sashko87 10 #1 Публикувано 1 Май, 2018 Колеги много странен проблем колата Цр В 1997 г 2.0 128к ,давам на контакт свети зеления ключ после още веднъж и светва таблото,ключа обаче продължава да свети ,тръгвам да въртя и нищо ,никва реакция,после пак връщам до първоначално положение и няма проблем,притеснявам се че в един момент ще си остане така .Предполагам че е от клемореда нещо но знам ли .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #2 Отговорено 2 Май, 2018 Никаква реакция какво означава върти но не пали или въобще не върти ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #3 Отговорено 2 Май, 2018 не върти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #4 Отговорено 2 Май, 2018 Не е от имобилайзера със сигурност, а усещал ли си проблем при завъртане на ключа, като заяждане или нещо такова ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #5 Отговорено 2 Май, 2018 Ако е от имобилайзера върти но не пали.Възможно е да е от прецакан клеморед или прекалено износен ключ като при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #6 Отговорено 2 Май, 2018 имобилайзер няма колата ,най вероятно е клеморед,в краен случай би трябвало да може да се направи да пали с бутон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #7 Отговорено 3 Май, 2018 С бутон ми беше дошла идеята и на мен, но колегите от форума ме отказаха.Много сложно става, така или иначе ще трябва да подаваш контакт с ключа и тогава палиш с бутона и цялата идея се обезмисля.Мислих го и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #8 Отговорено 13 Май, 2018 Колеги проблема зачести,подавам контакт зеления ключ не гасне ,преди се чуваше едно цъкане като на реле или на бензиновата помпа ли е не знам сега не се чува,така подавам контакт 3 пъти и накрая зацепва и пали ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 13 Май, 2018 Сигурен ли си, че нямаш имобилайзер? Зеленото ключе на таблото е май точно за него. Когато угасне значи, че чипа в ключа е направил връзка с антената около ключа, и функцията имобилайзер позволава палене. Може да не го пиша точно, но нещо такова трябва да се получава. И при мен го прави на сивика от много години, на "приливи и отливи". Колегата Zarrik от Бургас, беше обяснил как е отстранил проблема- с презапояване на една платка намираща се в черна кутийка колкото длан голяма, какво се води точно трябва да я снимам. Та, при сивика тази кутийка с платка се намира в дясно на кората под волана, и до нея стига кабела от антената около ключа, така предполагам можеш да я намериш най- лесно. С презапояване и лакиране би трябвало да забравим проблемите. Аз, обаче, още не съм стигнал да направя процедурата, щото рядко го проявява проблема, но в един ден и от 5 опита може да не запали. Ако, открия темата ще я приложа. Ето я: https://forums.hondabg.com/topic/43093-проблем-с-имобилайзер-на-сивик/?do=findComment&comment=1057166146 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #10 Отговорено 13 Май, 2018 по принцип има логика ,защото имам 3 ключа за колата обаче единия е червен и с него не мога да паля ,няма ли как да се премахне това ,то ако е с запояване не е проблем ама ,да ли е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #11 Отговорено 13 Май, 2018 Колата има имобилайзер и май там е проблема!Отивай при Велизар,гарантирам за него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #12 Отговорено 13 Май, 2018 Знам за него ,но предпочитам да си реша проблема без да ходя при него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 14 Май, 2018 Кога започна проблема да зачестява? Като започна да мъчиш с червеният ключ ли? Проери си и главното реле , защото може да не сработва и да не захранва компютъра. Зеленият ключ свети постоянно ако имобилайзера чака отговор от компютъра. Ако компютъра няма захранване , няма как да отговори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #14 Отговорено 14 Май, 2018 Не съм мъчил с червен ключ ,той проблема е когат му кефне днес може да не го направи ,утре може 3 пъти да го направи ,но все запалва и като запали няма проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #15 Отговорено 14 Май, 2018 Ако е имобилайзер трябва да върти но да не пали.Няма как имобилайзера да прекъсне захранването до стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #16 Отговорено 14 Май, 2018 преди 16 минути, jordani82 написа: Ако е имобилайзер трябва да върти но да не пали.Няма как имобилайзера да прекъсне захранването до стартера. Щото не си имал кола , при която е така. Само за сведение. Сивик Купе 6 генерация EJ8 ако не работи имобилайзера няма и стартер. На Хеч не е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #17 Отговорено 14 Май, 2018 Ем какво може да е тогава ,колата запали ли след това няма никакви проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #18 Отговорено 14 Май, 2018 И при английските сивици 6 ген. стартера не върти, ако мига зеленото ключе. Ами, вероятно са слаби спойки в главното реле и/или това което написах аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #19 Отговорено 15 Май, 2018 Преди 7 часа, sashko87 написа: Ем какво може да е тогава ,колата запали ли след това няма никакви проблеми Много сте интересни значи. Аз казвам какво може да е , друг също казва какво може да е , нищо не се предприема и после пак ........ От какво може да е?...........Никой няма как да даде точен отговор , без да се направят някой нужни проверки. Ако имаш електрически познания , започваш да търсиш и замерваш когато се появи проблемът. Най простото . Откачаш компютъра и даваш контакт и ако лампата стои свтнала постоянно значи е това което съм написал по горе. И тн. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #20 Отговорено 15 Май, 2018 Да не съм имал такава,но тука говорим за Honda CR-V RD1, не за сивик някоя си генерация.И на нашите когато има проблем с имобилайзера, върти но не пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #21 Отговорено 15 Май, 2018 Docev, сега като обЯсниш, що е то "студена спойка" и, как точно заради нея двг ту пали, ту не, ш'ти дам и златен медал към купата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #22 Отговорено 15 Май, 2018 Хора да не се караме събрали сме се да решим проблема,сега събота и неделя ще проверя релето за студени спойки,има логика в това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #23 Отговорено 24 Юни, 2018 Проверих главното реле видимо никакви проблеми нито нагар нито студени спойки,презапоих там където ми се видя че може да е студена спойка ,но проблема си остана ,прави го когато си иска понякога от 2 път пали понякога от 3 ,като запали няма проблеми но защо мига ключа ... е въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #24 Отговорено 24 Юни, 2018 Кога МИГА? След като върнеш от контакт или като дадеш на контакт? Нали каза че светел постоянно. Направи ли това което ти дадох за пример? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #25 Отговорено 24 Юни, 2018 А нещо друго да попитам. Трябва ли като извадя ключа да ми мига лампичката и да писка 5 пъти? Дразнещо е и не виждам логиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #26 Отговорено 25 Юни, 2018 Когато дам на контакт,ключа мига и не се чува главното реле и съответно не пали,щом мига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #27 Отговорено 14 Август, 2018 Колеги днес колата запали на 15 подаване на контакт ,а проблема беше понамалял по рядко го правеше ,имам чуството че когато беше по хладно времето и колата нее загряла почти него прави но ,когато е загряла и угасиш после пак запалването е проблем,нямам идея защо но това е еднствената логика коят намирам като се замисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове