Markony 2241 #1 Публикувано 25 Август, 2017 Проблем с омекването на задните пружини е дискутиран в няколко теми.Важи за 2 и 3- та генерация. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610 Добавям малко размери на пружини измерени от мен: Оригинални CR-V 2 височина 310 тел 14,5 витки 5 7/8 Оригинални CR-V 3 височина 309 тел 14 витки 5 1/4 Eibach +30mm височина 332 тел 16 витки 6 3/4 След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30: Височина до веждата: преди : предница 793 задница 759 след : предница 810 задница 810 Измерването е правено при пълен резервоар и пълна бутилка с газ 50л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #2 Отговорено 25 Август, 2017 Страхотна идея за обобщаване на наличната информация относно наболял проблем. Едно питане в тази връзка: Може ли да се направи извод, че препоръчителния вариант е монтаж на кола 3то поколение пружини от второ, с оглед малкото повече витки и дебелина, или варианта EIBACH LIFT e по-удачен? Питам за лично мнение, че съм решил да сменя пружини и аз..... Ако не е тайна, откъде мога да се сдобия с EIBACH и на каква цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 25 Август, 2017 На моята ЦРВ3 140кс дизел , 2007 от земята до веждата при пълен резервоар = 78см (задна вежда). Мисля да сложа 1 подложка от 10мм (стомана) и да видя резултата, но кажете има ли смисъл? Струва ми се , че предницата ми е по-ниска и утре ще я замеря, но някой има ли размери на подложки за предните чашки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #4 Отговорено 26 Август, 2017 Проблем с омекването на задните пружини е дискутиран в няколко теми.Важи за 2 и 3- та генерация. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610 Добавям малко размери на пружини измерени от мен: Оригинални CR-V 2 височина 310 тел 14,5 витки 5 7/8 Оригинални CR-V 3 височина 309 тел 14 витки 5 1/4 Eibach +30mm височина 332 тел 16 витки 6 3/4 След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30: Височина до веждата: преди : предница 793 задница 759 след : предница 810 задница 810 Измерването е правено при пълен резервоар и пълна бутилка с газ 50л. А след замяната със тези пружини Eibach lift +30 как стои въпроса със стабилността и возията на автомобила ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #5 Отговорено 26 Август, 2017 Със сигурност ще има малка файда да се сложат пружини на 3-та от 2-ра, но на автомобил без газ. Не трябва да се правят генерални изводи предварително от размерите на пружините, защото закалката е много важна,а тя не се измерва ,а се дава от производителя и то рядко. Нямаше как да сравним усилените пружини на ОБК на Доцев с Eibach lift, защото дойдоха по различно време, но предполагам ,че закалката на ОБК е по-голяма.Те бяха с тел 15мм. Пружините дойдоха директно от Айбах през Еврото. Цената е 150 лв/бр. В Аутодок има по-ниски цени,но там няма гаранция ,рекламация и обратна връзка.Ако осерат нещо доставката може да говориш с имейли с някакъв руснак в Германия...Има ущипани клиенти вече. Тази информация не е проверена от мен ,а е само слухове.При всички положения Ибей е най-добрия начин с плащане през Пейпал. Пружините влязоха с голям зор.По принцип цялата подмяна не е приятна- накъсаха се биалетки, единия амортисьор беше блокирал болта в носача.Пълен цирк 3 дена.Прави се на повдигач,а аз ги сменях на земята.Подложките на пружините бяха заминали - доставка през Бултрако 10 дена и цена 140 лв ми се сториха смешни и направих по 2 реда термошлауха на долната цяла витка. Маншона горе спукан-от пластмаса.Закърпих го ,тъй като не е отговорен.Фабричен дефект в горната подложка го деформира и той е търкал в етикета на амортисьора,след което се е износил. Противоударните тампони бяха здрави,което ме изненада. Не съм ги подменял с подобни от Елемент,както препоръчват руснаците.С тия пружини, за да работи тампона трябва 500 кг . натоварване на задния мост. Няма нито загуба ,нито подобрение на стабилност,но не съм правил тестове извън града.Комфорта на легналите полицаи е същия.Разкрачената задница се оправи, но това ще се проверява тепърва на стенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 26 Август, 2017 Бетон е стабилноста. Никви грижи от всякъде. Сега се прибрах от морето и задницата се държа дори идея по добре спрямо преди. Но може би за това помага и смяната на всички тампони отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #7 Отговорено 31 Август, 2017 @Markony Би ли споделил парт номера на Eibach lift +30? Предполагам, че си сменил само задните пружини, а не целия комплект (задни и предни). В Евро 007 във Варна твърдят, че могат да поръчат само комплект от 4 бр. При официалния представител на Eibach за Бг, също ми искат парт номер за да питали завода за наличност и евентуална доставка.По техния каталог нямало такива пружини.... В този ред на мисли един въпрос. Монтажа на по-високи пружини, визирам тези Айбах, прецаква ли амортисьора, или тези допълнителни 30мм височина на пружината влизат в монтажен допуск на амортисьора. Съжалявам, ако последния въпрос звучи глупаво.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #8 Отговорено 31 Август, 2017 Точно така,смених само задни с номер EIBACH F31-40-012-01-RA. Лява и дясна са еднакви.Направих поръчка през търговския представител на Еврото,който ме обслужва ,но говорих и с шефа на офиса за лична услуга ,заради транспорта. Ако комплект излиза по-евтино ,можеш да си разделиш с някого предните пружини. Не прецаква нищо ,но да ти кажа честно с голям зор ги свих.Гайковерта пушеше върху скобите. Страх ме беше дали ще издържи резбата на амортисьора. Утре ще ги пробвам до София и ще кажа отзиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #9 Отговорено 31 Август, 2017 Сърдечно благодаря за информацията.Чакаме отзиви за поведението на колата. Щом работата е стигнала до пушек, зор голям е било. Остава дилемата какво пружина да сложа, така, че да не се налага същата интервенция скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #10 Отговорено 4 Септември, 2017 800 km извънградско с преминаване на Боаза 2 пъти, доста коловози и спортно каране- 12/100 с включен постоянно AC. Нямаше кола ,която да не съм изпреварил.Много стабилна задница,но загубих стабилност при много острите - 360 градусови завои със скорост над нормалната. Сега задния трапец е правоъгълник и гумите закантват по друг начин,който води до свирене на гумите,което го нямаше при разкрачената задница. Ще мина стенд на задницата ,за да дам цифри,но видимо задницата е прибрана. Те и гумите ми не са първа младост, но със сигурност преди нямаше свирене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #11 Отговорено 4 Септември, 2017 На много острите ще я пързаляш с вратите напред и готово :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #12 Отговорено 5 Септември, 2017 Ааа не съм казал ,че губех завоя,само свирене имаше...Прохода си го минавам със 90-110 познавам всеки завой.Има само два 300 градусови завоя...единия се взема с 60,а другия с 50 км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #13 Отговорено 11 Септември, 2017 Ще правя нова поръчка до Ейбах. Ако някой иска да се включи да ми пише на лични.Засега има двама записани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #14 Отговорено 12 Септември, 2017 Бранко, пусни в общите, може и колеги с други модели да искат да се включат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #15 Отговорено 13 Септември, 2017 Не не .Правя еднократна поръчка за хора ,на които съм обещал и то докарвам цена с връзки за количество от 5 комплекта. Достатъчни ми са главоболията по вноса на маслата.Всеки месец подавам интрастат декларация и вече имам един акт за забавено ДДС... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #16 Отговорено 17 Февруари, 2018 @ Бранко, би ли споделил отзиви от малко по-дълго каране с Ейбах пружините отзад? Би трябвало да са поомекнали малко като, че ли ? Някаква промяна в поведението на колата? Беше споменал преди за "свирене" в завой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #17 Отговорено 21 Февруари, 2018 Никаква промяна,довечера ще измеря разстоянията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #18 Отговорено 21 Февруари, 2018 За колегите с ЦРВта може да помогне евентуално. със сигурност няма да ви навреди http://caralyze.bg/articles/visok-ili-nisyk-klirens-reshete-sami Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове