Jump to content
ichods

Свързване на втора камера

Recommended Posts

Здравейте,от скоро ми се върти една идея в главата а именно може ли да се свърже втора камера на дисплея на навигацията(като предна камера) и по какъв начин може да се осъществи това нещо?Аз вече имам монтирана камера за заден ход и ако няма как да се добави втори източник то бих могъл да използвам входа за задна камера за целите си,но по какъв начин да кажа на навигацията,че е на задна скорост за да изкара картина?

Гледам че в нета има клипове на хора които са изкарали видео на оригиналния дисплей и все си мисля че ще има начин да се постигне това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната камера записва на мемори карта, която се преглежда на лаптопа при нужда, няма нужда да се гледа в колата, за задния ход бива...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята за втората камера вероятно е да гледа предната броня при паркиране до друга кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята за втората камера вероятно е да гледа предната броня при паркиране до друга кола.

Не вярвам, а и не е мн. полезна, но нека каже идеята си. Аз дори вместо задна предпочитам парктроник пискалка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се постави в левият ъгъл на стъклото или в лявото огледало с цел да се следи насрещното движение и кога е възможно да се изпреварва.както вече се сещате става дума за автомобил с десен волан.Наясно съм че подобни камери имат леко забавяне от реалността но би било много по добре отколкото и без нея.Искам да използвам оригиналния екран на навигацията понеже не харесвам авртърмаркет изпълненията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се постави в левият ъгъл на стъклото или в лявото огледало с цел да се следи насрещното движение и кога е възможно да се изпреварва.както вече се сещате става дума за автомобил с десен волан.

За това не се сетих, макар, че преди години имах такава идея  за страничното огледало... (живея в Англия)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама бивши колеги румънци имаха такива камери в огледалата. И аз исках да слагама такава, и го разпитвах единия, но той имаше само тази камера, нямаше втора. Оплака, се, че мултимедиата му е с гаден дисплей и е недоволен и трябва да купува друга. Иначе и аз като се замисля и камерата и мултимедията трябва да са доста качествени за да има полза.

На въпроса за двете камери, може би има варианти, трябва да се търси в интернет.

 

20161226_105508.jpg

 

Ето за 2 мин. търсене какво намерих за управлениея за повече от едан камера, предлагат ги за камиони, каравани и т.н.

Цените не са ниски, обаче - трябва да се търси при китайците.

http://www.qualitymobilevideo.com/car-video/car-cameras/birdseye-360-degree-processors.html

 

 

П.П. и друго като се замисля сега зимата, ще се зацапва лесно камерата, ама за сухо време ще е ОК

Редактирано от Setfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените наистина са малко високи.А какъв е варианта да използвам входа за сигнала за задната камера,по какъв начин мога да кажа на навигацията да изкара картина понеже тя се появява само при включена задна скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти как върза камерата за заден ход и да ти се показва на навигацията , че е Тъмна Индия ? Тука във форума всеки казва , че можело да стане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се постави в левият ъгъл на стъклото или в лявото огледало с цел да се следи насрещното движение и кога е възможно да се изпреварва.както вече се сещате става дума за автомобил с десен волан.Наясно съм че подобни камери имат леко забавяне от реалността но би било много по добре отколкото и без нея.Искам да използвам оригиналния екран на навигацията понеже не харесвам авртърмаркет изпълненията

И аз не се бях сетил. Тази идея е толкова умна, че чак е ужасна! По-добре да не виждаш нищо, отколкото да получаваш грешна информация и да тръгнеш да изпреварваш, когато насреща идва друга кола. Колкото и да са добри камерата и дисплея, пак ще имаш грешна представа за разстоянието. Дали не е по-добре да си вземеш кола с нормален ляв волан, отколкото да даваш пари за камера и дисплей и пак да си на грешната седалка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли по-добра идея? Защо въобще се занимавате с тези десни волани, не мога да разбера..

img_02.jpg

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази снимка е доста фотошопната и с огледала също не си е работа. Мислех си, че само аз настръхвам като си помисля как някой ускорява да изпреварва с маневра на ляво и в същото време гледа в монитора на дясно. И аз не Ви разбирам колеги....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и в крайна сметка някой знае ли как да пусна принудително навигацията в режим за задна камера

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ти не четеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази снимка е доста фотошопната и с огледала също не си е работа. Мислех си, че само аз настръхвам като си помисля как някой ускорява да изпреварва с маневра на ляво и в същото време гледа в монитора на дясно. И аз не Ви разбирам колеги....

Идеята е в монитора да виждаш дали въобще има коли насреща, а не да оценяваш разстоянието/скоростта им, не да гледаш в монитора докато изпреварваш, т.е. дали въобще да се изнесеш малко в ляво да погледнеш. И не гледаш в дясно, монитора ти стои в ляво от теб когато си с десен волан...

Няма ли някой, който ползва подобно нещо да каже практически как стоят нещата?

Автора пита за техническата страна на нещата, не дали да си кара колата.

Та, всяка задна камера взима захранване от светлините за заден ход (или това служи за сигнал за показването и на монитора, ако е постоянно захранена). Теоретично, за предна камера-  това захранване трябва да се прехвърли на захранване, което го има след контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е но ако колата е на място или в движение на пред и подам захранване на самата камера( все едно включвам задна) дисплеят не изкарва картина,тоест той взима сигнал или разбира по някакъв друг начин че колата е на задна скорост,мен ме интересува как става това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли от светлините? Нали се предполага, че са включени постоянно. Дори да не са, ще се подсети, че трябва да ги включи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е в монитора да виждаш дали въобще има коли насреща, а не да оценяваш разстоянието/скоростта им, не да гледаш в монитора докато изпреварваш, т.е. дали въобще да се изнесеш малко в ляво да погледнеш. И не гледаш в дясно, монитора ти стои в ляво от теб когато си с десен волан...

 

Каквото и да казвате, пак е рисково да се шофира кола с десен волан при ляво движение. Дори и с камера, водача трябва да следи:

1. Колата пред себе си,

2. Да гледа в монитора за насрещно движещи се,

3. Да гледа и в огледалото за обратно виждане дали някой не го изпреварва...

А разстоянието и скоростта на насрещно движещите се са от огромно значение. Може да не се виждат коли на дисплея, но на 100 метра отпред да има завой. Според мен е по-добре без камера и огледала, защото те могат да подведат водача да предприеме рисково изпреварване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми хареса "хрумването за без пари" от пост № 12 с 2-те огледала. Проблемът е че горното (което приема сигнала) е извън работната зона на чистачката, което значи че колата ще се ползва само денем и в сухо време. Ако пък е слънчево, ще и трябва очило или сенник. По същата причина не става и идеята с камера в огледалото. Тя явно трябва да е вътре, в зоната на чистачката и шоферът да се моли системата да е безотказна.

Иначе е ясно че колата е паднала "тънкана" но едва ли собственикът и не си дава сметка за коварствата на десния волан. Вероятно това е временен изход, докато сбере двойно повече пари за същия Акорд, но с ляв волан.

Иначе може да се вземе 1 неголям таблет, да му се изключи енергоспестяващата система за гасене на екрана и да се приспособи някакво закрепване. Влиза, пали таблета и кара със зарядно в запалката.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е но ако колата е на място или в движение на пред и подам захранване на самата камера( все едно включвам задна) дисплеят не изкарва картина,тоест той взима сигнал или разбира по някакъв друг начин че колата е на задна скорост,мен ме интересува как става това

Не е ясно какъв точно експеримент правиш... Имаш задна камера включена в дисплея и работи. (не знам как е включена в монитора, това фабрично ли е, отделен куплунг за камера ли има или е приспособявано нещо?) Искаш да сложиш същата камера включена на същото място, но да работи винаги на контакт? Единственото място за сигнал "задна ск" е този от светлините като напрежение или ако  ключът който ги включва да е двоен и да се използва втората контактна група като включен контакт. Евентуално този сигнал или напрежение захранват или камерата или командват вътре монитора...

Всички тези мисли са теоретични, не знам как е схемата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм споменал по горе( в линка) камерата е свързана към навигацията/дисплея без каквито и да е приспособяване,става въпрос за фейслифта,Пре фейса не поддържа това до колкото съм запознат.В навигацията отзад в куплонга се дават на късо между два от пиновете с което и се "казва" че има включена камера,и като дадеш на задна скорост(отделно отива ток към самата камера от светлините отзад) и дисплея по някакъв начин разбира че е на задна скорост и изкарва картина.Мен ме вълнува по какъв начин навигацията разбира че е на задна скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо нападнахте, човека че си купил кола от Англия? Аз пък мисля, че хората които сме живяли и карали в чужбина сме по-прилежни шофьори от българските магистрални състезатели - "Аз си карам с 200 и няк'в ма засече..."

То е пределно ясно, че такава кола в България се кара много трудно защото нямаме пътища. Пък за почистване на храсти и клони тука не са чували от 10 г. насам...

 

И аз мислех да я правя тази работа с камерата, но се отказах, защото заради тъпата мултимедия ще ми разбият колата някъде, иначе бях набелязъл една доста добра.Тази камера би се ползвала рядко, когато няма видимост, но няма нужда дори да се показва колата в насрещното за да виждаш, а не както гореспоменатите карачи, с кормило отляво! и пак карат посредата на осовата линия зад тира - половината кола срещу мен, даже още не сме се разминали дават газ срещу мен...

 

При изпреварване се гледат много неща, най вече знаците и скоростта с която се движиш...

Аз лично изпреварвам с другите коли, ако ме застигнат много бързащи карачи ги пускам, и следващия като дойде, тръгвам след него...но аз карам много рядко извън града, така, че бъдете спокойни  ;)  

Редактирано от Setfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не го нападам, напротив -стискам палци да му се получи. Не съм голям фен на екстра дивайсите, но веднъж те ме спасиха, понеже минавах нощем прохода Петрохан, а мъглата бе толкова гъста че карах на габарити (за да не ме заслепява белотата), а за завоите се ориентирах по навигацията на максимален зум. Добре че познавам прохода и никой не бе толкова луд да пътува в това "сирене". От тогава оцених идеята на Ауди да ползват за навито си Гугъл Ърт, а автопилотът им дори намалява скорост и сваля предавки преди завои. Фен съм и на "безпилотниците", но като знам че нямам доверие дори на "авто паркиращата" система ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ichods  на 8 пиновата букса на двд-то има един зелен кабел (пин5), който дава инфо за включена задна скорост. Управлението, мисля че беше по +12v.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми хареса "хрумването за без пари" от пост № 12 с 2-те огледала. Проблемът е че горното (което приема сигнала) е извън работната зона на чистачката, което значи че колата ще се ползва само денем и в сухо време. Ако пък е слънчево, ще и трябва очило или сенник. По същата причина не става и идеята с камера в огледалото. Тя явно трябва да е вътре, в зоната на чистачката и шоферът да се моли системата да е безотказна.

Иначе е ясно че колата е паднала "тънкана" но едва ли собственикът и не си дава сметка за коварствата на десния волан. Вероятно това е временен изход, докато сбере двойно повече пари за същия Акорд, но с ляв волан.

Иначе може да се вземе 1 неголям таблет, да му се изключи енергоспестяващата система за гасене на екрана и да се приспособи някакво закрепване. Влиза, пали таблета и кара със зарядно в запалката.

 

Може да се разменят местаа на огледалата (горно и долно), така че да попадне в зоната на чистачките, но пак е голям компромис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, "приемащото" трябва да е зад "предаващото", а и в долния ляв ъгъл на стъклото обикновено са стикерите за преглед и гражданска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ichods на 8 пиновата букса на двд-то има един зелен кабел (пин5), който дава инфо за включена задна скорост. Управлението, мисля че беше по +12v.

Е това ми трябваше,много благодаря.Ще пиша като се позанимавам с това,че сега имам други проблеми с колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ichods  на 8 пиновата букса на двд-то има един зелен кабел (пин5), който дава инфо за включена задна скорост. Управлението, мисля че беше по +12v.

Ето това беше полезният отговор на питащия, другото беше общи приказки "против десен волан"...

Едва ли мненията по форумите ще спрат десния волан или левият в UK, то тогава тировете нямаше да се движат из Европа.

В края на крайщата десния волан пречи предимно извънградско, с много завои и зад камион/ТИР  без видимост, в града и на магистрала-никаква разлика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В края на крайщата десния волан пречи предимно извънградско, с много завои и зад камион/ТИР  без видимост, в града и на магистрала-никаква разлика...

 

Не съм много съгласен с горното. Щом пречи предимно извънградско, значи пречи не само там. Нямам намерение да давам съвети на никого, но никога не бих се съгласил, че е нормално да загиват невинни хора заради желанието на някого да има по-нова кола на по-тънка цена. Да, възможно е да се управлява кола с ляв волан при дясно движение и обратното, но когато "различните коли" станат над 10% от движещите се в трафика, това вече сериозно ме притеснява. Не искам да споря с никого, изказвам личното си мнение.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не искам да споря с никого, изказвам личното си мнение.

И аз така...

Само да кажа, че когато няма насрещно движение и на задната седалка да е волана, няма разлика (градско/магистрала).

Карал съм с ляв и десен волан в Англия, Европа, БГ, за това не теоретизирам/драматизирам, казвам реално...И не поощрявам карането с десен волан..., проблема е по-скоро психологически...

Малко статистика- В БГ годишно загиват повече ловджии от невнимателно боравене с оръжието, отколкото от коли с десен волан.

Годишно самоубийствата в БГ са повече от загиналите във всякакви катастрофи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...