Jump to content
teho

Проблем при работа на газ-CR-V K20A4

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния проблем и ще бъда благодарен да ме насочите към правилното му решаване. CR-V-то е  с мотор K20A4. Имам монтиран газов инжекцион Томасето. При работа на газ колата започва да им се губи единия цилиндър светва чека и след 3000об/мин проблема се нормализира. Това го прави невинаги обаче. На бензин колата е безупречна. Ходих в сервиз на хонда закачиха я на компа и излезе грешка в запалването на 3 от цилиндрите. Провериха ми кабелите и свещите и казаха че са ок, но ако имало избил кабел трудно се хващал. Свещите(NGK) са на 6хил. .след смяна, клапани регулирани преди 5хил.км.Ходих и в сервиза където ми е монтирана газта. След обстоен преглед и диагностика газаджията каза че проблема не е при него?!.... В момента се чудя къде да търся проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите(NGK), совите не са това което са!:worthy:

Слагай иридии, но премери бобините преди това.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да каже газаджията... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да взема на един приятел бубините от неговото CRV, което е същия мотор като моя, ще сложа и нови свещи и ще пиша след операцията какво се случва... 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дано да се оправи, ама ако не се - ще знаеш при кой да отидеш пак.

Вземи и кабели от приятеля с ЦРВ-то, въпреки че можеш да замериш съпротивлението на твоите с мултицет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, dindin написа:

Колега, дано да се оправи, ама ако не се - ще знаеш при кой да отидеш пак.

Вземи и кабели от приятеля с ЦРВ-то, въпреки че можеш да замериш съпротивлението на твоите с мултицет.

Пхахаха,кой имаш предвид колега ? Газаджията ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дано (не) съм прав. :D Пиши утре какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме бубините и свещите проблема остава същия, чека свети и колата работи на 3цилиндъра. 

Ами сега накъде? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега може вече да регулирате клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони благодаря, това е следващата процедура която в понеделник ще направят в сервиза. 

Александър имаш предвид да търсим проблема в кабела с буксата който влиза в бубината ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря aleksandur...искам да ви питам възможно ли е да е от МАП сензор или някой друг датчик който бърка сместа на гориво и въздух ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко я закачихме на ОБД-2 и запаметените грешки бяха:

P 0301... P0302... P0303... P0304

Доколкото можахме да преведем са доста неща от които може да е проблема... 

Някой нещо конкретно да ме насочи какво да търся? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Misfire на всеки цилиндър.

Бранко, клапаните са регулирани преди 5000 км. Колко добре са регулирани вече не се знае. :D

Ти каза, че на бензин е перфектна. :) Понякога проблеми по запалителната система се преекспонират на газ, въпреки че на бензин изглежда да е ок. Свещите винаги са първият заподозрян.

Вземете един ELM, бучнете го и гледайте тримовете (LT Fuel Trim, ST Fuel Trim) как се менят по време на каране (преди и след 3000 оборота). Или с каквото сте я закачили.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок утре ще пробваме тримовете и в движение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бобините проверени ли са? Нормализиране на високи обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите не са, но слагах буОбини от друго CRV които работят перфектно но на моята проблема е същия

Редактирано от dindin
бОбина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Има няяякаква светлинка в тунела. Чека светна и на бензин. Нарочно от вчера я карам на бензин. Работи си на четирите цилиндъра поне, но изписа една грешка на която прилагам снимки. Като преведохме на преводача излиза някакъв тпс сензор или датчик на дросела... Прави ли сме или някой ще сподели нещо друго което означава в превод

Screenshot_2017-12-09-13-44-25.png

Screenshot_2017-12-09-13-46-49.png

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааааа: днес прегледаха клапаните в Хонда Ст.Загора,казаха че след 5-те хил км които съм изминал всичко е наред.Почистиха дросела,почистиха ТПС сензора който е бил омаслен,обучили са ми дросела,почистили са и запаметените грешки,като засега проблем на бензин не съм имал за деня,нито ми е святкал чека.Купих си нов акумулатор защото моя беше пред умиране и ми казаха че той е подавал нисък волтаж към ТПС сензора и е натрупвал грешката.Утре сипвам и LPG,че сега отивам на работа и ще видим и там как стоят нещата.Утре ще пиша как са минали и тестовете на газ.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай на бензин една седмица да е сигурно,че на бензин няма проблем.

На този ГИ Томасето какъв му е компютъра? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ivan_pop написа:

Покарай на бензин една седмица да е сигурно,че на бензин няма проблем.

На този ГИ Томасето какъв му е компютъра? 

Компютъра му е King... Газовата е монтирана в с. Ведраре-Пловдивско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, teho написа:

Компютъра му е King... Газовата е монтирана в с. Ведраре-Пловдивско

King е добър комп на AEB.За този мотор е добре да е с OBD.Ако и другите компоненти са правилно подбрани и ако на бензин всичко е ОК,при добра настройка няма да има проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ivan_pop написа:

King е добър комп на AEB.За този мотор е добре да е с OBD.Ако и другите компоненти са правилно подбрани и ако на бензин всичко е ОК,при добра настройка няма да има проблем!

Да с ОБД е... Утре ще тествам и на газ че днес неостана време от ангажименти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Днес след 120км изминати на газ[40 градско и 80км извънградско] проблем с притрисане и светещ чек  не се е появявал,дай боже и да не се появява никога :).

Засега това е от мен .

Редактирано от teho
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×