manndalay 3 #41 Отговорено 11 Февруари, 2019 Здравейте! Година по-късно, какви са отзивите от металната кора? Ръжди, проблеми, неудобства? Предстои ми да сменям кората (вчера ми спаси картера от паднал на пътя камък, но се откърти) и се чудя дали да сложа метална или да е отново пластмасова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #42 Отговорено 28 Септември, 2019 Здравейте, като вече един бивш собственик на такава кора (след опит за кражба се простих с кората), да попитам и аз за отзиви от румънската? Гледах вчера едни руски марка Sheriff, изглеждат много добре със страхотна цена също, но доставката от Русия ми се вижда сложна, а може би и дори невъзможна.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #43 Отговорено 1 Октомври, 2019 (Редактирано) Тази стоманената кора хем пази от кражба на катализатор или други посегателства под двигателя и също така пази от дънери, бордюри и т.н. Лично мен вече 2 пъти ме спасява от това да си блъсна картера в бордюр! Аз лично съм много доволен от имането на кората! Редактирано 1 Октомври, 2019 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #44 Отговорено 7 Октомври, 2019 (Редактирано) Здравейте, относно това дали е добра идея или не да се сложи такава кора, спор няма. Аз имах такава, но я откраднаха........ след опита да снемат едно от гърнетата отдолу (вероятно погрешно помислено за катализатор), са отмъкнали ламарината..... тяхната кожа. Сигурно и аз имам вина, защото бях гресирал както трябва болтовете и не е било трудно да се развият със сигурност..... И всичко това на паркинга пред блока...... Както и да е! Опциите са две: 1) изработка на нова защита от 3 мм ламарина, ориентировъчна цена - 100 лв като материала е включен в тази цена. Следва прахово боядисване и крайната цена ще е около 160-180 лв. (с цена на по-така болтове, федерки и монтажа). Недостатък е може би, че няма да е възможно да се изрежат отвори в нея с цел охлаждане и / или смяна на маслото; 2) поръчка на румънска такава. Между другото, доколко е удобна смяната на маслото през този отвор който се вижда на снимките? Основния въпрос е ако се избере кора, която е необходимо да се сваля при всяка смяна на маслото, как да я монтирам, че ако не предотвратя, то поне да затрудня максимално ..... нерегламентирани опити разни. Мислех си за някакви болтове с по-специфични глави, или просто да я точкуват лекичко с телоподаващото на няколко места и при смяна на маслото да се зачистват тези места... Някакви идей ???? Редактирано 7 Октомври, 2019 от tanas4o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #45 Отговорено 8 Октомври, 2019 Смяната на маслото става лесно през отвора , вече е сменяно и гарантирам! Кората пасва страхотно , без шум и вибрации! Грес не слагам точно, за да не се отвиват лесно болтовете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #46 Отговорено 12 Октомври, 2019 За всички които ги интересува... В момента румънските кори могат да се намерят за 165лв. Контакт на лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #47 Отговорено 14 Октомври, 2019 А колко тежи това нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #48 Отговорено 14 Октомври, 2019 @frizzante Около 15 кг по документи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #49 Отговорено 14 Октомври, 2019 (Редактирано) и какво точно опазват тези 15 кила за да ги мъкнеш под мотора.Ако е за колегите с бензинови мотори при които кора въобще липсва и искат да имат такава за да не цапат двигателя ги разбирам.Обаче не съм убеден,че ако избумкаш един камък с почти два тона кола дори и с 5км/ч ще опазиш картера с ламарината.Дори може да се получи обратен ефект,като при любимите на много хора булбари.Мислят си че ще ги пази от удар,но после им става ясно,че самия булбар е нанесъл много повече щети по колата. Редактирано 14 Октомври, 2019 от zograffa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #50 Отговорено 14 Октомври, 2019 Нямам представа колко е ефективно. Вероятно е, назад в темата има резултати. Мен не ми се нрави допълнителното тегло и евентуално намаления поток на въздуха в коша. Малко или много има някаква циркулация. А защо няма оригинално принципно? Щом на дизела са сложили при бензина едва ли са я "забравили". Не знам, просто размишлявам. Тея пари къде не съм ги дал ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #51 Отговорено 14 Октомври, 2019 (Редактирано) Предполагам е точно заради температурата,дизела е по-"студен" мотор.Интересно и защо няма предвидена ревизия за филтъра,не вярвам да не са се сетили.На дизела не е нужна такава,да не излезе,че това е тунинг аксесоар само за тях. Редактирано 14 Октомври, 2019 от zograffa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #52 Отговорено 7 Юли, 2020 Здравейте, вчерашният дъж, тотално помля кората ми под двигателя. Решил съм да я сменям с метална, но се чудя да взема ли и фабричната си пластмасова, за да се сложи под нея? Надявам се да паснат, или поне се надявам от прочетеното по- горе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #53 Отговорено 3 Февруари, 2021 Такаа,плюх ги корите преди време,но ето,че една такава вече ме чака в гаража.След последния риболов през кални дерета положението с пластмасите отдолу е плачевно,за щастие другото си е наред.Взех румънска кора и сега съхне след три ръце body 950,но преди монтажа имам малко въпроси. Чудя се да махам ли пластмасовата под мотора,макар и поначупена е добре,по склонен съм да я махна. Да оставям ли тампоните,струват ми се прекалено дебели и ще свалят кората не нужно по долу,отделно,че профила е предпоставка за това. Да слагам ли шумоизолация и каква(файърекс примерно),бодито направи доста дебел гумиран слой,но ако от шумоизолацията има файда защо не. При монтажа отзад или отпред е по-добре и лесно да се започне,смятам да я слагам сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 19 #54 Отговорено 4 Февруари, 2021 Аз монтирах румънска кора есента на 2.0 бензин. Впечатлението ми е добро за нея (дебела ламарина, не усещам странични шумове, пасва идеално). Не съм си играл да я боядисвам допълнително. Недостатък е, че при смяна на масло ще трябва да я свалям.Но искам да попитам хората сложили такава кора на бензинови црвта и, които са я ползвали и в горещите месеци как загрява двигателя? Сега всичко е ок, но лятото как са нещата или ще трябва да я демомтирам от април до октомви.Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1257 #55 Отговорено 4 Февруари, 2021 (Редактирано) Кората под двигателя не пречи на охлаждането на мотора, даже напротив. При повечето турбинирани мотори даже е задължително, именно с цел по добро обдухване на мотора. Слага се даже и отгоре за да може въздушната струя да "прегърна" мотора а не да си фучи в коша. За съжаление някои производители я предлагат само опционално срещу заплащане, същото като резервната гума. Редактирано 4 Февруари, 2021 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хри100 87 #56 Отговорено 4 Септември, 2023 Може ли линк към сайт за закупуване на метална кора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове