marinpopov 5 #1 Публикувано 19 Февруари, 2018 (Редактирано) Здравейте, колеги имам странна ситуация и реших да драсна във форума за помощ. Става въпрос за хонда CRV дизел 140 коня 2007г. 2.2 i-ctdi. Преди около 20 000км. и махнах ДПФ и вдигнах малко мощността софтуерно, но нещата не бяха направени добре и при рязко настъпване на газта префорсирваше още тогава, все едно приплъзва съединителя, и до скоро все така, търсих читав човек да им оправи бакиите на тези "софтуерни специалисти". Оправих софтуера и сега колата е перфектна но това преплъзване пак го има на 4-та 5-та на около 2000 оборота настъпя ли рязко приплъзва, на по-малките предавки няма проблем. Мисълта ми е, че ако е съединителя той нямаше да изкара толкова километри, защото няма промяна от преди 20 000км даже повече, на ниските предавки е пушка. Та каква може да е причината, имайки в предвид, че като е купих малко преди да светне ДПФ онзи ми каза , че е сменян съединителя, не че има значение но недоумявам какво може да е. Четох, че може масло от семеринга да е потекло и да го омасли знам ли аз вече, ако някой може да помогне благодаря предварително. Редактирано 19 Февруари, 2018 от marinpopov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #2 Отговорено 19 Февруари, 2018 Първото нещо, което ми се набива от това което си написал е: Цитат Та каква може да е причината, имайки в предвид, че като е купих малко преди да светне ДПФ онзи ми каза , че е сменян съединителя, не че има значение но недоумявам какво може да е. Сега и това което мисля: Сигурен ли си и можеш ли да му вярваш на "онзи" , че е сменил съединителя? И от тук следващите въпроси: ако го е сменил, дали е монтиран правилно и дали е сменявал маховика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #3 Отговорено 20 Февруари, 2018 Да ти каже въобще не му вярвам, но това което ме учудва е как изкара 20 000км и все е така, аз по принцип не я режа, само ако се наложи по екстремно изпреварване иначе карам кротко но все пак не са малко километрите. Маховик не е сменял сигурен съм, но тя няма никакви вибрации в момента, та не знам необходимо ли е да се сменя в такъв случай? А другото, което си мисля ако не е ок монтажа(т.е какво може да се постави грешно) няма ли хептен да е скапано вървенето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #4 Отговорено 20 Февруари, 2018 Независимо дали е на 20 или 120 х.км. феродовия диск е доста издръжлив и ако не си му направил филм, един вид да си го палил, по една или друга причина , кара доста - да не кажа даже, че може да надживее притискателния диск. Естествено зависи и дали не е някакво супер менте - комплекта който са сложили евентуално. Преди време, в една тема ако не се лъжа в раздела за Акорд, колега споделяше, че е попаднал на такъв комплект, който е бил с по-тънък притискател и колата му правела същите проблеми. Сигурно не знаеш и на колко "реални" км. е колата, но ако допуснем че въпросния комплект съединител е сменяван, а маховика не - въпреки че не го чуваш и усещаш да е разбит, може и от там да ти идва проблема. Но това без да се отвори и провери за луфтове и разбито, е само гадаене. Относно неправилния монтаж - Притискателния диск е саморегулиращ се ( затова педала ти отделя на едно и също място) . Изисква се специализиран инструмент(един вид скоба) и след центроването, монтирането и равномерното стягане се освобождава и ако не е сложен правилно, има голяма вероятност при първоначалното натискане на педала, (за да сработи този диск - който при монтажа е събран), да заклини/задържи накриво някой от направляващите водачи , откъдето да се получава усукване, между огледалото и феродото. Натам знаеш какво се получава. Между другото, на колко я направи колата софтуерно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #5 Отговорено 20 Февруари, 2018 Благодаря много за отговора, около 170 коня е сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #6 Отговорено 4 Март, 2018 Смених съединител комплект и маховика включително, проверени тампони двигател всичко е шест, но има едно претрисане при потегляне на 1-ва и нямам идея от какво може да е, и преди го имаше но си мислех, че е от съединителя. Ако някой има идея МОЛЯ да помогне. Благодаря предварително. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #7 Отговорено 6 Март, 2018 Предните и задните гуми еднакви ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #8 Отговорено 6 Март, 2018 да абсолютно и съм ги купувал и зимните и летните чисто нови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #9 Отговорено 6 Март, 2018 с подаване на малко повече газ по слабо се усеща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #10 Отговорено 6 Март, 2018 На 4.03.2018 г. at 9:05, marinpopov написа: Смених съединител комплект и маховика включително, проверени тампони двигател всичко е шест, но има едно претрисане при потегляне на 1-ва и нямам идея от какво може да е, и преди го имаше но си мислех, че е от съединителя. Ако някой има идея МОЛЯ да помогне. Благодаря предварително. Това приплъзване което го имаше преди смяната, сега изчезна ли ? Относно претрисането - и при мен на двойката го усещам понякога, когато потеглям на първа, но това го забелязвам, ако отпускам бавно педала на съединителя, ако го отпускам малко по-бързо няма проблем. Всички тампони и при мен са наред. Не съм открил от какво може да е, но предполагам че се дължи евентуално на някакви леки луфтове , я по кардана и дифа , я по полуоски и карета, я по кормилната кутия, но понеже не го прави постоянно и съм свикнал, не се филмирам , а си карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #11 Отговорено 6 Март, 2018 Няма приплъзване вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #12 Отговорено 8 Март, 2018 Т.е. новият се е саморегулирал вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #13 Отговорено 8 Март, 2018 Не, приплъзването беше на стария съединител. При свалянето установихме, че май е сменян само феродовия диск, имаше и леко омасляване в следствие теч от семеринга на коляновия вал, но всичко смених де т.к имаше луфт и маховика.(маховик, притескател, феродов диск,лагер и семеринг на коляновия вал всичко чисто ново), та за това е въпроса защо претриса при тръгване. Ако при леко потегляне натисна пак леко съеденителя и после го отпусна пак след като леко е тръгнала няма проблем. Но директно отпускане с подаване на газ тресе, даже на задна е по-зле т.е. усеща се повече 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 9 Март, 2018 Прегледай си хубаво пак тампоните на двигателя и виж дали на някое колело не задържа спирачния апарат . Причината не е задължително винаги да е в съединителя . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #15 Отговорено 9 Март, 2018 И това е прегледано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #16 Отговорено 3 Юни, 2018 Колеги и аз имам същия проблем с преплъзване на съединител при по сериозно ускоряване,и моята каляска е чипосана около 170 коня.При нормално каране проблем няма,само при по яко настъпване.На 180000 км.реални е,та се чудя дали да сменям или по да я галя във високите.Дали това е признак че съединителя си заминава или заради чипа прекалено се товари и ако е карам по нормално няма да има нужда от смяна за момента.Колата CRV дизел 140 коня 2006г. 2.2 i-ctdi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #17 Отговорено 25 Юни, 2018 Попринцип един съединител може да поеме повече мошност от колкото е колата и ако е здрав 30-40-50 коня не са проблем,то ако е тръгнал и се чипоса си проличава че е пътник.Затова добрите маистори които чипосват казват,преди чип трябва да си с изправна турбина,съединител и колата да няма проблеми,щото като се чипне и де що е тръгнало направо си отива.Но да си знаеш че с чипа при по агресично каране и новия съединител ще си ходи по-бързо,така че фаида от чипа няма за едни 30 коня 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dakota 14 #18 Отговорено 26 Юни, 2018 Имаше тема точно за проблема с преплъзване на съединителя. Та там се установи, че в интервал от 160 000 до 190 000 съединителя трябва да се смени, поради симптомите описани по-горе в темата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове