HellMad 2 #1 Публикувано 11 Февруари, 2018 Здравейте колеги, Периодично ми се появява грешка p0171 за бедна смес на FR-V-то. Колата има монтиран газов инжекцион I-com, катализатора не е свалян. Днес го закачих на диагностика Някаква идея от какво може да е? Показанията на сондите ми изглеждат нормални. Първоначално се съмнявах в тях. Някаква идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2 Отговорено 11 Февруари, 2018 ... неподходяща настройка на газовата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #3 Отговорено 11 Февруари, 2018 преди 4 минути, Чавдар K написа: ... неподходяща настройка на газовата? Мислих го като вариант и това, ама тя доколкото знам си работи с комп-а на колата. А и грешката изкача при различни условия - при палене, при прехвърляне газ/бензин, при движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #4 Отговорено 11 Февруари, 2018 Колега пробвай да я покараш само на бензин. Ако не ти се появява ще търсиш проблема в газта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #5 Отговорено 13 Февруари, 2018 Проблем с горивото или с кислороден датчик. Карай на бензин и изкарай пак скриншотче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #6 Отговорено 13 Февруари, 2018 Извинявай за офтопика колега, но как успя да подкараш HDS на по-нов windows oт XP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #7 Отговорено 14 Февруари, 2018 Преди 22 часа, chovek69 написа: Извинявай за офтопика колега, но как успя да подкараш HDS на по-нов windows oт XP. Не ми е създал проблем по време на инсталацията на 10-ка уиндоус. Иначе направих виртуална машина и го инсталирах на нея. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #8 Отговорено 23 Февруари, 2018 На 11.02.2018 г. at 21:22, goodybg написа: Колега пробвай да я покараш само на бензин. Ако не ти се появява ще търсиш проблема в газта. За 300 км на бензин - не се появи грешка, за 60 км на газ - пак изскочи. Сега въпроса е - при смяна на горивото - кои параметри следва да са различни. По пътя на логиката - налягане на горивото и предполагам инжекторите. Дали мога с HDS да премеря налягането на газта? Ще я карам на газаджия, но чисто любопитство мира не ми дава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didich 94 #9 Отговорено 23 Февруари, 2018 Както каза Чавдар, провери си настройката на газта. Времената на бензин и газ трябва да са 1:1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #10 Отговорено 23 Февруари, 2018 То се вижда с просто око . ST FUEL TRIM - 1.15 и LT FUEL TRIM - 1.19 (бедна смес). Трябва на празен ход да е 1.05 максимум. Някой трябва да провери налягането на газта и после да регулира газовият комп. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #11 Отговорено 24 Февруари, 2018 Преди 20 часа, docev написа: То се вижда с просто око . ST FUEL TRIM - 1.15 и LT FUEL TRIM - 1.19 (бедна смес). Трябва на празен ход да е 1.05 максимум. Някой трябва да провери налягането на газта и после да регулира газовият комп. Днес това свършихме. Налягането на газ - едвам 1.2 бара. В момента е 3 и ще следя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #12 Отговорено 24 Февруари, 2018 Абе не, че знам каква е уредбата и дюзите, ама 3 не са ли множко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 25 Февруари, 2018 И аз не знам ама при 3 май ще е другият въпрос: Колата почна да гори много. Стандартно го правят газаджийте на 1.2 - 1.3 бара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #14 Отговорено 25 Февруари, 2018 Става въпрос за газова уредба на течна фаза, затова налягането е по различно.Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #15 Отговорено 5 Март, 2018 За момента - 400-500 км - не се е писнала за бедна смес. Благодарско на Иво Ленков! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове