Jump to content
tanas4o_

Рециклиране на кормилна рейка

Recommended Posts

Това си е за хидравлична рейка комплект,тоест за дизел които са с такива.

Защо са я дали в сайта, ами тези които са писали  програмата  едва ли знаят подробностите на бензиновите и дизеловите CRV3ген  .

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновата 2,4 е хидравлична. Може и оттам да идва объркването, т.е. по подразбиране да са пляснали и двойката в списъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно е така. Доколкото разбрах на бензиновата рейка най-често проблема е в някаква втулка която непосредствено след кормилния накрайник. Ляво и дясно. Износва се и пръта започва да има лек луфт който се изразява в почукване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това попукване има ли решение, цялостно рециклиране на реката дали оправя проблема? Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се свали и занесе при хората които рециклират за да видят какво и има. Няма как да се каже ей така както е на колата. Може да почуква и друго а да мислиш, че е рейка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/3/2020 at 6:44 PM, itcebel said:

В момента е в Бултрако- София обади ми се приемчика и каза ,че рейката е рециклирана утре ще я монтират-цена 1000+.А само исках смяна на тампоните отзад!От къде я измисли тази рейка незнам?Тампоните остават не сменени и ще влизам в приключение !


Здравейте,
Имам леко хлопане отпред вдясно от 1г при неравности, което искам да отстраня. Не усещам да е свързано с въртене на волана. От Бултрако София в началото казаха, че са тампоните на носачите, но при последващ преглед откриха и тези неща в списъка по-долу. Аз се учудих, защото бях подготвен за всичко, но не и за рейката. Като питах приемчика дали може да не я сменяме ми каза, че било хубаво всичко да се направи заедно, защото процедурата позволявала като се разглоби едно да се смени и друго. Но уточни, че носещите части са здрави и мога и така да карам дълго време. Мен почна да ме дразни хлопането и искам да го отстраня, но сега като чета тази тема ми се потвърждава усещането, че рейката не е за ремонт.
Исках да попитам за съвет, а също и за препоръки за сервиз за второ мнение. Аз реших да се обслужвам в Бултрако, защото имах лош опит с един Нисан, на който след смяна на съединител в сервиз на познати се наложи да бракувам по тяхна вина.

Благодаря предварително!
image.thumb.png.796232b7959ca51ff37a633c9a796253.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, hondafan84 написа:


Здравейте,
Имам леко хлопане отпред вдясно от 1г при неравности, което искам да отстраня. Не усещам да е свързано с въртене на волана. От Бултрако София в началото казаха, че са тампоните на носачите, но при последващ преглед откриха и тези неща в списъка по-долу. Аз се учудих, защото бях подготвен за всичко, но не и за рейката. Като питах приемчика дали може да не я сменяме ми каза, че било хубаво всичко да се направи заедно, защото процедурата позволявала като се разглоби едно да се смени и друго. Но уточни, че носещите части са здрави и мога и така да карам дълго време. Мен почна да ме дразни хлопането и искам да го отстраня, но сега като чета тази тема ми се потвърждава усещането, че рейката не е за ремонт.
Исках да попитам за съвет, а също и за препоръки за сервиз за второ мнение. Аз реших да се обслужвам в Бултрако, защото имах лош опит с един Нисан, на който след смяна на съединител в сервиз на познати се наложи да бракувам по тяхна вина.

Благодаря предварително!
image.thumb.png.796232b7959ca51ff37a633c9a796253.png

На първо време смени сервиза..че така ремонта ще излезе по вече от колкото струва автомобила в момента...има достатъчно фирми които предлагат сравнително качествени части на нормални цени...а и труда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо съм шокиран от тези цени, явно работят на принципа ден година храни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са нормални за официален сервиз, колко да струва? Всички официални сервизи работят на ставка минимум 100лв на час и нагоре вече. Има норматив за който се правят нещата и се смята цената на труда, отделно оригиналните части и те са цифра през дилъра. Рециклирането вероятно включва нови вътрешни и външни накрайници + оригинални маншони и труд за рециклирането на самата рейка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
27 minutes ago, Mkilla said:

Цените са нормални за официален сервиз, колко да струва? Всички официални сервизи работят на ставка минимум 100лв на час и нагоре вече. Има норматив за който се правят нещата и се смята цената на труда, отделно оригиналните части и те са цифра през дилъра. Рециклирането вероятно включва нови вътрешни и външни накрайници + оригинални маншони и труд за рециклирането на самата рейка. 


Не мога да кажа, че съм преживял високите цени, по-скоро ги очаквам и всеки път се боря да ги приема. За сега като цяло съм доволен от обслужването, но има моменти, в които офертите надминават очакванията ми доста. Тогава почвам да подлагам на съмнение дали е необходимо дадено нещо да се смени или не, както е случаят с рейката, особено след като прочетох някои коментари в тази тема. За това искам да намеря друг добър сервиз в София, като алтернатива за второ мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...