ceco_accord 5611 #81 Отговорено 5 Април (Редактирано) Ми, не. Тва джелезо е стара разработка и тогава така са решили. Това е първият модел на Хонда с перца на волана. За следващите са преразгледали алгоритъма и вече може на Д да менкаш предавки от волана. Но аз не помня кога последно съм ги ползвал. Хондовият автомат сменя предавки съвсем прилично от газта. Просто има чалъм как и колко да се натиска, за да се случва смяната. Редактирано 5 Април от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5611 #82 Отговорено 5 Април преди 24 минути, Krasi-mir написа: Да повторя - именно. В началото и мен много ме дразнеше това. А некой намаааа спирачки в опасната ми зона, а веднага ми активира аварийната спирачка и камиона тръгва от 2-ра. Най-добрата кола е тази, която водачът познава и владее съвършенно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 68 #83 Отговорено 5 Април Преди 13 часа, scyberboy написа: Не, няма начин. Това лесно се преодолява с напасване в начина на каране - леко с газчицата я "учиш" и така... А за бързото и бавното - това е доста субективно и въпрос на лично усещане, през повечето време. Пак лесно се преодолява с педала на газта. Аз да си задам глупавия въпрос - като кажеш, че леко с газчицата я "УЧИШ", нямаш предвид, че самият круиз се адаптира с времето, а просто че си преодоляваш проблема със забавянето нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 172 #84 Отговорено 8 Април Преодоляваш го Но... има и момент на "учене", т.е. колата малко или много се напасва към твоя стил - плавност на спиране, степен на ускорение, етц. За адаптиране към твоето разбиране за дистанция, няма как да стане, имаме си 5 степени и това е, според линейната скорост измерва секунди (не метри) От личен опит с обикновен круиз (от 2008 насам) и с адаптивен (от 2014 насам) споделям това. Въпрос на свикване. Мен също в началото когато взех леджънда ме дразнеше адски много, но после му хванах цаката Сега на Сивика смея да твърдя, че е по-добра системата, по-бърза, по-акуратна. В много редки случаи ускорението ми е "бавно", щом го почувствам така - газ до дупка. Ако пък ми спира рязко - моя лек е, вместо на първа степен (дистанция), карам на 2-3, така му давам повече място да мисли и да спира, особено на междуградско/магистрала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #85 Отговорено 8 Април (Редактирано) И аз преди ползвах обикновения автопилот на старото Црв и много ми харесваше или по-скоро бях свикнал с него и в сравнение със адаптивния на сивика, Црв-то ускоряваше в пъти по-бързо. Явно е въпрос на свикване, а за ускорението и аз така го лекувам, газ до ламарината, за да не се чуди. Просто явно съм очаквал да е като стария автопилот. Редактирано 8 Април от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5611 #86 Отговорено 8 Април Шофирането на кола с модерни системи е като това на такава без тях. Ако водачът прави всичко правилно, те не се намесват. Но писанито на алгоритмите им е дело на хора, които му нямат доверие. Все по-често те са прави. Намираш си границата и не я прекрачваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 72 #87 Отговорено 12 Април Тези системи понякога те учат да караш по друг начин, да си промениш малко стила. Аз в началото като взех Сивика се стъписах като ми наби спирачките заради коли пред мен, които ще завиват, но все още са пред мен. С времето се научих да не я карам така, че да ми удря спирачки, а да оставям достатъчно пространство, за да минат плавно нещата. Също така ме научи да давам мигач като сменям лентите 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 725 #88 Отговорено 12 Април На 4.04.2024 г. at 22:35, scyberboy написа: Не, няма начин. Всъщност има начин. Задържа се бутона за степените на дистанция за около две сек. и може да се изключи ACC-то и да е "обикновен" cruise control. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 172 #89 Отговорено 13 Април На Канадки/Американки, може би да... (сега като каза си спомням че съм чел и аз някъде) На европейските не може, пробвах тогава (когато в началото ме дразнеше) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #90 Отговорено 16 Април (Редактирано) Точно така е, както казва колегата. Включваш автопилота от main, задържаш бутона за дистанция и излиза надпис cruise control и автопилота става като едно време... простичък и както съм си свикнал да го ползвам. Единствения недостатък, е че не изписва поддържаната скорост както при адаптивния автопилот. Благодаря за инфото още веднъж! И още нещо - обикновения автопилот се задейства над 50км/ч, докато адаптивния може и при 10км/ч да го ползваш. Редактирано 16 Април от cucy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове