FentazI 15 #1 Публикувано 31 Октомври, 2017 Здр колеги имам следния проблем карам една Хонда Сивик 1.4 90 коня с пластмасовия колектор. При движение като изравня оборотите без значение на какви обороти е почва едно яко придърпване. Свети и Чека за грешка дава за положение на дроселовата клапа .Смених вече 3 дроселови клапи и все едно и също трия грешката и като я запаля след 4 5 секунди пак си светва.. Дайте някакъв съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 31 Октомври, 2017 Боожичко, сензорът бе, човек... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #3 Отговорено 1 Ноември, 2017 Кой е този сензор къде да го видя и да го сменя ако трябва Този който е срещу плочката на жилото на газта нали е то на другите дроселови клапи нали са си на тях и още нещо от къде мога да си купя нов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 1 Ноември, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104460&view=&hl=&fromsearch=1Като земеш от морга не се знае и той на кво дередже ше е... Не забравяй, че трябва да се калибрира, но стойностите не знам, но май трябва да са 4,5 волта на отворен дросел и 0,5 на затворен. Клипове в тубата колкото искаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #5 Отговорено 10 Ноември, 2017 Здр отново проблема беше намерен и решен . Значи цялата работа идва от всмукателният колектор оказа се че преди явно е гърмяла и имаше цепнатина от която дърпаше въздух след като я запушихме проблема се оправи и сега всичко е наред . Благодаря на включилите се колеги . Лек и усмихнат ден 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #6 Отговорено 16 Ноември, 2017 Колеги пак проблем този път дава грешка за МАП сензора .Има ли някакъв начин да се тества или се сменя . като му откача буксата и колата угасва .Едно оправяш друго се чупи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 17 Ноември, 2017 Спукан колектор се вижда през диагностиката.Все пак вакуума е основна величина за приготвяне на смесите и аванса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #8 Отговорено 17 Ноември, 2017 Значи сложихме друг МАП сензор и нищо от 100 процента работеща кола . Само тази грешка изкарва което е интересно че мапа слагаме от работеща и нищо. Едва ли стария собственик знае нещо ако беше така щеше да я е оправил той маи и той така я е купил. Има обикновена газова оредба със симулатор и така нататък идеята е да се слага газов инжекцион.Взехме го ама с тази грешка и колата както предърпва как да му запишат чиста картата без грешки.Незнам вече какво да я правя и какво да търся. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #9 Отговорено 19 Ноември, 2017 Колега имам вече 3 хонди двете са 5 генерация и съответно D13B2 с глава и инсталация която аз съм си сменял и правил от D15B2 . А другата е D15Z1 за която става въпрос за бензиновата помпа .А третата е D14A8 аеродек която е с проблема с придърпването която ако не се лъжа е 6 генерация не ти разбрах намека за незнаещи и знаещи но явно не виждаш че за 3 различни коли става въпрос. след разглобяване и почистване на всичко по смукателния колектор на Д14А8 сивика остана само грешка 14 idle air controlvalve - circuit wiring,supply voltage,iac valve ,ecm което като гледам го дават моторче за празния ход което е под дроселовата клапа и утре пак ще го извадя само него и ще го почистя хубаво с обезмаслител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #10 Отговорено 24 Ноември, 2017 Работата е същата смених го с работещо и грешката си е същата . Вече незнам какво да я правя Дайте някакъв съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #11 Отговорено 6 Декември, 2017 Незнайно защо има и друг проблем температурния датчик когато е на мястото си неработи . Слагам един от вън само на буксата колата си вдига оборотите както трябва и да е на студен двигател допирам го до главата и започват да си падат оборотите до нормални при загрят двигател. Проблема е обаче като го монтирам на главата все едно не работи сутрената няма никакви обороти . Мерихме му съпротивлението на студено и на загрят двигател и всичко е нормално но неработи слагам пак отвън друг който пак вдига оборотите и като го затопли се нормализира а на главате не работят някакви идеи да имате защо прави така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #12 Отговорено 15 Декември, 2017 За придърпване виж си ЕГР-а изолирай го и виж пак ли ще прави проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 15 Декември, 2017 Д14 ките имат ли ЕГР ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #14 Отговорено 15 Декември, 2017 Имат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 15 Декември, 2017 д14 s egr няма . Д15з1 ,д15з3/6/8 д16Y5 ako небъркам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #16 Отговорено 16 Декември, 2017 Няма Егр По грешката която дава е за моторчето на празния ход но то е мерено кабела и той както го дават в Аутодатата .Сменихме го с един приятел от неговата работеща изтрихме уж грешките и пак същото . А сутрин колата на бензин не държи обороти това е до колкото знам от температурния датчик сменихме и него и няма разлика обороти си няма и това е когато го закачим да не е на мястото си работи вдига си оборотите допирам го до главата и като почне да го стопля оборотите си падат до нормални на загряла .И другото колко датчика има за температурата за таблото защото три откачих на термостата които е и на главата двата забитите под делкото и си показва температурата вътре има ли друг датчик някъде който е за водата. Здр-те на всички и Честита Нова Година много здраве и безаварийни километри на всички. Преди празниците разглобих делкото и забелязах че бубината има пробиви и си поръчах нова ,кабели , свещи ,палец и дистрибутурна капачка но проблема си остана същия. И най странното е че сутрин не държи високи обороти ами направо гасне при положение че и температурния датчик е сменен още по странно е че когато не е завит на главата и му е сложена буксата си работи както трябва. Някой да има някакви идеи че взех да мисля за друг комп да сменя само той не е пипан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #17 Отговорено 13 Януари, 2018 Ако ще сменяш компа, по добре подмени електролити те. Животеца им е 20- тина години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #18 Отговорено 15 Януари, 2018 На 13.01.2018 г. at 13:17, goldbyrk написа: Ако ще сменяш компа, по добре подмени електролити те. Животеца им е 20- тина години. Ако може да си по конкретен че не си падам много по електрониката и не я разбирам много. По механиката сам по в час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #19 Отговорено 15 Януари, 2018 Електролитните кондензатори предполагам има предвид колегата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #20 Отговорено 16 Януари, 2018 На компа няма какво да му стане, освен това, че с времето електролитните кондензатори изсъхват, променят си параметрите или в краен случай дават на късо, което би могло да доведе до повреда. Живота им обичайно е около +,- 20 години. Припоят е малко по високотемпературен от масовия и се разтапя на по висок градус. Ако се захванеш с тази профилактика, имай предвид че използването на индукционен поялник е категорично забранено. Върви в някой сервиз за телефони, там знаят какво да правят. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmax666666 3 #21 Отговорено 13 Март, 2018 Аз не знам Д-серия преди 2000 година да имат EGR.ИматИзпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #22 Отговорено 3 Май, 2018 Здравейте. По темата и моите 5 стинки. Карам ЦРВ 128 коня. Имах същия проблем . Смених дросела и ступковия мотор. Проблема се оправи едва след като смених и делкото. Следващата стъпка след придърпването е гасне е в движение. От делкото също показва грешка TPS , стъпков мотор, а също така и слаба батерия. Ама това в последствие го разбрах, след анализ на ситуацията. Дано да съм бил полезен! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #23 Отговорено 3 Май, 2018 Най добре е цялото длко да се смени . Я комутатор, я бобина, я датчик на Хол е проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmax666666 3 #24 Отговорено 12 Май, 2018 Имах проблем при равни обороти придърпва яко ще изкъртим съединител чак оказва се центровка на газовата прекалено много гориво и се давиИзпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове