Jump to content

Recommended Posts

OLDoil13_06.24LEGEND.thumb.JPG.4628a29f176cf03bd0647284c5612bd8.JPGPila_OLDoil13_06.24LEGEND.thumb.JPG.cfe059388f5ed366df3756695a79f38a.JPG

 

Дори изглежда малко по-чисто от предната проба. Доливането и извънградското са го поизбистрили.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Сивика Шелчето как е?

Там не съм доливал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pila_1694901627_5-30kapka3_05.24civic.JPG.79e99f170f1edb88467e475ada98ffd5.JPG.3864975ec3fa2bf377618d53c78e9d02.thumb.JPG.fce0800a5af7179ec0208e4ea0933c06.JPGPila_OLDoil12_06.24civic..thumb.JPG.6c35f6d5cca353d6d0d0009dba472ee0.JPG

 

Също изглежда по-чисто, но! Я обърни внимание как си сканирал капките. Виж разликата във фона! От там идва и разлика в крайното изображение. На последната капка фонът е чисто черен, а на предната не е. За да може да се направят последователни, коректни сравнения, режимът и начинът на сканиране трябва да е един и същ! На тази от 4765км, излизат повече детайли.

Другото, което ми направи впечатление е, че снимките са софтуерно "смачкани" и излизат малко размазани в детайлите. През вайбър ли си ги прекарал преди това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скенер / кроп на скан-а (без корекции) / пейст в темата.

Не помня да съм пипал режим на скенера.

Размерите на самите капки са относително еднакво разляти и на размер аналогични, но последната е в по-малко като формат поле, ако има значение.

Но фактът че маслото е тъмничко за този пробег и време си остава.

5675 спрамо 0 километри:

IMG_20240615_111345.jpg

IMG_20240616_000418.jpg

Не са еднакво снимани, но за сравнение е същата щека и контрастът спрямо нея на старото.

Не знам дали си прав за филтъра - нямаше как да проверя.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масълце много тихо!

Майстора вика - Чух че стартера въртя, ама моторът едвам се чува. ;)

IMG_20240614_073419.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Висок клас масло с РАО, естери и силен пакет противоизносни присадки. Абе, мехлем за "шестака" с големите бутала. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Четвърти тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France), че неусетно се извъртяха още над 1000 км

 

 

1)      Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;

2)      Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;

4)      Общ пробег на автомобила – 204277  км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 2872 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско – 90/10;

7)      Средна скорост n/a;

8)      Сезон на експлоатация –  от 25. 04. 2024;

9)      Моточасове – n/a ;

10)    Изразходвано гориво – LPG около 265 литра Gazprom (България),;

11)    Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 62 ;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;

14)    Доливане на масло – не

15)    Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км.  Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper)

 

P.S. Гурутата да се изкажат, че почва да ме гони параноя, никакви замърсявания не събира засега...

MOBIL.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чист, изправен и поддържан двигател, какви замърсявания очакваш да има?

Карай нататък да видим след 5000 км как ще е.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

 

абе старая се, пък и карането на газ и предимно магистрално  напоследък сигурно има значение, просто досега не съм имал случай да не се посъбере нещичко за толкова километри с другите масла та затова...

Редактирано от kvd74
Не цитирай предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест 3

1.RAVENOL DXG 5W30 

2.Honda accord-K20Z2 2006г.

3.Общ пробег на автомобила-250230км.

4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 

5000км.

5.Цикъл извънградско/градско 70/30

6.Средна скорост,около 50 км/ч.

7.Сезон на експлоатация 01.04.24 //26.06.24

8.Мото часове около 110

9.Изразходвано гориво 450 л.газ и 75л.бензин.

10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л.

11.Доливане 150ml

12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂.

13.Въздушен "Blueprint"

14.Режим на използване лек.

15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 

16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,1мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 

17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна:D)температура.

18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия

IMG_0375.thumb.jpeg.7e754ccdafd547c3133b0c07005a3dfc.jpegIMG_0374.thumb.jpeg.f4bbdf7c9409719b271446ec9e2334a7.jpeg

Яко ей...!:thumbs1:

Редактирано от JHM
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробата е супер!

А каква е тая грапава хартия?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принтерна,но най вероятно доста пресъхнала,защото стои в жапката,за бързи тестове:D! Иначе хартиите и картоните винаги имат лице и гръб,някои трудно се различават но е така(полиграфски)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината. Аз съм със същото масло на 13000км, ще капна след месец. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, vespa написа:

 

Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината.

 

То това доливане ли е,близо е до статистическата грешка,щото гледам все да е на макс?Два пъти цялата дължина по магистрала "Марица"и с поддържане на 4500об.мин,това ще да е,поздрави:bye:!

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...