Jump to content
Knoxville

OBD port

Recommended Posts

Здравейте, колеги, издирвам OBD порта на Акорда, обаче не мога да го намеря. Мислех, че трябва да го търся от страната на пасажера, свалих жабката за по-добра видимост, но не намерих нищо. Някой има ли представа къде да търся? Колата е 1999 година 1,8 ф18б2.

post-32085-0-87181200-1492710792_thumb.jpeg

post-32085-0-32675700-1492710809_thumb.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Honda-accord-6

 

И още един, дано ти помогне: http://alflash.com.ua/honda.htm

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 99та, не мисля, че има OBD, а двупиновата букса. Моят е така. OBD ми казаха, че се слага след 2000та. Тя се намира много лесно, поглеждаш под пасажера и седи закопчана за скоба, самата букса е синя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, егати, от това се опасявах, да не се окаже, че 1999 я нямат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Европа стандарта е задължителен от 2000г. (тоест може и да няма)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OBD си е OBD, демек стандарт.

Сега да кажеш, че няма OBD, щото нямало изкарана 16-пинова букса е грешно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария акорд на жена ми беше 2000 г. и нямаше OBD букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin, техническия ми английски не е на високо ниво, но port не е ли подходящата дума за "букса"?

Поне мисля, че стана ясно, че търся букса, така че няма разминаване.

След малко пак ще слезна да погледна там, където ми казват @dichgeorgiev и @rockonoff.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EOBD и OBDII са 2 различни стандарта на една и съща букса. ОБД2 има 1996 година, а ЕОБД - след 2000 за бензиновите и 2004 за дизеловите двигатели.Тук съм съгласен с DIndin, че независимо от буксата.... протоколът, който е в компютъра е по-важен. Независимо от буксата, диагностиката е само по един кабел до 2006 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за да намериш буксата за диагностика на Акорда, трябва да свалиш не жабката, а пластмасата под нея. Лягаш на челна стойка и търсиш кабели с две сини букси, закопчани напред. Едната е двупинова, а другата пет пинова. Утре, ако ми остане време, ще ги снимам на моя Акорд и ще ти пратя снимки. Доколкото знам, компа си е ОБД 2, но за четене с 16 пиновия конектор трябва преходник. Два пъти ходих на диагностика, но не ми намериха буксата. След доста мъки и четене я намерих. Окъсих двупиновата букса с кламер и поне прочетох защо ми свети чека. Във форума има доста информация за четенето с кламер. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих го тоя преходник от 5 пина към 16 преди 3 години, но така и нищо не тръгна да се чете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми е за окъсяването с кламера, а си взех един OBD скенер и ми се искаше с него да си разгледам някои неща на телефона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, извинявайте, аз ще попитам като един голям невежа....Не разбрах, аз като имам такава 2-пинова букса, някъде също трябва да имам и друга OBD букса ли? Или си ми е само това за закачена на компютър. Майсторите в един сервиз ми казаха, цитирам "щом имаш такава букса, трябва да ходиш някъде, където имат такъв компютър за японски коли с 2-пинова букса"

Нещо се обърках, може ли разяснение малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73924&hl=

 

С други думи, щом си с F18, я търси под жабката, а не зад жабката. И е малка 5 пинова букса. Само на двулитровите акорди F20B6 се намира отдясно на централната конзола или респективно, в лявно на краката на пасажера и е по-голяма букса. Тя вече е OBD2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде се намира 2 пиновата и как се четат грешките от нея. Ръководство за пълни лаици. С него почнах преди време:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 пиновата знам как се извлича код. Този, Eric The car guy, много ме кефи, показва интересни неща.:) Тези дни ще се навра по жабката, благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бях писал по горе в темата, преди време, а и виждам, че от доста време не е писано, но въпреки това реших да кача няколко снимки, който направих днес относно този проблем с намирането на буксата за диагностика на F18B2, все ще му е от полза на някой. На една от снимките е и преходника за четене.Сваля се пластмасовата кора под жабката и там, като застанеш на челна стойка се виждат 2-те букси. Не е необходимо да сваляте жабката. Но понеже сменявах филтър на купето и се сетих , да направя няколко снимки за форума. Дано инфото да е полезно на колегите.

 

post-20377-0-57047700-1511986698_thumb.jpg

 

post-20377-0-06327000-1511986757_thumb.jpg

 

post-20377-0-59267800-1511986783_thumb.jpg

 

post-20377-0-71951800-1511986791_thumb.jpg

Редактирано от gogo8012
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...