Jump to content
morfey

Теч на дъждовна вода в купето

Recommended Posts

Здравейте,

Купих си Хондата преди няколко месеца. Всичко беше наред до преди един силен и продължителен пролетен дъжд. Оказа се че ми тече дъждовна вода в задната лява част на комбито. Оказа се, че е била скъсана заварката на контактната зона на покривната ламарина в зоната на захващане на лайсните към покрива, и всеки който ги хване и заклати колата отвара една малка цепнатита и с течение на времето тя се е разширявала. Предишния собственик я е давал на някой майстор да я оправя, но не е успал да го направи. Аз махнах лайсните, заварих цепнатината на няколко места, намазах по цялата дължина на снадката със боя 3 в 1 и силикон. Оказа се, че след вчерашно - днешния  дъжд, пак ми тече покрива. Питането ми е:

  1.  Да използвам високо температурен силикон ако замажа фугата, ще се оправят нещата. Предполагам че през лятото когато се покачат температурите, силикона се отлепа макар да не е прако изложен на слънцето.
  2.  Да използвам двукомпонентно еластично лепило. Ако може да ми предложите някое
  3.  Да използвам грунд с, който се обработва купето от долната страна.

 

Прилагам и няколко снимки за да можете да се ориентирате отностно питането ми

 

post-36138-0-61254100-1506538222_thumb.jpg

post-36138-0-03216800-1506538223_thumb.jpg

post-36138-0-34032900-1506538223_thumb.jpg

post-36138-0-64699400-1506538223_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с черен силикон за стъклопакети, след добро почистване и подсушаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От абсолютно същата малка драма страда и Джаз,аз се чудех от къде влиза вода в багажника.Открих темата за замазване със силикон точно на шева и при мен се реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че това е единственото място от където тече? Моята е седан и имам теч в багажника, стича се по калника някъде отгоре над гърловината за зареждане, но не съм открил до сега от къде. Половин година карам със свалена кора в багажника, но не откривам.

Как се сваля тази лайсна да проверя, но ако нямам цепнатина, не знам къде да търся, може и да е покрай задното стъкло, но как да разбера...?

В твоя случай ако това е единственото място, би трябвало да ти свърши работа всякакъв гъвкав силикон/лепило след добро почистване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да питам още нещо свързано с течове.

Аз си страдам от висока влага в цялата кола откакто я купих (споменавал съм в други теми)  и мисля, че е от онзи теч в багажника, но може да има и още места които не виждам. Проверил съм отворите отдолу на вратите, чисти са (за източване на водата минаваща покрай стъклата). След дълъг дъжд на сутринта черната пластмаса на праговете е мокра, което значи, че водата изтича от вратите, не се задържа. При вас мокро ли е там?

Има ли други известни места за възможен теч за модела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такъв теч от шева на покрива на ЦРВ-то,почистих старателно,намазах с черен силикон(Судал,Бизон,Церзит не помня точно) и вече над година нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че това е единственото място от където тече? Моята е седан и имам теч в багажника, стича се по калника някъде отгоре над гърловината за зареждане, но не съм открил до сега от къде. Половин година карам със свалена кора в багажника, но не откривам.

Как се сваля тази лайсна да проверя, но ако нямам цепнатина, не знам къде да търся, може и да е покрай задното стъкло, но как да разбера...?

В твоя случай ако това е единственото място, би трябвало да ти свърши работа всякакъв гъвкав силикон/лепило след добро почистване.

 

Не съм на 100 %, но първоначално когато видях проблема дамаската на покрива в тази зона беше влажна. Махнах кората и видях ръжда по ламарината и за това реших че е там. След като махнах лайсната, видях че е мазано с боди кит, който е беше напукан. Напънах с отверйка и се отвори бая цепнатина. Изчистих я, намазах целия участък от багажника до предното стъкло с боя 3 в 1 и силикон и повече нямаше теч при доста силни дъждове. Но след като пак ми протече забелязах че силикона се е отлепил на няколко места. Явно не е бил правилния силикон. За това питам ако някой е имал същия проблем какво е направил. Начини за направа материали и технологии много, но на мен ми трава работещо решение.

Един приятел който ме запали по Хонда, има Хонда Акорд комби. На него му тече от едно уплътнение на прозореца.  След доста оливане с вода и водоструйки го е забелязал. Ако може някой да ти  помогное оливането и ти да си вътре може да го видиш теча

 

Забравих да питам още нещо свързано с течове.

Аз си страдам от висока влага в цялата кола откакто я купих (споменавал съм в други теми)  и мисля, че е от онзи теч в багажника, но може да има и още места които не виждам. Проверил съм отворите отдолу на вратите, чисти са (за източване на водата минаваща покрай стъклата). След дълъг дъжд на сутринта черната пластмаса на праговете е мокра, което значи, че водата изтича от вратите, не се задържа. При вас мокро ли е там?

Има ли други известни места за възможен теч за модела?

 

След дъжд и на мен по черното на правогете има вода, но аз мисля че е от уплътнението на вратите се стича надолу. Конструктивно решение на японците, заради самата форма на купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тапи/щипки са видими и ако тече се вижда. А и как от там водата стига до под задната седалка, след като те са ниско?

При мен капе някъде отгоре зад нишата до пантата на багажника...значи е или от покрива или от задното стъкло.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Един приятел който ме запали по Хонда, има Хонда Акорд комби. На него му тече от едно уплътнение на прозореца.  След доста оливане с вода и водоструйки го е забелязал. Ако може някой да ти  помогное оливането и ти да си вътре може да го видиш теча

 

 

Говорите все за комби... за стъклото на задната врата ли става дума?

Поливането е лесно, но на седана не е лесно да се види.

 

Кажи все пак как става свалянето на лайсната на покрива, та де не се счупят щипките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за комби. Става въпрос за стъклото между задната врата и капака на багажника.
Аз съм с рейки. Ако колата ти е както на снимката на подписа, не знам как се махат лайсните. Доста търсих из нета как се махат при мен и намерих доста оскъдна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как се махат лайсните на седан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте с полиуретан той е устойчив на високи и ниски температури. Като този например

post-12293-0-79496000-1506608403.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sikaflex, това чудо хваща навсякъде и няма отлепяне дори и при яки деформации на мястото на залепване.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...