Jump to content
Berberov

Проект за лек тунинг на црв 1

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги ,

Преди да започна бих искал да се обърна към *администраторите*, за да не ми наложат пак някое наказание!

Видях във форума раздела проекти, но не ми е активна опция да добавям, така и не разбрах защо.

Ако може, преместете темата ми там.

Преди година закупих своето црв в следното състояние. Обслужен двигател , ходова част и диф - без Ръжди, внос от Италия

От този момент до сега съм врътнал 32 хиляди без проблемни ( с изключение на долна помпа на съединителя 28 лв , която подмених на 21 хиляди ). Първите 5 Снимки са като си имах капак за резервна гума , но нямах масичка .

И така, почна се. Смених безличните за мен сиви лайсни на вратите с черни и сложих модули за дневни светни (30 % от дългите), и добавих лед ленти .

По-късно, при хвърлено камъче, ми се счупи предното стъкло и одраска леко предния капак, което споменах по-горе, и взех Фефлектор - 10 , 11 снимка. Добавих и оригиналните пръскалки на бронята, които джамбазите бяха свалили, заради наработещото моторче, което отремонтирах с подмяна на биметална пластина - има тема във форума за това.

Междувременно го парафинирах( пуснал съм тема със снимки ) и добавих халогени със също оригинална инсталация от црв.

Добавих и ветробрани, пълен комплект ХЕКО плюс Дефлектор странични огледала, спойлер дясна чистачка и и перка.

post-35009-0-09533600-1494407596_thumb.jpg

post-35009-0-97961500-1494407596_thumb.jpg

post-35009-0-80629000-1494407597_thumb.jpg

post-35009-0-96816100-1494407598_thumb.jpg

post-35009-0-72181700-1494407599.jpg

post-35009-0-14706300-1494407625_thumb.jpg

post-35009-0-93646800-1494407625_thumb.jpg

post-35009-0-78093900-1494407626_thumb.jpg

post-35009-0-79479300-1494407627_thumb.jpg

post-35009-0-27934200-1494407628_thumb.jpg

post-35009-0-70373200-1494407628_thumb.jpg

post-35009-0-13741900-1494407629_thumb.jpg

post-35009-0-54618300-1494407629_thumb.jpg

post-35009-0-46105900-1494407661_thumb.jpg

post-35009-0-66469000-1494407669_thumb.jpg

post-35009-0-15104100-1494407670_thumb.jpg

post-35009-0-65113100-1494407670_thumb.jpg

post-35009-0-16879300-1494407671_thumb.jpg

post-35009-0-68132900-1494407671_thumb.jpg

post-35009-0-10984300-1494407672_thumb.jpg

post-35009-0-65829300-1494407672_thumb.jpg

post-35009-0-08130100-1494407673_thumb.jpg

post-35009-0-60859400-1494407673_thumb.jpg

post-35009-0-93134300-1494407687_thumb.jpg

post-35009-0-64057600-1494407688_thumb.jpg

post-35009-0-06476800-1494407689_thumb.jpg

post-35009-0-57990300-1494407689_thumb.jpg

post-35009-0-07073400-1494407690_thumb.jpg

post-35009-0-61626100-1494407690_thumb.jpg

post-35009-0-14429500-1494407691_thumb.jpg

post-35009-0-62536600-1494407691_thumb.jpg

post-35009-0-11613500-1494407692_thumb.jpg

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се справил. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Добра работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се е получило!

 

А аз днес промених скучните черни лайсни на вратите, които на половина се бяха обелили. Малко трудно, но след 4 часа триене и полиране нещата се получиха.

post-32868-0-49084300-1498939842_thumb.jpg

post-32868-0-42507400-1498939852_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това вече наистина е сполучливо.

Би ли споделил подробности около процеса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Процеса е елементарен, но трябва много търпение и шкурене.

Материалите които съм използвал са: шкурка P400 и P1000, макетно ножче и шлайф паста със средна едрина/закупих я от първия подходящ магазин/ като не съм гледал марка. Стъпките през които преминах са следните:

1. Демонтаж на всички лайсни.

2. С шкурка P400 свалих черната боя, с която аз ги бях боядисвал и съответно, която на половина вече се беше излющила.

3. С макетния нож премахнах останалото гумено покритие и съответно отново с шкурка P400 за да падне изцяло.

4. С водната шкурка P1000 направих финално шкурене след което преминах към пастата.

5. С вълнено парцалче и шлайф пастата на ръка полирах 2 пъти лайсните и резултата е налице...

 

Това което ме затрудни е премахването на останалото гумено покритие. Много трудно се сваля, защото трябва да се пази лайсната да не се надере с ножчето, останалото става много бързно...

Редактирано от Hanchko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гума по него е за да забърсва прозореца когато го прибираш. Иначе браво добре е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега  задницата повдигната ли е 

Редактирано от solakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко 

20180704_100713.jpg

20180719_153339.jpg

20180623_185435.jpg

20170628_213357.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най новото jdm салон-спална и щора

20181030_120757.jpg

20181030_120750.jpg

20181030_120808.jpg

20181030_121306.jpg

20181030_121316.jpg

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Яко. :)

Предната броня от фейса директно я закопча ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , колега  казанче   фейсово и не само  . Има много различия !!!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече с jdmспойлер  плюс dom паркинг огледало

20190723_101322.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вграден в хрома стоп

20190723_122633.jpg

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая успях да намеря jdm подлакътник двойна жарка20200109_120905.thumb.jpg.1e75819111eb948f3ba43e07ba2c7edd.jpg

20200108_162846.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между временно смених съединители пълен комплект. И смених ангренажа с маркови компоненти ремък  конти и т.н . Сменени и 3те пистови ремъка  тампони на двигателя свещи  . Сложих теглич и  багажник напречни греди  и четири нови гуми с джанти. Бе поохарчих се . Всеки момент ще кача и снимки с ролбар jdm оригинал

20200108_162853.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая завърших проекта си изцяло  пълен JDM пакет вътре и вън . като остана да кача снимки на навигацията 2 дин. Също така ревизирах цялото окачване 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със или без дефлектор? сложих го за проба

14.jpg

15.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих го задържал. Иначе черното по бронята и стои странна, а с него някак си са в хармония.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Berberov said:

със или без дефлектор? сложих го за проба

14.jpg

15.jpg

В началото на темата си с този дефлактор 2017г,нещо му се ядосваш и го сваляш и слагаш ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, ceco_accord написа:

Бих го задържал. Иначе черното по бронята и стои странна, а с него някак си са в хармония.

Това черното е оригинална и много скъпа добавка  . Нарича се modulo jdm пакет  който е комплект  с  спойлера от зад и т.н. . По принцип е сив . Мое лично решение е да го боядисъм в черно със лайстите на вратите.  Комбинацията сиво и черно много ме кефи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, CARPERA написа:

В началото на темата си с този дефлактор 2017г,нещо му се ядосваш и го сваляш и слагаш ли.

 Зареди снимките колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Berberov написа:

Това черното е оригинална и много скъпа добавка. ...

Въпреки това и на мен не ми харесва, както формата, така и цвета.

Все пак, ако трябваше да го слагам, аз лично бих предпочел да е с цвета на бронята. Двете да са черни, или и двете сребристи.

 

п.п. Колата си е твоя, и трябва да изглежда, както на теб ти харесва, а не на нас.

Това, което се харесва на мен съм го имал 2 пъти - две оригинални CR-V RD1 JDM. Единствената разлика между двете беше цвета - зелена перла първото и сребриста перла второто. 

 

п.п.п. И понеже се интересуваш от нашето мнение по твоя проект - ако гониш JDM изглед, до момента си, да кажем наполовина готов. Липсват ти няколко основни неща, които ще накарат всеки видял ги да възкликне - "Я ... JDM-ка!'.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.03.2020 г. at 21:50, Krasi-mir написа:

Въпреки това и на мен не ми харесва, както формата, така и цвета.

Все пак, ако трябваше да го слагам, аз лично бих предпочел да е с цвета на бронята. Двете да са черни, или и двете сребристи.

 

п.п. Колата си е твоя, и трябва да изглежда, както на теб ти харесва, а не на нас.

Това, което се харесва на мен съм го имал 2 пъти - две оригинални CR-V RD1 JDM. Единствената разлика между двете беше цвета - зелена перла първото и сребриста перла второто. 

 

п.п.п. И понеже се интересуваш от нашето мнение по твоя проект - ако гониш JDM изглед, до момента си, да кажем наполовина готов. Липсват ти няколко основни неща, които ще накарат всеки видял ги да възкликне - "Я ... JDM-ка!'.

Колега  и тръбите с надпис - праговете ги имах и ги продадох !!! Не служат за нищо друго освен да цапат крачола!   Големите ветробрани свирят много гадно и това и причината да не ги монтираме. А за огледалото на калника  е необходимо да се пробие калника което никога няма да направя. Грешката ми беше ,че не го взех с оргиналния калник!!! Пари не са пестени и повечето неща са налични въпреки че не са монтирани. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придържам се до колкото мога към оригинала , а при него за да изпъква jdm  добавката за фейс лифт Трябва да е  различен нюанс  за да се откроява и за да не бъда голословен ще приложа снимки от списанието crv

Screenshot_20190723-232143.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ееей, това от картинката е много готино! Харесвам всякакви циганийки стига да не са кич. :)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Android плюс дистанционно и камера 

IMG_20210306_143035.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да кажеш от къде взе часовника и мултимедията

П.п Добре си се справил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.02.2020 г. at 20:33, Berberov написа:

Най накрая завърших проекта си изцяло  пълен JDM пакет вътре и вън . като остана да кача снимки на навигацията 2 дин. Също така ревизирах цялото окачване 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Колега от къде намери подлакътникът шкафче, и аз доста търся моля насочи ме, мислех от тея универсалните боклуци ама твоето се вписва идеално 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега не успях да намеря темата за парафинирането, можеш ли да я споделиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...