Jump to content
FentazI

Предърпва на равни обороти

Recommended Posts

Здр колеги имам следния проблем карам една Хонда Сивик 1.4 90 коня с пластмасовия колектор. При движение като изравня оборотите без значение на какви обороти е почва едно яко придърпване. Свети и Чека за грешка дава за положение на дроселовата клапа .Смених вече 3 дроселови клапи и все едно и също трия грешката и като я запаля след 4  5  секунди пак си светва.. Дайте някакъв съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боожичко, сензорът бе, човек...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е този сензор къде да го видя и да го сменя ако трябва

Този който е срещу плочката на жилото на газта нали е то на другите дроселови клапи нали са си на тях и още нещо от къде мога да си купя нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104460&view=&hl=&fromsearch=1

Като земеш от морга не се знае и той на кво дередже ше е...

Не забравяй, че трябва да се калибрира, но стойностите не знам, но май трябва да са 4,5 волта на отворен дросел и 0,5 на затворен.

 

Клипове в тубата колкото искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр отново проблема беше намерен и решен . Значи цялата работа идва от всмукателният колектор оказа се че преди явно е гърмяла и имаше цепнатина от която дърпаше въздух след като я запушихме проблема се оправи и сега всичко е наред . Благодаря на включилите се колеги . Лек и усмихнат ден !!!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пак проблем този път дава грешка за МАП сензора .Има ли някакъв начин да се тества или се сменя . като му откача буксата и колата угасва .Едно оправяш друго се чупи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукан колектор се вижда през диагностиката.Все пак вакуума е основна величина за приготвяне на смесите и аванса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сложихме друг МАП сензор и нищо от 100 процента работеща кола . Само тази грешка изкарва което е интересно че мапа слагаме от работеща и нищо. Едва ли стария собственик знае нещо ако беше така щеше да я е оправил той маи и той така я е купил. Има обикновена газова оредба със симулатор и така нататък идеята е да се слага газов инжекцион.Взехме го ама с тази грешка и колата както предърпва как да му запишат чиста картата без грешки.Незнам вече какво да я правя и какво да търся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам вече 3 хонди двете са 5 генерация и съответно D13B2 с глава и инсталация която аз съм си сменял и правил от D15B2 . А другата е D15Z1 за която става въпрос за бензиновата помпа .А третата е D14A8 аеродек която е с проблема с придърпването която ако не се лъжа е 6 генерация не ти разбрах намека за незнаещи и знаещи но явно не виждаш че за 3 различни коли става въпрос. след разглобяване и почистване на всичко по смукателния колектор на Д14А8 сивика остана само грешка 14  idle air controlvalve - circuit

 
wiring,supply voltage,iac valve ,ecm което като гледам го дават моторче за празния ход което е под дроселовата клапа и утре пак ще го извадя само него и ще го почистя хубаво с обезмаслител  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е същата смених го с работещо и грешката си е същата . Вече незнам какво да я правя  Дайте някакъв съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнайно защо има и друг проблем температурния датчик когато е на мястото си неработи . Слагам един от вън само на буксата колата си вдига оборотите както трябва и да е на студен двигател допирам го до главата и започват да си падат оборотите до нормални при загрят двигател. Проблема е обаче като го монтирам на главата все едно не работи сутрената няма никакви обороти . Мерихме му съпротивлението на студено и на загрят двигател и всичко е нормално но неработи слагам пак  отвън друг който пак вдига оборотите и като го затопли се нормализира а на главате не работят някакви идеи да имате защо прави така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За придърпване виж си ЕГР-а изолирай го и виж пак ли ще прави проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14 ките имат ли ЕГР ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14 s egr няма . Д15з1 ,д15з3/6/8 д16Y5 ako небъркам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Егр  По грешката която дава е за моторчето на празния ход но то е мерено кабела и той както го дават в Аутодатата .Сменихме го с един приятел от неговата работеща изтрихме уж грешките и пак същото . А сутрин колата на бензин не държи обороти това е до колкото знам от температурния датчик сменихме и него и няма разлика обороти си няма и това е когато го закачим да не е на мястото си работи вдига си оборотите допирам го до главата и като почне да го стопля оборотите си падат до нормални на загряла .И другото колко датчика има за температурата за таблото защото три откачих на термостата които е и на главата двата забитите под делкото и си показва температурата вътре има ли друг датчик някъде който е за водата.

 

Здр-те на всички и Честита Нова Година много здраве и безаварийни километри на всички.

 

Преди празниците разглобих делкото и забелязах че бубината има пробиви и си поръчах нова ,кабели , свещи ,палец и дистрибутурна капачка но проблема си остана същия. И най странното е че сутрин не държи високи обороти ами направо гасне при положение че и температурния датчик е сменен още по странно е че когато не е завит на главата и му е сложена буксата си работи както трябва. Някой да има някакви идеи че взех да мисля за друг комп да сменя само той не е пипан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменяш компа, по добре подмени електролити те. Животеца им е 20- тина години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.01.2018 г. at 13:17, goldbyrk написа:

Ако ще сменяш компа, по добре подмени електролити те. Животеца им е 20- тина години.

Ако може да си по конкретен че не си падам много по електрониката и не я разбирам много. По механиката сам по в час.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електролитните кондензатори предполагам има предвид колегата.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На компа няма какво да му стане, освен това, че с времето електролитните кондензатори изсъхват, променят си параметрите или в краен случай дават на късо, което би могло да доведе до повреда. Живота им обичайно е около +,- 20 години. Припоят е малко по високотемпературен от масовия и се разтапя на по висок градус. Ако се захванеш с тази профилактика, имай предвид че използването на индукционен поялник е категорично забранено. Върви в някой сервиз за телефони, там знаят какво да правят.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз не знам Д-серия преди 2000 година да имат EGR.
Имат


Изпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. По темата и моите 5 стинки. Карам ЦРВ 128 коня. Имах същия проблем . Смених дросела и ступковия мотор. Проблема се оправи едва след като смених и делкото. Следващата стъпка след придърпването е гасне е в движение. От делкото също показва грешка TPS , стъпков мотор, а също така и слаба батерия. Ама това в последствие го разбрах, след анализ на ситуацията. Дано да съм бил полезен!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре е цялото длко да се смени . Я комутатор, я бобина, я датчик на Хол е проблема. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем при равни обороти придърпва яко ще изкъртим съединител чак оказва се центровка на газовата прекалено много гориво и се дави

Изпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...