Jump to content
Nik Der

Хонда Акорд 2.0 - изключително висок разход на гориво

Recommended Posts

Не знам дали правилно нагласям самия мултицет , но ето какви показания ми дава при замерване на двата черни кабела на подгрева : 1.7-1.9 Ом-а.

Горните 2 пина не отчитат нищо.Замерих и какво идва от компа на мъжките 2 пина/към подгрева , там напрежението е 9V.

И сега малко съм в ШАХ , хем ми дава грешка за скапан подгрев , хем напрежението АКО МЕРЯ ПРАВИЛНО е ОК ?!?!? 

А мотора на бензин има едно леко почти недоловимо прекъсване/усеща се най вече на темпомат при постоянна скорост/ и в ниските е малко муден. На газ никакви грижи , ама тя там ламбдата май не играе. Чека в момента не отчита проблем.

Всичко ти е правилно и в момента на измерването е коректно което хем е добра новина хем лоша тъй като тия проблеми трудно се откриват. Ако изключим проблем по буксите е възможно в даден момент от работата си сондата да пробива вътрешно в нея веригата на подгрева към маса или другаде. Изчакай да се скапе нацяло едва ли проблемът с присецването е от нея. По-скоро да не е ония детонационен датчик дето си писахме, да ти прецаква предварението. Изключвам и проблем по запалителната система след като на газ където би следвало да е по чувствително проблем нямаш. Не знам каква ти е газовата, но ламбдата си играе роля ако имаш ОБД връзка.

 

Колега, а тези 9 волта постоянни ли са? Защото аз съм с F18 и сондата ми е долу при катализатора и ми трябва половин минута докато сляза, а някъде четох, че при контакт подгрева работел 10-15 секунди и изключва после и сега не знам, просто нямам напрежение там или го изпускам като времетраене.

При тази сонда напрежението доколкото четох си е постоянно, тъй като за да се избегнат отклонения в показанията сондата трябва да се пържи до към 600 градуса целзии. При липса на подгрев сондата също дава показания но са със стойности неефективни за екуто. Твоята сонда обаче е от други тип стандартна циркониева или титаниева не знам и мисля че работи при по ниски градуси около 350 което вероятно значи че подгревът и се управлява чрез реле.

 

Е в еурокарпартс с отстъпката £100 първа сонда Денсо... аз се чудя дали и моята не е за смяна. 

За какъв парт номер сонда говориш колега за кой двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се прибрах от Англия с колата, почти целия път го изкарах на круиз контрол 105-110 км/ч. и десетина кикдауна за изпреварване. Направих 4 измервания (пълно-пълно, до капачката) и резултатът е 7,17; 7,21; 7,44; 7,06 л/100км. Това добре, това което ме притеснява, е че като влязох в България, преди Видин заредих, и после за прехода Видин - Габрово, който е около 370км ми изгори 3/4 от резервоара, пак долу горе същото каране.

И това, което колегата Rockonoff описва с прекъсването го забелязах и аз, на круиз контрол, постоянна скорост, едва доловимо, все едно, че пропуска да пусне искра някоя свещ. Случва се долу горе през около 10-15 минути. И наистина е едва доловимо, аз го забелязах вечерта по фаровете, примигват страшно бързо, за милисекунди, дори трудно се хваща ако не гледаш постоянно в най-осветената зона на късите. После, след като устанивих, че има някаква цикличност в примигването, вече забелязах и прекъсването на двигателя. Гледах и по другите осветени уреди дали се случва нещо, но не. Само фаровете и двигателя. И наистина е едва доловимо. Та с това се забавлявах 2800км, ако някой се чуди как съм издържал да мърдам с такава скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Е в еурокарпартс с отстъпката £100 първа сонда Денсо... аз се чудя дали и моята не е за смяна. 

За какъв парт номер сонда говориш колега за кой двигател?

 

В този сайт търсенето е малко размито, иначе така е озаглавена сондата Denso Lambda Sensor (Front) Product Code: 710600585...То колегата вече си е в БГ, така, че този сайт вече не го вълнува.

Последно от там пазарувах акумулатор и получих един с тънки изводи, та ходих да го сменям... няма значение. Дано скоро колегата да си стегне Акорда.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Случва се долу горе през около 10-15 минути. И наистина е едва доловимо, аз го забелязах вечерта по фаровете, примигват страшно бързо, за милисекунди, дори трудно се хваща ако не гледаш постоянно в най-осветената зона на късите. После, след като устанивих, че има някаква цикличност в примигването, вече забелязах и прекъсването на двигателя. Гледах и по другите осветени уреди дали се случва нещо, но не. Само фаровете и двигателя. И наистина е едва доловимо.

И моята беше така 11 години с фаровете. Така и не разбрах (нито спецовете) защо и от къде е. Приех го за даденост. ДВГ-то ми не е прекъсвало и с изгорелия подгрев на първата сонда. Разходът ти извънградско е нормален, но там подгревът няма значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам автора на темата преди да тръгне да сменя или проверява нещо по обстойно, да закачи колата на диагностика за да се въди със сигурност грешката.Не ,че се съмнявам  ама аз в началото ей така сбърках 80 грешка с 8 и дилеми и т.н та мисълта ми е да не   е 6 и 1 грешка.Едно видео ако се сподели ще е екстра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих на майстор да диагностицира Хондата. След като я закачи излезе съобщение, че е невъзможно да се направи диагностика на този модел, и да се търси букса под пасажерската седалка, през която ставала диагностиката посредством броене на мигванията. Отказах повече интервенции. Взех от един познат ELM блутуут адаптор, изтеглих си приложение (torque-lite) и ми извади грешка P1164.

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P1164 HONDA - Air/Fuel Ratio Sensor 1 Range/Performance Problem.

Possible causes - Faulty Air/Fuel Ratio Sensor 1 - Air/Fuel Ratio Sensor 1 harness is open or shorted - Air/Fuel Ratio Sensor 1 circuit poor electrical connection

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Air/Fuel Ratio (A/F) sensor 1 is installed in the exhaust system and detects oxygen content in the exhaust gas. The A/F sensor transmits output voltage to the Engine Control Module (ECM). A heater for the sensor element is embedded in the A/F sensor (sensor 1). It is activated and heats the sensor to stabilize and speed the detection of oxygen content by controlling current flowing through the heater. An increase in the current levels off as the applied voltage to the element electrode reaches a certain range because the amount of oxygen which is led through the diffusion layer is limited. The current amperage is proportional to oxygen content in the exhaust gas, so the air/fuel ratio is detected by the measurement of the current amperage. The ECM compares a set target air/fuel ratio with the detected air/fuel ratio and controls the fuel injection timing. If the A/F sensor (sensor 1) voltage is low, the air/fuel ratio is lean, and the ECM uses A/F feedback control to issue a Rich command. If the A/F sensor (sensor 1) voltage is high, the air/fuel ratio is rich, and the ECM uses A/F feedback control to issue a Lean command.

Това намерих за грешката, но се затруднявам с превода.

Това добре излезе ми грешка, която изчистих и сега чека не свети, получавам някакви живи данни, който изглеждат достоверни, поне според това, което отчитат и уредите на таблото. Но, има едно но..., откакто съм си дошъл шофирам единствено градско, до преди малко чекът все си светеше, както и през целия път от Англия до България, и сега разхода ми(градско) е около 13/100. Пак я карам на кратки разстояния, като разликата с Англия, е че тук е с 15 градуса по студено, и че тук я оставям сутрин да поработи на място около 5-6 минути, докато вдигне 60-тина градуса. Последно по живите данни на адаптора ми отчете 9,6л/100, но това при загрял мотор и почти никакъв трафик по улиците. И сега двама майстори се чудят да се прави ли нещо по колата или не.

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгревът на сондата е пътник. Ще светва и ще го чистиш известно време и после вече няма да може да го чистиш. И аз бях така, а после още покарах (докато светеше постоянно) и не съм имал ядове, нито завишен разход извънградско. Подгревът служи да затопли сензора преди това да го направят изгорелите газове. Това време не е твърде дълго и за това го наричат "мързелив". Като "стопли" си работи, понеже си мери кислорода нормално и праща данни. Бях сложил алтернативна сонда и с нея мотора не работеше добре, докато системата не я "изключеше от уравнението" -тоест докато не светнеше чека. Като свети си знае защо и минава в сервизен режим, който знае че проблема е в подгрева. Предполагам си чел другата тема? Съветът ми е да си караш, гасиш и като ти омръзне -нова ОРИГИНАЛНА сонда. Ефектът след смяната е че спря да ми вади очите и мотора стана по-респонсен при кик от минималните обороти. На разход и динамика разликата е минимална и вероятно с плацебо ефект :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

След покупка на акорд я обслужих (ролки, ремъци, филтри, помпа всичко).

Бях дочул , че хондите имат тънкости, които не всеки майстор ги знае.

Реших да пренебрегна това .

За 1 ден колата беше обслужена, но внезапно разходът скочи рязко и не вървеше .

Започнах да разпитам от какво кможе да е, предполагах че е от кабелите на свещите или катализатор.

Но след няколко дни се замислих , че може би майстора не е толкова майстор и не я е зацепил добре.

В Тутракан имаме един много (т)руден майстор, които много разбира, но мнооооого бавно стават нещата.

Проблемът излезе от това, което предположих, не беше зацепена както трябва - 2 зъба назад.

Плюс това имам теч около картера, по-скоро от двете страни на картера и ще видим дали майстора и там си е оставил ръцете, като е сменял маслото.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега, при смяна на маслото се развива само пробката. Вероятно теч е имало и преди. Виж дали не е от семеринга на коляновия вал или самата гарнитура между картера и блока. Напръскай с обезмаслител, забърши и виж след ден два каране дали е от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са двата проблема които се появяват и при моя Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си колата от ремонт.

 

Два зъба бяха назад,  плюс това че теча на масло идваше от делкото, десния край на капака и от пробката за масло.

 

Сега колата върви както трябва, остава да видим разхода колко ще падне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...