Jump to content
Sign in to follow this  
j_mnemonnic

фирми за силов тунинг в БГ

Recommended Posts

привет колеги,

Горд собственик съм на Хонда Сивик 10, 1.5 турбо бензин с 184 кс. Кажете читава тунинг компания в БГ или близките нам държави, да наточа двигателя до към 225кс.

 

honda-civic-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.09.2018 г. at 11:06, Drone написа:

Нали знаеш, че гаранцията ще ти отпадне, ако направиш тунинг ? 

 

 

Иначе тия правят. 

https://www.racechip.eu/shop/honda/civic-x-from-2016/1-5-t-1496ccm-174hp-128kw-220nm.html

е то това е  ясно, искам да видя  колко ще се вдигне мощността и тогава ще го мисля с всички последствия

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като искаш мощност що си купи 1.5? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, fenabg написа:

Като искаш мощност що си купи 1.5? 

 

Щото следващото е Type R.  А той е с едни 20к-25к лв. отгоре. До колкото знам няма вече 1.8 . 

Нямаше ли вариант да се направи силов тунинг директно при Хонда като се запази гаранцията? 

Edited by civicgonemad
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това само дилърите могат да дадът като инфо. Аз лично не бих го пипал тоя мотор не за друго а е с малък литраж 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Американците я тунингясват до към двеста и малко коня. Предлагат три ремапа според нуждите :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.10.2018 г. at 1:00, civicgonemad написа:

 

Щото следващото е Type R.  А той е с едни 20к-25к лв. отгоре. До колкото знам няма вече 1.8 . 

Нямаше ли вариант да се направи силов тунинг директно при Хонда като се запази гаранцията? 

не съм чувал Хонда да предлага такава услуга.....  Type Rе с 100кс повече, но гори 15-17л/100км градско, аз ги докарвам до 8-9л.  Да не говорим, че Type R е пистов автомобил а аз за сега нямам възможност да купувам второ возило за обикновено ползване. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 23.10.2018 г. at 15:10, _pileto_ написа:

Американците я тунингясват до към двеста и малко коня. Предлагат три ремапа според нуждите :)

и тук ще я направим 200+ кс, не е нужно да я пращам на др край на света...

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.10.2018 г. at 8:49, fenabg написа:

Това само дилърите могат да дадът като инфо. Аз лично не бих го пипал тоя мотор не за друго а е с малък литраж 

натам върви бъдещето на ДВГ.... намаляване литража с турбо и яко изпилване. То всеки може с голям литраж....

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.09.2018 г. at 0:33, Japanese fever написа:

Honda Power Performance - (HPP) Garage

 

https://m.facebook.com/HPPGarage/

 

Хора с голям опит и много успешни проекти.

тези нямаха ли една Ходна с 600 кс.  на тунинг изложението, миналата година в Интер експо центъра в София? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, j_mnemonnic написа:

не съм чувал Хонда да предлага такава услуга.....  Type Rе с 100кс повече, но гори 15-17л/100км градско, аз ги докарвам до 8-9л.  Да не говорим, че Type R е пистов автомобил а аз за сега нямам възможност да купувам второ возило за обикновено ползване. 

цената също е фактор 20 000лв са си 20 000лв един нов автомобил среден клас...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, j_mnemonnic написа:

и тук ще я направим 200+ кс, не е нужно да я пращам на др край на света...

Кому е нужно да я пращате?! Купуваш , и те ти пращат ктунера .

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.11.2018 г. at 19:31, _pileto_ написа:

Кому е нужно да я пращате?! Купуваш , и те ти пращат ктунера .

ок, ще го мисля, за сега  че я покарам в този вид още известно време, да видим дали няма да се появи някой дефект и тогава ще действам.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.11.2018 г. at 1:03, j_mnemonnic написа:

 

не съм чувал Хонда да предлага такава услуга....

 

 

Не е Хонда, а Hondata. Ето тук tune (stage 1 and 2) с FlashPro за Акорд 2.0 Турбо (сигурно имат и за 1.5 Турбо):

 

 

Edited by Takumi Fujiwara

Share this post


Link to post
Share on other sites

сега гледах качването точно на Сивик 10 1.5т. Но цените на флаш про са 695 долара ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 23.10.2018 г. at 15:10, _pileto_ написа:

Американците я тунингясват до към двеста и малко коня. Предлагат три ремапа според нуждите :)

до там няма грижи и тук да се пипа, но идеята ми е да не е само чип тунин а да се пипне и генерацията, напр смяна с такава на HKS, въздушен филтър и входящата въздушна система. Един познат ми даде този немски сайт за чипове, вече има чип и за 1.5Т 10 генерацияq двигател  FK7 в 3 варианта. https://www.racechip.eu/about-us/company.html

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, реших да се тунинговам с рейс чип GTS. Ще дойде след няколко дни, но не намирам предна и задна горни разпънки за Ходната Свик 2017, fk7 1.5 t 134 kw, някъде из Европа, където може да се плаща по банков път. Американците са ясни, но имам съмнение, че това което се предлага е точно за моя европейски вариант. Снимките са различни, мястото на резервоара за сирачна течност също и така..... Отделно от това тия не дават банкови сметки а те муфтят само чрез пейпал и други подобни платформи, където не мога да си регистрираммоята карта. Къде мога да намеря такива части?

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Manufacturing-strut-bars-and-power-braces

Нещо по поръчка, пробвай какво могат да ти предложат. Макар че не виждам смисъл, ако не я караш на писта.

Иначе за рейс чип съм чувал много добри отзиви и е много добре измислен, но според мен този двигател си е на лимита с тези коне и несъмнено няма да му понесат добре едни 50коня отгоре, по-скоро нещо по-скромно.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15.10.2018 г. at 17:23, j_mnemonnic написа:

е то това е  ясно, искам да видя  колко ще се вдигне мощността и тогава ще го мисля с всички последствия

имам вече такъв

Share this post


Link to post
Share on other sites

вече съм тунингован,  гаранцията да го духа:punk:

1.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че с колко гаранция са тия Хонди?

На това устройство пиниза му е, че не го бърка гаранцията, стига да го свалиш преди сервиза.

Кажи нещо повече, как си я настроил(това май имаше 5 настройки) и как се усеща? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.09.2023 г. at 20:15, Rakeem написа:

Че с колко гаранция са тия Хонди?

На това устройство пиниза му е, че не го бърка гаранцията, стига да го свалиш преди сервиза.

Кажи нещо повече, как си я настроил(това май имаше 5 настройки) и как се усеща? 

Привет, то вече няма гаранция 3+3 изтича 12.23 г. Дунев ме  посъветва да карам предимно на Рейс настройката. Иначе има апликация на телефона, на която може да настройваш  7 финни настройки, но аз не съм от тия дето  много цъкат. Минах на дино тест вечра, 200 кс на предна гума и 320 НМ. Днес пристигнах на морето,  пробвах максималната по АМ Тракия, но повече от 230 км/ч не вдига. Три пъти пробвах, даже на 5 ск. да вдигне повече от 6000 оборота, но не става. Кажете вие какво ме спира, дали са скоростите или някакво електронно ограничение. Забивам точно на 230 км./ч. А напр. Сеат Леон FR  с 200 к.с. двига 240-245 км. Лично съм го пробвал.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.08.2023 г. at 18:13, Rakeem написа:

https://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Manufacturing-strut-bars-and-power-braces

Нещо по поръчка, пробвай какво могат да ти предложат. Макар че не виждам смисъл, ако не я караш на писта.

Иначе за рейс чип съм чувал много добри отзиви и е много добре измислен, но според мен този двигател си е на лимита с тези коне и несъмнено няма да му понесат добре едни 50коня отгоре, по-скоро нещо по-скромно.

На мене ми добави точно 52 кс и 80 НМ, както е по рекламата. Доказано е с дино тест вчера. Ще видим още съм пресен, но температурата си е в норма, другото не знам. Дунев е пържи градско, аз извънградско.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имаш ограничител на скоростта, всички имат.

Усещат ли се доволно тези 80нм отгоре и колко октана й сипваш? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 11.09.2023 г. at 21:07, Rakeem написа:

Имаш ограничител на скоростта, всички имат.

Усещат ли се доволно тези 80нм отгоре и колко октана й сипваш? 

мамка му и аз така предположих. Не може  всеки път като по поръчка, точно на 230 км/ч. да спира а се усеща, че може още поне до 240. Няма нищо общо с оригинала, много съм доволен. Карам с 93 както винаги, не знам дали 100 октановия е подходащ за този двигател. Дино теста е с 93. Въртящия момент е като на двулитров двигател, режем скъпите немски таралясници, като пътни знаци ;)

дино тест.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж какво ти пише на капака на резервоара, но няма никаква логика да не е.

Високо октановия си е препоръчителен за турбо бензинки (особено с оглед качеството на горивата тук), а ти твоя си го буустнал доволно.

Но пък ако нямаш детонации, карай си с евтиния, то това е драмата, че детонациите могат да ти строшат двигателя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...