Jump to content
sashko87

проблем с контактен ключ или ...

Recommended Posts

Колеги много странен проблем колата Цр В 1997 г 2.0 128к ,давам на контакт свети зеления ключ после още веднъж и светва таблото,ключа обаче продължава да свети ,тръгвам да въртя и нищо ,никва реакция,после пак връщам до първоначално положение и няма проблем,притеснявам се че в един момент ще си остане така .Предполагам че е от клемореда нещо но знам ли ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква реакция какво означава върти но не пали или въобще не върти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не върти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от имобилайзера със сигурност, а усещал ли си проблем при завъртане на ключа, като заяждане или нещо такова ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от имобилайзера върти но не пали.Възможно е да е от прецакан клеморед или прекалено износен ключ като при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имобилайзер няма колата ,най вероятно е клеморед,в краен случай би трябвало да може да се направи да пали с бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бутон ми беше дошла идеята и на мен, но колегите от форума ме отказаха.Много сложно става, така или иначе ще трябва да подаваш контакт с ключа и тогава палиш с бутона и цялата идея се обезмисля.Мислих го и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема зачести,подавам контакт зеления ключ не гасне ,преди се чуваше едно цъкане като на реле или на бензиновата помпа ли е не знам сега не се чува,така подавам контакт 3 пъти и накрая зацепва и пали ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че нямаш имобилайзер?  Зеленото ключе на таблото е май точно за него. Когато угасне значи, че чипа в ключа е направил връзка с антената около ключа, и функцията имобилайзер позволава палене. Може да не го пиша точно, но нещо такова трябва да се получава. И при мен го прави на сивика от много години, на "приливи и отливи". Колегата Zarrik  от Бургас, беше обяснил как е отстранил проблема- с презапояване на една платка намираща се в черна кутийка колкото длан голяма, какво се води точно трябва да я снимам. Та, при сивика тази кутийка с платка се намира в дясно на кората под волана, и до нея стига кабела от антената около ключа, така предполагам можеш да я намериш най- лесно. С презапояване и лакиране би трябвало да забравим проблемите. Аз, обаче,  още не съм стигнал да направя процедурата,  щото рядко го проявява проблема, но в един ден и от 5 опита може да не запали. Ако, открия темата ще я приложа.

 

Ето я:  

https://forums.hondabg.com/topic/43093-проблем-с-имобилайзер-на-сивик/?do=findComment&comment=1057166146

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип има логика ,защото имам 3 ключа за колата обаче единия е червен и с него не мога да паля ,няма ли как да се премахне това ,то ако е с запояване не е проблем ама ,да ли е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има имобилайзер и май там е проблема!Отивай при Велизар,гарантирам за него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за него ,но предпочитам да си реша проблема без да ходя при него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога започна проблема да зачестява? Като започна да мъчиш с червеният ключ ли? Проери си и главното реле , защото може да не сработва и да не захранва компютъра. Зеленият ключ свети постоянно ако имобилайзера чака отговор от компютъра. Ако компютъра няма захранване , няма как да отговори. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мъчил с червен ключ ,той проблема е когат му кефне днес може да не го направи ,утре може 3 пъти да го направи ,но все запалва и като запали няма проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е имобилайзер трябва да върти но да не пали.Няма как имобилайзера да прекъсне захранването до стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, jordani82 написа:

Ако е имобилайзер трябва да върти но да не пали.Няма как имобилайзера да прекъсне захранването до стартера.

Щото не си имал кола , при която е така. Само за сведение. Сивик Купе 6 генерация EJ8 ако не работи имобилайзера няма и стартер. На Хеч не е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем какво може да е  тогава ,колата запали ли след това няма никакви проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при английските сивици 6 ген. стартера не върти, ако мига зеленото ключе. Ами,  вероятно са слаби спойки в главното реле и/или това което написах аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, sashko87 написа:

Ем какво може да е  тогава ,колата запали ли след това няма никакви проблеми

Много сте интересни значи. Аз казвам какво може да е , друг също казва какво може да е , нищо не се предприема и после пак ........ От какво може да е?...........Никой няма как да даде точен отговор , без да се направят някой нужни проверки. Ако имаш електрически познания , започваш да търсиш и замерваш когато се появи проблемът. Най простото . Откачаш компютъра и даваш контакт и ако лампата стои свтнала постоянно значи е това което съм написал по горе. И тн.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм имал такава,но тука говорим за Honda CR-V RD1, не за сивик някоя си генерация.И на нашите когато има проблем с имобилайзера, върти но не пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Docev, сега като обЯсниш, що е то "студена спойка" и, как точно заради нея двг ту пали, ту не, ш'ти дам и златен медал към купата. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора да не се караме събрали сме се да решим проблема,сега събота и неделя ще проверя релето за студени спойки,има логика в това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих главното реле видимо никакви проблеми нито нагар нито студени спойки,презапоих там където ми се видя че може да е студена спойка ,но проблема си остана ,прави го когато си иска понякога от 2 път пали понякога от 3 ,като запали няма проблеми но защо мига ключа ... е въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога МИГА?  След като върнеш от контакт или като дадеш на контакт? Нали каза че светел постоянно.  Направи ли това което ти дадох за пример?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо друго да попитам. Трябва ли като извадя ключа да ми мига лампичката и да писка 5 пъти? Дразнещо е и не виждам логиката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато дам на контакт,ключа мига и не се чува главното реле и съответно не пали,щом мига

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес колата запали на 15 подаване на контакт ,а проблема беше понамалял по рядко го правеше ,имам чуството че когато беше по хладно времето и колата нее загряла почти него прави но ,когато е загряла и угасиш после пак запалването е проблем,нямам идея защо но това е еднствената логика коят намирам като се замисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...