tachman 4 #1 Публикувано 17 Ноември, 2018 Здравейте колеги, от едно известно време по време на движение ми светва лампата за ръчна спирачка, свети известно време, после изгасва. Мислех, че ключето, което дава контакт при вдигната ръчна прави мизерии, но не е то! Забелязах, че като натисна педала на спирачките до долу и лампата за ръчната светва!? Като отпусна педала понякога гасне веднага, понякога не веднага. Кво става - иди го разбери! Моля, ако някой е имал такъв проблем или има идея какво се случва да сподели!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #2 Отговорено 17 Ноември, 2018 Провери си нивото на спирачната течност в казанчето. Най-вероятно е под минимума и затова светва лампата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #3 Отговорено 17 Ноември, 2018 нивото е между минимума и максимума! ще долея да проверя, но се съмнявам!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #4 Отговорено 17 Ноември, 2018 От нивото е ,долей и ще спре да свети. Може би си за смяна на накладки. Може да провериш първо това ,че ако налееш сега после при смяната ще прелее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #5 Отговорено 17 Ноември, 2018 (Редактирано) Малко развитие .... Откакто свалих капачката на разширителния съд за спирачна течност и после го затворих проблема като че ли изчезна!? явно там е заровено кучето ... Ще го проверя по-обстойно при първа възможност! ...накладките са нови! Редактирано 17 Ноември, 2018 от tachman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 17 Ноември, 2018 До максимума и ще изгасне датчика там е малко муден иска течноста да е на макс.Най добре я смени цялата течност има коренна промяна в спирачките,тема как да го направиш има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #7 Отговорено 17 Ноември, 2018 Колега имаш проблем с поплавъка, който е комплект с капачката, просто я смени. Според мен на всички хонди са еднакви. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #8 Отговорено 18 Ноември, 2018 (Редактирано) Ето на макс и сменена течност дано се вижда на снимката че е много бистра течноста. Ако искаш може да послушаш колегата vespa сменяй може и цялата спирачна система от личния му опит с CRV та карал доста такива.Вече на трето CRV лампата спира да свети след допълване на макс. Пиши все пак да видим решението на проблема дано е по лесния начин. Редактирано 18 Ноември, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #9 Отговорено 18 Ноември, 2018 Спирачната течност е хигроскопична. Поема вода от влагата в околния въздух. Това променя свойствата и, особено при по-ниски температури. Ако не е съвсем на мах и/или е стара, комбинирано с некоректната работа на поплавъка (вероятно по тези причини) води до светване на ламБата. Гледам да сменям течност на 2 години. Обикновено първата зима е ок, след това... 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 18 Ноември, 2018 Ако една течност кипва на 260 градуса само 1% влага в цялото количество сваля тази температура с цели 100 градуса . Бях доста изненадан като разбрах от къде постъпва най много влага в течността. Някои били предположил? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #11 Отговорено 18 Ноември, 2018 Фен, мисля от гумичките на буталото на сп. апарат. Не съм чел нищо по въпроса ти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 18 Ноември, 2018 То и аз не бях чел и останах много изненадан че 90% от абсорбираната влага е през спирачните маркучи. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #13 Отговорено 20 Ноември, 2018 Поплавъка ти прави проблеми, същия проблем имах и аз.Отваряш капачката, затваряш и си готов.До другото светване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове