burning 0 #1 Публикувано 23 Март, 2017 Колата е Сивик 8-ма генерация, бензин 1.8 - 140 коня(190 000км). Казаха ми, че единият шарнир е тръгнал и е за смяна. Въпросът ми е може ли да се смени само шарнирът или трябва целият носач. Някой, ако може, да сподели опит, ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2834 #2 Отговорено 23 Март, 2017 Питай http://boltmin.blogspot.bg/2011/03/blog-post.html Пращаш днес и в други ден, носачът с шарнира е обратно при теб, готов за монтаж. Пробвано! Проблем ще е единствено, ако твоя тип носач не позволява манипулациите... Не всички носачи могат да се работят, за това първо им се обади за консултация. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 24 Март, 2017 Колата е Сивик 8-ма генерация, бензин 1.8 - 140 коня(190 000км)....При тази генерация Сивик се ползват 2 вида носачи. Алуминиев - при който шарнира е изработен в носача и метален, шарнира се захваща с 3 болта . Ако си с алуминиевите носачи, варианта, който ти е предложил колегата отпада, направо си купуваш нов носач . Още като отвориш сайта им, с удебелен текст си пише, че такива носачи не ремонтират . Ако си с металните носачи, може да пробваш и този вариант, може и направо нов шарнир да си вземеш . Тези които са ти "казали", че шарнира е за смяна, не ти ли казаха с кой вид окачване си ? Ако не са, можеш да си провериш по номера на рамата с кой вид си . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
burning 0 #4 Отговорено 24 Март, 2017 Къде мога да проверя чрез рамата с какъв съм? Рамата е:SHHFK27607U013519 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 24 Март, 2017 С алуминиев си - сменяш целия носач. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #6 Отговорено 24 Март, 2017 Мойте шарнири ги рециклирах на 170К в Казанлък. Транспорт с еконт и рециклиране на двата носача излезе под 100лв. показва процедурата, няма да коментирам по-горните мнения. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
burning 0 #7 Отговорено 31 Март, 2017 Някой да препоръча такова рециклиране в София, Пловдив или Варна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 31 Март, 2017 Добрич -0887210582 , правил ми е носачите на форда ,не мръднаха с години ,б ях купил нови носачи и се раздрънкаха за няколко месеца. Този, като ги оправи, така си и отиде форда с тях, без да са мръднали . Пълни ги с няква пластмаса под налягане и стават бетон . Мисля., че всякакви носачи прави - моите навремето, на форда бяха неразглобяеми , обаче рязал, там какво правил - оправи ги за по 20 кинта тогава на носач , това 2004г. За новите носачи, дето се раздрънкаха, тогава броих 300лв , пък той после за 40 кинта ги направи вечни . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #9 Отговорено 1 Април, 2017 Само ще добавя цитат от сайта на казалъкчаниите, нещото с което ме спечелиха като клиент. Ремонта се извършва като се отваря шарнирния болт при капачката раз-капсулова,шлайфа лъска полира се сферата на сферичният болта и се събира с нови ремонтен размер втулки - чашки които се изработват отливат предварително с шприц машина за пластмасови изделия във специални матрици,затваря се шарнирният болт като се капсулова с машина,както е оригиналната технология на заводите производители на шарнирни болтове.Пробег от 60000 км.-100000 км. Не мисля, че ще ти е драма да ги пратиш с Еконт до тях, но и не казвам, че са единствения вариант. Успех и да кажеш колко и как е станало после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #10 Отговорено 18 Юни, 2018 На 24.03.2017 г. at 8:47, mar_tod написа: При тази генерация Сивик се ползват 2 вида носачи. Алуминиев - при който шарнира е изработен в носача и метален, шарнира се захваща с 3 болта . Ако си с алуминиевите носачи, варианта, който ти е предложил колегата отпада, направо си купуваш нов носач . Още като отвориш сайта им, с удебелен текст си пише, че такива носачи не ремонтират . Ако си с металните носачи, може да пробваш и този вариант, може и направо нов шарнир да си вземеш . Тези които са ти "казали", че шарнира е за смяна, не ти ли казаха с кой вид окачване си ? Ако не са, можеш да си провериш по номера на рамата с кой вид си . Edit mod: Колега,горе пише 8 генерация.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #11 Отговорено 19 Юни, 2018 Този не става ли за алуминиев https://m.autodoc.bg/vaico/12251973 Кликнете на зеления надпис +HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В75 0 #12 Отговорено 5 Юли, 2018 Струва ми се че номера на вайко и снимката не си отговарят има грешка, в този сайт ги показва правилно http://ekmauto.com ,цените са им много добри и лесно се търсят части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #13 Отговорено 5 Юли, 2018 Идеята ми е ,дали не може да се избие шарнира и да се замени с друг,вместо да се купува целия носач(за алуминиев става въпрос),както например става на BMW? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #14 Отговорено 6 Юли, 2018 С алуминиевите носачи няма как.Дори и да има някакъв начин аз не бих рискувал.Кофти е но пък не се сменят всеки ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #15 Отговорено 13 Юли, 2018 Има как, отговора е във втори пост на темата, пращаш носачите днес, в други ден са при теб перфектни, за 15 лева на брой. Все пак става въпрос за някакъв 10 годишен таралясник, който вози като варел така или иначе. Струва ли си една чанта пари за носачи който също няма да изкарат много? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #16 Отговорено 16 Юли, 2018 Мисля , че и със избиване на шарнира ще стане но трябва да се намери точния размер шарнир. Няма начин да не става от друг модел . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #17 Отговорено 17 Юли, 2018 Капсулован е шарнира. Невъзможно е избиване както при други марки. Фирмата дадена по напред в темата го отваря на голям приспособен струг, след като го отремонтира го затваря на преса. Мойте шарнири се движеха свободно от теглото на гравитацията, след ремонта трудно се движеха(почти невъзможно) на ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #18 Отговорено 3 Август, 2018 Аз също препоръчвам с две ръце феновете от Казанлък. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Spycar 0 #19 Отговорено 7 Януари, 2020 Колеги,май и аз ще се наложи да сменям левия . Може ли да ми кажете по рамата къде да видя евентуално какъв трябва да си купя? Преди на мазда 3 и аз сменях направи носача ,защото шарнира беше директно за него. Но сега с хондата нямам никаква идея . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #20 Отговорено 7 Януари, 2020 (Редактирано) Освен ако не си с US и тук е така заедно с носача. Рециклирай носача, купи 2-ра ръка оригинален или си купи нов носач. Редактирано 7 Януари, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин87 24 #21 Отговорено 4 Юни, 2023 Здравейте колеги, някой имали номера на колегата от Казанлък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #22 Отговорено 12 Юли, 2023 Колега, ползвай чичко Гугъл, Цък 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове