Slavko 36 #1 Публикувано 19 Август, 2018 Здравейте колеги Следя форума почти две години но до сега не ми се е налагало да търся съвет. Автомобила е CR-V 3 2008 г., бензин 2,0 ,автоматична кутия , с газов инжекцион . От около два месеца се усеща нещо като вибрация или може би придърпване /все едно че автомобила набира скорост на неравен участък / и то само при скорост 40 км/ч . , 1500 оборота на 4 предавка при леко подаване на газ и то не винаги ,вчера се опитах да пресъздам това придърпване и не успях.При по ниски или по високи обороти или при друга скорост няма и помен от това . С един колега се опитахме да диагностицираме проблема и стигнахме до извода че вероятно е или вътрешни карета или хидротрансформатора на скоростната кутия . Говорих по телефона с МиД авто Варна / бяха изключително любезни/ но според тях тази вибрация /според моите обяснения по телефона / не е от хидротрансформатора...за една друга фирма просто не ми се говори , там отговора беше "на ясна сме с проблема но ще струва около 2000 лв."- дори не изчакаха да се изкажа . Тук в форума прочетох че един колега е имал същия проблем но се е оправил от само себе си..което някак не ми се вярва....със сигурност не е от газовия инжекцион защото го прави и на бензин. Ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем ще го помоля да сподели как го е решил . Какъв е най точния метод за диагностика на вътрешните карета /в момента и двете имат по около 1 мм. луфт спрямо полуоската / и хидротрансформатора и какви са симптомите... а и още нещо висящия лагер на кардана трябва ли да има луфт /образно казано когато разклатиш кардана нагоре и надолу/... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 19 Август, 2018 Маслото на какъв пробег е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #3 Отговорено 19 Август, 2018 Преди 20 000 км. / преди 2 години / смених 3 л. -както го дават по книжката и сега преди една седмица 3л. -маслото е оригинално хонда ATF -DW1 ...цялото не е сменяно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #4 Отговорено 19 Август, 2018 Здрасти, малко вероятно е да са карета според мен. Аз имах проблем с вътрешните карета преди време, но проблема беше много ясно изразена вибрация във волана, и то само в режим на ускорение. Най-ясно изразена около 90-100 км/ч скорост. Напъната на трета, вибрираше здраво. А иначе, при плавно ускорение, по не се усещаше. Колата беше с ръчна кутия, но на не много голям пробег - около 140к км, без ГИ. След смяна на каретата, нещата заспаха. Ако не се лъжа, колкото и странно да звучи, каретата на автомата и на ръчката са еднакви..... при положение, че решиш да пробваш с карета. Успех с диагностиката. Ще следя темата колкото мога, че аз отскоро съм с автомат, пък и газификация ще предстои вероятно.. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 19 Август, 2018 Това го прави и при бензин и на газ ли? Опиши това подърпване. Не иска да смени предавка, забавя или какво или прекъсва нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dent 34 #6 Отговорено 20 Август, 2018 Здравей колега, Имах същите симптоми на същият автомибил и се оказа вътрешно каре. Рециклираха го в "Жизет" и от тогава съм минал повече от 20 000 км. без проблеми. Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #7 Отговорено 20 Август, 2018 (Редактирано) Снощи направих няколко опита и накрая установих кога го прави . Когато натиснеш леко педала и ускориш до около 45-50 км. е вече на 3 скорост в този момент отпускаш педала ,автомата превключва на четвърта ,след малко скоростта пада на 40 км. оборотомера също пада до 1000 и тогава като написнеш съвсем леко педала да ускориш обортомера отива на 1500 и в този момент /при 40 км. и при 1500 оборот / се получава това бих казал придърпване или вибрация , все едно че пътя е на вълни и автомобила се ускорява -не знам дали го обясних добре. При всички други условия няма и помен от придърпване или вибрация . При по голям баир тя просто си превключва на трета и там няма вибрации също и при по силно натискане на педала , по надолнище и по равно просто си се ускорява ,прави го само при много леко изкачване /бих казал едва забележимо т.е при много леко натоварване /. Успях да я задържа при това положение 20 метра и докато се ослушвах всичко се нормализира . Явно нещо ще аварира но е в начален стадии. ..Ако е каре не е проблем то ще се доразбие и ще се разбере , но да не е хидротрансформатора защото ако се разбие много няма да може да се рециклира и ще трябва нов ..а той струва доста пари ,въпреки че от МиД авто Варна казах че според тях не е от там ... дано успях да обясня ... Прави го и на бензин и на газ. Превключва си нормално автомата ..върви като "тролей" почти не се усеща превключването. Единственото нещо което чувам от автомата е когато превключва от D на R и обратно съвсем леко бих казал тупване , така си беше като я купих, преди две години в Бултрако казаха че това си е нормално...и автомата и задния дифернциал са напълно изправни....е не че няма да се повреди нещо ...но колкото по малко толкова по добре .. Редактирано 20 Август, 2018 от Slavko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dent 34 #8 Отговорено 20 Август, 2018 Точно, както го описваш беше и при мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #9 Отговорено 20 Август, 2018 На 20.08.2018 г. at 11:46, Slavko написа: Снощи направих няколко опита и накрая установих кога го прави . Когато натиснеш леко педала и ускориш до около 45-50 км. е вече на 3 скорост в този момент отпускаш педала ,автомата превключва на четвърта ,след малко скоростта пада на 40 км. оборотомера също пада до 1000 и тогава като написнеш съвсем леко педала да ускориш обортомера отива на 1500 и в този момент /при 40 км. и при 1500 оборот / се получава това бих казал придърпване или вибрация , все едно че пътя е на вълни и автомобила се ускорява -не знам дали го обясних добре. При всички други условия няма и помен от придърпване или вибрация . При по голям баир тя просто си превключва на трета и там няма вибрации също и при по силно натискане на педала , по надолнище и по равно просто си се ускорява ,прави го само при много леко изкачване /бих казал едва забележимо т.е при много леко натоварване /. Успях да я задържа при това положение 20 метра и докато се ослушвах всичко се нормализира . Явно нещо ще аварира но е в начален стадии. ..Ако е каре не е проблем то ще се доразбие и ще се разбере , но да не е хидротрансформатора защото ако се разбие много няма да може да се рециклира и ще трябва нов ..а той струва доста пари ,въпреки че от МиД авто Варна казах че според тях не е от там ... дано успях да обясня ... Прави го и на бензин и на газ. Превключва си нормално автомата ..върви като "тролей" почти не се усеща превключването. Единственото нещо което чувам от автомата е когато превключва от D на R и обратно съвсем леко бих казал тупване , така си беше като я купих, преди две години в Бултрако казаха че това си е нормално...и автомата и задния дифернциал са напълно изправни....е не че няма да се повреди нещо ...но колкото по малко толкова по добре .. Първо, за да смениш напълно маслото по този начин който си почнал ти трябват още 2ве смени по 3 л. Незнам защо го взимаш от Бултрако като тук във форума идва доста по евтино за литър. https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #10 Отговорено 21 Август, 2018 Добро утро колеги Да колега абсолютно си прав за маслото, цената в Бултрако е 40 лв. за литър , и следващия път ще си поръчам и ще го сменя още два пъти . Благодаря за линка. Колегата dent май ще се окаже прав .Снощи прегледахме каретата по следния начин .Когато проверихме лявото вдигнахме от дясната страна и с леки движения въртяхме дясното колело т.е. придаваме движение през диференциала и обратно за лявото и в двете карета има луфтове но в дясното е осезаем и самата полуоска към колелото се мести в аксиална посока /нагоре и надолу/ опасявам се обаче че има и движение в шлиците към междинния лагер , другата също има луфт и се мести но по-малко. До колкото знам от литературата вътре са на иглени лагери и не трябва да има луфтове. Ако ми остане време в събота ще сваля лявото каре /там не се налага да се точи маслото а и то е по разбито/ и ще видим вътре какво е положението , но според мен като го сваля ще "хлопа" още по -вече когато не е на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #11 Отговорено 21 Август, 2018 Да, интересно как много колеги пропускат тази тема за ОБЩИТЕ ПОРЪЧКИ в форума. а тя е направена за да си помогнем и да спестим доста пари от фирмите като Бултрако които ни обират,има доста хубави и евтини оригинални неща Ето https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #12 Отговорено 27 Август, 2018 Здравейте Преди малко говори с Жизел, тяхната цена за рециклиране на вътрешно каре е около 220 лв. Говорих с представители на Febest при тях цената на вътрешното дясно каре в момента е 120 лв. комплект , бихте ли споделили кое е за предпочитане рециклирано старо или ново неоригинално...за оригинално е ясно..там цените сериозни....колегата сподели че с рециклирано кара вече 20 000 км. и няма проблеми...а някой монтирал ли е ново на Febest или от друг производител... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dent 34 #13 Отговорено 27 Август, 2018 Здрасти колега, Аз искам до допълня нещо от предният си коментар - Пред мен не беше представена въобще алтернатива за смяна на карето, даже напротив, майтора каза че това каре отделно не се продава и единствената алтернатива е рециклиране. Инъче диагнозата "вътрешно каре", майстора даде само по моето описане на проблема. Няма да споменавам името на майстора, защото вече не го посещавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #14 Отговорено 30 Октомври, 2018 Здравейте колеги Ето до къде стигнаха нещата. Сменихме дясното каре и резултата е почти никакъв.На оригиналното му нямаше абсолютно нищо дори и минимално износване, вътре си беше като ново,а лявото според специалисти е здраво. Това което ми направи впечатление е че смазката вътре беше почти течна /светлокафява - вероятно такава трябва да бъде/. Сега ще си поръчам масло от общите поръчки и ще подменя маслото на скоростната кутия . Тук имам един въпрос . Когато ми докараха колата не знаех как се мери маслото . Измерих го на работещ двигател на позиция P /така ми казаха/ и тогава нивото беше точно на средата между двата белега . След първата смяна в Бултрако като го проверих по начина описан в книжката /между 60- 90 секунда след като се угаси двигателя/ се оказа на долната граница.Преди няколко месеца като го смених му налях 2,5 л./както е по книжка/ ,след като загря и го проверих беше поне 5 мм. под долната граница долях му половин литър т.е стана 3 л. и тогава нивото застана между белезите измерено по начина описан в книжката. След което го проверих /от любопитство/ при работещ двигател на позиция P - беше 1мм. под долната граница. Питам се коя е истината ?..да не би да е ниско нивото и от там да се появява това претрисане. Със сигурност когато купих колата това го нямаше. Бях във Варна в сервиза за автоматици МиД /мога да кажа само - чудесно отношение и изключително любезни хора/ обикаляхме по улиците на Варна известно време и в крайна сметка не можахме да възпроизведем това претрисане , след като се прибрах в нашия град го възпроизведох поне 5 пъти ??? Колеги и още един въпрос бихте ли ми препоръчали сервиз / не зависимо къде в България/ в които могат да направят диагностика и да установи ме какъв е проблема ...по този начин с подмяната на това и онова просто няма да стане, а и парите не са малко за експерименти.Не е проблем известно време да се кара така тъй като рядко попада при тези условия ,но се притеснявам от по -големи поражения ако не се диагностицира и ремонтира на време. Ще бъда благодарен за всякакви съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #15 Отговорено 31 Октомври, 2018 Този е отгоре на кутията може да се почисти без да се точи маслото Този е описания но се сваля при смяна на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #16 Отговорено 31 Октомври, 2018 Благодаря !Събота и неделя ще ги огледам....дано излезе нещо такова. Правими впечатление че когато карам по дълго в един момент почти не се усеща ,а когато отива сутрин на работа го усещам по осезателно,дали зависи нещо от температурата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #17 Отговорено 21 Ноември, 2018 Здравейте колеги Има развитие по темата.Проблема е диагностициран благодарение на Любо от гр.Мартен /изключително любезе и отличен професионалист/. Към него ме насочи един познат със същите проблеми но с AUDI което е отремонтирано там и вече над 50 000 км. си го кара без проблеми.Оказа се че е точно хидротрансформатора . Е и аз като доста колеги направих проба с едното каре,но спрях до тук. В понеделник ще я закарам за ремонт и след ремонта ще напиша какво е станало. Между другото изчетох всички форуми и американски и руски и се оказа че този проблем на Хонда съвсем не е единичен случай .Просто трябва да се диагностицира на време и да се вземат мерки в противен случай щетите стават необратими кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #18 Отговорено 4 Декември, 2018 Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен ! 3 5 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #19 Отговорено 3 Април, 2019 (Редактирано) Здравейте колеги, Този "хидротрансформатор" само на автоматичните кутии ли е (моята е с ръчни)? Защото все още не мога да открия проблема с вибрациите на моето ЦРВ, сменихме 2 вътрешни карета, те бяха в доста лошо състяние. Сега с двете нови на марка PASCAL е по-добре, но пак продължава да вибрира. Редактирано 3 Април, 2019 от rambisimos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #20 Отговорено 3 Април, 2019 (Редактирано) Да при автоматиците е. Не си описал твоя проблем . Редактирано 3 Април, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #21 Отговорено 4 Април, 2019 Колегата е прав..опиши по подробно проблема..при каква скорост,обороти и т.н...а между другото на няколко места ми казаха че за Хонда трябват оригинални карета..аз смених само едното с febest,но при мен нещата бяха други ,но смятам да си върна старото ,че на това новото луфта му е два пъти по голям от на оригиналното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #22 Отговорено 1 Юли, 2019 Здравейте колеги! Да споделя и аз моя проблем с автоматична скоростна кутия ако някой може да помогне с мнение мерси. Проблема е следния при запалване има едно изчаткване и лек удар откъм скоростната кутия придружено с леко виене като на лагер което изчезва след 4-5секунди не го прави при всяко палене. Обновено е маслото с 4л като старото беше между черно с лек розъв отенък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #23 Отговорено 2 Юли, 2019 Здравей колега Моя съвет е да отидеш в специализиран сервиз.Това което описваш като масло е признак за прегряване на кутия или другия вариант да не е сменяно маслото никога.Почерняването се дължи на прегорели части от феродо.Може да бъде от хидрото ,но може и от съединителите на предавките ,те са от три до пет броя на предавка.Има начини за диагностика като се измерва налягането в съединитела...но трябва да е спец.сервиз.Пожелавам ти успех в диагностиката....и не се доверявай на случайни сервизи...ще ти излезе много скъпо... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #24 Отговорено 2 Юли, 2019 Благодаря за бързия отговор ще направя още едно опресняване и ако не се подобри ще я върна на пазара някой англичанин да си я оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #25 Отговорено 4 Юли, 2019 Здравей отново проблема който описах има ли вероятност да е от селеноидите (ако ги сваля да ги почистя ) или от изтънели предни накладки 🤔 като обновявах маслото нямаше много стружки по пробката. Това е старото маслото ако може да се прецени от снимката . Проблема е само и единствено при палене и отвреме на време при преминаване от N на R или от P на R. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #26 Отговорено 5 Юли, 2019 По добре сложи нещо за промивка и после смени цялото масло тук е описан един от възможните методи https://www.drive2.ru/l/1512328/ по добре е ако намериш да го измучиш с нещо. Вече има доста алтернативи на хондовското масло което е по тънко, някъде съм виждал да го наричат dextron 4 или 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #27 Отговорено 5 Юли, 2019 (Редактирано) Всякъква алтернативи и заместители ще трябва после ремонт на кутията. Само ATF-DW1 HONDA в кутията. Каза колегата че нямало много стружки,то не трябва да има никакви, може само един много фин прах по магнитната глава на болта. Може да се пробва цялостна смяна с машина ,но мисля че вече е за ремонт кутията или друг собственик колата. Пробвай да почистиш соленоидите преди всичко друго. Редактирано 5 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #28 Отговорено 5 Юли, 2019 Преди 10 часа, Ioan написа: По добре сложи нещо за промивка и после смени цялото масло тук е описан един от възможните методи https://www.drive2.ru/l/1512328/ по добре е ако намериш да го измучиш с нещо. Вече има доста алтернативи на хондовското масло което е по тънко, някъде съм виждал да го наричат dextron 4 или 5 Аз не ти препоръчвам да промиваш кутията..и в никакъв случай заместители на оригиналното масло..Да промива се но пак казвам в специализиран сервиз, там се промива не само кутията но охлаждащия радиатор и всички маслени пътища. Сменя се и филтъра. В това състояние в което се вижда маслото на снимката вероятно се е запушил и филтъра. Голяма част от феродото което се е отделило ,се е утаило по маслените пътища. Този номер с опресняването на маслото три пъти през 2-3000км. няма да ти помогне. За соленоидите не мога да кажа нищо,но със сигурност няма да навреди едно почистване,но се съмнявам проблема да е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #29 Отговорено 5 Юли, 2019 (Редактирано) Утре ще отида до един сервиз да пуснат диагностика и да видя те какво ще кажат по въпроса. Маслото се обновява с масло на хонда 40£ са ми 4л. След сервиза мисля да сваля да почистя селвноидите те мисля че са два на една платформа с 4 пина. Доколкото знам този филтър в кутията се сменя само когато е свалена или 🤔. Редактирано 5 Юли, 2019 от Basatauser Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #30 Отговорено 5 Юли, 2019 Маслото в кутията /цялото/е 7 литра. Пълната смяна става с машина /но и по този начин остава около 1,5 л. в кутията -в хидрото и в съединителите/ или като се свали кутията. Филтъра е външен и се намира под въздушния. Сменя се за пет минути /две скоби и два болта/,но трябва да се свали кутията на въздушния филтър. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #31 Отговорено 5 Юли, 2019 Преди 1 час, Slavko написа: Филтъра е външен и........ Номер да имаш наличен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #32 Отговорено 5 Юли, 2019 1 hour ago, Slavko said: Филтъра е външен и се намира под въздушния. Сменя се за пет минути /две скоби и два болта/,но трябва да се свали кутията на въздушния филтър. Поздрави Нещо се бъркаш при CRV няма външен филтър снимай го този филтър ако може на твоята кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #33 Отговорено 5 Юли, 2019 Какъв е тоя филтър на снимката 🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #34 Отговорено 6 Юли, 2019 Този незнам защо е отдолу /поне така виждам на снимката/ но моя си е под въздушния филтър...но е същия като на снимката,сигурен съм че е на кутията....кутията е MR4A..пише го от страна кутията,можеш да го видиш с огледало ,ако е същия тип филтъра сие точно под кутията на въздушния. Напиши в google този тип и ще изляза кутии / най често от руснаците обяви/ и така ще се ориентираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #35 Отговорено 6 Юли, 2019 Преди 7 часа, fenabg написа: Номер да имаш наличен? 25430-plr-003 Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #36 Отговорено 6 Юли, 2019 (Редактирано) Колега Slavko може ли да снимаш твоя, какъв е кода на твоя двигател. Да тук ясно се вижда https://www.b-parts.com/en/store/products/1705614/automatic-gearbox-honda-cr-v-iii-re_-20-i-4wd-mr4a-2006-2018 В Бултрако варна казаха ли че имаш такъв. Редактирано 6 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #37 Отговорено 6 Юли, 2019 Става въпрос за филтър на ЦРВ 2010 не за Акорд или старото ЦРВ. Аз до колкото знам е в кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #38 Отговорено 6 Юли, 2019 (Редактирано) В линка е описано кое точно е CRV то и коя точно е кутията MR4A явно с външен филтър. https://www.b-parts.com/en/store/products/1705614/automatic-gearbox-honda-cr-v-iii-re_-20-i-4wd-mr4a-2006-2018 Brand HONDA Year 2009 Model CR-V III (RE_) [2006-2019] Version 2.0 i 4WD (RE5) (150 hp) [2007-2019] No. of Doors 5 Manufacturer Reference MR4A Engine R20A2 Редактирано 6 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #39 Отговорено 6 Юли, 2019 Явно някой от кутиите го имат излиза като резервна част 🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #40 Отговорено 6 Юли, 2019 Преди 3 часа, CARPERA написа: Колега Slavko може ли да снимаш твоя, какъв е кода на твоя двигател. Да тук ясно се вижда https://www.b-parts.com/en/store/products/1705614/automatic-gearbox-honda-cr-v-iii-re_-20-i-4wd-mr4a-2006-2018 В Бултрако варна казаха ли че имаш такъв. Аз лично си го смених...преди да реша проблема с хидрото....цената беше около 30-40 лв.двигатела е R20A2...ноември 2008 г. Ще го снимам още го кача ...в интерес на истината малко трудно се надуваше и си личеше като го обърнеш изтичаше масло омесено с феродо....явно никога не беше сменян...в тубата има клипчета как се сменя маслото и филтъра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове