да видим какво сме открили. Иииииии тадаммм РАЗТЕГНАТА ВЕРИГА ........ ЦЕНТРОВКАТА БЯГА СЪС ЗЪБ И ПОЛОВИНА. Веднага поръчахме веригата и след една седмица я смениха пичовете. Положението след смяна на веригата беше къде къде по-добре от към шум, ускорение в ниските обороти и работа на двигателя. Родих се Само че: Забиването на предницата в ниските обороти пак си го има. По осезаемо на газ и по слабо (почти незабележимо на бензин). С включен климатик колата в градски условия е някакъв ад за каране. Тогава прекъсването е много здраво и трудно потеглям. Сега колата хем е пушка ..... хем не е. Изпитвам смесени чувства. Ако някой има идея да сподели от какво може да е това прекъсване, а аз ще пиша пак какво съм направил по въпроса. Колега, колко ти излезе веригата - всички прилежащи карантии ли смени + малката верига. Каква марка взе, ОЕМ или друга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #40 Отговорено 27 Юни, 2019 (Редактирано) Смених двете вериги без нищо допълнително. Сложих верига D.I.D японска. 600 лв. със майсторлъка. Редактирано 27 Юни, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове