tachman 4 #1 Публикувано 10 Октомври, 2018 Здравейте колеги, някой монтирал ли си е дневни светлини на ЦРВ 1 генерация, без халогени? Ако някой е слагал моля да сподели къде точно са сложени, какви са като форма, на какъм принцип се палят, някакви снимки и въобще нещо по темата да се сподели. Благодаря! Или пък диодни крушки на фаровете!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 10 Октомври, 2018 Ето това са вървят заедно с модул при запалване на колата светват https://www.olx.bg/ad/universalni-led-halogeni-s-dnevni-svetlini-osram-6000k-12-24v-7-12w-CID360-ID7aaMP.html#b74e2f43e6 светят супер силно когато са за дневни и когато се включат късите светват другите които са за мъгла и превъзжождат в пъти светлините на колата а уж съм купил пак хубави крушки с 120% повече светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #3 Отговорено 10 Октомври, 2018 Сигурно са добри, но и парите им си ги бива! Аз говорех за дневни на ЦРВ без дупки в бронята за халогени! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 10 Октомври, 2018 Ето ти идеи не са за ЦРВ но защо да не станат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #5 Отговорено 11 Октомври, 2018 Колега здравей, Ето моя вариант за монтаж на дневни светлини. Монтирал съм ги под бронята без да се налага да дупча или режа. Вървят си с модул за включване, но аз съм ги вързал отделно за да мога вечер при необходимост да ги използвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #6 Отговорено 11 Октомври, 2018 (Редактирано) Може ли да снимаш отблизо монтажа? Какви светлини си монтирал - китайски или нещо по-марково? Благодаря! Редактирано 11 Октомври, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #7 Отговорено 11 Октомври, 2018 Здравей Колега, Самите дневни си имат монтажни планки, който се монтират с два болта. Аз съм ги монтирал към пластмасата на подкалниците с две неръждаеми винтчета. Дневните светлини са Китайски, но не от най евтините (цена 75лв). Вече две години ги използвам и нямам проблем с тях. Надявам се и занапред да нямам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #8 Отговорено 11 Октомври, 2018 Благодаря, ще огледам и ще решавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 12 Октомври, 2018 Аз незнам за ко ти трябва да си кичиш колата като пернишки голф с тея лампи, дето е въпрос на време да ги забранят или да вземат да глобяват за тях, при положение че тая генерация има толкова елементарна схема и един модул за дневни светлини се връзва за 15 минути на 3 точки и работи толкова интелигентно че и японеца не се е сетил за него. Купуваш си един ДРЛ модул, които пали плавно дългите светлини на определен процент които ти си задал, примерно моите са на 30%, нищо друго по колата излишно не свети, ни габарити, ни табло. Крушките ми са осрам наитбреикър дето хората се оплакват че горели за 4-5 месеца, е моите са на 9 години благодарение на тоя модул. Отделно модула следи напрежение и сигнализира със звуков сигнал много по рано за проблеми в зареждането от колкото когато ти светне лапмата, тогава дефакто вече си само на акумулатор без никво зареждане. Модула има и друго екстри които не ползвам. Връзването му е един плюс след контакт, едно кабелче до синьочервен кабел от ключа за светлините, тва е кабела за дългите, едно кабелче от същия ключ или там някъде за габарит си намериш, по него модула се ориентира кога да се изключи, демек ти си врътнал ключа и вече си на габарит или къси, и една маса, чисто спретнато модерно, кви са тея диоди кви са тея коледни украси, да им търсиш дупки, да светят за тоя де клати дърветата и да са проформа само за пред кат 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #10 Отговорено 12 Октомври, 2018 Слави колко взимаш за нагледно показване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #11 Отговорено 13 Октомври, 2018 (Редактирано) Нямам за цел да кича колата като елха, просто търся вариант да не товаря излишно инсталацията, генератора, акумулатора ... това е! Благодаря за мнението на колегата Слави! Какъв модул е подходящ за хондата- управление по минус или по плюс? Редактирано 13 Октомври, 2018 от tachman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #12 Отговорено 13 Октомври, 2018 В момента на пазара има лед габаритни крушки достатъчно силни да играят ролята на дневни светлини с минимална консумация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 13 Октомври, 2018 На 12.10.2018 г. at 21:18, vespa написа: Слави колко взимаш за нагледно показване Нищо, само трябва да си припомня схемата, по точно цвета на кабелите че малко на изуст ги карам Преди 10 часа, tachman написа: Нямам за цел да кича колата като елха, просто търся вариант да не товаря излишно инсталацията, генератора, акумулатора ... това е! Благодаря за мнението на колегата Слави! Какъв модул е подходящ за хондата- управление по минус или по плюс? Наще все още са по +, но обикновено модулите читавите се програмират по твое желание а и ти сам може да му сменяш управлението по плюс или минус, но конкретно за нашата генерация управлението на фаровете е по плюс, след ключа има обща точка и тва много услеснява връзването на модула. жалко само че момчето което тръгна от нашия форум преди 10 години с тея модули вече не го откривам но има аналогични Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #14 Отговорено 14 Октомври, 2018 НеоМонтана имат читави модули на прилични цени. http://hobby.neomontana-bg.com/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #15 Отговорено 14 Октомври, 2018 Преди 4 часа, dindin написа: НеоМонтана имат читави модули на прилични цени. http://hobby.neomontana-bg.com/ Използвам модула от година , нямам проблеми и цената е повече от приемлива. Монтира се лесно при ключа за фаровете. Най важното не се занимаваш да пипаш нещо ,палиш и си караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове