Jump to content
Aleksandarlambov

Honda CR-V 2.0 или 2.4

Recommended Posts

Здравейте колеги заглеждам се от скоро от 4-то поколение. Разглеждам из интернет и има много внос от Америка 2.4 литров мотор искам да попитам какво е специфичното при тях и т.н. Задължително да е автоматик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет имам въпросната версия 2.4 CVT AWD. Освен по голямата мощност най-важната разлика е в това че скоростната кутия е CVT. Има много мнения в нета... Едни я харесват други не...

Също така и в нивото на оборудване има разлики...

Ако имаш питанки конкретни питай :)

Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз се интересувам, само CVT ли са? По принцип CVT е най-ефективното откъм разход предаване. Как е реалния разход спрямо 2.0. Харчи ли много повече? Държи ли много във високи обороти и как е въртящия момент. В моята най-много ме дразни че е ръчка и липсата на момент при изпреварване и наклони .... откачам че трябва да я карам като състезател а не съм и колата не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Малко късно отговарям... Моделите с двигател 2.4 са само с CVT трансмисия. Като цяло аз я харесвам. Няма превключване на скорости, високи обороти не съм забелязал да вдига., напротив. Все пак много зависи от начина на каране. CVTто уж не се слави с пъргавина но като натиснеш педала уж не те залепва за седалката а вече си ускорил предостатъчно. Разхода на гориво при умерено каране е горе долу като по книгите.

Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Търся си бензиново ЦРВ 4x4 по-възможност автоматик. Преобладават вносовете от Америка/Канада, които са доста ценови по-изгодни от европейските - 2.0 бензин.

 

Как стой въпроса с поддръжката (резервни части/ремонти) на такъв вариант и заслужава ли си риска?

 

Има информация, че интериорните пластмаси са по-нисък клас спрямо нашите. Не съм имал възможност за такава съпоставка.

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Сега ми предстои смяна на масло със съответните филтри. Поръчах си филтрите през Бултрако, чака се една седмица и нещо. Не мисля че това ще е проблем. За интериора нямам база за сравнение.

Има друго нещо специфично, не се хващат всички радиа.

Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Благодаря за обратната връзка. Маслото и филтрите не са проблем, колата ще се кара малко и смяната ще е веднъж годишно. По-скоро ме притеснява, ако има някакъв друг проблем, дали винаги ще трябва да се разчита на Бултрако за части, доставка и ремонт.

 

Предполагам се свиква бързо с показатели в мили и фаренхейт. Видях, че някой коли по обявите са с променени показатели, дори скоростомера във външната си част показва километри, а от вътре са мили. Явно има някакъв начин за корекция.

 

Самата сглобка в интериора добре ли е направена. Има ли скърцащи пластмаси. Какъв разход постигаш.

 

Колата се предвижда да се кара предимно градско в София, но в по-малко натоварен трафик. Затова съм се насочил и към този двигател, като по-непретенциозен за поддръжка. 4x4 ще се ползва за изкачването на непочистени улици през зимата и качване на Витоша. Автоматика си е плюс за градски условия.

 

Мисля, че в диапазона 30-35 000 лв. и моделната година, това е най-оптималното, като цена-качество.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет извънградско го докарам до 32-33 mpg (7.13-7.35 l/100km) при оптималко каране. Градско е мноого субективно задръстването му обира лайката. Засичал съм смесен разход 9.5-10 l/100 km.

Скърцане и тропане няма. Има едно специфично вибриране при спрял автомобил, което мисля е валидно за CVT трансмисията.

Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канадските CR-V-та са с километри и целзий, там се използва метрична система.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Все пак се спрях на 2.0 бензин 4х4 автомат. Не ми се рискуваше с 2.4.

IMG_2734.thumb.JPG.ce98fde13b8a36384d912ca8c2cf30f2.JPG

 

Колата е на 100 000 км и 5 години (от Германия). От Бултрако ми казаха, че масло на скорости и диференциал се сменя на 120 000 или 6 г. (После на 60 000 или 3 г.). Има ли как да се ”хване”, че им е дошло времето или да чакам да станат 6г. за смяна.

 

Всички смени на моторното масло са с Мотул 5/30. Със същото ли да се продължава?

 

Почти съм сигурен, че като за първи път запалих колата и дадох назад се наклониха и двете странични огледала. После нещо бърниках по копчетата и сега го прави само дясното...

 

Мерси new9gag_smile.png

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито... Да си я караш с кеФ

Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,със здраве да си я караш.

Много е хубава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри!

Накланя се само дясното огледало и то само когато копчето за регулиране е в позиция "дясно"! Когато копчето е в неутрална позиция или "ляво", огледалата са неподвижни при включване на задна скорост, включва се само камерата!

Може да си се заблудил ако огледалата са били прибрани и двете са се размърдали при отваряне на вратата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :)

Да, разрах принципа с огледалата, явно съм се объркал първоначално.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.10.2018 г. at 23:35, ZiiRO написа:

 

 

Всички смени на моторното масло са с Мотул 5/30. Със същото ли да се продължава?

 

 

0W-20 ILSAC GF-5 целогодишно за 6-7500 км или 8- 9000км на газ

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение коя ще е марката или? В Ato24 излизат 2 вида на Хонда, 3 вида Amsoil и 3 вида Revanol.

 

На година ще се кара около 6000/7000 км предимно в София. За последно е обслужена юни 2018 или преди 500 км, ако не е проблем да се кара с 5w-30 да не го сменям веднага? Моторът събира малко под 4 л. или бъркам?

 

Според прочетеното тази навигация се update-ва само с платен диск. Т.е. за всяка кола от Хонда си издават персонален диск с парола?

untitled.png

Ivan_m, хубав разход, дано да се доближа до него. :) Виждам, че си с всесезонни гуми. Може ли да споделиш каква марка, дали си доволен и как се справят в различните условия.

 

Как мога да си сменя езика от немски. На радиото се справих, но на километража продължава да излиза на немски.

 

Колата има ли функция да се пускат дневните светлини (LED) като се отключи.

 

Сигурно ще имам и други въпроси, не остава време да я разуча и тествам...

 

Благодаря

Редактирано от ZiiRO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навигацията за съжаление няма шанс да се обнови неофициално!

Аз използвам Goodyear Vector 4 Seasons G2 225/65/17. Зимата се държат като хубави зимни гуми, единственото от което не съм доволен е че имат по-висок шум от летните, макар и по-нисък от зимните Goodyear, които имах на предното ми ЦРВ. Мой колега си сложи на ЦРВ 3 Michelin CrossClimate преди седмица, нямат го този шум, но по тестовете ги дават по-зле от моите при зимни условия. Тази година излезе и Continental AllSeasonContact, хвалят я доста, но на живо не съм я виждал.

Езика на километража се сменя от менюто, което излиза там. Има и настройка на светлините тип "следвай ме", като зададеш примерно 15 сек. загасват след толкова като излезеш от колата, а при отключване светва фаровете, не дневните!

Колата с безключово отключване ли е?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, без ключово е.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам, защото миналата седмица установих, че за всеки ключ колата помни не само настройките на седалката, но и настройките за отключване и светлините в менюто на километража! Т.е. едния ключ може да светка фаровете при отключване, другия не и така нататък!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Настройките в менюто на километража са направени, благодаря. Никъде не открих обаче как се заключват вратите при потегляне или те не могат да се отворят отвън, ако колата е запалена?

 

При последното обслужване на колата е записано, че на 100 000 км трябва да се проверят клапаните. (в свободен текст е описано на немски с много удивителни). Тази процедура има ли как да я свърши обикновен сервиз или трябва да се ходи в специализиран? Тъй като пробега е почти достигнат е хубаво да се направи веднага?

 

Да знаете от къде може да се свалят инструкции за употреба на английски език.

 

Изборът на гуми в размер 225/60/18 е силно ограничен... Има от тази година нов модел всесезонни на Bridgestone 005, но никъде ги няма по тестове... Та се чудя дали да взема два комплекта зимни + летни (по-скоро бюджетни) или да пробвам с тези. Колата ще се кара малко и то предимно в София.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вратите нямат тази функция да се заключват при потегляне, става само ръчно :)

Ръководство има и на български, но е 36МБ и не става да се праща по мейл. Ако имаш някакъв друг вариант, ще ти го дам!

Има отделно ръководство за навигацията и гласовите команди, то е на английски и за американската версия без харддиск, но повечето неща са валидни и за нашата. Можеш да си свалиш от тука /както и ръководство за американската версия на колата/:

http://owners.honda.com/vehicles/information/2013/CR-V/manuals

Хубаво е да огледаш гласовите команди! Може да се управляват не само телефонните функции, но и климатика, навигацията, аудио команди и др.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Появиха се няколко проблема с колата.
От два дни трудно пали, преди лошото време нямаше ядове. Закарах я да видят и да замерят акумулатора. След проверка казват, че акумулатора е читав, но му трябва да се зареди. Включих го в зарядно за през тази нощ и ще видим. По принцип проблем с паленето се появява при престой от 8 часа и повече. Днес карах 10 км до работа и оставих колата в топъл гараж. След спиране пробвах веднага да запали и нямаше проблеми. След края на работния ден отново запали доста трудно. После покарах 10 км в София и спрях, изгасих и след 2 мин пак запалих, като колата веднага изгасна. При втория опит нямаше проблем.

Другият казус е, че при спиране от 5-10 км/ч до покой се чувства леко, като че ли колата започва да угаства, и при покой играят леко оборотите. Същото явление го има и при потегляне при леко газ или като отпусна спирачките. Това не винаги го прави, а по-скоро при загрял двигател и то не всеки път.

За първи път днес ми светна и лампата за маслото, като преди това няколко пъти съм го мерил и е до максимум. Спрях на равно и го проверих отново, нямаше разлика от преди. Самото масло е на 5 000 км/5 месеца 5w30.

Преди 200 км монтирах газов инжекцион Романо. Не знам дали има нещо общо с горните случки.

Може ли да е за належащ реглаж на клапаните. Това до сега не е правено, а колата е на 100 000 км. В последното обслужване е записано това да де направи/провери на 100 000 км.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

не разбирам, защо си сложил газова уредба, при положение, че ще минаваш 6-7000км годишно. Твърде вероятно е да ти създава тя тези проблеми. Това с падането на оборотите е от газовата уредба. Имаше ли ги преди монтажа? Някъде четох, че трябва да се монтира и допълнително устройство за мазане на клапаните, след инсталиране на GPL. Освен това и клапаните ще трябва да се регулират по-често, т.е. на 30000 вместо на 40000км, както е по книжка. 

Моята също е от Германия и на нея маслото е 5w30 Total. По книжка то е второто по ред. На трето място е 0w30. Първото, което го препоръчват и за икономия на гориво е 0w20 със съответният сертификат. (има писано по темата доста). При наближаващата смяна на масло, ще сложа такова да видя дали ще има ефект. 

Успех с решаване на проблемите, при монтажника на GPL.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Реших се за газовата, защото прецених, че колата ще се кара повече от първоначално планираното, поне 15 000 км. Наистина описания от мен проблем беше свързан с газовата. Отстраниха го и вече 500 км след това няма ядове. За момента съм доволен от това си решение, пък ще видим във времето.
Твоята кола правили ли са и реглаж на клапаните в Германия и на колко км?
При мен е записано, че трябва да се направи на 100 000 км, а вече съм ги преминал... Все не остава време, но се надявам до 1000 км и това да се случи.
Чудя се кое моторно масло да взема 0w20, коя марка? Или да се продължава с 5w30, както до сега е сипвано. Наистина много е писано по въпроса, но така и не разбрах кое е по-добре.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 вида на Хонда, 3 вида Amsoil и 3 вида Revanol. 0W-20 ILSAC GF-5 целогодишно за 6-7500 км  както е казал колегата Маркони

Мотул 5/30 забрави за него всичките  горе са доста по-добри от него.Аз бих добавил и по API-SN или SN-RC и ILSAC GF-5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.11.2018 г. at 18:27, ZiiRO написа:

Здравей,

Реших се за газовата, защото прецених, че колата ще се кара повече от първоначално планираното, поне 15 000 км. Наистина описания от мен проблем беше свързан с газовата. Отстраниха го и вече 500 км след това няма ядове. За момента съм доволен от това си решение, пък ще видим във времето.
Твоята кола правили ли са и реглаж на клапаните в Германия и на колко км?
При мен е записано, че трябва да се направи на 100 000 км, а вече съм ги преминал... Все не остава време, но се надявам до 1000 км и това да се случи.
Чудя се кое моторно масло да взема 0w20, коя марка? Или да се продължава с 5w30, както до сега е сипвано. Наистина много е писано по въпроса, но така и не разбрах кое е по-добре.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Така, би трябвало да е, т.е. да няма проблеми, ако монтажа на газовата уредба е ОК. Реглаж не на клапани не  е правен още, първият по книжка е на 40 хил. Купих я на 16 хил. сега е на 23 хил, така че предстои. Но при монтирана GPS регулирането трябва да е на всеки 30 хил. 5w30 e по-лесно да се набави и по-изгодно, но предвид че се сменя рядко, по добре да е 0w20 за икономия на гориво (ако е вярно, както пишат запознати).

 

Редактирано от tsilev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

5w30 e по-лесно да се набави и по-изгодно, но предвид че се сменя рядко, по добре да е 0w20 за икономия на гориво (ако е вярно, както пишат запознати). 

Ето с тово разсъждение повечето от колегите набутват 10w40 и скапват двигателите си,разбери за твоя двигател  на 23 хил е престъплeние да караш с 5w30.

Колата ми е на 18год 1ген незнам на колко хил сигурно е връщан километража аз карам с 5w30 мога да пробвам с 0w30 но надолу е риск.Ти  мислиш какво по-евтино да сложиш,ако ще я караш година две направи го другия собственик да му мисли.А Тотала който пък изобща не е за твоя двигател просто колкото може го махни по-бързо след 3 до 4 хил км това масло става пълна боза,дори и толкова са му много.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

.....А Тотала който пък изобща не е за твоя двигател просто колкото може го махни по-бързо след 3 до 4 хил км това масло става пълна боза,дори и толкова са му много.

 

Сега, дали Тотала става или не, мисля че не е уместно да го коментираш - още повече, ако са спазени спецификациите при избора му! 

А и още повече, че допреди година две, "оригиналните"  двигателни масла, с лого на Хонда, се произвеждаха дълги години , точно от Тотал.

Вече новите "оригинални" се произвеждат от Кастрол - а дали е по-добре нямам на идея (но според мен - НЕ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са въпроси,касаещи темата за маслата,но в нов автомобил..имам предвид  0-80000км бих наливал само оригинално масло по ред причини и най-важната е ,че двигателя има разработка,която е предвидена във фирменото масло.Нов двигател не се разработва  с ПАО ,нито с естери. Разработва се  група 2 или 3.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това наливното масло

https://m.avtochastionline24.bg/total/13626313

се извинявам за марката, но пак мисля че кола на 23 хил дори и да е на повече изобщо не е за него.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че това на Хонда в желязната туба

https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html

 ти идва на 88лв незнам защо би сложил Тотал 5w30 дори да има спецификациите.

Колегата да каже Тотала какъв е, мисля че под думата икономия с него е имал предвид друг доста по-евтин.

https://www.ato24.de/en/car-5w-30_0w-20-honda.html

и другите вискозитети  като Тотала на промоция:blink::blink:

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранционно колата е обслужена в Германия с Totala 5w30 на края втората година. Което предполага, че не е толкова лошо. Възнамерявам да го подменя с  0w20. Според Markony го дават, че е създадено за икономия на гориво. Само не знам как става "нулирането" на  брояча за денонощия? Ако знае някой, моля да сподели. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Гаранционно колата е обслужена в Германия с Totala 5w30 на края втората година. Което предполага, че не е толкова лошо.

Знам че това го правят в Бг с единствена цел за да върнат колата след гаранцията пак сервиза,с две думе да амортизират мотора доста по-бързо.Не подозирах че също така мамята клиентите си и в Германя,леле докъде стигнаха германците.

Ето прочети тази тема това е обяснено много добре

Просто се изкушавам за този цитат

Quote

 Тук ще ме питате,защо в сервизния център на Хонда ми наливат оригинално масло 5W-40 или Castrol 5W-40. Да отговора е много лесен.Независимо дали на табелата на франчайзинга пише Хонда.Бултрако,Апостолов или Honda-EUROPE……те целят само едно нещо-Печалба.По-късно ще пусна характеристиките на оригиналните ни масла....там не всичко е цветя и рози .
Продават едно евтино масло скъпо и амортизират мотора преждевременно,като с това си създават още работа и още печалба….Тяхната гледна точка е друга-Те твърдят ,че се презастраховат,срещу задиране и често навлизане в „червените обороти“ Истината е някъде по средата и Вие ще прецените къде точно….
Само за информация 5W-40 струва 3 пъти по-малко от 0W-20 при едни и същи условия.Говорейки за цени на едро …8 към 22 лв/лт.

 

Все едно да купиш някъква машина на Бош гаранционна и като отидеш да ти кажат сменихме с части на Раидер те са по добри оригиналните не стават,което няма да се учудя и да го правят вБг и едва ли ще  ти го кажат.

 

Прочети целия раздел ще ти се изяснят много неща-

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за компетентните отговори, определено са от полза и ще се възползвам от тях. Остава въпроса как се "нулира" брояча за дни. Задава се ръчно или се избира типа на маслото и  той се задава сам според това?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои бензинови двигатели при црв 4 са с директно впръскване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател с директно впръскване е на цев 5  , 1.5 мотора. За 4-ра генерация са от старата школа, така мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, frizzante написа:

Кои бензинови двигатели при црв 4 са с директно впръскване?

Моя е R20 A9 и не е с директно впръскване.Колата е 2015г. Предишните също.Ако колата е 2,4 фейс задължително е с директно впръскване.2,4 преди фейса не са.Да не си решил да ъпгрейдваш 3ката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно събирам информация. Май излиза, че с фейслифта при ЦРВ 4 идват и бензин двигателите с директно впръскване. Фейса 2016 г. ли е? На тия на които пише earth dreams значи, че са директно впръскване? Дали важи обаче за 2.0 и 2.4? Доколкото виждам и CVT кутията е след фейса при 2.0 а при 2.4 си е винаги CVT. Някой по запознат ще каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейса е от 2015г. и да, които са earth dreams са с директно впръскване и CVT.Това важи за тези от Северна америка на 100%.

При европейския модел не е така. Има фейс 2015 и 2016 с 2.0 R20 двигател и 5-степенен автомат на Хонда. Такава е моята.Дори мисля,че R20 няма този VTC актюатот от който се оплакват, че създава проблеми в Америка.

По-новите от края на 2016-2017 до преди да излезе 5 ген. мисля,че вече са с директно впръскване и CVT. За последното изречение обаче не съм на 100% сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 2.4 който винаги е с CVT кога става с директно впръскване? След фейса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...