Jump to content
CARPERA

Повече Ah за зимата подготовка уплътнения врати

Recommended Posts

Незнам брат но как запали мотора и загася след 2мин.върти много бодро стартера. Те такова не беше ми се случвало. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 измерих ампеража 14.2 на акумулатора на студено.

 

 

Какво точно си измерил колега че не схванах  нищо.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОФФ, че вече няколко човека пишат думата акумулатор неправилно.

 

Акумулатор се пиле с две У-та!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 minutes ago, Тони Паскалев said:

След 48ч.на загасване на мотора при -3градуса.

Да измерил си акумулатора колко волта показва.Алтернатора зарежда на 14.2 това ли искаше да кажеш. Отиди да го замерят с товарна вилка,и да го тестват,уреда го има в предните постове.Пробвай да го заредиш може да е бил разреден много.С какво масло караш вискозитет 10w 40 допълнително тормози сутрешния старт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ще направя. Вчера го зареждах около 2ч.и днес ще зареждам пак за 2ч.и после ще запаля колата. И след това при акумулаторджия за проверка. Но никога не съм имал такъв проблем,палиш трудно и след 2минути гасиш и след това няма проблем . От маслото не е миналата зима без проблем палеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отговори на нито един от въпросите ми.Но ти си знаеш явно как да действаш. 

Няколко неща също съкращават живота на батерията,  сваляш я студена и веднага зареждаш, зареждаш с някъкво зарядно няколко часа,зареждаш дърпаш от зарядното и веднага на колата и палиш и тн.Дай повече инфо с какво, как,какво измери,батерия ампери стартов ток,да получиш адекватни отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, ruil4o написа:

Малко ОФФ, че вече няколко човека пишат думата акумулатор неправилно.

 

Акумулатор се пиле с две У-та!

И от мен малко ОФ, ама за какви пилета става въпрос, живи или печени ? :D

Поне като правиш забележки за правопис, проверявай собствения си .;)

 

 

 

Преди 17 часа, Тони Паскалев написа:

Точно това ще направя. Вчера го зареждах около 2ч.и днес ще зареждам пак за 2ч.и после ще запаля колата. И след това при акумулаторджия за проверка. Но никога не съм имал такъв проблем,палиш трудно и след 2минути гасиш и след това няма проблем . От маслото не е миналата зима без проблем палеше.

Може да имаш проблем с дюзите, трудното палене сутрин не винаги е от акумулатора .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

трудното палене сутрин не винаги е от акумулатора .

Примерно ако е е запушен този филтър намиращ се в резервоара.

1929314803_s-l1600filtarREZERVOAR.thumb.jpg.e8c92aace72a8b0caf43a8083a3ade09.jpg

Почваме де гадаем но колегата дава нищожна информация или поне за мен неразбираема.

Доколото разбрах от поста му сутрин е въртял стартера тегаво и немощно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нарочно не съм писал , за да не излезе после че само си чешеме пръстите. Така , до тоя момент какво констатирах, след 2пъти по 2ч.заряд и изчакване 8ч.на акумулатора да престои , го сложих на колата , замерих ампеража на батерията 13.2ам. и стартирах колата. Паленето е много по добро. Но при слагането на клемите забелязах искра между клемата и акумулатора. Оборотите колата са може би добри само за секунда пропадат . Откачих минуса и така престоя 24ч.и воала колата пали много по добре. Според мен оттечка на ток някъде по ел.инсталацията. И на стартера  профилактика, + товарна вилка за мое успокоение. Но не познавам добър ел.сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом можеш да работиш с мултицета  значи сам можеш да си я измери ето как

Тук има описан и друг начин 

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=447783

Ако е добре батерията зареждай я  кога и през колко време ти сам реши от това глава не боли.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Тони Паскалев написа:

замерих ампеража на батерията 13.2ам

 

Колега, как точно замерваш ампеража? :)

ТЕМА - Пенчо Манасиев се занимават с акумулатори, ако искаш обади се и ги питай каквото те интересува, могат да си проверят акумулатора.

 

Нищо лично, и аз не съм на ти с тоците, ама вече 2 пъти мериш напрежението (волтажа) и казваш ампераж.

Според мен не ровичкай по кабелите, че ако изгориш нещо ше имаш по-голяма беля на главата. В най-добрият случай ще е бушон. :D


Пропадането на оборотите може да е от тръгнал акумулатор, който просто ще се предаде в един момент.

Иначе зареждане  (алтернатор) и акумулатор (под товар) се тестват лесно.

 

Зареждането на зарядно е хубаво нещо, но не е единственото, с което можеш да си удължиш живот на акумулатора. Дестилирана вода, електролит ако има нужда и това също се проверява с тестер. Дори необслужваемите могат да се обслужат. И при тях има някакъв процент, макар и минимален изпарение.

 

На 4.12.2018 г. at 13:09, Krasi-mir написа:

Значи, освен "голям" студен двг имаш и студен стартер със студен редуктор, и замръзнала грес в него (евентуално ръжда). 

Краси е обяснил, според мен напълно се покрива с това, което ти се случва. Голям студен двигател със 

 

Стартери/алтернатори има на Лъвов мост едно магазинче.

https://www.google.bg/maps/uv?hl=bg&pb=!1s0x40aa85639531255f:0x69c673e2faeaf41b!2m22!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!16m16!1b1!2m2!1m1!1e1!2m2!1m1!1e3!2m2!1m1!1e5!2m2!1m1!1e4!2m2!1m1!1e6!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipPBnALJEdWBdLA1fb3DSlhD3bIm6OM4eVQJXks3%3Dw286-h192-n-k-no!5z0YDQtdC80L7QvdGCINC90LAg0LDQu9GC0LXRgNC90LDRgtC-0YDQuCDRgdGC0L7Rh9C90LAg0LPQsNGA0LAgLSBHb29nbGUg0KLRitGA0YHQtdC90LU&imagekey=!1e10!2sAF1QipPBnALJEdWBdLA1fb3DSlhD3bIm6OM4eVQJXks3

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и предполагах акумулатора е тръгнал към вечните полета. Но най странното е волтажа е добре а пусковия ток ,почти го няма от 330 той е 240. Има утечка от 0.04ам. Колеги някой замервал ли е колко трябва да бъде.?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За напрежението е съществено да се мери и под товар.

Стандартно трябва да се натовари за 15 секунди с ток равен на половината от стартовия за акумулатора на зареден акумулатор при температура около 20 градуса и тогава гледаш напрежението дали ше падне под 9,6 примерно.

Зависи и от температурата на електролита.

 

Тук го има наистина много добре обяснено, има и таблици.

https://www.thoughtco.com/vehicle-battery-and-load-testing-4083840

 

Утечката ти от какво може да е ... ЦРВ 1 няма кой знае колко електроника. Това е половин ват консумация, най-вероятно да пази настройките на радиото. :) Колата затворена, заключена и загасена ли беше?

Но нека някой друг с ЦРВ 1 да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си нов с малко повече стартов ток,ако не те мързи и го зареждаш отвреме не време ще издържи дълго.Както съм писъл зареди го като го купиш при складов престой батерията губи доста от заряда си.Когато избираш накарай да ти разчетат топлия печат и само 2018 може и 17но  последните мисици,да ти го замерят като го слагат имаш таблицата с показания, ако имат уреда да ти покажат стартовия ток.Като го мериш волтажа е добре защото го измерваш след зареждане, и след това се семорезрежда и не ти пали.Ако беше качил малко снимки на това което мериш и правиш можеше да ти дадем по точни отговори,че с твоя ампераж,волтаж съвсем се обърках  и забравих кое какво е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерването се извърши, във сервиз от специалист. Няма как човека да работи, а аз да снимам. По въпросът за отечката, проверката се извърши при затворени врати на колата, и свален панел на сд. Пак се повтарям,стойността която отчете апарата е 0.04 волта. Това не е половин волт . Половин волт е 0.5 волта. Въпросът ми е ,някой мерил ли е на црв1 колко е отечката на ток. Извинявам се на колегите за направените грешки.

Редактирано от Тони Паскалев
Сгрешена буква
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Тони Паскалев said:

Пак се повтарям,стойността която отчете апарата е 0.04 волта. Това не е половин волт . Половин волт е 0.5 волта.

Това те питам предния пост ампери сега волта,нали е бил специалист защо не е дал мнение,хем си платил а не давал да снимаш,какво е измерил а не хванал утечка та да ти каже откъде е,отпиши го тоя специалист.Отиди наистина при някой който ръзбира и да обяснява мисля че си в горната граница,при нова батерия нищо няма да и стане но при тръгнала като твоята и пагубно.Пак се повтарям нова батерия и отстрани утечката. Прочети малка що е ампери волт и имат ли почва в CRV 1gen. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тебе май те сърби пръста да се заяждаш. И желая , да те попитам, кой сервиз ще разреши да снимаш докато те работят. По думите на тези хора по принцип такава отечката е във нормите ,а те били 0.05. Затова помолих за съдействие от страна на колегите. И по принцип само да ти спомена нещо ,за црв1 по каталог дават акумулатор 12,45,330.  Само не знам кой ще ти завери гаранцията, ако сложиш със други параметри акумулатор. И те се съгласяват , че е малък за нашия климат.  Като си толкова експерт по въпросите на тоците  на колите обясни , със думи прости на нас лаиците. КОЛКО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ОТЕЧКАТА НА ТОК . На црв1.Тенкю пипъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

  Само не знам кой ще ти завери гаранцията, ако сложиш със други параметри акумулатор.

Незнам в какви магазини ходиш и при какви специалисти но аз казвам какво ще става с моята кола,аз плащам аз поръчвам музиката те изпълняват.

С този карах 4 год с заверена гаранция

https://www.emag.bg/akumulator-vega-12v-45ah-400a-vg-45ah-55b24ls/pd/D825Q2BBM/?ref=similar-exp_center_1_5&provider=rec&recid=rec_4_rec_4_5890e692e0006a86855cf949460a991a_1544799653

 

ето ти още един

http://akumulatori.bg/355/Product/1285/VeGa 45Ah Premium Calcium#info

ако не искаш да слагаш подложка ето моя фаворит

http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 48Ah YBX5053 #info

всички тези батерии при поискване ще ми ги сложат и заверят гаранцията.

Не се заяждам с теб вече два пъти ти го казва мериш волтове казваш ампири или обратното.

един път това

Quote

Но най странното е волтажа е добре а пусковия ток ,почти го няма от 330 той е 240. Има утечка от 0.04ам. Колеги някой замервал ли е колко трябва да бъде.?

втори път това

Quote

Пак се повтарям,стойността която отчете апарата е 0.04 волта. Това не е половин волт . Половин волт е 0.5

 

Отговорил съм ти с батерията която имаш дори не каза каква марка е,  утечката   се доближава  в горната граница ,при престой от повече от един ден и при условие че бетирията си отива точно тук ти е проблема.

 

 

Има няколко каталога в които дават и други стойности,дадени са в темата а каза че си я чел.

Quote

. И по принцип само да ти спомена нещо ,за црв1 по каталог дават акумулатор 12,45,330.  С

те и по каталог,незнам кой ги вади тея измислени каталози, дават да я караш с боза 10w40 масло.

Спирам че пак ще ме обвиниш че се заяждам при опита ми да ти помогна.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони, на ТОЗ колега не му обръщай внимание. Утечката ти е като на всички нас, просто акумулатора си заминава. И за Бозата също не обръщай внимание. Сега ще скочи да драска такъв си е. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vespa Колегата Тони Паскалев очевадно е далече от материята, но благодаря за инфото за утечката иначе си беше чист оф-топик това мнение.

Ще помоля без нападки към @CARPERA, още повече че е писал вярни неща.

И да не виждам същото от другата страна.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво изобща да нападам колегата   vespa освен да генерира спам с всеки свой пост,нищо друго не е написал в този форум.Явно и той е доста далеч от материята.

По въпроса за боза ,много точно си го копирал това мнение на , fenabg

Quote

Нямам идея защо всеки хондаджия, след като почне да му гори масло колата, сваля качеството на маслото,което ползва, а не го вдига . И по тоя начин си донасира мотора.

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се включа и аз с 1 ред оф-топик, извинете. Като чуя майстор, който ми казва, че нещо (особено дадено по каталог) не било за нашия климат, започвам да отстъпвам назад.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нещо не разбирам, досега си пишехме за акумулатори и за утечка на ток. И изведнъж мотора ми е , умрял. Защо го карам със ,,боза”.Ами ние във СОФИЯ, караме със „боза”,защо РАДОМИР ни е близо и ни е без пари „бозата”. А по въпроса за акумулатора , закупих Yuasa,12V 48Ah 430A. Направиха ми отстъпка , и го закупих за 160лв. За да може да се да се укрепи, както трябва. Колега Карпера , благодаря за сайта, от тях го закупих.:P 

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не караш тази Боза 

ето ти все още праватят промоция на Петро Канада 5w30 4л 40 лв

http://lubrifilt.bg/shop/supreme-synthetic/

Търсиш мениджър продажби има го   контакти .

Надявам се си  заредили като го взе батерията. 

Всички масла и течности съм си ги сменял аз ако искаш съвет как да стане това на ЛС.

Извинявам се за олклонението от темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ти казах за бозата 10w40.

Има много предпоставки и фактори една батерия да си замине както всеки се е убедил зимата в пъти повече,повечето от тях са  написани в тази тема.Една от тях е маслото при 10w40 сутрин при минус 7 гр това масло е станало по-гъсто от мед.Палиш сутрин маслената помпа не може да качи масло,филтъра пък изобщо не го филтрира байпасния клапан не отваря за да допусне мосло,защото ти се е досвидяло да вземеш хубав филтър маслен по-скъп от твоя с 7лв. Палиш мотора сутрин познай кой го отнася и откъде се иска енергията за всичко това 

.За това ти дадох линка вместо да сложиш боза в много случаи по скъпа от 40лв за 4л сложи си хубаво масло,дори не на промоция от общите поръчки пак идва на сметка 50лв.

Моя фаворит в маслените филтриIMG-d15625198ede8a34ec68b57589fe5d57-V.thumb.jpg.c2bdff527dcd6a2975bc9a3fb3f9bfcf.jpg

 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нито ме познаваш, нито си диагностицирал тази кола. За да даваш персонално мнение. Имам си сервиз , те се занимават със колата. Идват вземат я колата на 6 месеца, и я преглеждат. Аз не се занимавам със глупости , сам да си чупя колата.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключвам темата преди да се превърне в поредната маслена тема. :)

Колега Тони Паскалев, CARPERA не диагностицира, а дава насоки и препоръки като има резон и връзка с паленето и живота на акумулатора. Но понякога тонът му е такъв. :D

Преди 6 часа, CARPERA написа:

защото ти се е досвидяло да вземеш хубав филтър маслен по-скъп от твоя с 7лв.

Ето за това говоря. Моля въздържайте се от такива изказвания.

 

Понякога прекалено много се доверяваме на майстори, лекари ...

Моята препоръка към всички е да се запознаваме с материята поне малко. :)

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...