Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги имам странна ситуация и реших да драсна във форума за помощ. Става въпрос за хонда CRV дизел 140 коня 2007г.  2.2 i-ctdi. Преди около 20 000км.

и махнах ДПФ и вдигнах малко мощността софтуерно, но нещата не бяха направени добре и при рязко настъпване на газта префорсирваше още тогава, все едно приплъзва съединителя, и до скоро все така, търсих читав човек да им оправи бакиите на тези "софтуерни специалисти". Оправих софтуера и сега колата е перфектна но това преплъзване пак го има на 4-та 5-та на около 2000 оборота настъпя ли рязко приплъзва, на по-малките предавки няма проблем. Мисълта ми е, че ако е съединителя той нямаше да изкара толкова километри, защото няма промяна от преди 20 000км даже повече, на ниските предавки е пушка. Та каква може да е причината, имайки в предвид, че като е купих малко преди да светне ДПФ онзи ми каза , че е сменян съединителя, не че има значение но недоумявам какво може да е. Четох, че може масло от семеринга да е потекло и да го омасли знам ли аз вече, ако някой може да помогне благодаря предварително.

Редактирано от marinpopov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо, което ми се набива от това което си написал е:

Цитат

Та каква може да е причината, имайки в предвид, че като е купих малко преди да светне ДПФ онзи ми каза , че е сменян съединителя, не че има значение но недоумявам какво може да е.

 

Сега и това което мисля: Сигурен ли си и можеш ли да му вярваш на "онзи" , че е сменил съединителя?

И от тук следващите въпроси: ако го е сменил, дали е монтиран правилно и дали е сменявал маховика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти каже въобще не му вярвам, но това което ме учудва е как изкара 20 000км и все е така, аз по принцип не я режа, само ако се наложи по екстремно изпреварване иначе карам кротко но все пак не са малко километрите. Маховик не е сменял сигурен съм, но тя няма никакви вибрации в момента, та не знам необходимо ли е да се сменя в такъв случай? А другото, което си мисля ако не е ок монтажа(т.е какво може да се постави грешно) няма ли хептен да е скапано вървенето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Независимо дали е на 20 или 120 х.км. феродовия диск е доста издръжлив и ако не си му направил филм, един вид да си го палил, по една или друга причина , кара доста - да не кажа даже, че може да надживее притискателния диск. Естествено зависи и дали не е някакво супер менте - комплекта който са сложили евентуално. Преди време, в една тема ако не се лъжа в раздела за Акорд, колега споделяше, че е попаднал на такъв комплект, който е бил с по-тънък притискател и колата му правела същите проблеми.

Сигурно не знаеш и на колко "реални" км. е колата, но ако допуснем че въпросния комплект съединител е сменяван, а маховика не - въпреки че не го чуваш и усещаш да е разбит, може и от там да ти идва проблема.

Но това без да се отвори и провери за луфтове и разбито, е само гадаене.

Относно неправилния монтаж - Притискателния диск е саморегулиращ се ( затова педала ти отделя на едно и също място) . Изисква  се специализиран инструмент(един вид скоба) и след  центроването, монтирането и равномерното стягане се освобождава и ако не е сложен правилно, има голяма вероятност при първоначалното натискане на педала, (за да сработи този диск - който при монтажа е събран), да заклини/задържи накриво някой от направляващите водачи , откъдето да се получава усукване, между огледалото и феродото. Натам знаеш какво се получава.

 

Между другото, на колко я направи колата софтуерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговора, около 170 коня е сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених съединител комплект и маховика включително, проверени тампони двигател всичко е шест, но има едно претрисане при потегляне на 1-ва и нямам идея от какво може да е, и преди го имаше но си мислех, че е от съединителя. Ако някой има идея МОЛЯ да помогне.

Благодаря предварително.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните и задните гуми еднакви ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да абсолютно и съм ги купувал и зимните и летните чисто нови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с подаване на малко повече газ по слабо се усеща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.03.2018 г. at 9:05, marinpopov написа:

Смених съединител комплект и маховика включително, проверени тампони двигател всичко е шест, но има едно претрисане при потегляне на 1-ва и нямам идея от какво може да е, и преди го имаше но си мислех, че е от съединителя. Ако някой има идея МОЛЯ да помогне.

Благодаря предварително.

 

Това приплъзване което го имаше преди смяната, сега изчезна ли ?

 

Относно претрисането  - и при мен на двойката го усещам понякога, когато потеглям на първа, но това го забелязвам, ако отпускам бавно педала на съединителя, ако го отпускам малко по-бързо няма проблем. Всички тампони и при мен са наред.

Не съм открил от какво може да е, но предполагам че се дължи евентуално на някакви леки луфтове , я по кардана  и дифа , я по полуоски и карета, я по кормилната кутия, но понеже не го прави постоянно и съм свикнал, не се филмирам , а си карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. новият се е саморегулирал вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, приплъзването беше на стария съединител. При свалянето установихме, че май е сменян само феродовия диск, имаше и леко омасляване в следствие теч от семеринга на коляновия вал, но всичко смених де т.к имаше луфт и маховика.(маховик, притескател, феродов диск,лагер и семеринг на коляновия вал всичко чисто ново), та за това е въпроса защо претриса при тръгване. Ако при леко потегляне натисна пак леко съеденителя и после го отпусна пак след като леко е тръгнала няма проблем. Но директно отпускане с подаване на газ тресе, даже на задна е по-зле т.е. усеща се повече

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай си хубаво пак тампоните на двигателя и виж дали на  някое колело  не задържа спирачния апарат .

Причината не е задължително винаги да е в съединителя .:)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем с преплъзване на съединител при по сериозно ускоряване,и моята каляска е чипосана около 170 коня.При нормално каране проблем няма,само при по яко настъпване.На 180000 км.реални е,та се чудя дали да сменям или по да я галя във високите.Дали това е признак че съединителя си заминава или заради чипа прекалено се товари и ако е карам по нормално няма да има нужда от смяна за момента.Колата CRV дизел 140 коня 2006г.  2.2 i-ctdi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип един съединител може да поеме повече мошност от колкото е колата и ако е здрав 30-40-50 коня не са проблем,то ако е тръгнал и се чипоса си проличава че е пътник.Затова добрите маистори които чипосват казват,преди чип трябва да си с изправна турбина,съединител и колата да няма проблеми,щото като се чипне и де що е тръгнало направо си отива.Но да си знаеш че с чипа при по агресично каране и новия съединител ще си ходи по-бързо,така че фаида от чипа няма за едни 30 коня

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема точно за проблема с преплъзване на съединителя.

Та там се установи, че в интервал от 160 000 до 190 000 съединителя трябва да се смени, поради симптомите описани по-горе в темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×