hoooodyhoooooo 5 #1 Публикувано 30 Май, 2018 Баш ми е драго, приятели, Днеска не мога да си обясня какво се случи, затова направо да драсна във форума. На хондичката, фейслифтов бензинов акорд, днеска й правиха реглаж в Юбико. Всичко беше чук, докато не я паркирах и не се опитах след 2 часа да запаля. Върти, но не пали, и гасне, все едно има отечка. Та днеска се извършиха следните процедури - реглаж клапани и подмяна на преден десен габарит, че предния не светеше. Оттогава стават странни неща - спря ми гром-а, а след палене отново се включи, абсолютно ми спря комфорт модула на шофьорския прозорец (но иначе сваля стъклото и си го вдига, просто липсва автоматиката), чува се пищене отвреме навреме, все едно ми се включва DRL модула, но няма промяна на таблото или нещо друго. Колата, като я покарам, и после си пали от раз, но нещо я малтретира. А, да, има и газово. Та - възможно ли е при отварянето на двигателя или подмяната на крушката нещо да е окъсило? Също така някой има ли наблюдения дали гром-а може да прави проблеми (въпреки, че го имам от 5 дена, и нищо не е правил лошо - нито акумулатор, нито нищо), питам, понеже се начетох за ятури с такива симптоми акумулаторни. За мене странното е със комфорт модула, но да видим, утре ще им я водя пак призори Просто ми беше интересно дали някой се е сблъсквал с такива полтергайстки истории във возилото си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 30 Май, 2018 За стъклото има процедура за обучение .Мисля ,че беше със задържане на бутона в горно и долно положение(последователно ) за по -няколко секунди 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #3 Отговорено 30 Май, 2018 Aм мани, то да не би при откачане на акумулатора да трябва да се правят някакви режими после на обучение? Нямам и аз идея какво-що, но ще пробвам със стъклото поне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 30 Май, 2018 (Редактирано) @hoooodyhoooooo Просто са ти откачили АКУ и са загубили памет ЕКУ-тата и модулите за управление на джаджите в колата. Само да те питам, радиото беше ли загубило всички станции? Тези неща са получават, когато АКУ е стоял откачен доста дълго време. Кой знае какво са сътворили, докато са извършвали тези манипулации, и са си затраяли. Модула на вратата се обучава като дадеш на контакт, сваляш до долу, задържаш в долно положение (на АУТО) копчето 2 сек., пускаш, после вдигаш до горе, задържаш в горно положение (на АУТО) за 2 сек., пускаш. После тестваш АУТО функцията, ако не работи имаш проблем или в мастър модула или МИКУ модула. Грома е железен, какво съм му причинявал с тоци, само той си знае, има си защити. ДРЛ-а работи ли ти? - ако само пищи и не функционира, значи е окъсена брутално ел. системата, 101%. Редактирано 30 Май, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #5 Отговорено 30 Май, 2018 @crown_bg За сетен път ми помагаш, човек Май ще се вадят зимнините и благините за почерплък Гром-а проработи, не е правила повече такива мизерии, ще я видя утре и на студено. ДРЛ-а работи, и не е и пищял повече, не знам как стана, но спря. От станциите, ако се не лъжа, имах една запаметена. Ауто функцията - сега слизам да я пробвам, че сън няма да видя иначе. Ще пиша дали се е получило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #6 Отговорено 31 Май, 2018 Така, модулът комфорт работи. Днеска ходих и в Юбико, според тях е от акумулатора. Само дето тоя акумулатор е на 6 месеца и май ще ходя да си търся гаранционните права Въпреки, че казаха, че няма отечка, аз продължавам да съм притеснен. Тая сутрин пак запали от 18-тия път. Според единия от сервизните майстори при реглаж на клапани не се сваля акумулатор, което ме озадачи, но явно те си знаят. Та той ми каза, че може да е станало следното - да са оставили ключовете на таблото, докато се извършва процедурата, което да е поизточило милото аку. Казаха да покарам тъй 2 дена, и да видя дали ще продължи да мизери. Ами не знам За мене хем е логично обяснение, хем...бахти, как оставяш ключ на таблото... А да, и човекът потвърди, че е давал ток на колата вчера да запали. Може ли да е още нещо или просто да си търся нова батерийка за хондята? Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MZERO 10 #7 Отговорено 31 Май, 2018 (Редактирано) Акумулатора могат да ти го тестват най-добре с товарна вилка - тия дето продават акумулатори обикновено имат. Моята е стояла с дни без акумулатор и нищо не съм обучавал после - всичко си проработи както се очаква. А ключовете като стоят на таблото не мисля, че кой знае колко се консумира освен ако не е била и на контакт Редактирано 31 Май, 2018 от MZERO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #8 Отговорено 1 Юни, 2018 Вчера проблемът се реши с чук и пластина, без да дам 1 стотинка След обикаляне по 3-4 места в София, където никой нямаше амперклещи, накрая минах при един майстор на Св. Наум и човекът само от поглед каза - ми тя ти е хлаваба плюсовата клема. Е, ама нали я натягахме, майсторе - и той - е добре де, виж - и я измъкна с поглед. Отгоре на плюса има и една пластмаса червена, която стои на една страна, и не се прибира докрай, та може и тя да се измъква отвреме-навреме заедно с цялата клема. Обясни ми още, че на акумулатора плюсът е по-мъничък (самата метална издатина) и когато пробвам да запаля 10-тина пъти, просто го загрявам достатъчно, и решава, хеле, да даде контакт. Стори ми се много афиф обяснение, но после се замислих, че всеки път като ми е правило тоя номер, съм спирал под наклон и кой знае накъде е отивал кабелът. Дори и да не е това (ама май е) колата и вчера, и днеска, палеше осезаемо по-добре отколкото преди. Иначе замериха акумулатора също, всичко си е в нормите. Дано темата е приключена 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #9 Отговорено 1 Юни, 2018 Ем да, ама не Сега като тръгвах от работа пак го направи. Погледнах клемите - направо са заковани, не знам какво се случи. Има ли добър хонда електричар в София или пак да им я връщам в Юбико? Очевидно или има отечка, или аку-то се ебе накриво. Ако е второто, лесно ще се реши с магазина под нас, ама с първото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 1 Юни, 2018 (Редактирано) преди 33 минути, hoooodyhoooooo написа: Ем да, ама не Сега като тръгвах от работа пак го направи. Погледнах клемите - направо са заковани, не знам какво се случи. Има ли добър хонда електричар в София или пак да им я връщам в Юбико? Очевидно или има отечка, или аку-то се ебе накриво. Ако е второто, лесно ще се реши с магазина под нас, ама с първото... @hoooodyhoooooo Колега ако имаш мултицет, си измери сам консумацията на запален и на угасен ДВГ. В темата има много подробно обяснено как се мери от един колега (мисля west bam), и кои са допустимите стойности. Също така е обяснил как да разбереш дали алтернатора ти зарежда. Редактирано 1 Юни, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #11 Отговорено 1 Юни, 2018 Миро,виж това дали няма да помочне Цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #12 Отговорено 1 Юни, 2018 Благодаря ти много за предложението, ама нямам грам БТ модул в колата Само тоя GROM дето го добавихме, но не знам дали е от него, защото не ми правеше никакви номера преди от Юбико да отворят колата. Дори човекът потвърди, че ми е давал ток на аку-то, за да запали след реглажа. Та се чудя може ли аджеба да са изтощили акумулатора до толкова, че да създава проблеми сега, и дали направо да не купя един нов и да видя как ще се държи с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 1 Юни, 2018 @hoooodyhoooooo Моля те прочети темата, първите 2-3 страници, преди да купуваш. Измери си консумацият, а после и волтажа на АКУ при пуснати всички консумативи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #14 Отговорено 2 Юни, 2018 Добре, утре пак ще го направим. Вече трима човека независими мерят при изключен автомобил, и после като запаля с пуснати светлини или дрл, както и с изключен и пуснат гром, всички твърдят, че са ок. Акумулаторът е 60 амперов, сега го намерих кой е точно - http://ecomobility.bg/19/стартови-акумулатори/1328/gigawatt-60-ah-jis-l . Но да, утре ще меря пак на студено и ще кажа. Честно казано, най-хубаво да се окаже акумулатора, но да видим тая работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 2 Юни, 2018 (Редактирано) Не съм много сигурен, но 60Ач. и 510 стартов ток не е ли прекалено за 2.0? Също ми се струва като че ли малко по-висок от нормалното. По книжка с колко трябва да е? Редактирано 2 Юни, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #16 Отговорено 2 Юни, 2018 Няма никакъв проблем, че акумулатора е с по-голям капацитет от оригиналния. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #17 Отговорено 3 Юни, 2018 Да уточня малко (понеже не се виждаше на аку-то какво е точно, поради пластмасата, в която се събира) - 45 е акумулаторът, не знам какво мери човекът в Юбико, аз му се вързах явно на думите на специалист. Каза - ами той от 60А, сега е на 50, тъй че съвсем в нормите, и аз така го запомних като папагал, без въобще да се загледам или позачудя дали е прав Нищо де, вчера, след като направи същата мизерия колата, и след като успях все пак да запаля от 30-тия път въртене на ключа, просто извиках единият от продавачите в maxcar (има в блока, в който живея, отскоро) и човекът пак го замери, току що запален акорд. Еми стана ясно, че клетките не са у ред, сменихме го с един Banner, и оттогава е пипнеш-пали работата. Не знам защо и как един акумулатор може да реши (говоря за стария ми), че в един момент ще е блестящ, ще си подава колкото ток ти трябва, а в другия ще ми играе донка, наистина не открих логика. Както и да е, и без това поне да имам гаранционен продукт - ако се окаже нещо друго след наблюдаване в близките дни, ще споделя, ако не - здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #18 Отговорено 19 Юни, 2018 Колега за един акомулатор не се мери само колко ти зарежда динамото с консуматори и без,а се закача на товарна вилка се нарича,която инсценира дърпането на тока при палене и се гледа колко пада волтажа на акомулатора,затова като запалиш и покараш няма проблем но като го оставиш и при следващото въртене се мъчи.А преди имах проблем със стартера с друг автомобил.Днеска върти -утре не-в другиден едвам едвам все едно ти е паднал акомулатора,след смяната му се установи че не е ако. проблема.И ремонтирах стартера.Така че трябва професионална рака(разбираща).Щото професионалисти много но разбирачи малко 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #19 Отговорено 4 Февруари, 2019 Здравейте колеги. Да ползвам темата и да задам един тъп въпрос . Има ли акорд7 facelift комфорт модул, който при задържане на ключа или бутона на дистанционното в определена посока да вдига или сваля прозорците на вратите? От писаното по-горе не успях да се ориентирам за това ли става въпрос или за вдигане на шофьорския прозорец с еднократно натискане на бутона на вратата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #20 Отговорено 4 Февруари, 2019 Няма такъв - на евро версиите. Има само автоматичен режим на шофьорския прозорец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #21 Отговорено 4 Февруари, 2019 Кофти. А имаш ли идеа дали модули от сорта на "https://m.olx.bg/ad/komfort-modul-za-elektricheski-stakla-CID360-ID6s2M2.html?backUrl=%2Fmyaccount%2Fanswers%2F" ще вършат работа понеже няколко алармаджии ми отказаха с обяснението че ще ми изгорят моторчетата. Това устройство има настройки по ток та си мисля че няма да има проблем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #22 Отговорено 4 Февруари, 2019 С такива не съм си играл. Бях намерил китайски за наще Акорди и след монтажа стъклата работеха от ключа. Обаче колата не го хареса (след няколко опита) и понеже не прие адаптацията на оригиналните ключове, си върнах оригиналния модул. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #23 Отговорено 5 Февруари, 2019 Ще инвестирам едни пари и ако резултата е положителен ще пиша. Благодаря за консултацията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове