Jump to content
peyton22

Honda civic 1.0

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Ми, не. Тва джелезо е стара разработка и тогава така са решили.

Това е първият модел на Хонда с перца на волана. За следващите са преразгледали алгоритъма и вече може на Д да менкаш предавки от волана.

Но аз не помня кога последно съм ги ползвал. Хондовият автомат сменя предавки съвсем прилично от газта. Просто има чалъм как и колко да се натиска, за да се случва смяната.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Krasi-mir написа:

Да повторя - именно.

В началото и мен много ме дразнеше това. А некой намаааа спирачки в опасната ми зона, а веднага ми активира аварийната спирачка и камиона тръгва от 2-ра.

Най-добрата кола е тази, която водачът познава и владее съвършенно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, scyberboy написа:

Не, няма начин.
Това лесно се преодолява с напасване в начина на каране - леко с газчицата я "учиш" и така... :)
А за бързото и бавното - това е доста субективно и въпрос на лично усещане, през повечето време. Пак лесно се преодолява с педала на газта.

Аз да си задам глупавия въпрос - като кажеш, че леко с газчицата я "УЧИШ", нямаш предвид, че самият круиз се адаптира с времето, а просто че си преодоляваш проблема със забавянето нали? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преодоляваш го :)
Но... има и момент на "учене", т.е. колата малко или много се напасва към твоя стил - плавност на спиране, степен на ускорение, етц.
За адаптиране към твоето разбиране за дистанция, няма как да стане, имаме си 5 степени и това е, според линейната скорост измерва секунди (не метри)
От личен опит с обикновен круиз (от 2008 насам) и с адаптивен (от 2014 насам) споделям това. Въпрос на свикване.

Мен също в началото когато взех леджънда ме дразнеше адски много, но после му хванах цаката ;)
Сега на Сивика смея да твърдя, че е по-добра системата, по-бърза, по-акуратна. В много редки случаи ускорението ми е "бавно", щом го почувствам така - газ до дупка. Ако пък ми спира рязко - моя лек е, вместо на първа степен (дистанция), карам на 2-3, така му давам повече място да мисли и да спира, особено на междуградско/магистрала ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз преди ползвах обикновения автопилот на старото Црв и много ми харесваше или по-скоро бях свикнал с него и в сравнение със адаптивния на сивика, Црв-то ускоряваше в пъти по-бързо. Явно е въпрос на свикване, а за ускорението и аз така го лекувам, газ до ламарината, за да не се чуди. Просто явно съм очаквал да е като стария автопилот.

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шофирането на кола с модерни системи е като това на такава без тях.

Ако водачът прави всичко правилно, те не се намесват.

Но писанито на алгоритмите им е дело на хора, които му нямат доверие. Все по-често те са прави.

Намираш си границата и не я прекрачваш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези системи понякога те учат да караш по друг начин, да си промениш малко стила. Аз в началото като взех Сивика се стъписах като ми наби спирачките заради коли пред мен, които ще завиват, но все още са пред мен. С времето се научих да не я карам така, че да ми удря спирачки, а да оставям достатъчно пространство, за да минат плавно нещата. Също така ме научи да давам мигач като сменям лентите :D 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.04.2024 г. at 22:35, scyberboy написа:

Не, няма начин.

Всъщност има начин. 

Задържа се бутона за степените на дистанция за около две сек. и може да се изключи ACC-то и да е "обикновен" cruise control. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Канадки/Американки, може би да... (сега като каза си спомням че съм чел и аз някъде)

На европейските не може, пробвах тогава (когато в началото ме дразнеше) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно така е, както казва колегата. Включваш автопилота от main, задържаш бутона за дистанция и излиза надпис cruise control и автопилота става като едно време... простичък и както съм си свикнал да го ползвам. Единствения недостатък, е че не изписва поддържаната скорост както при адаптивния автопилот. Благодаря за инфото още веднъж!

И още нещо - обикновения автопилот се задейства над 50км/ч, докато адаптивния може и при 10км/ч да го ползваш.

IMG_20240416_080313.jpg

Редактирано от cucy
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...