DMZ 125 #1 Публикувано 17 Декември, 2016 Здравейте, колеги, От миналата година имам проблем с парното, който е следния- когато колата работи на място дори когато е загряла струята е хладка, а не топла. Когато вкарам колата в обороти вече идва топлото и колкото повече обороти развие толкова по- топло идва, пускам газта и отново духа хладко. Някъде четох, че проблема може да идва от не правилно поставяне на ГИ. Колата /2.0- бензин/ съм я закупил миналата година на 1ви юни и не знам тогава дали е работило парното като малко след това поставих и газовата /Романо/. Миналата зима я избутах, но тази е по- студено и определено искам да я оправя. Климатроника също духа студено независимо от зададените градуси. Моля ви помагайте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 17 Декември, 2016 Подобен проблем имах на едно Ауди. Извадих маркучите за антифриза от радиаторчето което е за парното в купето (намираха с ДВГ отсега) в единия отвор напръсках яко с Меглио и я оставих за 5 мин. След това набих маркуча от чешмата от входния канал и с максимална сила надух радиаторчето с вода. От другатастрана с друг маркуч изкарвах мръсната вода до колата в кофа. Нямаш си на идея каква тиня излезе. Парното тръгна моментално. Процедурата правих 2-3 седмици подред докато се изчисти окончателно. Това е добрия случай. Лошия случай с който също съм се сблъсквал е гарнитура на главата. Буташе компресия в антифриза, и понеже радиаторчетата за парното са една от най-високите точки, там се събира въздуха. Това обаче се проверява лесно. Като я озфорсирсш трябва да прави балончета в капачката на радиатора и да мерише на ауспух. Пробвай с промивката. Почти съм сигурен че е от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 19 Декември, 2016 Каква тиня в Хонда?Термостат е първия виновник.ГИ няма нищо общо,освен ако монтьора не прави ЦРВ за сефте... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 19 Декември, 2016 Тя ще загрее ли въобще на това време ако е запекъл отворен ??? И ако загрее няма ли все пак да си тръгне топлото.....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #5 Отговорено 19 Декември, 2016 Благодаря на отзовалите се! Днес разговарях с един майстор, тъй като аз не разбирам от тези неща и му казах какво искам да се направи, но той не ме отрази тъй като било много трудоемко и ще опитам с някой друг като ми се отвори малко свободно време. Иначе си загрява нормално и никога не е минавала 8 чертички от скалата на таблото /не знам дали това са 90 градуса/, както и да съм карал. Когато се пътува на дълъг път не е проблем тъй като се поддържат и обороти, но определено не е жегата, която съм правил при предишните ми Хонди. Заработи ли на празен ход въпреки, че е загряла, веднага идва хладкото, подавам газ да вдигне оборотите и веднага идва и топлото и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #6 Отговорено 19 Декември, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103024 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102977 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #7 Отговорено 19 Декември, 2016 Каква тиня в Хонда?Термостат е първия виновник.ГИ няма нищо общо,освен ако монтьора не прави ЦРВ за сефте... "...когато колата работи на място дори когато е загряла..." Що па термостат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 19 Декември, 2016 Не казвам ,че е виновен термостата,а че е първия заподозрян.8 годишна кола...антифриза се сменя на 10,абсурд е да е запушен радиатор за тия години.Естествено може и да е температурен датчик на радиатора,но това вече си е за диагностика.Отнема 20-на минути всъщност.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #9 Отговорено 20 Декември, 2016 Миналата зима за същия проблем ходих при ОМБРЕ, но ми казаха, че всичко с парното е ок и на тези ЦР-Вета толкова си топлело Тези дни ще опитам процедурата с почистването и ще пиша какъв е резултата. Благодаря на всички за съдействието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #10 Отговорено 20 Декември, 2016 Незнам колко си топли, но при мене след 4-5 мин вътре вече не се стои. Започва леко да ти изсъхва физиономията от жега. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 4 Януари, 2017 Бе има си кахъри и то ама за съвсем друга тема.В mode режим някой път бърка % на клапите..Радиаторчето за топлото си е наред.Колкото коли да съм газифицирал, вътре няма грам наклеп и антифриза е кристален.Докато се кара с Хонда оригинал няма проблеми с утайка и тем подобни.А термостата си е тъп консуматив...от време на време като ти стане студено се сменя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #12 Отговорено 5 Януари, 2017 Сега идвам от майстор, който ми обясни, че маркучите на газта не са свързани правилно с някакви трипътници, поради което водата минава през изпарителя, но трудно отива до парното и за това в ниските обороти духа хладно. От тези снадки има и изтичане на антифриз /от време на време доливах по малко, тъй като мислих, че се губи от капачката на радиатора/. След ремонта ще пиша дали наистина е бил от там проблема, но предполагам, че е така, тъй като за такъв проблем бях чел някъде преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #13 Отговорено 5 Януари, 2017 Слави е писал по проблема.Мисля, че твоя е бил същия.Неправилно вързана АГУ .Дано всичко е наред сега. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #14 Отговорено 10 Януари, 2017 Здравейте колеги, тъй като ГИ-то ми е в гаранция днес колата ми ходи до газаджиите, за да я оправят. Впечатленията ми след като я докараха /не ходих лично/ са, че вече колата има нормално парно, но отново като я вкарам в обороти се засилва и направо пари на ръката. Другото което забелязах е, че като работи на място, температурата на водата пада /за около 5 мин. с 2 чертички/, което не се случваше преди. Загряването на водата, също като че ли е много по- бавно. Днес достигна оптималната температура, след като работи 5мин. на място и след това изминах около 3-4км със скорост между 60-80км/ч, но може би е и от ниските температури /-12 градуса/. Утре ще разбера със сигурност, след като я изкарам от гаража и ако не загрее до работата, значи пак имам проблем. Газаджиите са казали, че имало някакъв автоматичен клапан на парното, който не работи /въобще не разбирам за какво става на въпрос/. Възможно ли е от там да идва проблема или пак е объркано нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #15 Отговорено 10 Януари, 2017 Ето така обяснено вече ми мяза на термостат. Щом не може да държи температура и загрява бавно, значи има вероятност термостата да е запекъл отворен и да не смогва при ниски обороти да поддържа цялата вода топла. Ама как пък така от веднъж се появи този симптом? Другия вариант е газаджийте да са от онези майстори, дето едно оправят, друго развалят. Времето за загряване обаче ми се струва нормално за тези ниски температури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 10 Януари, 2017 След като отстраниш течовете от снадките, покрай няколко дни само на бензин (няма да фалираш предполагам) и тествай как работи парното. Ако всичко е нормално, търсиш причина свързана с газовата. Ако проблема още е на лице -гледаш термостат, капачка, кранчета или запушване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #17 Отговорено 11 Януари, 2017 В момента навън е -9 градуса и си направих един тест. За около 1,5 км градско каране температурата на водата достигна 5 черти. Оставих я 5 мин. да поработи на място /на газ/ и си остана на 5те черти, не ги свали. Врътнах още съвсем малко, докато достигна 8те черти и я оставих за около 6-7мин и температурата не падна. Това, което не знаех, че трябва да кажа вчера е, че когато ми падаше температурата на водата парното беше на макс. Днес го оставих на 2 черти и мисля, че вече всичко е нормално. Не знаех, че ако парното е на макс и оставиш колата на място ще охлади и температурата на водата. Надявам се вече всичко да е нормално . Благодаря за помощта на отзовалите се! П.С. Дано тема да бъде полезна за нови колеги, които са си взели бензиново ЦР-В и са решили да слагат газ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #18 Отговорено 23 Февруари, 2017 Проблема се оказа, не в АГУ-то, ами в управлението на кранчето на парното. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #19 Отговорено 23 Февруари, 2017 Умишлено не съм споменавал майстори и сервизи, тъй като съм доволен от ГИ-то /въпреки този проблем/ и понеже не разбирам, не искам да обвинявам някой излишно. Написал съм каквото ми е казано от майсторите. На последния ремонт не ходих лично аз и ми беше предадено, че маркучите са преправени, както и че, ако не се управи кранчето, съм щял да имам проблеми лятото и реших, ако имам проблеми, тогава да го мисля. Тъй като сега всичко си е ОК и прави баня в колата. Не знам дали е от значение, но лятото със студеното нямам проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #20 Отговорено 28 Февруари, 2017 В теченията на дискусията възникна наличието на кранче за парното.Според личната ми кола и документациите ,които имам такова няма в ЦРВ3. Иво е ремонтирал такова кранче и аз му вярвам. Следва въпрос за окомплектацията по години и от къде идват разликите. Според Иво, кранчето е на двигателя в изходната тръба. Интересно ми е дали някой е виждал това нещо. Личният ми опит от 4-5 ЦРВта е , че не съм забелязал такъв кран, но не съм го и търсил.. Простото ми обяснение е, че климатроника с dual mode не може да има кранче за парното. Но пък в резервните части го има: 79710-SWC-G01. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #21 Отговорено 28 Февруари, 2017 При мен, с дизеловия двигател си има кранче, но с номер /79710-SWY-G03/,но е монтирано на маркуча към радиаторчето, а климатроника също си е - dual mode. Не виждам причина при бензиновия двигател да няма. Най-вероятно не си го забелязал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #22 Отговорено 28 Февруари, 2017 Логиката ми беше ,че assy temp L и съответно дясната клапа не могат да работят, ако няма топла вода. Инженерно се получава дублиране на задачи, което е рядко срещано в Хонда. Естествено ще проверя 3-те Црв-та в Русе, които поддържам, но моето няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове