Jump to content

Recommended Posts

Баш ми е драго, приятели, 

Днеска не мога да си обясня какво се случи, затова направо да драсна във форума. На хондичката, фейслифтов бензинов акорд, днеска й правиха реглаж в Юбико. Всичко беше чук, докато не я паркирах и не се опитах след 2 часа да запаля. Върти, но не пали, и гасне, все едно има отечка. 

Та днеска се извършиха следните процедури - реглаж клапани и подмяна на преден десен габарит, че предния не светеше. Оттогава стават странни неща - спря ми гром-а, а след палене отново се включи, абсолютно ми спря комфорт модула на шофьорския прозорец (но иначе сваля стъклото и си го вдига, просто липсва автоматиката), чува се пищене отвреме навреме, все едно ми се включва DRL модула, но няма промяна на таблото или нещо друго. Колата, като я покарам, и после си пали от раз, но нещо я малтретира. А, да, има и газово. Та - възможно ли е при отварянето на двигателя или подмяната на крушката нещо да е окъсило? Също така някой има ли наблюдения дали гром-а може да прави проблеми (въпреки, че го имам от 5 дена, и нищо не е правил лошо - нито акумулатор, нито нищо), питам, понеже се начетох за ятури с такива симптоми акумулаторни. 

За мене странното е със комфорт модула, но да видим, утре ще им я водя пак призори :) Просто ми беше интересно дали някой се е сблъсквал с такива полтергайстки истории във возилото си. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стъклото има процедура за обучение .Мисля ,че беше със задържане на бутона в горно и долно положение(последователно ) за по -няколко секунди

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aм мани, то да не би при откачане на акумулатора да трябва да се правят някакви режими после на обучение? Нямам и аз идея какво-що, но ще пробвам със стъклото поне. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@hoooodyhoooooo

Просто са ти откачили АКУ и са загубили памет ЕКУ-тата и модулите за управление на джаджите в колата.

Само да те питам, радиото беше ли загубило всички станции?

 

Тези неща са получават, когато АКУ е стоял откачен доста дълго време.

Кой знае какво са сътворили, докато са извършвали тези манипулации, и са си затраяли.

 

Модула на вратата се обучава като дадеш на контакт, сваляш до долу, задържаш в долно положение (на АУТО) копчето 2 сек., пускаш, после вдигаш до горе, задържаш в горно положение (на АУТО) за 2 сек., пускаш.

После тестваш АУТО функцията, ако не работи имаш проблем или в мастър модула или МИКУ модула.

 

Грома е железен, какво съм му причинявал с тоци, само той си знае, има си защити.

ДРЛ-а работи ли ти? - ако само пищи и не функционира, значи е окъсена брутално ел. системата, 101%.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@crown_bg

За сетен път ми помагаш, човек :) Май ще се вадят зимнините и благините за почерплък :) Гром-а проработи, не е правила повече такива мизерии, ще я видя утре и на студено. ДРЛ-а работи, и не е и пищял повече, не знам как стана, но спря. От станциите, ако се не лъжа, имах една запаметена. 

Ауто функцията - сега слизам да я пробвам, че сън няма да видя иначе. 

Ще пиша дали се е получило. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, модулът комфорт работи. Днеска ходих и в Юбико, според тях е от акумулатора. Само дето тоя акумулатор е на 6 месеца и май ще ходя да си търся гаранционните права ;) Въпреки, че казаха, че няма отечка, аз продължавам да съм притеснен. Тая сутрин пак запали от 18-тия път. Според единия от сервизните майстори при реглаж на клапани не се сваля акумулатор, което ме озадачи, но явно те си знаят. Та той ми каза, че може да е станало следното - да са оставили ключовете на таблото, докато се извършва процедурата, което да е поизточило милото аку. Казаха да покарам тъй 2 дена, и да видя дали ще продължи да мизери. 

Ами не знам :) За мене хем е логично обяснение, хем...бахти, как оставяш ключ на таблото... А да, и човекът потвърди, че е давал ток на колата вчера да запали. Може ли да е още нещо или просто да си търся нова батерийка за хондята?

Мерси предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Акумулатора могат да ти го тестват най-добре с товарна вилка - тия дето продават акумулатори обикновено имат. Моята е стояла с дни без акумулатор и нищо не съм обучавал после - всичко си проработи както се очаква.  А ключовете като стоят на таблото не мисля, че кой знае колко се консумира освен ако не е  била и на контакт :)

Редактирано от MZERO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера проблемът се реши с чук и пластина, без да дам 1 стотинка ;) След обикаляне по 3-4 места в София, където никой нямаше амперклещи, накрая минах при един майстор на Св. Наум и човекът само от поглед каза - ми тя ти е хлаваба плюсовата клема. Е, ама нали я натягахме, майсторе - и той - е добре де, виж - и я измъкна с поглед. Отгоре на плюса има и една пластмаса червена, която стои на една страна, и не се прибира докрай, та може и тя да се измъква отвреме-навреме заедно с цялата клема.  Обясни ми още, че на акумулатора плюсът е по-мъничък (самата метална издатина) и когато пробвам да запаля 10-тина пъти, просто го загрявам достатъчно,  и решава, хеле, да даде контакт. Стори ми се много афиф обяснение, но после се замислих, че всеки път като ми е правило тоя номер, съм спирал под наклон и кой знае накъде е отивал кабелът. Дори и да не е това (ама май е) колата и вчера, и днеска, палеше осезаемо по-добре отколкото преди. Иначе замериха акумулатора също, всичко си е в нормите. 

Дано темата е приключена ;)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем да, ама не :( Сега като тръгвах от работа пак го направи. Погледнах клемите - направо са заковани, не знам какво се случи. Има ли добър хонда електричар в София или пак да им я връщам в Юбико? Очевидно или има отечка, или аку-то се ебе накриво. Ако е второто, лесно ще се реши с магазина под нас, ама с първото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 33 минути, hoooodyhoooooo написа:

Ем да, ама не :( Сега като тръгвах от работа пак го направи. Погледнах клемите - направо са заковани, не знам какво се случи. Има ли добър хонда електричар в София или пак да им я връщам в Юбико? Очевидно или има отечка, или аку-то се ебе накриво. Ако е второто, лесно ще се реши с магазина под нас, ама с първото...

 

@hoooodyhoooooo

Колега ако имаш мултицет, си измери сам консумацията на запален и на угасен ДВГ. В темата 

 

има много подробно обяснено как се мери от един колега (мисля west bam), и кои са допустимите стойности. Също така е обяснил как да разбереш дали алтернатора ти зарежда.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за предложението, ама нямам грам БТ модул в колата :) Само тоя GROM дето го добавихме, но не знам дали е от него, защото не ми правеше никакви номера преди от Юбико да отворят колата. Дори човекът потвърди, че ми е давал ток на аку-то, за да запали след реглажа. Та се чудя може ли аджеба да са изтощили акумулатора до толкова, че да създава проблеми сега, и дали направо да не купя един нов и да видя как ще се държи с него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hoooodyhoooooo

 

Моля те прочети темата, първите 2-3 страници, преди да купуваш. Измери си консумацият, а после и волтажа на АКУ при пуснати всички консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, утре пак ще го направим. Вече трима човека независими мерят при изключен автомобил, и после като запаля с пуснати светлини или дрл, както и с изключен и пуснат гром, всички твърдят, че са ок. Акумулаторът е 60 амперов, сега го намерих кой е точно - http://ecomobility.bg/19/стартови-акумулатори/1328/gigawatt-60-ah-jis-l . Но да, утре ще меря пак на студено и ще кажа. Честно казано, най-хубаво да се окаже акумулатора, но да видим тая работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм много сигурен, но 60Ач. и 510 стартов ток не е ли прекалено за 2.0? Също ми се струва като че ли малко по-висок от нормалното.

По книжка с колко трябва да е?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем, че акумулатора е с по-голям капацитет от оригиналния. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня малко (понеже не се виждаше на аку-то какво е точно, поради пластмасата, в която се събира) - 45 е акумулаторът, не знам какво мери човекът в Юбико, аз му се вързах явно на думите на специалист. Каза - ами той от 60А, сега е на 50, тъй че съвсем в нормите, и аз така го запомних като папагал, без въобще да се загледам или позачудя дали е прав ;) Нищо де, вчера, след като направи същата мизерия колата, и след като успях все пак да запаля от 30-тия път въртене на ключа, просто извиках единият от продавачите в maxcar (има в блока, в който живея, отскоро) и човекът пак го замери, току що запален акорд. Еми стана ясно, че клетките не са у ред, сменихме го с един Banner, и оттогава е пипнеш-пали работата. Не знам защо и как един акумулатор може да реши (говоря за стария ми), че в един момент ще е блестящ, 

ще си подава колкото ток ти трябва, а в другия ще ми играе донка, наистина не открих логика. Както и да е, и без това поне да имам гаранционен продукт - ако се окаже нещо друго след наблюдаване в близките дни, ще споделя, ако не - здраве :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за един акомулатор не се мери само колко ти зарежда динамото с консуматори и без,а се закача на товарна вилка се нарича,която инсценира дърпането на тока при палене и се гледа колко пада волтажа на акомулатора,затова като запалиш и покараш няма проблем но като го оставиш и при следващото въртене се мъчи.А преди имах проблем със стартера с друг автомобил.Днеска върти -утре не-в другиден едвам едвам все едно ти е паднал акомулатора,след смяната му се установи че не е ако. проблема.И ремонтирах стартера.Така че трябва професионална рака(разбираща).Щото професионалисти много но разбирачи малко

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Да ползвам темата и да задам един тъп въпрос . Има ли акорд7 facelift комфорт модул, който при задържане на ключа или бутона на дистанционното в определена посока да вдига или сваля прозорците на вратите? От писаното по-горе не успях да се ориентирам за това ли става въпрос или за вдигане на шофьорския прозорец с еднократно натискане на бутона на вратата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв - на евро версиите. Има само автоматичен режим на шофьорския прозорец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. А имаш ли идеа дали модули от сорта на "https://m.olx.bg/ad/komfort-modul-za-elektricheski-stakla-CID360-ID6s2M2.html?backUrl=%2Fmyaccount%2Fanswers%2F" ще вършат работа понеже няколко алармаджии ми отказаха с обяснението че ще ми изгорят моторчетата. Това устройство има настройки по ток та си мисля че няма да има проблем..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С такива не съм си играл. Бях намерил китайски за наще Акорди и след монтажа стъклата работеха от ключа. Обаче колата не го хареса (след няколко опита) и понеже не прие адаптацията на оригиналните ключове, си върнах оригиналния модул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще инвестирам едни пари и ако резултата е положителен ще пиша. Благодаря за консултацията.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×