Knoxville 151 #1 Публикувано 20 Април, 2017 Здравейте, колеги, издирвам OBD порта на Акорда, обаче не мога да го намеря. Мислех, че трябва да го търся от страната на пасажера, свалих жабката за по-добра видимост, но не намерих нищо. Някой има ли представа къде да търся? Колата е 1999 година 1,8 ф18б2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dichgeorgiev 3 #2 Отговорено 20 Април, 2017 (Редактирано) http://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Honda-accord-6 И още един, дано ти помогне: http://alflash.com.ua/honda.htm Редактирано 20 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #3 Отговорено 20 Април, 2017 Ако е 99та, не мисля, че има OBD, а двупиновата букса. Моят е така. OBD ми казаха, че се слага след 2000та. Тя се намира много лесно, поглеждаш под пасажера и седи закопчана за скоба, самата букса е синя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #4 Отговорено 20 Април, 2017 Хаха, егати, от това се опасявах, да не се окаже, че 1999 я нямат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #5 Отговорено 21 Април, 2017 В Европа стандарта е задължителен от 2000г. (тоест може и да няма) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 21 Април, 2017 OBD си е OBD, демек стандарт. Сега да кажеш, че няма OBD, щото нямало изкарана 16-пинова букса е грешно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #7 Отговорено 21 Април, 2017 http://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Honda-accord-6 Това е правилното инфо. На жената е CG9 98-ми набор и има OBD порт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #8 Отговорено 21 Април, 2017 Стария акорд на жена ми беше 2000 г. и нямаше OBD букса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #9 Отговорено 21 Април, 2017 @dindin, техническия ми английски не е на високо ниво, но port не е ли подходящата дума за "букса"? Поне мисля, че стана ясно, че търся букса, така че няма разминаване. След малко пак ще слезна да погледна там, където ми казват @dichgeorgiev и @rockonoff. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 21 Април, 2017 EOBD и OBDII са 2 различни стандарта на една и съща букса. ОБД2 има 1996 година, а ЕОБД - след 2000 за бензиновите и 2004 за дизеловите двигатели.Тук съм съгласен с DIndin, че независимо от буксата.... протоколът, който е в компютъра е по-важен. Независимо от буксата, диагностиката е само по един кабел до 2006 година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo8012 3 #11 Отговорено 21 Април, 2017 Колега, за да намериш буксата за диагностика на Акорда, трябва да свалиш не жабката, а пластмасата под нея. Лягаш на челна стойка и търсиш кабели с две сини букси, закопчани напред. Едната е двупинова, а другата пет пинова. Утре, ако ми остане време, ще ги снимам на моя Акорд и ще ти пратя снимки. Доколкото знам, компа си е ОБД 2, но за четене с 16 пиновия конектор трябва преходник. Два пъти ходих на диагностика, но не ми намериха буксата. След доста мъки и четене я намерих. Окъсих двупиновата букса с кламер и поне прочетох защо ми свети чека. Във форума има доста информация за четенето с кламер. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #12 Отговорено 22 Април, 2017 Купих го тоя преходник от 5 пина към 16 преди 3 години, но така и нищо не тръгна да се чете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #13 Отговорено 24 Април, 2017 На мен не ми е за окъсяването с кламера, а си взех един OBD скенер и ми се искаше с него да си разгледам някои неща на телефона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #14 Отговорено 24 Април, 2017 А, извинявайте, аз ще попитам като един голям невежа....Не разбрах, аз като имам такава 2-пинова букса, някъде също трябва да имам и друга OBD букса ли? Или си ми е само това за закачена на компютър. Майсторите в един сервиз ми казаха, цитирам "щом имаш такава букса, трябва да ходиш някъде, където имат такъв компютър за японски коли с 2-пинова букса" Нещо се обърках, може ли разяснение малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #15 Отговорено 24 Април, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73924&hl= С други думи, щом си с F18, я търси под жабката, а не зад жабката. И е малка 5 пинова букса. Само на двулитровите акорди F20B6 се намира отдясно на централната конзола или респективно, в лявно на краката на пасажера и е по-голяма букса. Тя вече е OBD2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #16 Отговорено 25 Април, 2017 Ето къде се намира 2 пиновата и как се четат грешките от нея. Ръководство за пълни лаици. С него почнах преди време: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #17 Отговорено 25 Април, 2017 От 2 пиновата знам как се извлича код. Този, Eric The car guy, много ме кефи, показва интересни неща. Тези дни ще се навра по жабката, благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo8012 3 #18 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Колеги, бях писал по горе в темата, преди време, а и виждам, че от доста време не е писано, но въпреки това реших да кача няколко снимки, който направих днес относно този проблем с намирането на буксата за диагностика на F18B2, все ще му е от полза на някой. На една от снимките е и преходника за четене.Сваля се пластмасовата кора под жабката и там, като застанеш на челна стойка се виждат 2-те букси. Не е необходимо да сваляте жабката. Но понеже сменявах филтър на купето и се сетих , да направя няколко снимки за форума. Дано инфото да е полезно на колегите. Редактирано 29 Ноември, 2017 от gogo8012 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове