Jump to content
Deodriver

Проблем с парно

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Между другото защо не напръскаш колата външно с обезмаслител за 5 часа и после виж резултата. Колегата policeman го е казал много точно препарат за котлен камък. То антифриза циркулира винаги, но няма топло обмен защото котления камък е по вътрешните стени на радиатора залепен. Другото което може да е, проблем с клапата за входящ въздух, която е пред радиатора. Така въздуха влиза в купето без да преминава през радиатора. Ако е на вентилатор и вътрешна циркулация започва леко да затопля след 15,20мин. И двата проблема съм ги имал аз. Успех в отстраняването на проблема. 

Пп аз промих с calgon препарат за пералня. 

Редактирано от vespa
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си климатика!

Имаше тема във форума, по спомен, че фреона като намалее духа по-слабо от пасажерското място.

Направи му една диагностика. Това е за което се сетих, другото си го изпробвал.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.05.2019 г. at 23:29, vespa написа:

Между другото защо не напръскаш колата външно с обезмаслител за 5 часа и после виж резултата. Колегата policeman го е казал много точно препарат за котлен камък. То антифриза циркулира винаги, но няма топло обмен защото котления камък е по вътрешните стени на радиатора залепен. Другото което може да е, проблем с клапата за входящ въздух, която е пред радиатора. Така въздуха влиза в купето без да преминава през радиатора. Ако е на вентилатор и вътрешна циркулация започва леко да затопля след 15,20мин. И двата проблема съм ги имал аз. Успех в отстраняването на проблема. 

Пп аз промих с calgon препарат за пералня. 

 

Колега,аз работя с професионални препарати за автомивки.Знам какво може да стане с обезмаслител и то със всеки един от тях,а те имат разлики.Препарата за котлен камък също съм го пробвал преди всичко друго и резултата е нулев.Антифриза при Хонда не циркулира постоянно през питата,а само когато е на топло.Има кранче,което го затваря.Клапите за ен-ти път казвам,че работят повече от перфектно.Силата на струята на въздуха и то само от дясно на топло е слаба,а на студено си е както трябва.Без разглобяване явно няма да станат нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Deodriver написа:

.......Силата на струята на въздуха и то само от дясно на топло е слаба,а на студено си е както трябва.Без разглобяване явно няма да станат нещата.

Което автоматично ме кара да мисля,че проблема е в някоя от клапите, а не в запушване. 

 

п.п. Принципно при някои коли, централната клапа за потока на въздуха / отвън-вътре/ е облепена я с някакво кече, я с някакъв дунапрен и ако той се е отлепил и се е лепнал на радиаторчето откъм пасажера, може и да ограничава топлото.

Не съм и сигурен също, радиаторчето за парното и това за климатика, дали са едно зад друго, едно до друго, или едно над друго, а и за разположението на клапите, което може да хвърли някаква светлина евентуално.

Казвам го като идея - ама без разглобяване няма да се види. 

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид точно централната клапа, която е пред радиатора и е свързана с кранчето даже. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и чуждо тяло да е причината,мислил съм го.Но,пак се стига до разглобяване и ако се окаже,че не е това,а аз нямам резервна пита ще стане кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуждо тяло е вариант.

Преди 2 дни при мен на втората генерация, през десния отвор на централната конзола, се показа парче дунапрен и с пинсета леко го извадих. Беше дълго около 15-на см.

Ей така за инфо,потърсих въпросното радиаторче и наистина го няма. Намерих го при "кралицата" но цената му с доставка беше неприятна - около 550€.

В руски сайт,ги дават еднакви за СРВ,Сивик и Акорд, с този двигател, но дали е така? 

За колко си намерил китаец и откъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно дизела на Хонда си е със слабо парно,това важи 2,2 дизелите.Имам Акорд 8 DTEC,още по-голяма трагедия .Нищо общо с кой да е бензинов мотор .Казвам ти го,за да не стане,да подмениш здраво с ново;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и на двете СРВ-та, парното е много добро. Никога не се е налагало да го слагам на Мах, (обикновено го държа на 23/24 гр. когато времето е много студено),  иначе става размазващо топло.

Разликата между двата 2.2 двигатели е, че DTEC-а загрява една идея по-бавно. 

Просто го споделям като информация.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Emicha написа:

Никога не се е налагало да го слагам на Мах, (обикновено го държа на 23/24 гр. когато времето е много студено),  иначе става размазващо топло.

Споделям напълно мнението, и климатика бързо заработва през лятото и бързо охлажда.

Но всеки различно приема температура, шум. (за едни топло, за други не чак толкова)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Emicha написа:

При мен и на двете СРВ-та, парното е много добро. Никога не се е налагало да го слагам на Мах, (обикновено го държа на 23/24 гр. когато времето е много студено),  иначе става размазващо топло.

Разликата между двата 2.2 двигатели е, че DTEC-а загрява една идея по-бавно. 

Просто го споделям като информация.

Не бавно,а доста по-бавно загрява DTEC-а:dunno:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.05.2019 г. at 15:18, Emicha написа:

Чуждо тяло е вариант.

Преди 2 дни при мен на втората генерация, през десния отвор на централната конзола, се показа парче дунапрен и с пинсета леко го извадих. Беше дълго около 15-на см.

Ей така за инфо,потърсих въпросното радиаторче и наистина го няма. Намерих го при "кралицата" но цената му с доставка беше неприятна - около 550€.

В руски сайт,ги дават еднакви за СРВ,Сивик и Акорд, с този двигател, но дали е така? 

За колко си намерил китаец и откъде?

 

Не се знае дали и от там ще дойде,каквото трябва.Китаеца е марка BNR и мисля,че беше около 100-150лв.,не помня точно.Ама знаеш ли го и него дали ще кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да мисля ,че проблема не ти е в запушено радиаторче.

Честно казано, чуждо тяло пред питата е единия вариант / за който ти споменах /, но най-логично според мен,  / след разглобяването предполагам ще се окаже / че проблема е в клапата за пасажерското място. 

Моторчето може и да работи, / виждаш го че се движи/ но самата клапа която е в кожуха,  може да се е счупила, превъртяла,  или по някаква причина заклинила в определено положение и от там да не може да работи коректно.

Разглобяване е истината .

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по-темата.След дълго търсене на радиаторче за парно най-накрая намерих.Оказа се  и това не лесна задача въпреки,че има доста обяви за коли на части.Всеки ти казва,че няма,защото не им се занимава да ги свалят или директно ти казват,че няма да я свалят сега "много работа е".Все пак един колега се нави и ми я прати за 150лв.Питата изглежда доста добре,не излезнаха никакви боклуци от нея,а само чист антифриз.Сега остава тегавата работа по сваляне на таблото,но това може и да е есента.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Край на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака :cool:

Редактирано от Deodriver
  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.И аз мога да се похваля със същия проблем.Преди да пристъпя към смяна на радиаторчето ми се иска да опитам с промивка,все пак тая някакви надежди.Колега Deodriver би ли споделил при смяната,освен че се режат двете тръби,нещо друго държи ли питата на радиатора към кожуха и?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново.Благодарение на колегата "Deodriver" (жив и здрав да си),проблема с парното и при мен е решен.Процедурата е изключително лесна,при наличието на читав радиатор,следвайки процедурата описана от колегата.Преди да пристъпя към демонтаж на радиатора,реших да проверя до каква степен е работещ "новия" радиатор.Пуснах течаща топла вода през входа и проверих дали и колко стопля питата на радиатора.За мой късмет се оказа,че затопля равномерно цялата пита и след монтажа на колата лятото дойде.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колего. И аз съм на същото дереже само, че при мен духа хладно от моята страна духалката. Питах един майстор и той директно ми каза, че климатроника бил на две зони, както и радиатрочето и със сигурност е запушено. Това така ли е? Според него нямало друг вариант, освен смяна на радиаторчето. Прочетох темата и едни казват, че става да се промие, други не става....Този метод с прерязването на тръбичките сигурен ли е, защото пак според майстора с който говорех изплювали тръбичките от маркуча, като се вдигне налягане, защото били гладки...нямали оребрение за маркуча един вид....Моля споделете как се държи при вас след модификацията. Предлагат ми и ново китайско радиаторче за 100 лв? Някой слагал ли е? Продавача ми прати тази схема с размерите. Ще може ли някой в час да провери и да ми каже дали е това, което търся?

IMG-832c1c92c379fa35e4b1fcdb404ba342-V.jpg

Редактирано от Петър Киров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледам,че има активност по моята тема.

Сега да кажа как е положението към днешна дата.Проблеми с парното няма,маркучите не ги изплюва,както си мисли колегата и антифриз не губи.Да споделя и тънкия момент с рязането.Режете на едни и същи места на двете радиаторчета и на старото,и на новото.Така,дефакто макучлетата се явяват,като външен уплътнител на две допрени тръбички.Но дори и да има разтояние между тях,т.е  маркуча да е свързващия елемент,няма проблеми.Няма такова нялягане,за да ги изплюе.

Редактирано от Deodriver
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...