Jump to content

Recommended Posts

OLDoil13_06.24LEGEND.thumb.JPG.4628a29f176cf03bd0647284c5612bd8.JPGPila_OLDoil13_06.24LEGEND.thumb.JPG.cfe059388f5ed366df3756695a79f38a.JPG

 

Дори изглежда малко по-чисто от предната проба. Доливането и извънградското са го поизбистрили.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Сивика Шелчето как е?

Там не съм доливал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pila_1694901627_5-30kapka3_05.24civic.JPG.79e99f170f1edb88467e475ada98ffd5.JPG.3864975ec3fa2bf377618d53c78e9d02.thumb.JPG.fce0800a5af7179ec0208e4ea0933c06.JPGPila_OLDoil12_06.24civic..thumb.JPG.6c35f6d5cca353d6d0d0009dba472ee0.JPG

 

Също изглежда по-чисто, но! Я обърни внимание как си сканирал капките. Виж разликата във фона! От там идва и разлика в крайното изображение. На последната капка фонът е чисто черен, а на предната не е. За да може да се направят последователни, коректни сравнения, режимът и начинът на сканиране трябва да е един и същ! На тази от 4765км, излизат повече детайли.

Другото, което ми направи впечатление е, че снимките са софтуерно "смачкани" и излизат малко размазани в детайлите. През вайбър ли си ги прекарал преди това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скенер / кроп на скан-а (без корекции) / пейст в темата.

Не помня да съм пипал режим на скенера.

Размерите на самите капки са относително еднакво разляти и на размер аналогични, но последната е в по-малко като формат поле, ако има значение.

Но фактът че маслото е тъмничко за този пробег и време си остава.

5675 спрамо 0 километри:

IMG_20240615_111345.jpg

IMG_20240616_000418.jpg

Не са еднакво снимани, но за сравнение е същата щека и контрастът спрямо нея на старото.

Не знам дали си прав за филтъра - нямаше как да проверя.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масълце много тихо!

Майстора вика - Чух че стартера въртя, ама моторът едвам се чува. ;)

IMG_20240614_073419.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Висок клас масло с РАО, естери и силен пакет противоизносни присадки. Абе, мехлем за "шестака" с големите бутала. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Четвърти тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France), че неусетно се извъртяха още над 1000 км

 

 

1)      Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;

2)      Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;

4)      Общ пробег на автомобила – 204277  км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 2872 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско – 90/10;

7)      Средна скорост n/a;

8)      Сезон на експлоатация –  от 25. 04. 2024;

9)      Моточасове – n/a ;

10)    Изразходвано гориво – LPG около 265 литра Gazprom (България),;

11)    Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 62 ;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;

14)    Доливане на масло – не

15)    Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км.  Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper)

 

P.S. Гурутата да се изкажат, че почва да ме гони параноя, никакви замърсявания не събира засега...

MOBIL.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чист, изправен и поддържан двигател, какви замърсявания очакваш да има?

Карай нататък да видим след 5000 км как ще е.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, dandilov написа:

 

абе старая се, пък и карането на газ и предимно магистрално  напоследък сигурно има значение, просто досега не съм имал случай да не се посъбере нещичко за толкова километри с другите масла та затова...

Редактирано от kvd74
Не цитирай предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Капков тест 3

1.RAVENOL DXG 5W30 

2.Honda accord-K20Z2 2006г.

3.Общ пробег на автомобила-250230км.

4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 

5000км.

5.Цикъл извънградско/градско 70/30

6.Средна скорост,около 50 км/ч.

7.Сезон на експлоатация 01.04.24 //26.06.24

8.Мото часове около 110

9.Изразходвано гориво 450 л.газ и 75л.бензин.

10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л.

11.Доливане 150ml

12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂.

13.Въздушен "Blueprint"

14.Режим на използване лек.

15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 

16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,1мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 

17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна:D)температура.

18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия

IMG_0375.thumb.jpeg.7e754ccdafd547c3133b0c07005a3dfc.jpegIMG_0374.thumb.jpeg.f4bbdf7c9409719b271446ec9e2334a7.jpeg

Яко ей...!:thumbs1:

Редактирано от JHM
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробата е супер!

А каква е тая грапава хартия?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принтерна,но най вероятно доста пресъхнала,защото стои в жапката,за бързи тестове:D! Иначе хартиите и картоните винаги имат лице и гръб,някои трудно се различават но е така(полиграфски)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината. Аз съм със същото масло на 13000км, ще капна след месец. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 28 минути, vespa написа:

 

Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината.

 

То това доливане ли е,близо е до статистическата грешка,щото гледам все да е на макс?Два пъти цялата дължина по магистрала "Марица"и с поддържане на 4500об.мин,това ще да е,поздрави:bye:!

Редактирано от JHM
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си го гори....

П.с. Завари е , разбира се когато има условия след 5500-6500 на дълго с прилична скорост и тези 150мл ще са по Х3, сиреч имаш разход ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 hours ago, stoyqn1989 said:

Значи си го гори....

П.с. Завари е , разбира се когато има условия след 5500-6500 на дълго с прилична скорост и тези 150мл ще са по Х3, сиреч имаш разход ;)

търся да купя дето на 6000 не "го гори", сиреч няма разход;):D

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, stoyqn1989 написа:

сиреч имаш разход ;)

Добре...!😉

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

1)      Автомобил – Honda Accord 8,R20A3, 2.0-Ivte,ръчни скорости, 2012г.

2)      Масло – Ravena Oil  SSV 0w30 Закупено от Ato24.de

3)      Маслен филтър –Mann W-610/6 Въздушен –HERTH+BUSS;

4)      Общ пробег на автомобила –141209 км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -6838  км;

6)      Цикъл (извънградско/градско) – 80/20;

7)      Средна скорост – Незнам

8)      Сезон на експлоатация –  от 23.01.2024 до сега...

9)      Моточасове – Незнам

10)    Изразходвано гориво – LPG около 650 литра и Бензин А95 около 30 литра.(Не ги  броя вече)   

11)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след 200 км. магистрално каране и 3 км. градско. 10 мин. след  изгасяне

12)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,5-3,6 л.

13)    Доливане на масло – Около 200 мл. преди 600км.

15)    Режим на използване:Нормален и от време на време повечко газ.Като цяло колата се кара повече за дълги преходи по Магистрали.

16)   Предишно масло Ravena Oil 0w20 ECS

17)   Пробата е сушена 23 часа  И 45 мин. на стайна температура

18)  . Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката  я докоснах до хартията просто ,Малко подухваше и май не е най добрата проба)

19)  Други. Още ще карам има няма 2000 км. Дано да е станала добра проба,че ми е много интересно как се държи маслото.

CCI02072024_0002.jpg

CCI02072024.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.06.2024 г. at 20:05, Тъмнозелен самурай G86-P написа:

търся да купя дето на 6000 не "го гори", сиреч няма разход;):D

Има ама не е Хонда ...Просто си горят, колкото и да не ни се иска..Не забравяй че от тук никой не кара като рейсЪр и има известен разход , ако караме все в лютеницата Хондата си сурка масълце ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MotoMK5

Скенерът не е настроен на фото режим, според мен. Изображенията изглеждат преекспонирани и не дават правилната картина след цветовата обработка. Офисната хартия нормално не излиза чисто бяла при сканирането, а малко синее. След цветовата обработка не трябва да излиза чисто черна.

Тук е обяснено как да се направят настройките на Windows-a и на скенера: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057520815

 

Pila_CCI02072024.thumb.jpg.ca25840fa991aa0f17db47faf2338924.jpgPila_CCI02072024_0002.thumb.jpg.24bbed5abd967bdf3f6a72dbb91f1e08.jpg

 

Капвай само по една капка на лист и се опитай да капне сама.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговора.

Уж го настройвах (понеже е нов) ама май не съм успял.

Ще пробвам със стария принтер(скенер) за следващата проба.

 

Редактирано от MotoMK5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест 1

1.RAVENOL FDS 5W30 от "ato24"

2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат.
3.Общ пробег на автомобила-

368 000км.
4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км.
5.Цикъл извънградско/градско 60/40.
6.Средна скорост,около 35 км/ч.
7.Сезон на експлоатация 10 месеца.
8.Мото часове около 200.
9.Изразходвано гориво 900л.газ и 180л.бензин.
10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л.
11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л.
12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china).
13.Въздушен "jakoparts".
14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти.
15.Предишно масло- Ravenol fds,ravenol fo 5w30 Mobil1 super 5W30 A5 B5.
16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 
17.Сушена е 24ч.,на стайна температура.
18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.972668615_RavenolFDS5W308000km001.thumb.jpeg.4e67d0b40903baf503d411ea5bd643ce.jpeg1864896433_RavenolFDS5W308000km002.thumb.jpeg.375bb2e2c3b37936761120a6ed97a167.jpeg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре за 8000км. Леки замърсявания, почти не се забелязват частици от износване.

Тази проба на кого е? При теб имаше доста тежки частици за 7000км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На приятел с 8-ма 2.4 и трето масло след основен ремонт,поради много висок разход на масло.

Незнам дали не трябваше да започне с нулев визкозитет или нещо от сорта на 5W20?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си е. Може да пробва DFE 0W-20, ако е решил проблема с разхода.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/2/2024 at 8:02 PM, stoyqn1989 said:

Има ама не е Хонда ...Просто си горят, колкото и да не ни се иска..Не забравяй че от тук никой не кара като рейсЪр и има известен разход , ако караме все в лютеницата Хондата си сурка масълце ..

Тъй де дет са в лютеницата и не горят😉...да не са нещо ВАГинално случайно😆...има и други лютеници "без разход"😂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е Ваг, те и те не спират да горят , особено новите тфси шитни :)...Френска кола е , с двигател построен съвместно с Нисан , ако се досещаш...

Найстина, нямам за цел заяждане или провокация, но си има коли харчещи масло дори след ремонт и си има коли , които нямат разход , независимо от стила на каране( Естествено да са поддържани добре , не от мърлячи) :bye:

 

Редактирано от stoyqn1989

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20240707_203949.jpg

IMG_20240707_203815.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

По спомен сивика на сина ти има ребилд на мотора ..Мисля че Бранко ви го беше правил..Поправи ме ако греша.....За тези 422000 кмра :lol: едва ли има не отваряна Хонда ...Карайте е със здраве , още толкова!

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Off Topic

Фена го ребилдва преди 13000 км. Преди това харчеше 1л на 2000 км.

Бранко няма време за таквиз щуротии.

Няма перпетум мобиле, а и в ерата на Е-мобилите, опитите спряха, та ще живеят само вехтите ДВГ-та.

 

Другият ми ДВГ не е отварян, но той си е конструиран за милионник.

IMG_20240707_224248.jpg

IMG_20240615_154719.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
21 hours ago, stoyqn1989 said:

Не е Ваг, те и те не спират да горят , особено новите тфси шитни :)...Френска кола е , с двигател построен съвместно с Нисан , ако се досещаш...

Найстина, нямам за цел заяждане или провокация, но си има коли харчещи масло дори след ремонт и си има коли , които нямат разход , независимо от стила на каране( Естествено да са поддържани добре , не от мърлячи) :bye:

 

Бе Рено ли, Нисан ли, опъни го в червения сектор на магистралата за по-длъжко пък сетне гледай

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

6 год вече колега...Не искам да пиша глупости, не е са хвалба предвид ситуацията с високите скорости в страната....мотора е турбиниран над 205 коня бензин и маслото на щеката не мърда за 8000кмра( Задължително сменям , не чакам до 10К)).Кара се само с Адинол 5/40 , дават това масло за F4R800 мотора...чугунен блок , ако има въобще значение...Колата е карана 80% на пълната газ ..но не искам да изпадам повече в подробности...

П.с. Никога не е отварян мотора !

Автомобила се кара 90% само извън града и не се икономисва бензин !

 

Редактирано от stoyqn1989
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа кръв с новото олио.

 

1)      Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.;

2)      Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011.

4)      Общ пробег на автомобила – 355361 км.

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1275 км .

6)      Цикъл -  извънградско над 91%  + 9% градско.

7)      Средна скорост за пробега  - 72 км/ч

8)      Сезон на експлоатация –  12.06.2024 - 11.07.2024 . Ползвано общо 5 дни.

9)      Мото часове – около 14 мото часа извънградско + около 3 градско - ОБЩО 17 м/ч.

10)    Приблизително изразходвано гориво – над 153л. газ + поне 5 мин на А 95 - на око.

11)    Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 250 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура.

12)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л.

13)    Доливане на масло в пробата - НЕ.

14)    Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi .

16)   Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа 

Ravenol  DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. 

Ravenol  SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч.

IMG_20240614_073419.jpg.8ec8a06d70de5fceef6e9f3848cb76a5.jpg

449903857_1625154178348434_8986878884883229472_n.jpg

449962337_1203605527439559_7508464244874475691_n.jpg

450475023_1807180783140870_8817606998589185593_n.jpg

new oil 11.07.24 LEGEND.JPG

449489590_501787662342279_7914801582476132523_n.jpg

449610963_3639048753028522_768174041607583428_n.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

newoil11_07.24LEGEND.thumb.JPG.a330eddbda7503a9df957ec6556c85be.JPGPila_newoil11_07.24LEGEND.thumb.JPG.029d426755e429d6d0b047449694792f.JPG

 

Всичко е о.к. Маслото си е сравнително чисто, както се вижда и от снимката на щеката. В начален стадий се заформя ядро, както и започва да се насища дифузната зона. Това го отдавам най-вече на несливаемия остатък, който при теб хич не е малък!

image.thumb.png.7c7705fd9cb874fcb72d5e25c15e13d8.png

По сервизни данни, трябва да налееш 4,3 литра (service fill), а ти си налял само 3,7 литра. Къде са останалите 0,6 литра?

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз по навик не наливам на макс.

До минутка след гасене нивот по щеката е 2-3 мм над минимума.

10-15 мин след гасене нивото се покачва към средата. След дузина часове до сенонощие, все още продължава да се покачва, но е над средата, а вече след седмица - две се е стекло каквото може.

Снимката с най-високото ниво е преди последното пътуване и колата не бе палена 3 седмици.

Не знам къде толкова се бави това масло по пътят си надолу, но е факт, а и масленият му филтър не е на двигателя, а от страни - висящ пред дясната полуоска. :)

IMG_20240709_184440.jpg

IMG_20240710_073209.jpg

IMG_20240709_182753.jpg

Иначе ето колко е останало от 5-те литра в тубата.

А и гледам е свежо производство. Налял съм го 55 дни след бутилирането. ;)

IMG_20240713_162240.jpg

IMG_20240713_162401.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, ceco_accord написа:

Не знам къде толкова се бави това масло по пътят си надолу

Двуглавият змей, докато източи главите. Но въпреки това, колко ли време трябва да се точи маслото, при смяната, за да може да побереш 4,3 литра...?

Странна работа...:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да му хвана логиката.

Те това ниво е от преди 20-тина минути. Тоест 44 часа след гасенето на мотора. Колата не е палена и местена от водоравното ниво в гаража - демек - еднакви други условия.

Ще си отлежи там и ще го проверя след няколко седмици, без да я паля.

IMG_20240713_162639.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.07.2024 г. at 9:21, ceco_accord написа:

12)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л.

А какво ти беше източеното количество старо масло?То също е показателно,винаги го гледам преди да наливам,доливам.Аз бих го почерпил с още 500ml.;) от жълтата туба!

Голямо магаре е все пак!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм мерил излятото, но нивото му по щеката бе по-ниско от сега.

Обаче 500мл ще му е множко. Може би ще ливна тея 200 над литъра, преди отпускарското пътуване. Но да видим дали ще се вдигне още до тогава.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Пети тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France)

 

1)      Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;

2)      Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;

4)      Общ пробег на автомобила – 208481  км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7076 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско – 90/10;

7)      Средна скорост 57,5 км/ч;

8)      Сезон на експлоатация –  от 25. 04. 2024;

9)      Моточасове – 123 ;

10)    Изразходвано гориво – LPG около 630 литра Gazprom (България),;

11)    Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 146.5 ;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура, че и отгоре;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;

14)    Доливане на масло – не, спад от около 2-3 мм

15)    Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км.  Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper).

MOBIL.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...