Jump to content

gogo8012

Фен
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About gogo8012

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда акорд F18B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1691 profile views
  1. Автомобила вече се продава на части, ако може модераторите да преместят обявата в раздела за коли на части. Свалени са части от интериора и някои неща под капака. За части ми е по удобно да пишете във форума или на телефон 0988221391. Цена за акумулатора 60 лв., газов инжекцион БРЦ с бутилка на мястото на резервната гума 250лв. За повече информация, снимки и цени питайте на посочените от мен начини.
  2. До 15-ти 1000лв, за цялата кола без музиката и без гражданска. Задължително прехвърляне
  3. От днес колата е без гражданска, ще бъде дерегистрирана и може да бъде продадена цялата за части. Ако няма желаещи ще бъде разглобена. Има опция да бъде продадена и цялата разглобена за части, като купето остава при мен за да взема бележка за дерегистрация.
  4. Последно без музика, газово и акумулатора...1300
  5. Нова цена 2100 лв... ако няма желаещи отива за части
  6. Здрасти колега, видях твоя тема в проекти и ме интересува ф20-ката (Акорда) 6-тица ли беше или 5-тица? Предполагам, че мотора Х23 е от прелюд

  7. gogo8012

    OBD port

    Колеги, бях писал по горе в темата, преди време, а и виждам, че от доста време не е писано, но въпреки това реших да кача няколко снимки, който направих днес относно този проблем с намирането на буксата за диагностика на F18B2, все ще му е от полза на някой. На една от снимките е и преходника за четене.Сваля се пластмасовата кора под жабката и там, като застанеш на челна стойка се виждат 2-те букси. Не е необходимо да сваляте жабката. Но понеже сменявах филтър на купето и се сетих , да направя няколко снимки за форума. Дано инфото да е полезно на колегите.
  8. gogo8012

    OBD port

    Колега, за да намериш буксата за диагностика на Акорда, трябва да свалиш не жабката, а пластмасата под нея. Лягаш на челна стойка и търсиш кабели с две сини букси, закопчани напред. Едната е двупинова, а другата пет пинова. Утре, ако ми остане време, ще ги снимам на моя Акорд и ще ти пратя снимки. Доколкото знам, компа си е ОБД 2, но за четене с 16 пиновия конектор трябва преходник. Два пъти ходих на диагностика, но не ми намериха буксата. След доста мъки и четене я намерих. Окъсих двупиновата букса с кламер и поне прочетох защо ми свети чека. Във форума има доста информация за четенето с кламер. Успех.
×