Jump to content
teodor_tsonev

Проблем с токовете или...

Recommended Posts

Май месец си взех автомобила от подписа и не работеше скоростомера. Смених VSS сензора и всичко се оправи до днес, когато пак не работи и съответно светна и check лампата. Дали е просто лош късмет или има някакъв друг проблем за да се прецаква толкова бързо този сензор. Имайте предвид, че си взех втора употреба, но забелязвам и друг проблем, който може да има връзка. Понякога светлините на фаровете и таблото премигват като за секунда светват по-силно и после пак нормално. Възможно ли е това да е някакъв проблем с токовете и това да е първопричината за изгорелият VSS сензор. Не е много евтин и не ми се сменя през 3-4 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери коя е грешката и после може и да е по-лесно решението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предният път беше грешка 17, VSS сензор, предполагам сега ще е същото. Симптомите са абсолютно същите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери буксата на сензора и кабелите до нея.Може да е калпава връзка или прекъснат частично кабел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай буксата му как е ,и масите на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% корозирала букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях я напръскал преди да я монтирам с контактен спрей преди 5 месеца. Толкова бързо ли да корозира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по старата тема. Проблема се оказа клеясали букси. Първият път смених само сензора, въпреки, че и буксата, която влиза в него беше леко клеясала. Всичко работеше няколко месеца, докато ръждата не се е прехвърлила пак на VSS-a. Вчера смених и двете и сега няма проблеми, средното пинче от стария сензор липсваше, явно корозията го е отслабила и се е счупило. Така че ако някой има проблем с клеясали букси,  по-добре да сменя и двете да не се прехвърля "заразата" и на новото. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост пак вдигам старата тема. Както писах вече последният път смених, както сензора, така и датчика (буксата) който влиза в него. Надявах се, че съм решил проблема кардинално, но уви. Днес пак ми прекъсна скоростомера и километража. Разкачих буксата и средният пин от трите пак е клеясал, отнова за 6 месеца от както съм го сменил . Дайте идея от къде идва проблема. Имам чувството, че само лекувам симптомите на нещо друго като сменям на всеки 6 месеца VSS сензора и буксите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на 0км/ч ли стои скоростомера ? Защото на мен всичко ми работи, само той като тръгна още на първа отива на 80км/ч и там стои. Над 80км. се оправя. Може ли и аз да имам проблем с тези пинчета ? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си стои на 0 км/ч, а километража не отчита въобще, защото няма сигнал заради клеясалите (зеленясали) пинове. При теб може да е некоректно работещ VSS или в самото табло да имаш проблем, но със сигурност имаш сигнал и едва ли е проблема в пиновете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VSS съм го сменил, с предишното пак беше така, но не обърнах внимание на буксите. Но щом има сигнал, значи е таблото... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се в темата на колегата с друг мой проблем с километража.Понякога дори превърта километража и си остава там,а като я засиля със 120 и се оправая???

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип  буксите изложени на атмосферни условия , се закопчават пълни с грес.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, nunezz написа:

VSS съм го сменил, с предишното пак беше така, но не обърнах внимание на буксите. Но щом има сигнал, значи е таблото... 

Колега сваля се платката на километража, хваната е с болчета от зад. Или я сменяш цялата или двата кондензатора. 

 

Ето ги

15431677454331864789300.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, goldbyrk написа:

По принцип  буксите изложени на атмосферни условия , се закопчават пълни с грес.

Не съм слагал грес, само с WD40 съм пръскал. Ще пробвам при следващата смяна да напълня букксата с грес дано има ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ау много благодаря хахах. Ще пробвам, дано стане работата. Скоро ще пиша какво е станало. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Има ли развитие по темата с клеясалите букси? Каква грес слагате в почистената букса? Има ли значение? При мен от месеци трепкаше, но днес заби в нулата известно време, съответно светна и чека, после пак проработи и така. Иска си разглабяне. 

 

Видео по темата: 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вторник взех почистващ спрей за ел. контакти , разглобих буксата, която между другото излезна прекалено лесно. Подозирам, че може да не е била щракната добре, защото при монтирането и трябваше бая да натисна, за да кликне. Преди 2г ми ми ремонтираха скоростната кутия и може още тогава да не е бил добре щракнат. Всичко беше чисто, не видях окиси. Извадих целия сензор и хубаво удавих буксата с почистващ спрей, куплунга също, монтирах и заспа. За момента бачка много плавно и без никакви прекъсвания. 👌

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...