Jump to content
hoooodyhoooooo

Има ли файда от чипосване на 2.0?

Recommended Posts

Гутен таг, колеги, 

Като ходих да слагам гром-а на акордеончето се загледах, че има някаква фирма - Digital Tuning Bulgaria, която е разположена в съседната сграда (даже се обърках, че там трябва да отида). Та чукнах ги в нета и открих, че Акорд 2.0 бензинка можела, видиш ли, да се чипосва. 

Въпросът ми е в заглавието - има ли въобще полза от такава интервенция? Доколкото виждам, мощността може да скочи с 15 магаренца, а въртящият момент го докарват (поне на изведени данни) близко до този на 2.4 версиите. Става въпрос за следното:

 

http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/accord/2.0-155-cv

 

Интересува ме някой разделял ли се е с 6 стотака за подобна процедура? Питам бензинаджиите, то е ясно, че на дизел може, и даже хората от години го действат с ремап. 

 

Осъзнавам, че разликата няма да е уау. И това за горивото и харчлъка на колата също са крайно неверни данни. Просто искам да питам патило ;)

Благодаря предварително, 

Поздрави, 

Миро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение, че хвърляш 600лв.( както си уточнил) на вятъра...за някакви минимални, даже нищожни разлики не си заслужава.Ако беше дизел по-бих се съгласил, другото го решаваш вече ти колега, но със сигурност и другите хора от форума ще ти кажат подобно нещо! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hoooodyhoooooo

 

Ако имаш излишни 600лв. може да пробваш и видиш какво е. Но аз бих се поинтересувал преди това, в какво се състои процедурата, стъпките.

Мерака си е мерак в крайна сметка, така че който каквото и да ти каже, ако те човърка рано или късно ще го направиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляди благодарности и на двама ви. Абсолютно може да са на вятъра 600 лв за 15 коня, осъзнавам го. Чудих се дали някой се е подхлъзнал да чипосва атмосферния "малък" двигател просто, та да сподели. Търсих из тунинг темите, ама нищо не открих, освен препоръки за 10 бона суха пара и монтиране на турбина (което ме наведе на мисълта, че явно има доста маняци тук, които не жалят средства, аз не съм от тях, или поне не за автомобилно хоби). 

Айде, със здраве :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са важни конете, а теглото което влачат. Ако из багажника ти се търкалят разни тракачеци + резервна гума и караш с пълен резервоар, направи обратното и ще получиш ефекта на 6-те стотака инвестиция. За ускорението, добавяне на 10% мощност е равносилно на сваляне на 10% от общото тегло.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой чипосвал ли е 2.2 и може ли да сподели мнение 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,върви доста.

А някой чипосвал ли е 2.2 и може ли да сподели мнение 


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, и благодаря пак :) Ръчна няма да сложа, даже не знам дали повече бих взел ръчка - не, че съм глезан, ама това нещо на инженерната мисъл  - автоматикът - в София го оцених високо в задръстванията ;) Голям рахат. А за чипа - да, точно, и аз това се чудих, като се вдигне въртящия момент, би трябвало да се усеща по-приятно ускорение от старт, както и да качва оборотите по-бързо. А и явно зависи от стила на шофиране, защото с тоя автомат, ако я настъпя за известен период, после си сменя смело предавки на 4000 оборота чак до 5-та, и си върви много прилично. 

Аз я пуснах тая тема, щото не съм запознат с чипосването и ремапването в такива детайли, и ми беше интересно дали някой е пробвал услугите на тия пичове. Здраве да е :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малииии и Джазовете ги умеят.

http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/jazz/1.4-83-cv

Джаза на жената ще стане самолет, и цената по-евтина от при Акордите, идеално!

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Чавдар K написа:

Нека да ме извинят "пичовете", ако бъркам, но на ПРЪВ ПОГЛЕД изглеждат супер менте.

В сайта си са написали, че мапват всичко на което са упели да намерят технически данни за мощност, въртящ момент, ускоерние до 100 и разход. 

Дори мапват Хонда Джаз, във всичките му разховидности от мотори, включително и един, който не може да се намери в Европа и аз лично смятам, че няма такъв в България - 1.5  118к.с.

http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/jazz/1.5-118-cv

 

Не се бях загледал, но Джаз 115 коня не съм чел да има, има Фит 115 коня, което е спортното изпълнение и е ВТЕК или и-ВТЕК.

Затова казах на колегата да попита как протича процеса, и естествено ако се откаже присъствие по време на цялата процедура, няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...