Jump to content
inkyov

Избор на Honda CR-V II

Recommended Posts

Здравейте,

От известно време вече разглеждам за личен автомобил. Гледах първоначално Honda CR-V I, после Accord 7г., но в крайна сметка за собствените си нужди реших, че един SUV като CR-V II ще ми свърши най-добра работа и няма да се притеснявам къде ще събера всичко в акорда като тръгна за планината. Четох, четох и тук и в 4х4 темите и в други сайтове и чуждестранни, та г/д се запознах с колата. В крайна сметка избрах да вложа малко повече пари и се спрях на CR-V II фейслифт (2005-2006), защото е малко по-нова, има малко повече екстри от 1г., а все пак няма да я сменя следващата година. Тепърва ще продължавам да чета и да се запознавам с проблемите на колата, пък евентуално ще почнат и по собствената ми "нова" кола да излизат и тогава от четенето няма бягане. Единствения проблем, който все още ми стои пред окончателния избор на колата е аджеба какъв да е маторя под капака. Разбрах, че 2.4 бензин много лапа и е толкова рядък колкото девствена чалга певица та той със сигурност отпадна като вариант. Останаха 2.0 бензин и 2.2 дизел. И почнах да го мисля по колко ще карам, къде ще я карам, как ще я карам. Стигнах до заключението, че ще я добутам до 15-20к км (20к ще ги достигна с родилни мъки, та даже и за 15к не съм сигурен, но взимаме най-лошия случай) на година, ще я карам главно извънградско, защото през по-голямата част от времето съм в София и си ползвам градския (ще се ходи до магазина отвреме навреме и донякъде другаде като е лошо времето например или градския е супер неудобна опция), по магистралата най-вероятно ще е средна скорост 100-120км/ч, по принцип съм сравнително млад шофьор (3г опит), но не обичам да има коли пред мен както и не понасям ненужно бавно движещи се МПС. Градско си карам съвсем нормално и спокойно, мога да кажа, че съм съвествен водач на МПС. И последно, но никак не маловажно, не ща да слагам газ. И стигнах до разхода на двата мотора, дизела харчи много по-малко от бензина, но пък ако се счупи някой от консумативите на дизела струва доста по-скъпо да се поправи от поправките при бензина. Четох също, че дизела бил по-"пъргав" от бензина, но пък и четох, че показанията на двата автомобила в тва отношение са г/д еднакви ако не и сходни.

 

С оглед на тези неща, които мисля, че са най-важните при взимане на решението искам да ви попитам:

1. С оглед на ниския годишен пробег на колата и това, че ще е повече извънградско отколкото градско, струва ли си да се замислям за по-високия разход на бензина и съответно да предпочета дизела? И че дизелите се взимат само когато пробега е над 20к км?

2. Има ли истинност за пъргавината на дизела срещу бензина? И като цяло има ли си достатъчно сили бензина, за да си бута безпроблемно колицата или да се замисля за дизел в това отношение?

 

Гледам, че и цените им се различават като по-височките цени са на бензинките. Лятото по някое време (края на юли/август) съм се насочил да я купувам колата, но разглеждам усилено, за привидно хубави екземпляри. От горното ми чудене също идва и чуденето гледан дизел ли да търся (и мога ли изобщо да намеря) или да се примиря с бензинов модел?

 

Всичко от съвет до конструктивна критика е добре дошло от хората, които или имат колите или си разбират от хонда и си им знаят проблемите, помагали са на други хора да избират кола и т.н. Ще допълвам при изникнали въпроси или аз съм забравил да уточня нещо.

 

Благодаря и лек ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От къде да те почвам ...

 

К20, или К24?

Казваш, 2.0 гори по-малко от 2.4. Сигурно е така, но ... както е казал Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече". Пояснявам - съпругата ми имаше Сивик 9, 1.3 i-vtec, 98 коня и я смени за Сивик 9, 1.8 i-vtec, 142 коня. Разхода на двете беше еднакъв, предвид еднаквото купе и въпреки фрапиращата разлика в кубатура, и коне. В този ред на мисли, колко повече ще гори К24 от К20, при еднакво купе, 10-ина коня и 20-ина Nm повече?

 

Бензин или дизел?

Не съм притежавал Хонда с N22.

Че дизела е по-икономичен, спор няма.

Силата на дизела (по-принцип) е в ниските обороти, докато на бензина е във високите.

Значи, дизела има по-добро ускорение от място, но по-слабо доускорение при висока скорост, докато при бензина е обратно. Както казах, не съм имал допир до N22, затова прехвърлям топката на някой друг относно предимства и недостатъци в разход на гориво и консумативи.

 

Карам 3-то CR-V автоматик. Първите 2 бяха 1-ва ген JDM с B20B, настоящето е К20А4. Ако трябваше пак да си купувам CR-V 2ра ген. сигурно бих избрал К24 автоматик. Това е и моя съвет към теб, ако в крайна сметка решиш, че ще купуваш бензиново CR-V 2.

 

п.п. Автоматикът за мен е задължителен. Вярвам ще го оцениш и ти, както за градско, така и за дълъг път. Доускорението при изпреварване е невероятно. Мачкаш газта, автомата сваля сам на по-ниска и колата се изстрелва.

Преди да си попитал за разхода - разликата е пренебрежима, предвид удобството, което предлага автомата. Нещо друго - К20 автомат при 120км/ч е на 3000 об/мин, докато К20 ръчна е на 3500 об/мин.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма еднозначен отговор, само защото ще е трудно да се намери "запазен" дизел. И то не, че е чуплив дизела, но просто има няколко консуматива, които излизат за смяна след определен пробег.

 

Карам акорд 7-ген с N22. Тъстът има ЦР-В 2-ген с K20, а бащата ЦР-В 3-ген с R20. Всичките ръчка. И с двете бензинки ми е мъка, в сравнение с печката, но пак CR-V 2 се усеща доста по-живо, отколкото следващата генерация, където изпреварването в насрещното е сериозно предизвикателство. И знам, че говорим за SUV, и не е коректно да сравнявам динамиката със седана ми, но определено вярвам, че тази кола (CR-V 2) ще се движи доста по-добре от дизелов агрегат. Въпреки, че от Благоевград до София си е магистрала и ускорението надали е фактор, ако основно това е курса.

 

В конкретния казус обаче, говорим за 12-13 годишна кола. Първо, че предид това, което си казал, че който си взима дизел го прави за да му върти пробег ще е на сериозен такъв и второ, че за германец, или особено италианец това е кола на доизживяване и не се знае и как е била обслужвана. А това може да допълнително да ускори амортизацията на веригата. То едва ли не, ако я вземеш от тук, може да е по-гледана, защото за нашите ширини, това си е все още "нова кола".

 

Автоматът е хубаво нещо, но на ЦР-В 2 той е направен с един такъв лост на волана, като на Вартбург. Познавам хора, които ги отказа и това от него. Да се има предвид.

 

Малко хаотично стана, но нали си разсъждаваме.

 

Да обобщим: Дизелът е чудесен вариант, но трябва да си отваряш очите за пробег и състояние, за да знаеш какво можеш да очакваш от него. Или пък цената да е толкова ниска, че да може да толерира бъдещи разходи. Имай предвид, че седалките на Хонда са много здрави и това, че не са протрити, не означава, че е "като нова". Кожен волан на ЦР-В 2 също е рядкост, така че и по пластмасовия геврек не можеш да съдиш. На тази кола най-много й се захабява панелът за отварянето на стъклата върху шофьорската врата, който е боядисан в сребристо и лесно се изтрива. Поразгледай доста, поотракай се, дето се вика и, ако си отваряш очите може и да не съжаляваш. Аз моята я търсих почти две години.

 

Иначе, ако не ти се рискува - взимаш бензин и преглъщаш по-ниският въртящ момент, а след като веднъж си се примирил, можеш да му сложиш и АГУ :)

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш читав 2.4 няма какво да го мислиш, но той е рядкост. По описания стил на каране /скорост до 120км и от време на време прескачане на колата пред теб/ смятам, че най- добре е дизела, но той също е под голям въпрос на какъв екземпляр ще попаднеш. Щом ще се кара повече магистрално темпомата за мен е задължителен. Аз не бих взел кола от бг автокъща /лично мнение/. Бензина е и много по- тромав в байр и си иска подържане на обороти, а някои това ги дразни. По критериите, които описа бих избрал бензин със задължително поставяне на качествен ГИ. И аз минавах по толкова км на година с предното ми ЦРВ 3 и разликата в цената на горивата се усеща и то доста. Проблеми с него- нулеви. Включвам се  в тази тема тъй като в момента съм пред закупуване на ЦРВ 2 за родителите ми /сега са с ЦРВ 1/ и ние бяхме пред подобна дилема, но те дизела го изключиха тотално /не обичат да поддържат :D / Не знам при ЦРВ 2 колко е точния разход, но 3ката с каране като твоето ми беше супер икономично. Магистрално с 140 на автопилот с климатик пълно до горе около 13 газ +- 0.5л. Дразнеше ме, че на 6та на темпомат при изкачване му падаше много скороста, примерно от 140км/ч  до 100- 120км/ч според зависимост от наклона, но при двойката като е само с пета може и да не е точно същото. При дизела предполагам, че го няма този проблем. Успех с избора :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговорите на всички!
Усетих се, че съм забравил да добавя един доста важен детайл и това е цената на колата. Засилил съм се ~8000 да е колата, защото ми се струва, че за по-малко ако е няма да е в много добро състояние. Поправете ме ако греша!

Редактирано от inkyov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ЦРВ 2 фейс, бензин, читав и с ЛЯВ волан е мисия не възможна. Дизала пак ще е труден за тези пари ако е фейс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква цифра говорим, ако става въпрос за фейслифт, който няма да ми одере кожата след покупката за ремонти или пък да ме остави на пътя? Много ли ще загубя, ако започна да се оглеждам за модели преди фейслифта? Има ли разлика при двигателите, нещо важно което да е оправено при фейслифтовите или двигателя си е също толкова надежден и в двата му варианта? Както и за някакви екстри? Знам, че преди фейслифта няма VSA.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точна цена няма как да се каже. Относително е за всяка кола. Можеш да си свериш г/д часовника със сайтове като mobile.de.  Това, което знам със сигурност е, че преди фейса няма дизел. За бензиновите не знам дали има някакви доработки. Двигателя е достатъчно надежден, затова ти препоръчах и газта. Хубавото тук е, че бутилката се слага на мястото на резервната гума, а гумата ти е на вратата на багажника, тоест не правиш компромис с мястото в багажника така както го правех аз при 3ката. Преди фейса няма VSA и темпомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, inkyov написа:

Засилил съм се ~8000 да е колата

О, човек... Бюджетът е едно, реалността съвсем друго. Т.е. хората масово правят грешката да видят, че този модел почва от Х пари и решават, че за <Х пари ще вземат читава бройка. Не казвам, че е невъзможно, но търговците също не пасат трева и знаят как да си определят цената и щом цената е забита толкова ниско, обикновено има причина. Знам, че обратното (когато цената е висока) не е гаранция за нещо по-добро, но там вече идва правото на избор.

 

Да, дизел пре-фейс няма. Но не очаквай и да намериш хубав евтин дизел, само защото е... "дизел". Читавите коли си държат цена.

 

За конкретни числа - през януари 2017г тази на тъста я взехме за малко над 9х лв. Много читав 2.0 бензин 2003 на снимките още от Швейцария и чаках колата да дойде в БГ, за да я видим първи. И това беше на оферта тогава, когато масово бяха към 9,5-10. Много малко са се променили цените от тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че съм живял в една сладка заблуда. В такъв случай какво бихте препоръчали, да се откажа от идеята за фейслифт, да гледам бензинов пре-фейс, да търся 1г. или да изчакам малко, да събера пари и все пак да взема фейслифтова?

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=237772744&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=5&maxFirstRegistrationDate=2007&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=130db53a-9937-a999-f06f-5f80b24a4534

Знам, че по снимки винаги ги правят да изглеждат мн добре, но има в мобиле-то подобни доста добре изглеждащи на пръв поглед екземпляри. Може ли нещо подобно да ми служи като ориентир за цената? А за бензинов модел явно ще трябва да се отделят по-скоро към 12х лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, DMZ написа:

Според мен ЦРВ 2 фейс, бензин, читав и с ЛЯВ волан е мисия не възможна. Дизала пак ще е труден за тези пари ако е фейс :)

 

Дам, няма шанс. Цените са паднали леко, но все пак ... И да, дизелът е само фейс.

Ето ти най-евтиния фейс, без темпомат, предни фарове за мъгла, щора (предполагам и масичка), позанемарена, с железни джанти, но пък с Thule, теглич (ако не е сменян съединител може би ще се наложи) и подгряване на г*зъ. :D

https://www.cars.bg/offer/c2357773

Ето тази е 2.4 и се продава сигурно от 2 години: 

https://www.cars.bg/offer/c2322787

Изобщо разгледай БГ и немските сайтове и се ориентирай.

 

Бензин 2.4 > 2.0 винаги, но нямам драма с малкия двигател. И съм с газ. Мнението ми за нафтата го знаете всички. :D

 

Ако щеш вярвай за 2 години имам сменен само един лагер на хидравличната помпа. Е, и един на главина, но можеше и да не се сменя... :D

Е, и консумативите естествено.


Успех, ще си намериш твоята!

 

П.П. Има друга тема за обсъждане на CRV-та от обяви, като решиш, че си напред с материала пускай линкове там да си чешем езиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че освен сметките за покупка на автомобила си предвидил и първоначалното обслужване- регистрация, масла, филтри, застраховка и евентуално каско /според мен задължително/. Както и ако излезе нещо странично. Аз за 3 години на моето съм сменил 1 модул за ел. стъклата на шофьорската врата и един ремонт на казанчето за течността на чистачките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, dindin написа:

Мнението ми за нафтата го знаете всички. :D

 

Знаем го, ама не знаем да си имал N22 преди това и да имаш реална база за сравнение. Това лято като ходих до морето с R20-ката на бащата, трябва да ти призная, че доста ми допадна. Навярно и аз един ден и аз бих карал такава. Знам ли, като стана на 60г сигурно :D

 

Преди 11 часа, dindin написа:

Въпреки поомекналата шофьорска седалка (или пълен шофьор или по-скоро повечко километри) и мундарския под, това изглежда много добра оферта и ако търсех сега, сигурно щях да се разходя до Враца. Да, постна е, но като се опаричиш винаги можеш да вземеш алуминиеви 16-ки, фарове за мъгла и кората на багажника. @dindin пропуснал си да споменеш от снимките оригиналните гумени стелки, подложката в багажника и най-голямата екстра от описанието... КАТАЛИЗАТОР!!! :D

 

Сериозно, на фейса май панелът с копчетата, който споменах е в черно и не е показателен, но другото по което си личи е копчето на лоста на ръчната спирачка, което е пластмасово и боята му също се изтрива, когато е ползвано повечко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Zlatozator написа:

не знаем да си имал N22 преди това и да имаш реална база за сравнение

 

Не съм имал, но съм карал. Същото CRV Благоевград - Картала по нагорнището. :)

Както и да е - съображенията ми не включват динамика и разход, за които никога не съм спорел, че са големият плюс на дизела.

А, да не забравя големият бонус на дизела - 6-та скорост, която няма почва на бензина и без това.

 

Преди 3 часа, Zlatozator написа:

оригиналните гумени стелки, подложката в багажника и най-голямата екстра от описанието... КАТАЛИЗАТОР

 

Прав си! Плюс това си абсолютно прав и за друго - това, че е постна не трябва да отблъсква потенциален купувач. Даже и темпомат не трябва да те отказва, ползвам го в 5%, макс 10% от карането.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 20 часа, DMZ написа:

Предполагам, че освен сметките за покупка на автомобила си предвидил и първоначалното обслужване- регистрация, масла, филтри, застраховка и евентуално каско /според мен задължително/. Както и ако излезе нещо странично. Аз за 3 години на моето съм сменил 1 модул за ел. стъклата на шофьорската врата и един ремонт на казанчето за течността на чистачките :)

Да, винаги слагам по едни 1500-2000х върху цената на колата за достигане до крайната цифра на начинанието.

 

Също така да допълня, че ми е много полезна дискусията като се завърта така, защото почвам да навързвам лека полека ситуацията. Също се надявам, че още знаещи, можещи и опитни ще се включат в темата по някое време за още мнения и съответно информация.

 

Благодаря много! :worthy:

 

 

Редактирано от inkyov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в раздела е пълно с полезна информация, надявам се си разгледал и другите теми. :)

Трябва да направя една синтезирана тема с препратки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всъщност доста попрочетох та и препрочитах наново някои от темите, преди да отварям тази тема и г/д имам идея какво търся, но специално за избора между бензин и дизел мн се чудя, та затова пуснах и темата и това като цяло най-силно ме интересува. И събирането на информация от хора, които имат или бензин или дизел или са имали и двете ще помогне доста за тази цел.

Преди 1 час, dindin написа:

Трябва да направя една синтезирана тема с препратки.

В раздела за CR-V 1г. имаше една много добра тема "Всичко за CR-V 1ва генерация" или нещо подобно и имаше доста полезна информация в нея. (В момента на писане на този коментар не мога да намеря темата, жалко ако е била изтрита или нещо друго и се е случило)
В този раздел знам, че има една такава, но ми се струва, че е доста обща, и началото и не е с основните прилики, разлики, хубави и лоши неща на модела както беше при първа генерация.

 

п.п. тъкмо видях, че си създал темата :worthy: (highfive)

Редактирано от inkyov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дилемата бензин или дизел ако съм аз на твое място сега бих взел бензин с идеята да слагам ГИ. Но ако със сигурност няма да слагаш ГИ бих избрал дизела, но при условие, че аз или мой човек да я вкара от чужбина, по възможност Швейцария. Ще ти излезе по- скъпо отколкото да я купиш от БГ автокъща, но все пак не купуваш кола всеки ден и искаш да я караш, а не да я продаваш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А може ли съвет как и къде да търся коли от Швейцария или дали има някакъв начин да разбера, ако някой има идея да вкарва коли оттам? Като цяло как да подходя с търсенето и вноса от чужбина? :ermm: Ако има къде да си го прочета сам оценявам и линк към тема/теми.

 

Редактирано от inkyov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като търсих гледах тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато избереш няма да сбъркаш .Добър избор е CR-V 2. Аз я докарах  моята от Англия , гледана кола на 100 000 мили.Тук под 350к няма да намериш ,реални ! Препоръчвам ти бензин с ГИ ,въпреки ,че докарах на ход и дизел 2.2 ,много върви и е по пъргав от бензина ,но да не се налага да го ремонтираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера взехме ЦРВ 2 за нашите. Бензинка, фейслифт, внесен от Швейцария. Карах го 150км. от Плевен до Берковица. Приятно изненадан съм от колата. За мен в някои отношения е по- добро от предното ми ЦРВ 3, което бях взел на малко под 130к км минати само в БГ. Няма хлоп, няма троп. Явно това, че не е карана в БГ е от много голямо значение. Усетих я 1- 2 идеи по- пъргава от 3ката, особено при изкачване. Като подадеш газ и веднага набира, 3ката имаше малък "ЛАГ", което ме дразнеше. Добре взима завоите, както дупките и неравностите. Единственото, което ме дразни е липсата на 6та скорост. 3хил. оборото е на 105- 110км. Така и на по- предния ми Акорд 6 на магистралата си бях постоянно в 4- 4,5 хил. оборота. Даде ми разход 9.3 при сравнително натискане, което ми се видя много добре, особено на фона на Акурата :D Предполагам, че ако се кара между 80- 100 ще свалила разхода на 7- 8. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за ~8000 лв няма да намериш читаво CR-V II, камо ли фейслифт. От Швейцария пък ако е, автоматично сложи 2000 лв отгоре за ДДС/мито - т.е. швейцарка за 8000лв ще е тоталния кенеф.

Кола дошла с газова уредба не се купува - почти гарантирано е на над 350 хил. Германките и Швейцарките колкото и да са пазени са целите в ръжда (не ламарината) и са проблемни за ремонти - трудно или невъзможно отвиване на болтове и гайки.

 

На 3/26/2018 at 10:13, Zlatozator написа:

Да, постна е, но като се опаричиш винаги можеш да вземеш алуминиеви 16-ки, фарове за мъгла и кората на багажника.

Поставянето на халогени, на модел без е кофти работа, поради следните причини:

- липсва индикация за вкл./изкл. на таблото

- лостчето за фаровете няма необходимата позиция и трябва да слагаш бутон на таблото

- липсва окабеляване.

 

 

На 3/25/2018 at 22:39, dindin написа:

Ето ти най-евтиния фейс, без темпомат, предни фарове за мъгла, щора (предполагам и масичка), позанемарена, с железни джанти, но пък с Thule, теглич (ако не е сменян съединител може би ще се наложи) и подгряване на г*зъ. :D

Тези греди Thule са възможно най-бюджетня вариант. Много често фолиото на гредите се отлепва и отдолу тръгва ръжда, която започва да тече и цапа ламарините под гредите. Ако купя кола с такива греди, това ще е първото, от което бих се отървал. :)

 

Редактирано от rabbeat
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя към предишния пост и шотландки, 2004г. Ръжда дълбока, болтове се късат, магарето е почти скъсано, купето до половината е изгнило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм предпочитал дизела, за това си има много причини.

Всички поколения на CR-V си имат и плюсове и минуси, но като цяло Хонда CR-V е много здрав, надежден, удобен и „пригоден“ за условията в България. За да се убедиш провери други марки SUV  автомобили, колко им е разхода, продажната цена, обем на багажния сектор и проблеми (дефекти) при модела. За две години с CR-V 2-ра генерация 2,2 дизел, съм сменил съединител и демфер на 180 000 км., това ми е единствения „проблем“. Както всеки един от колегите във форума си има предпочитание към бензиновите или дизеловите двигатели, така съм и аз към дизеловия агрегат.

П.С. Марката и модела са важни, а не вида гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След четене и мислене най-вече, крайният ми избор е CR-V 2-ра генерация 2.2 дизел фейс. Осъзнах, че колата за 8к няма да я бъде така че добавих 1000-2000 отгоре на цената. Сега следва да покарам няколко, да пускам коли във форума за да ги гледат знаещите и разбиращите до намирането на моята. Сега имам друго чудене - едни ми препоръчаха от Швейцария, други казаха, че са съсипани от ръжда (а като всички здравомислещи не искам ръждива кола). Гледам, че са от Германия, Италия, Швейцария колите май главно. Та питането ми е откъде да ги търся, за да имам по-малко чудения дали не я е изяла ръждата?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, inkyov написа:

След четене и мислене най-вече, крайният ми избор е CR-V 2-ра генерация 2.2 дизел фейс. Осъзнах, че колата за 8к няма да я бъде така че добавих 1000-2000 отгоре на цената. Сега следва да покарам няколко, да пускам коли във форума за да ги гледат знаещите и разбиращите до намирането на моята. Сега имам друго чудене - едни ми препоръчаха от Швейцария, други казаха, че са съсипани от ръжда (а като всички здравомислещи не искам ръждива кола). Гледам, че са от Германия, Италия, Швейцария колите май главно. Та питането ми е откъде да ги търся, за да имам по-малко чудения дали не я е изяла ръждата?

 

Италианките са най-добре откъм ръжда... климат.

Не, че искам да те разколебая за дизела, но помисли и за предстоящата му забрана в Европа... Това е и причината дизелите идващи от Европа да са на доста примамливи цени.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и за тая работа със забраните мисля, но в България действително очаква ли се да стане нещо подобно в скоро време. :ermm: Чуват се тук таме някакви неща ама според мен скоро няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, rabbeat написа:

предстоящата му забрана в Европа

 

Което още не е станало в Европа, а за България да не говорим... :)

И дано само съединител и маховик да е драмата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е италианка. Няма ръжда, външни и вътрешни забележки, освен споменатия съединител и маховик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 4/3/2018 at 16:40, inkyov написа:

Абе и за тая работа със забраните мисля, но в България действително очаква ли се да стане нещо подобно в скоро време. :ermm: Чуват се тук таме някакви неща ама според мен скоро няма да стане.

 

Предвид факта, че цяла Европа трябва да се изчисти от дизелите продавайки ги на страни като нас, ние вероятно ще сме последните... До 5 години едва ли, ама после... Ти си знаеш за какъв период от време искаш да я караш тая кола.

Освен това, много марки спират производството и продажбата на дизели за Европа, та не се знае и с резервниче части какво ще е положението.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/4/2018 at 13:07, Dakota написа:

Моята е италианка. Няма ръжда, външни и вътрешни забележки, освен споменатия съединител и маховик.

 

Ще споделя и моя опит. След търсене повече от година, взех бензин 2.0 150hp Дек.2002. Карам го вече 8 месеца само на бензин.

До момента единствените за мен минуси са, липсата на 6 -та предавка (която я има само при дизела) и предполагам VSA системата. Казвам предполагам, т.к. не съм карал модел със VSA и няма как да направя разлика. Разбира се на бензин ми стъпва малко соленичко, особенно както дигнаха цената на бензина, но може да се каже че това е мое решение, че все още не съм сложил газова уредба. Разход междуградско от 8,6 до 11 на 100 в зависимост от скоростта и пътната обстановка, градско от 12 лятото до 16,5 зимата.

От там на татък никакви сериозни оплаквания. Разбира се има поскърцвания тук и там, малко по шумна е от предната ми кола (нямам предвид двигателя), няма как за кола на 15 години е нормално. Липсата на екстри: мултиволан, ново табло с показания, темпомат, кожен салон за мен не са толкова важни, колкото самата кола да не ме вкарва в ремонти всеки месец.

Като тегля чертата, смятам че си заслужава парите, а те бяха 9250лв с прехвърлянето, взех я от човек, който я е поддържал доста преди мен.


 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...