Jump to content
Sign in to follow this  
niko_ni

Подкартерна защита

Recommended Posts

Здравейте!

Година по-късно, какви са отзивите от металната кора? Ръжди, проблеми, неудобства? Предстои ми да сменям кората (вчера ми спаси картера от паднал на пътя камък, но се откърти) и се чудя дали да сложа метална или да е отново пластмасова. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

като вече един бивш собственик на такава кора (след опит за кражба се простих с кората), да попитам и аз за отзиви от румънската?

 

Гледах вчера едни руски марка Sheriff, изглеждат много добре със страхотна цена също, но доставката от Русия ми се вижда сложна, а може би и дори

 

невъзможна....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Тази стоманената кора хем пази от кражба на катализатор или други посегателства под двигателя и  също така пази от дънери, бордюри и т.н.

Лично мен вече 2 пъти ме спасява от това да си блъсна картера в бордюр!

 

Аз лично съм много доволен от имането на кората!

Edited by sttekata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте,

 

относно това дали е добра идея или не да се сложи такава кора, спор няма. Аз имах такава, но я откраднаха........ след опита да снемат едно от гърнетата отдолу (вероятно погрешно помислено за катализатор), са отмъкнали ламарината..... тяхната кожа. Сигурно и аз имам вина, защото бях гресирал както трябва болтовете и не е било трудно да се развият със сигурност..... И всичко това на паркинга пред блока......

 

Както и да е! Опциите са две:

1) изработка на нова защита от 3 мм ламарина, ориентировъчна цена - 100 лв  като материала е включен в тази цена. Следва прахово боядисване и крайната цена ще е около 160-180 лв. (с цена на по-така болтове, федерки и монтажа). Недостатък е може би, че няма да е възможно да се изрежат отвори в нея с цел охлаждане и / или смяна на маслото;

 

2) поръчка на румънска такава. Между другото, доколко е удобна смяната на маслото през този отвор който се вижда на снимките?

 

Основния въпрос е ако се избере кора, която е необходимо да се сваля при всяка смяна на маслото, как да я монтирам, че ако не предотвратя, то поне да затрудня максимално ..... нерегламентирани опити разни. Мислех си за някакви болтове с по-специфични глави, или просто да я точкуват лекичко с телоподаващото на няколко места и при смяна на маслото да се зачистват тези места...

 

Някакви идей ????

Edited by tanas4o_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смяната на маслото става лесно през отвора , вече е сменяно и гарантирам!

Кората пасва страхотно , без шум и вибрации!

Грес не слагам точно, за да не се отвиват лесно болтовете!

Share this post


Link to post
Share on other sites

За всички които ги интересува... 

В момента румънските кори могат да се намерят за 165лв. Контакт на лично

Share this post


Link to post
Share on other sites

А колко тежи това нещо?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shock: и какво точно опазват тези 15 кила за да ги мъкнеш под мотора.Ако е за колегите с бензинови мотори при които кора въобще липсва и искат да имат такава за да не цапат двигателя ги разбирам.Обаче не съм убеден,че ако избумкаш един камък с почти два тона кола дори и с 5км/ч ще опазиш картера с ламарината.Дори може да се получи обратен ефект,като при любимите на много хора булбари.Мислят си че ще ги пази от удар,но после им става ясно,че самия булбар е нанесъл много повече щети по колата.

Edited by zograffa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам представа колко е ефективно. Вероятно е, назад в темата има резултати. Мен не ми се нрави допълнителното тегло и евентуално намаления поток на въздуха в коша. Малко или много има някаква циркулация. А защо няма оригинално принципно? Щом на дизела са сложили при бензина едва ли са я "забравили". Не знам, просто размишлявам. Тея пари къде не съм ги дал ама...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам е точно заради температурата,дизела е по-"студен" мотор.Интересно и защо няма предвидена ревизия за филтъра,не вярвам да не са се сетили.На дизела не е нужна такава,да не излезе,че това е тунинг аксесоар само за тях.

Edited by zograffa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...