Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги от скоро откакто започнаха да падат температурите се появи едно странно пукане в задната дясна част на колата (CR-V 1),все едно има нещо откачено,но не винаги се появя.Сменено е маслото на диференциала,големите тампони,биалетките и тампоните на стаб. щанга,само амортисьорите не са сменяни.Някой срещал ли е подобен проблем или да има идея от какво може да е.

Редактирано от Vasil82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има колега.Предполагам че е от амортисьорите или тампоните им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

И при мен има едно пукане, но не е в задната част, а в предната. Когато е много студено и мина през неравност или вдлъбната част се чува въпросното пукане откъм предната дясна част, а нямам нищо разбито по окачването. Най-вероятно и при мен е от амортесьора, но как да го проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен имаше такова пукане отзад в дясно, прегледах всичко по окачване и т.н. и всичко е ок. Пукането се появяваше при преминаване през леки неравност и завиване. В крайна сметка се оказаха че пукат пантите на задната врата на багажника. Проблема се решава с течна смазка (грес) за метал. На самите панти има по две дупчици(пробки) от там смело се смазва и шумът изчезва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пука и проскърцва. Не е готино! Големите тампони са при мен. Като ми казаха миналата година "Тръгнали са". Явно вече са си отишли!

А иначе капака на багажника лесно се диагностицира и лекува. Мъката е в тези тампони. Интересното е , че като паразтъркам колата спира да издава звуци.

Най-гадно е на "легналите полицаи" там се учудих много за пръв път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, sagev написа:

Колеги и при мен имаше такова пукане отзад в дясно, прегледах всичко по окачване и т.н. и всичко е ок. Пукането се появяваше при преминаване през леки неравност и завиване. В крайна сметка се оказаха че пукат пантите на задната врата на багажника. Проблема се решава с течна смазка (грес) за метал. На самите панти има по две дупчици(пробки) от там смело се смазва и шумът изчезва.

+1 пантите обслужени и вече не скърца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Включвам се и аз със странно "метално"пукане,идващо от предното окачване(в ляво).Симптомите са още по-странни.Чува се при бавно движение,без значение завивам или не,при ускорение от място и при спиране в края на спирачния път.Когото преминавам през неравностти няма пукане при по-висока скорост също няма.Биалети са сменени,тампоните на стабилизираща щанга са здрави.Амортисьора е здрав.Съмнявам се в лагера на амортисьора.Вие какво мислите ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появи същото пукане и от пантите на предните врати. След мазването е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е това, гресирал съм ги.Звука е остър и силен все едно се къса пружината на амортисьора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11/03/2018 at 12:08, dante866 написа:

... Съмнявам се в лагера на амортисьора. ...

Няма лагер твоя амортисьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такова пукане на Сивика отпред вдясно. Появява се, ако спирам по-екстремно, точно в преди да спра. Съмнявам се за шарнир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Krasi-mir написа:

Няма лагер твоя амортисьор.

Не съм сигурен,но предполагам че все на нещо трябва да се търкаля макферсона при завиване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лагер на главината. За лагер на амортисьор не съм чувал до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукането ,наподобяващо късане на пружина е от тръгнал шарнир ,добре е да се смени навреме ,инак ще се скъса той рано или късно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dante866 написа:

Не съм сигурен,но предполагам че все на нещо трябва да се търкаля макферсона при завиване :)

Окачването не е макферсон а двоен носач (double wishbone). Имаш горен и долен носач с обикновен амортисьор, и пружина. Амортисьора и пружината не се въртят. В двата края на амортисьора има тампони, които може и да пукат, а може и да не. Пукането може да е и от друг тампон, накрайник, спукан метал, дори и от спирачен апарат.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, borko 30 написа:

Пукането ,наподобяващо късане на пружина е от тръгнал шарнир ,добре е да се смени навреме ,инак ще се скъса той рано или късно .

Имал ли си такъв проблем и оправял ли се е със смяна на шарнир?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми англичанка така пукаше в завой още като я купих .Не си спомням кой точно бяха сменили в сервиза -не присъствах ,но след това нямаше пукане вече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се съмнявах в шарнир, бях го купил и при една смяна на маншон на карето мислех да го заменя, но стария нямаше никакъв луфт и го оставих. Горния е сменен и без чукане, но му забелязах луфта при едно вдигане с крик на предницата.

И понеже и аз го имам това изкънтяване /рядко, но все едно нещо метално удря пружината/, мисля,че е нещо по амортисьора или около него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×