Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

темата от други Марки отиде в тема за приоритети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@5 GTT съгласен съм с теб в доста голяма степен, обаче ако Форда кихне и каже например дюзи/помпа, в случай, че е дизел, се споминава цялата му икономия и инвестицията, не че не може да се отремонтира. Годините и пробега си казват думата накрая, дори автомобила да е произведен качествено. При бензиновите автомобили е една идея по-добре ситуацията.

Според мен става въпрос на баланс и правилен подбор на автомобил. Нито прекалено стар, нито прекалено нов, когато говорим за автомобили втора ръка. Нов не ми влиза в сметките.

Въпреки това, и аз не бих оставил голяма сума за по-нови ламарини, а към премиум никога не бих посегнал - в моите очи е загуба на пари. Инвестицията в къща е безкрайно по-съблазнителна и възвръщаема. От автомобила искам просто да ме закара от т.А до т.Б и да го употребявам възможно най-дълго.

 

 

Офф: Какво ХРВ имаш? Може да съм го срещал по ловешките улици, доста популярни изглеждат тук и определено виждам няколко много гледани, кеф ти прави като ги видиш.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мии, на мен от А до Б не ми е достатъчно. ;) Все пак това са часове от живота ми (а като ги сумирам и седмици) в колата и държа да ме кефи и моментното усещане.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.06.2024 г. at 14:56, s7r3l0k написа:

@5 GTT съгласен съм с теб в доста голяма степен, обаче ако Форда кихне и каже например дюзи/помпа, в случай, че е дизел, се споминава цялата му икономия и инвестицията, не че не може да се отремонтира. Годините и пробега си казват думата накрая, дори автомобила да е произведен качествено. При бензиновите автомобили е една идея по-добре ситуацията.

Според мен става въпрос на баланс и правилен подбор на автомобил. Нито прекалено стар, нито прекалено нов, когато говорим за автомобили втора ръка. Нов не ми влиза в сметките.

Въпреки това, и аз не бих оставил голяма сума за по-нови ламарини, а към премиум никога не бих посегнал - в моите очи е загуба на пари. Инвестицията в къща е безкрайно по-съблазнителна и възвръщаема. От автомобила искам просто да ме закара от т.А до т.Б и да го употребявам възможно най-дълго.

 

 

Офф: Какво ХРВ имаш? Може да съм го срещал по ловешките улици, доста популярни изглеждат тук и определено виждам няколко много гледани, кеф ти прави като ги видиш.

 

Харвито е зелено 4/5 врати. В темата photos я има в последната страница . Иначе Мондеото е 2.0 бензин на газ с Романо Антонио. Не обичам дизелите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.06.2024 г. at 14:56, s7r3l0k написа:

@5 GTT съгласен съм с теб в доста голяма степен, обаче ако Форда кихне и каже например дюзи/помпа, в случай, че е дизел, се споминава цялата му икономия и инвестицията, не че не може да се отремонтира. Годините и пробега си казват думата накрая, дори автомобила да е произведен качествено. При бензиновите автомобили е една идея по-добре ситуацията.

Според мен става въпрос на баланс и правилен подбор на автомобил. Нито прекалено стар, нито прекалено нов, когато говорим за автомобили втора ръка. Нов не ми влиза в сметките.

Въпреки това, и аз не бих оставил голяма сума за по-нови ламарини, а към премиум никога не бих посегнал - в моите очи е загуба на пари. Инвестицията в къща е безкрайно по-съблазнителна и възвръщаема. От автомобила искам просто да ме закара от т.А до т.Б и да го употребявам възможно най-дълго.

 

 

Офф: Какво ХРВ имаш? Може да съм го срещал по ловешките улици, доста популярни изглеждат тук и определено виждам няколко много гледани, кеф ти прави като ги видиш.

аз от тук съм аут ...говорети си за къщи и апартаменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, Plevelcho написа:

аз от тук съм аут ...

Чакай бре!

Имаш 1 нова и 1 почти нова + 1 от "стария материал", дето носи радост.

Кажи по нещо за първите 2 като сравнение, понеже не са Хонди.

Третата е ясна, тя им е контрапункт - да не забравяш къде е емоцията.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо как ще е по-добре щори или пердета за прозорците?

 

за вилата

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Термозащитно огледално фолио.

Щ и П са демоде.

Но може и завеси - зависи от стилът на вилата. Някои вили са за сено, други за слама.

Ти се оглеждай да не настъпиш мотиката. ;)

 

Да бъде хлябът бял – не е достатъчно.
Да имаме коли – не е достатъчно.
И жилища да имаме – не е достатъчно.
И светлина да имаме – не е достатъчно.
Да имаме пари – не е достатъчно.
И почести да имаме – не е достатъчно.

Достатъчно е да не се срамуваш от думите си вчерашни.
Достатъчно – ако не съжаляваш за днешните дела.
Достатъчно е да умреш без страх, че угояваш червеи.
Достатъчно – ако спокойно казваш “не” и “да”.
Достатъчно е, ако можем да гледаме децата си в очите.
Достатъчно е, ако вярваш, макар че недостатъчно постигнал си мечтите на земните си дни -
защото, запомни :
да бъде хлябът бял – не е достатъчно. 

(Стефан Цанев)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах ревюто на Бричка за Cupra Formentor 310 или 390 кс с двигател от RS3. Доста интересна машинка, определено потече лигата :D Има живец, количката. Има и опция с Акрапович, звукът е песен за сърцето и ушите.  

 

Също ме кефи варианта на Шкода Кодиак VRS - бензинов 2лт турбо с 250кс мисля. И това много яко ще върви!

 

Отвъд океана има алтернатива от Акура - RDX & MDX с турбини, също изглежда мега точилките :heart:

 

Какво ще кажете?!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купрата е убиец..Имал съм честта да е карам и повозя ..Това набира като пистов мотор..Не знаем колко са надеждни, защото са от скоро и не ги карат много..но няма сравнение :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форментора и мен ме кефи, а иначе си е ВАГ - важното е да не ти е враг. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ВАГ е, не съм имал друго освен Хонда, но специално Шкодите от ВАГ групата, Октавия и най-вече Супърб много ми харесват и много съм се блазнил да взема такава. Просто вървежа при Хонда изостава. Да, надежни коли са, но не всичко опира до надежност. Части бол, ако я платиш повече, мисля ще изкара дълго. 

При ВАГ много ми харесва и Артеон, както при Супърб, имат бензинов 2лт с турбина, 280кс 4х4, с 7 степененен автомат. Ами това си е кеф, който японките не предлагат масово поне.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на Октавия Скаут щях да съм доволен, докато 1 ден не я разгледах изотдолу при познат майстор, дет си "кинеше ризата" от нея и принципно от концерна.

Иначе имат хващащи окото изключения от общата скука, ноо ... то па и наще напоследък едни красавци. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми допада Alfa Romeo Stelvio quadrifoglio. 2.9 V6 Bi-Turbo с мощност 520 к.с. звучи доста интересно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианките са вдъхновяващи за Долче вита, особено тези с детелинката и слончето. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата е брутална, тук въобще спор няма, но това вече е друга категория :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Редактирал съм си поста (беше недостойно и на майтап), а и да не дразня хора без 4увство за хумор. :(

 

Редактирано от ceco_accord
  • Хаха 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

вече 11000 км киа_та се държи много добре разход нормално каране 7,6 иначе при натискане 10-12 и ускорение 4,7

 

лошото е,Че Хонда не правят много за разнообразие от коли с достатъчна мощност

Редактирано от Plevelcho
правопис
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брутална е Киата, евала че имат опция за такова животно! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е, че я има тази тема, за да не се превърнем в супер сектанти :)

Сега, по темата.Имам въпрос и се надявам хора, имали досег до повечко коли да споделят.

До сега карах., Сивик, 8, 2.2 дизел. Страхотна кола, но, вече одъртявам, а и семейство се увеличи с малко дете и трябва голям багажник.

Ок, реших, че ще мина на акорд 8, бензин, след 2012 г. Добре, ама багажникът ми идва малък. Още повече, че сега карам шкода Октавия, дизел, 2013 г и пространството в багажника е страхотно.

Та, да си дойда на въпроса - коя марка бихте препоръчали с голям и хубав багажник, седан или сув, минимум 180 к.с., автоматик, бензин, година поне след 2011.

Бюджетът ще е около 20-25000 лв.



Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да е Хонда, Сивик 9 комби е с достоен багажник и ще влезе в бюджета, но гледай да е АТ, а не CVT.

Октавията ти трудно някой ще бие по багажен обем, освен разни SUV-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера викам на синковеца:

- Виж ква сериозна машина.

- Цветът е хубав.

А другото бре? Тва е яка кола и струва свет пара!

- Е, вкус с пари не се купува.

IMG_20240818_121404.jpg

IMG_20240818_121424.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, че се включи с мнение.

Това ми напомня, че съм забравил да кажа, че не искам да е комби.

Служебната Октавия която карам е седан и не мога да си представя, че няма седан, който да е с подобен багажник.

Без да знам защо, но, някак си, не ми се иска да си взимам за лична кола Шкода, било то, и по-нова модел.

Въпреки, че, честно казано, за 2 г. от както я карам ежедневно, няма някакви проблеми .

 

Гледам все повече по улиците Хонда 9.

В тази връзка, как е с обема на багажника този модел?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имаш предвид Акорд 9, ли?

Багажниците на хондовите седани (дори на Ледженда) гравитират около 460 л. - мноого далеч от Октавията или Кодиака.

По спомен нещо аналогично е трюмът на последната Опел Вектра, особено комбито и.

Какво против този тип каросерия имаш?

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо против нямам, комбито.
Просто, не е "моята" кола. Дори и визуално. Въпрос на вкус :).



Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стискам палци да намериш "твоята" + достоен багажник и ще чакам да се похвалиш.

В големият багажник не се товари повече, а по-лесно. ;)

Рамките отдолу, а колелата им отгоре.

IMG_20240618_194822.jpg

IMG_20240620_104736.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легендата, също ми е в обсега и зверски много ми харесва.

А, както гледам, багажника, ,не е по малък от на Октавията.?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абее, не е като нейният, но пък останалото е ехЕее. ;)

Намери Легенд и разгледай/тествай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, наистина не мога да повярвам, че Шкода са направили седан в този клас, с най-голям обем багажник.
Шкода, която ако не ми беше служебна, никога нямаше да погледна.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След първото дете идва второто и със седана вече гледаш към комбито или сувчето :D Аз минах по-този път два пъти вече, имал съм почти всички каросерии без кабрио, определено сувчето за семейство и нашите пътища мога да кажа, че е най-удобният вариант. 

С по-голям двигател са готини маздите или субарутата. От по-новите Кодиака на мен лично много ми харесва и като вървеж и като пространство вътре.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По ваканцията застигнах новото CR-V.

Не му знам спецификациите, нито конкретното с какъв "задвижващ тракт" бе, но вървеше прилично пред мен и за 1 изпреварване ускори достойно.

Е, леко омаляваше по баирите, но ме изненада приятно, а и аз не бързах, та го оставих пред мен известно време.

Струва ми се достойно - цената му не знам - сигурно е почти 3-цифрена. Просто споделям че не е "умрел кон". ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото Цр-в е само 2лт Хибрид за Европа и трябва да върви прилично. Но и цената на базовото започва от 95К лв през 105к , та спира около 110к  лв за топ версията :)  

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда Хонда отдавна са отписали Европа като пазар и просто присъстват (на опашката по продажби) без да се опитват да бъдат конкурентни.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление.

А ако искат - могат, но други пазари са им приоритет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
След първото дете идва второто и със седана вече гледаш към комбито или сувчето Аз минах по-този път два пъти вече, имал съм почти всички каросерии без кабрио, определено сувчето за семейство и нашите пътища мога да кажа, че е най-удобният вариант. 
С по-голям двигател са готини маздите или субарутата. От по-новите Кодиака на мен лично много ми харесва и като вървеж и като пространство вътре.
 
Кои модели Сув на Мазда би препоръчал?
Евентуално и на Субару?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MX-5 на Мазда и Outback или Forester на Субару.

Като по евтин и непретенциозен вариант би бил Нисан X-Trail внос от Щатите/Канада с 2,5лт бензин автомат гледам са на добри цени > 2015г. Да се проследи за щети и снимки на самите такива. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

MX5 на Мазда ми излизат някакви двувратки.

Може би, имаш предвид СХ 5.

Ама, за пари до 25-27000 лв , нещо не ме впечатлява.

По добре Легендата:).

Субатото?? За тази марка, нищо не зная.

 

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CX-5 да, моя грешка. 

Нали обсъждаме други марки по определени критерии... Легендата си е легенда за своето време. Но нали търсим семейна кола? Идеята на легендата не мисля, че е за баш за семейна кола за 1-2 деца? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е :)
Някой от Вас има ли впечатления от Волво ХС 60?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...