Jump to content
rangel111

Изхвърли антифриза

Recommended Posts

Здравейте!

Проблема ми е следния: днес вдигнах капака да проверя маслото и видях , че колата е хвърляла антифриз. Долях малко (около 250 гр.) и реших да завъртя няколко км. да видя дали ще хвърля пак. Покарах около 20 км. стори ми се че вдигна температурата малко по-бързо , но нито прегрява нито нищо. Като отворих пак почти целият мотор беше в антифриз. Капачката на радиатора и термостата  (оригинален хонда) смених октомври месец. Запалих колата на място без да доливам този път защото нивото в преливника си беше добре, оставих я да работи на място не хвърля покарах около 5 км. пак не хвърля. Температурата си е нормална парното работи , но термостата не отваря, радиатора е студен и перката не включва. Въпроса ми е може ли ей така изведнъж термостата да умре и кава е вероятната причина. Лошото е , че не знам кога е станало. Последните няколко дни беше -15 - 20 градуса и я карам 10-тина км. , но на баир 12-15%.Забравих да кажа , че става въпрос за Харви 105к.с. 4х4. Ясно , че 99% термостата е заминал защото не пави големия кръг , но може ли да е и нещо друго. Лошото е ,че съм в чужбина и няма как да си го сменя сам. Забравих да кажа че маркучите без този най-отдолу , който свързва термостата с долната част на радиатора са горещи. Радиатора почти целият е студен. Антифриза е само концентрат.

Редактирано от rangel111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 може ли ей така изведнъж термостата да умре

 

Може ,рязко умират.Лошото при теб е,че е останал затворен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - никога не се слага само концентрат.

Второ - може да умре изведнъж.

Трето - какво като си в чужбина, сменяваш термостата и си ти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Emicha написа:

Първо - никога не се слага само концентрат.

Второ - може да умре изведнъж.

Трето - какво като си в чужбина, сменяваш термостата и си ти.

Проблема с "чужбината" е , че нямам никакви инструменти , нито гараж , където да сменя термостата. За щастие един колега обеща да ми заеме инструменти и утре сигурно ще се опитам да го сменя. Лошото тука е , че трябва да чакаш за да вкараш колата в сервиз и не можеш да им кажеш - искам да ми смените само термостата. Благодаря Ви за бързите отговори.Колкото до това , че е само концентрат , мислех , че е по-добре , защото тука температурите са минусови почти 3 месеца , ама сега ще долея и малко вода.

Редактирано от rangel111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, антифризът е там,  за да намали температурата на замръзване и да вдигне температурата на кипене на охлаждащата течност, съдържа и инхибитори за(против) ръжда, а водата е това, което охлажда. :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза на моята Хонда е май само концентрат  защото когато го  замериха есента уреда неможа да го хване и ме питаха да не е само концентрат но така я купих и не се е налагало да доливам.Това проблем ли е и трябва ли да го разредя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само два поста преди теб, колегата Emicha вече е отговорил на твоя въпрос.

А също иди да ти го премерят и на друго място. За всеки случай... Да не се окаже, че на предните майстори не им е работел уреда...

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

Само два поста преди теб, колегата Emicha вече е отговорил на твоя въпрос.

А също иди да ти го премерят и на друго място. За всеки случай... Да не се окаже, че на предните майстори не им е работел уреда...

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се , че на 20 км. от мен има официален дилър на Хонда и сервиз. Лошото е , че не иска да ми продаде само частите , а иска той да смени термостата , така че ще ме одруса и някой лев за работа. Лошото е , че няма частите налични и трябва да ги поръчва , дано поне да са о.к. , че се напатих с "оригинални" части. Поръчах си и капачка за радиатора , защото мисля , че от там е тръгнало всичко. В крайна сметка очаквам със свито сърце петък сутринта , не толкова заради парите , колкото да не се окаже нещо по-сериозно (шефа на сервиза веднага започна - "тя сигурно гарнитурата на главата е заминала..." и накрая завършихме с "дай 30 евро да не се откажеш и ще се видиме в петък")

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попиша още малко , че нещо влизам във филми. Преди малко свалих стария термостат , да не я карам така , че ме е страх. Нали ме човърка отвътре , пуснах го във вода и чаках да заври и О чудо , термостата си отваря и затваря. Не знам само при каква температура. Проверих маслото и антифриза са чисти , затворих я без термостат за да я закарам вдругиден до сервиза , покарах я малко така , на място си загрява нормално , като я подкарам температурата логично пада , но ме плаши , че пак хвърля малко антифриз около разширителният съд и капачката на радиатора. Дано да е скапаната капачка. Нивото в радиатора е нормално , в разширителния съд също.:wacko::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не разбрах от постовете ти, разбра ли със сигурност от къде изхвърля антифриза? Кога го изхвърля- при загрял двигател или след като изстине двигателя?  Имал съм подобен случай, когато е горещ двигателя от никъде не капе, поглеждам на студен двигател - всичко олято с антифриз! Трябваше да наблюдавам колата 5-6 часа за да разбера, че капе от един пробит мъркуч и то когато изстине напълно и започне да се свива.

Редактирано от Prelude98
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това основния му проблем според мен без да разбирам е, че си я карал с концентрат без да го разредиш с дестилирана вода. Огромна грешка. Пробвай да го разредиш малко и виж пак дали хвърля отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Prelude98 написа:

Колега, не разбрах от постовете ти, разбра ли със сигурност от къде изхвърля антифриза? Кога го изхвърля- при загрял двигател или след като изстине двигателя?  Имал съм подобен случай, когато е горещ двигателя от никъде не капе, поглеждам на студен двигател - всичко олято с антифриз! Трябваше да наблюдавам колата 5-6 часа за да разбера, че капе от един пробит мъркуч и то когато изстине напълно и започне да се свива.

Не , нямам идея от къде го изхвърля. Все си мисля , че е от капачката или от разширителният съд. Като я запаля не виждам да хвърля от никъде. Интересното е , че както казваш ти целият двигател е олят , но може да е от завихрянето по време на движение. Утре сигурно ще почивам и ако трябва ще я наблюдам и аз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, honda_japan написа:

Това основния му проблем според мен без да разбирам е, че си я карал с концентрат без да го разредиш с дестилирана вода. Огромна грешка. Пробвай да го разредиш малко и виж пак дали хвърля отново.

Поръчах направо нов и ще го разредя , да видим.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябваше с това да започнеш, че не знаеш от къде изхвърля! Заливаш с една кофа вода да се изчисти разлетия антифриз, доливаш в разширителния съд, караш докато загрее напълно, спираш и почваш да гледаш.  Ако не капе при напълно загрял и работещ двигател, значи не е от разширителния съд а от някое съединение или маркуч.  Изключваш двигателя и почваш да гледаш, най-вероятно ще протече когато изстине двигателя след 2-3-4 часа в зависимост от външната температура. Моя съвет е да не предприемаш никакви действия докато не разбереш от къде точно капе антифриза.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ами трябваше с това да започнеш, че не знаеш от къде изхвърля! Заливаш с една кофа вода да се изчисти разлетия антифриз, доливаш в разширителния съд, караш докато загрее напълно, спираш и почваш да гледаш.  Ако не капе при напълно загрял и работещ двигател, значи не е от разширителния съд а от някое съединение или маркуч.  Изключваш двигателя и почваш да гледаш, най-вероятно ще протече когато изстине двигателя след 2-3-4 часа в зависимост от външната температура. Моя съвет е да не предприемаш никакви действия докато не разбереш от къде точно капе антифриза.
Сега пак завъртях няколко километра , като замириса на антифриз спрях и погледнах , беше мокър около капачката и на щеката , която подпира капака. Всички маркучи са топли и меки , само този между капачката и разширителния съд е студен , което пак ме навежда на мисълта, че е капачката или поне така ми се иска.489a405adb84b8682c17c6ce6b986754.jpg625b3b33e27e40b0a56255e764eac322.jpg

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може и да се разминеш само с капачка. :) Кажете на 1,1 бара ли трябва да е тая капачка?

Почисти и продухай маркучето между нея и казанчето, почисти и казанчето ако има нужда. Гледам, че няма и скоба.

Между другото и на казанчето трябва да има една клапичка на капачката му ако не се бъркам.

Отделно няма да е лошо да обезвъздушиш.

 

А какъв е тоя сервиз дето искат 30 евро капаро "да не се откажеш"? :D

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, dindin написа:

Ами може и да се разминеш само с капачка. :) Кажете на 1,1 бара ли трябва да е тая капачка?

Почисти и продухай маркучето между нея и казанчето, почисти и казанчето ако има нужда. Гледам, че няма и скоба.

Между другото и на казанчето трябва да има една клапичка на капачката му ако не се бъркам.

Отделно няма да е лошо да обезвъздушиш.

 

А какъв е тоя сервиз дето искат 30 евро капаро "да не се откажеш"? :D

 

http://www.auto-rothschopf.at/

Това е сервиза :) .Исках да си купя термостат и капачка , но като му казах , че ще си ги сменям сам ме изгледа все едно падам от Марс. Не даде и да се издума и накрая се разбрахме утре да отида за да ми го сменят те. 30 -те евро предполагам са , защото му изглеждам съмнителен и може да си потърся части от друго място :) . Къде трябва да има скоба да му кажа утре да сложи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го е изхвърлила докато е топла колата може да накараш някой на място да форсира двигателя до 3-4000 оборота, а и ти да гледаш откъде излиза. Като ти гледам капачката, хич не ми вдъхва доверие! Според мен задължително я смени с оригинална от представителството на хонда. Не ми се вярва да е кой-знае колко по-скъпа. И май наистина ще извадиш късмет май само с една капачка ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Prelude98 написа:

Ако го е изхвърлила докато е топла колата може да накараш някой на място да форсира двигателя до 3-4000 оборота, а и ти да гледаш откъде излиза. Като ти гледам капачката, хич не ми вдъхва доверие! Според мен задължително я смени с оригинална от представителството на хонда. Не ми се вярва да е кой-знае колко по-скъпа. И май наистина ще извадиш късмет май само с една капачка ;)

Капачката е поръчана вече , утре ще я сменям. Термостата и антифриза също.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Ето че дойде време да напиша за развитието по темата. Смених термостата , капачката , антифриза и радиатора и от тогава около 2500 км. всичко е наред. Явно е било заради фалшива капачка и заради неразреденият антифриз. Благодаря на всички отзовали се!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колко литра антифриз + вода събира системата. При мен показва -50 антифриза при измерване и ще трябва да го разредя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте, колко литра антифриз + вода събира системата. При мен показва -50 антифриза при измерване и ще трябва да го разредя.
2.8 литра

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчка 4,1 ,автомат 4,3л с източване от двигателя.От пробката на радиатора 2,8/3,3 л МТ/АТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...