Jump to content
Markony

Увиснала/разкрачена задница на CR-V 3

Recommended Posts

Проблем с омекването на задните пружини е дискутиран в няколко теми.Важи за 2 и 3- та генерация.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610

 

Добавям малко размери на пружини измерени от мен:

 

Оригинални CR-V 2   височина 310 тел 14,5  витки 5 7/8

Оригинални CR-V 3   височина 309 тел 14     витки 5 1/4

Eibach +30mm            височина 332 тел 16     витки 6 3/4

 

След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30:

Височина до веждата: 

 

преди : предница 793  задница 759

след :   предница 810  задница 810 

 

Измерването е правено при пълен резервоар и пълна бутилка с газ 50л.

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна идея за обобщаване на наличната информация относно наболял проблем.

Едно питане в тази връзка:

Може ли да се направи извод, че препоръчителния вариант е монтаж на кола 3то поколение пружини от второ, с оглед малкото повече витки и дебелина, или варианта EIBACH LIFT e по-удачен? Питам за лично мнение, че съм решил да сменя пружини и аз.....

Ако не е тайна, откъде мога да се сдобия с EIBACH и на каква цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята ЦРВ3 140кс дизел , 2007 от земята до веждата при пълен резервоар = 78см (задна вежда).

 

Мисля да сложа 1 подложка от 10мм (стомана) и да видя резултата, но кажете има ли смисъл?

Струва ми се , че предницата ми е по-ниска и утре ще я замеря, но някой има ли размери на подложки за предните чашки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с омекването на задните пружини е дискутиран в няколко теми.Важи за 2 и 3- та генерация.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610

 

Добавям малко размери на пружини измерени от мен:

 

Оригинални CR-V 2   височина 310 тел 14,5  витки 5 7/8

Оригинални CR-V 3   височина 309 тел 14     витки 5 1/4

Eibach +30mm            височина 332 тел 16     витки 6 3/4

 

След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30:

Височина до веждата: 

 

преди : предница 793  задница 759

след :   предница 810  задница 810 

 

Измерването е правено при пълен резервоар и пълна бутилка с газ 50л.

А след замяната със тези пружини Eibach lift +30 как стои въпроса със стабилността и возията на автомобила ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще има малка файда да се сложат пружини на 3-та от 2-ра, но на автомобил без газ.

Не трябва да се правят генерални изводи предварително от размерите на пружините, защото закалката е много важна,а тя не се измерва ,а се дава от производителя и то рядко.

Нямаше как да сравним усилените пружини на ОБК на Доцев  с Eibach lift, защото дойдоха по различно време, но предполагам ,че закалката на ОБК е по-голяма.Те бяха с тел 15мм.

Пружините дойдоха директно от Айбах през Еврото. Цената е 150 лв/бр. В Аутодок има по-ниски цени,но там няма гаранция ,рекламация и обратна връзка.Ако осерат нещо доставката може да говориш с имейли с някакъв руснак в Германия...Има ущипани клиенти вече. Тази информация не е проверена от мен ,а е само слухове.При всички положения Ибей е най-добрия начин с плащане през Пейпал.

 

Пружините влязоха с голям зор.По принцип цялата подмяна не е приятна- накъсаха се биалетки, единия амортисьор беше блокирал болта в носача.Пълен цирк 3 дена.Прави се на повдигач,а аз ги сменях на земята.Подложките на пружините бяха заминали - доставка през Бултрако 10 дена и цена 140 лв ми се сториха смешни и направих по 2 реда термошлауха на долната цяла витка.

Маншона горе спукан-от пластмаса.Закърпих го ,тъй като не е отговорен.Фабричен дефект в горната подложка го деформира и той е търкал в етикета на амортисьора,след което се е износил.

Противоударните тампони бяха здрави,което ме изненада. Не съм ги подменял с подобни от Елемент,както препоръчват руснаците.С тия пружини, за да работи тампона трябва 500 кг . натоварване на задния мост.

 

Няма нито загуба ,нито подобрение на стабилност,но не съм правил тестове извън града.Комфорта на легналите полицаи е същия.Разкрачената задница се оправи, но това ще се проверява тепърва на стенд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бетон е стабилноста. Никви грижи от всякъде. Сега се прибрах от морето и задницата се държа дори идея по добре спрямо преди.  Но може би за това помага и смяната на всички тампони отзад. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony

 

Би ли споделил парт номера на Eibach lift +30? Предполагам, че си сменил само задните пружини, а не целия комплект (задни и предни). В Евро 007 във Варна твърдят, че могат да поръчат само комплект от 4 бр. При официалния представител на Eibach за Бг, също ми искат парт номер за да питали завода за наличност и евентуална доставка.По техния каталог нямало такива пружини....

 

В този ред на мисли един въпрос. Монтажа на по-високи пружини, визирам тези Айбах, прецаква ли амортисьора, или тези допълнителни 30мм височина на пружината влизат в монтажен допуск на амортисьора. Съжалявам, ако последния въпрос звучи глупаво....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,смених само задни с номер EIBACH F31-40-012-01-RA.

 

 

Лява и дясна са еднакви.Направих поръчка през търговския представител на Еврото,който ме обслужва ,но говорих и с шефа на офиса за лична услуга ,заради транспорта.

Ако комплект излиза по-евтино ,можеш да си разделиш с някого предните пружини.

Не прецаква нищо ,но да ти кажа честно с голям зор ги свих.Гайковерта пушеше върху скобите. Страх ме беше дали ще издържи резбата на амортисьора.

Утре ще ги пробвам до София и ще кажа отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечно благодаря за информацията.Чакаме отзиви за поведението на колата. Щом работата е стигнала до пушек, зор голям е било. Остава дилемата какво пружина да сложа, така, че да не се налага същата интервенция скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800 km извънградско с преминаване на Боаза 2 пъти, доста коловози и спортно каране- 12/100 с включен постоянно AC. Нямаше кола ,която да не съм изпреварил.Много стабилна задница,но загубих стабилност при много острите - 360 градусови завои със скорост над нормалната. Сега задния трапец е правоъгълник и гумите закантват по друг начин,който води до свирене на гумите,което го нямаше при разкрачената задница. Ще мина стенд на задницата ,за да дам цифри,но видимо задницата е прибрана. Те и гумите ми не са  първа младост, но със сигурност преди нямаше свирене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много острите ще я пързаляш с вратите напред и готово :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа не съм казал ,че губех завоя,само свирене имаше...Прохода си го минавам със 90-110 познавам всеки завой.Има само два 300 градусови завоя...единия се взема с 60,а другия с 50 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще правя нова поръчка до Ейбах. Ако някой иска  да се включи да ми пише на лични.Засега има двама записани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко, пусни в общите, може и колеги с други модели да искат да се включат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не .Правя еднократна поръчка за хора ,на които съм обещал и то докарвам цена с връзки за количество от 5 комплекта.

Достатъчни ми са главоболията по вноса на маслата.Всеки месец подавам интрастат декларация и вече имам един акт за забавено ДДС...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Бранко,

 

би ли споделил отзиви от малко по-дълго каране с Ейбах пружините отзад? Би трябвало да са поомекнали малко като, че ли ?

 

Някаква промяна в поведението на колата? Беше споменал преди за "свирене" в завой?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква промяна,довечера ще измеря разстоянията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите с ЦРВта може да помогне евентуално. със сигурност  няма да ви навреди  http://caralyze.bg/articles/visok-ili-nisyk-klirens-reshete-sami

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...