Jump to content
stosto

Проблем при висока скорост при Accord 2.2 cdti седан

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От както съм купил колата(карам я вече трета година) ми се случва за втори път при скорост от порядъка на 150-160 км/ч колата да влезе в авариен режим при който не може да вдигне повече от 2000 оборота и святва лампичката за подгрев на свещите(снимал съм го на видеото). След като спра и загася двигателя проблемът се оправя. Закарах колата в сервиз, беше направена диагностика и не се установиха никакви проблеми. Обясниха ми, че може проблемът да се е оолучил в резултат на некачествено гориво, но аз зареждам винаги хубава нафта. Ако някой може да ме насочи какво да търся като проблем, ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Виж 3-4 теми по надолу - "Авариен режим" - горивен филтър.

Поздрави.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата коя година е ?..

Ако е преди фейслифта, то пак прилича на прословутия проблем с горивния филтър.

Няма начин след авариен режим да нямаш записана грешката. Тя си остава в паметта, въпреки гасенето на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори. Ще пиша с подробности :)

P.s. Колата е от 2004 година, ниво на оборудване Sport

Редактирано от stosto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност да е от филтъра, ти май си с 5 скорости, та оборотите при тая скорост са височки.

Ако четеш английски и имаш време, почети:

https://www.google.co.uk/search?ei=aZEIWpG-ComNgAbV5rf4CA&q=2.2+i-ctdi+limp+mode&oq=2.2+i-ctdi+limp+mode&gs_l=psy-ab.12...13827916.13856088.0.13859186.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.OA_ejaC4NC0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 5 скорости съм да. Като цяло съм много доволен от колата. Общо взето съм минал през повечето слаби места на Акорда- сменял съм конзолата с радиото, често изгарящите крушки на фаровете и по купето също ми създаваха проблеми, сменял съм моторчетата на стъклоповдигачите, но ми остана този проблем с т.н limp mode, за който си мислех, че е единичен и го отдавах на калпавите горива, докато не ми се случи днес за втори път. Ще пробвам с горивният филтър и ще пиша какво е станало. Ако някой може да ме насочи към нещо друго което да търся, ще съм благодарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ще пробвам с горивният филтър и ще пиша какво е станало. Ако някой може да ме насочи към нещо друго което да търся, ще съм благодарен :)

Навсякъде разправят, че трябва да е оригинален...но никой не обяснява защо.(може би има недоказани догадки само)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Ще пробвам с горивният филтър и ще пиша какво е станало. Ако някой може да ме насочи към нещо друго което да търся, ще съм благодарен :)

Навсякъде разправят, че трябва да е оригинален...но никой не обяснява защо.(може би има недоказани догадки само)

 

 

 Предполага се, че дебита който пропуска оригиналния е повече от този на афтърмаркета..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем решава ли се с филтъра на Бош, понеже не е скъп и нищо не ми пречи да го взема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 Ще пробвам с горивният филтър и ще пиша какво е станало. Ако някой може да ме насочи към нещо друго което да търся, ще съм благодарен :)

Навсякъде разправят, че трябва да е оригинален...но никой не обяснява защо.(може би има недоказани догадки само)

 

 

 Предполага се, че дебита който пропуска оригиналния е повече от този на афтърмаркета

Т.е. съпротивлението на пропускане е по-малко (по-рехав)? Би трябвало горивната система да е конструирана така, че да се саморегулира (налягането преди/след помпата да се поддържа в допустими за ЕКУ граници). Би трябвало и производителите на филтри вече да са наясно с подобни проблеми и да "изкопират" по-точно оригинала по отношение на пропускливостта, ако само това е проблема.

Има и обратната логика- да пропуска по-слабо и да не достига гориво при високи обороти, защото обикновено тогава се случва лимп...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем решава ли се с филтъра на Бош, понеже не е скъп и нищо не ми пречи да го взема

Ами на половината помага, на други не, но почти всички опитват...такива са съветите на непрофесионалисти. (т.е. примерно-на един приятел  приятеля му имаше същия проблем и така го реши).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще могат да закачат колата за диагностика най рано в Петък, обясниха ми , че е възможно да се получава претурбиниране и от там колата да влиза в авариен режим.

Редактирано от stosto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обясниха ми , че е възможно да се получава претурбиниране и от там колата да влиза в авариен режим.

Да, това също е възможно, чел съм някога... Наричат го overboost, обикновено от клеясване на лостчето което управлява наклона на лопатките...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на диагностика и ми изписа следната грешка: Fuel rail pressure LOWER than expected. Майсторът каза, че е възможно да е от филтъра. Някой знае ли какъв модел точно на Бош трябва да се сложи? Утре смятам да го сменя и ще пиша с подробности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си с преди фейслифта..

Има го писан този филтър вече на много места.. Ето го отново:

 

Bosch 0 450 906 442 (16901-S6F-E02)

 

И от него дава точно тази грешка, която е изписало при тебе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойдох в сервиза да го сменят, но нямат на Бош. Ще ми сложат на AMC. Дали пе е проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи им на майсторите и те да знаят.. тази кола не върви с АМЦ.. Тествано.. Само с бош и един колега беше попаднал на друга марка дето ставаше..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се да споделя, че проблемът вече е решен, чрез смяната на горивния филтър. Вече карам колата повече от седмица като още след смяната, проблемът вече не е на лице. Ако в бъдеще на някой му се получи същият проблем, е важно да се сменя филтърът и то всяка година най- хубаво преди зимния сезон като марката не е от толкова важно значение, както прочетох в повечето форуми. Важно е самият филтър да е нов, а не толкова самата марка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв филтър сложи като марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца смених и моя с неоригинален (JS Asakashi), защото от сервиза ме уверяваха, че са ги тествали многократно и няма да има проблем. Когато си взех колата имаше една неприятна разлика - палеше с няколко завъртания на стартера в повече. Малко ме хвана яд, че съм го направил и започнах да се оглеждам за оригинален. Не знам в кой момент се е променило, но се замислих, че вече не е така, и сега си пали както преди. Предполагам, са му трябвали седмица-две.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...